Mainos

Rekkaribongausketju

• 215 322
  • 1 775

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
fastasashark 30.9.2006 kirjoitti:
Juuri tuohon tilanteeseen olen juuttunut. 1 ja 2 näkyi samana päivänä, nyt on mennyt n. 3 viikkoa ja kaikkea muuta 1-10 välillä näkyy, muttei sitä pirun kolmosta.
Samana iltapäivänä Sportin peliin menossa tuli vihdoinkin se kolmonen. Tänään tuli nro 4, heti perään tuli vanha kupla jossa oli mustat kilvet jossa oli nro 3. Olisi kiva bongata mustat kilvet oikeaan aikaan. Vaasassa on ainakin ennen löytynyt BMW X5 jossa on ÄXÄ-5, ei muuta kun etsimään...

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Humpauttaja kirjoitti:
Tuolla Jyväskylän päässä kun asuin ni aika useinkin näin eräässä autossa rekkarin, jonka kirjainosa oli GAY. Auto oli rämä punainen Nissan Micra 1.0 (sitä vanhaa mallia), joten naurua irtosi siitä.

Jatkakaa.

90-luvun alku oli huonoa aikaa ostaa uusi auto, kun läänien mukaan (esim. Oulussa OS*-alkuiset rekkarit taisivat olla viimeisiä) kirjaillut kilvet hävisivät. Niinpä myynnissä näkee yhä tämän ikäisiä autoja, joissa on näitä GAY- NAI- yms. kukkasia. Kaverilla oli mopo-aikoina vakuutuskilpenä ASS-**, tietenkään asiasta ei kuittailtu.

666-numero yhdistelmä on hauska myös. Meillä oli kotona uusi tulipunainen -84 Suzuki Alto jossa oli tuo numeroyhdistelmä. Myytyämme auton se oli sittemmin Kesoilin tv-mainoksessa, jossa sillä ajettiin seinän läpi...

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
mäkine kirjoitti:
Montakohan viikkoa olen ollut jumissa numerossa 16? Nyt olen huomannut sen ettei enää tule niin aktiivisesti edes rekistereitä katsottua kuin aiemmin. Lannistumisen merkkejä.
Ooh, torstaina Vihdintiellä Konalan kohdalla iski tajuntaan nro. 16. Ja perkele, tuntui oikeasti hyvältä!!! Hoitoon.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä mitään rekkareita bongaile, mutta tulipa kuitenkin mieleen että joitain päiviä sitten näin rekkarin III-1. Siitä olisi ollut hyvä aloittaa...

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rekkaribongaus on jotenkin vahvistanut entisestään uskoani herra Murphyn kuuluisaan lakiin. Bongatessani nelosta näin peräti kaksi viitosta, ja nyt kun bongaan sitä viitosta, ajeli juuri eilen ohitse kuutonen, mutta viitosia ei tietenkään näy missään.

Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin: kun vihdoin ja viimein olin bongannut kolmosen, ei nelosta tarvinnut paljon haeskella. Se vain ilmestyi suoraan eteeni, kun eräänä iltana astuin kotiovesta ulos. Selvästikin se tuli minun luokseni: siinä se oli parkissa kotikadullani ja odotteli vain minua.

Se viitonen saisi kyllä pian näkyä, niitä kun tiedän kotikaupungissani olevan useita kappaleita.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Lyrinna kirjoitti:
Se viitonen saisi kyllä pian näkyä, niitä kun tiedän kotikaupungissani olevan useita kappaleita.
Bongasin nron 5 Satakunnan Museon parkkipaikalta elokuussa, sieltä joen puolelta siis (BIG-5). Sinne mene!

Center

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Liverpool
Moto kirjoitti:
Minä mitään rekkareita bongaile, mutta tulipa kuitenkin mieleen että joitain päiviä sitten näin rekkarin III-1. Siitä olisi ollut hyvä aloittaa...

