Askaisten Visa
Jäsen
Kirjoitus on kaikkea muuta kuin mainio. Ottamatta mitään kantaa 4vs4 pelaamiseen, sen toimimattomuuden perustelu mm. Erkka Westerlundin suulla kertoo ainoastaan siitä, että Sihvonen pelaa väärin kortein. Suomessa jääkiekkoa on testimielessä pelattu 4vs4 juuri Westerlundin ollessa Jääkiekkoliiton kehityspäällikkönä. Olin itse paikka ko. ottelussa ja keskustelin sen jälkeen Westerlundin kanssa. Hänen kommenttiensa mukaan 4vs4 pelaaminen on yksi mahdollisuus tulevaisuudessa ja saman hän on toistanut jossain myöhemmässä vaiheessakin. SIhvonen on tuskin aiheesta keskustellut muidenkaan kanssa, joiden nimiä hän kovasti vyöryttää väittäen tietävänsä, mitä he asiasta ajattelevat. Olisi edes sen verran rehellinen, että kertoisi asiaa Suomessa testatun ja testin perusteella 4vs4 pelaamista ei sinänsä hylätty. Mutta tuskin Sihvonen edes tietää tällaisesta testista.
Jokainen jääkiekkojoukkue testaa jossain vaiheessa kautta, joskus jopa joka pelissä, 4 vs 4 peliä.
Mitenkäs sinun mielestäsi jääkiekko-ottelun intensiteetille käy, kun pelataan tasavajaalla. Tai entisenmuotoisella jatkoajalla?
Mikäli Teemu Selännettä oikein painostaisi, saattaisi hän tunnustaa, että itse asiassa oikeasti mukavinta jääkiekossa olisi 1 vs maalivahti. Että saisi aina kiekon vauhtiin ja voisi tehdä läpiajosta maalin ja jos veskari torjuu, saisi yrittää niin kauan uudelleen kun maali syntyy.
Ja ettei tule väärinymmärryksiä, myös minun, kuten Sihvosenkin mielestä Teemu Selänne on kaikkien aikojen suomalainen jääkiekkoilija. Ehdottomasti.
Jokainen em. herrasta dokkarin nähneenä voi todeta, että kuinka usein #8 ajattelee maailmaa muiden näkökulmasta.
Ja minustakin Sihvosen kirjoitus osui. Uppoamisesta kohteeseen/kohteisiin en olisi niinkään varma, tarkoittaen tuota ymmärryspuolta.