Et ehkä bongaile, mutta pian huomaat etsiväsi katseellasi liikenteessä kakkosta, ja kun se tulee vastaan, alkaa pakonomainen tarve löytää kolmonen...

Näin viattomasti se alkaa. Onnea uuden harrastuksen pariin!

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perjantaina sattumalta kehällä 32, tänään lähes naapurista 33 ja toivottavasti huomenna se 34, joka on siinä Innopolia vastapäätä joka päivä. Tietenkään lajin luonteen mukaisesti huomenna ei ole.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mäkine kirjoitti:
Seuraavaksi näet numerot 4-10 ja kolmosta ei ikänä.

Tänä aamuna oli mielenkiintoinen työmatka. Järjestyksessä numerot 4,7 ja 9 sekä sitten vielä joku yksinumeroinen, joka oli kuitenkin liian kaukana nähdäkseni mikä se oli. Jäi ihan sekunneista kiinni etten nähnyt. Kolmoseen olen tosiaan juuttunut, mutta uskoa hommaan antaa se, että ainakin näitä muita yksinumeroisia on olemassa. Täytynee lähteä huomennakin töihin viisi minuuttia aikaisemmin kuin normaalisti.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Itse innostuin tästä harrastuksesta elokuun alussa, kun luin tätä ketjua. Ajattelin, kun olen ammatikseni tien päällä, helpponakki. Ei se menny niin. Parissa viikossa oli 16 bongattu, mutta se 17 ei tullu vastaan. Kyllästyin odottamaan ja aloin bongaamaan eteenpäin. Pääsin 123 ja tänään tuli 17 vastaan, tai oikeastaan ohitti minut. Jos se olisi tullut ajoissa olisin nyt etsimässä 124, mutta ei sitten. numero 18 hakusessa. Mukava ajankulu tuolla tienpäällä.

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Lyrinna kirjoitti:
Rekkaribongaus on jotenkin vahvistanut entisestään uskoani herra Murphyn kuuluisaan lakiin. Bongatessani nelosta näin peräti kaksi viitosta, ja nyt kun bongaan sitä viitosta, ajeli juuri eilen ohitse kuutonen, mutta viitosia ei tietenkään näy missään.
Niinpä niin, tässä tuo Murphyn laki kieltämättä korostuu. Itselläkin oli nelonen kiikarissa 3 vikkoa sitten. Päivällä lähdin kaupungilla käymään, niin työpaikan lähistöllä tuli 5 vastaan, takaisin tullessa sitten se nelonen ja kotia lähdön aikana vielä 6 (ja tämän jälkeen tietenkin näkyi lyhyen ajan sisään 7 ja 8). No kolmen viikon odottelun jälkeen vitonen eilen tupsahti parkissa vastaan.

Olkku kirjoitti:
Mukava ajankulu tuolla tienpäällä.
Työkaveri yks päivä kiroili ku vituttaa liikennevaloissa istuminen ja muutenkin nuo ruuhkat työmatkoilla. Sanoin, että bongaile rekkareita, niin kummasti helpottaa vitutukseen, kun on samalla jotain tekemistä... :)

Hidastahan tämä on, ku ei työkseen ajele ja ei nyt niin usein tule keskustassa käytyä. Eli tasan kahdessa kuukaudessa (aloitin 10.8) olen päässyt numeroon 6.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
mäkine kirjoitti:
Ooh, torstaina Vihdintiellä Konalan kohdalla iski tajuntaan nro. 16. Ja perkele, tuntui oikeasti hyvältä!!! Hoitoon.
Ja tänään 17 sekä 18. Oijoi!

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
mäkine kirjoitti:

Vaihdaks pari 20:tä siihen 18 :ta ? :)

Nimimerkki, kerran se bongattu, mutta väärään aikaan:(

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
mäkine kirjoitti:

Jaahans. Täällä tuskaillaan vieläkin sen kaksnelosen kanssa. Olin jo jossain vaiheesa ihan varma, että nyt karkaan sulta oikeen kunnolla! Vinkki että 19 on karjarannassa siinä vitosen lähellä joka päivä ja 23 Maken kotipihassa!

Jallu Koo

Jäsen
Nro 11 hakusessa

Elokuun alussa aloitettu. Alkuun numerot tuntuivat löytyvän hyvin, mutta olen jo 4 viikkoa turhaan etsinyt numeroa 11. Eli onkos kellään tietoa Porin seudun numeroista 11?

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
irGGu kirjoitti:
Poikaystävä aloitti syyskuun alkupäivinä, tänään ilmoitti etsivänsä numeroa 14. Tietää minun tietävän 14, 15, 16, 18 ja 19 kotipihat, joten saatanpa saada jotain hyvää pienellä kiristämisellä...
Tai sitten saat poikaystävältä jotain pientä hyvällä kiristämisellä... :)

P.S. Oli ihan pakko.

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
57 tuli nähtyä eilen matkalla Helsingin Jäähallille. Aikaa tähän saakka on mennyt noin 18kk.

Viimeksi muokattu:

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ihan hukkaan eilinen Lahden reissu mennyt, 9 bongattiin ja siirryin kaksinumeroisten ihmeelliseen maailmaan. Puoli vuotta siihen meni että 9 ensimmäistä löytyi.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vihdoinkin kauppareissulla näin tuon kuukauden päivät kadoksissa olleen kaksnelosen. Siellä se jöpötti Palinin pihassa. Ei muuta kuin 25 kehiin kiitos!

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Wrighter kirjoitti:
Jaahans. Täällä tuskaillaan vieläkin sen kaksnelosen kanssa. Olin jo jossain vaiheesa ihan varma, että nyt karkaan sulta oikeen kunnolla! Vinkki että 19 on karjarannassa siinä vitosen lähellä joka päivä ja 23 Maken kotipihassa!
19 Lahden motarilla tänään (rekka-autossa, vauu!). Sitten epävarma 20 vastaantulijoiden kaistalla, motarilla on niin vaikea vaan olla ihan varma. Joten ei lasketa.
Näyttää varmaan hassulta kun vastaan tulee joku noista potentiaalisista lyhytrekkarisista. Kaula pitkänä koitan sitä tähyillä ja kalju pyörii hytissä ympyrää. Ja kuinka paljon ottaa päähän kun erikoisrekkari onkin muotoa AB-123!

Jallu Koo

Jäsen
irGGu kirjoitti:
Harmaalinnassa asuu numero 11. Muistaakseni näkyy ihan harmaalinnantien varteen mutta kannattaa ajella hitaasti ja vilkuilla sivuteitä. Sen "hevosenkengän" sisäpuolelle jää. Toivottavasti löytyy.

Kiitos, mutta se 11 löytyi jo Raumalta. Jatkoin sieltä sitten Turkuun ja sillä reissulla tuli vastaan 12 ja 13. Aika ihmeellistä kun välillä on jumissa jossain ja sitten yhtäkkiä bongaa 3 numeroa samana päivänä. Kai tässä sitten ollaan taas se 4 viikkoa.

Aloitin ko. harrastuksen 29.4 ja nyt haeskellaan numeroa 29. Kolmisen viikkoa itseasiassa olen sitä katsellut. Taitaa tulla tähän asti vaikein, tosin 23:ssa taisi mennä suunnilleen saman verran mutta ei tiedä vielä miten pitkään tämän kanssa...

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Kertokaa nyt herranjestas mistä Helsingistä löytyy seiska? Viime perjantaina löysin 6kpl kaseja, kyllä siinä vaiheessa pinna jo kiristyi. Eilen taas työmatkalla edessäni lorvaili 2 kpl ysejä ja yksi lisää löytyi duunipaikan parkkiksella. Mutta se seiska!

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Eilen tuli bongattua rekkari ilman numeroa sekä ykkönen. Nyt on siis vaan pakko etsiä loputkin 2-999.

SailingFun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC(#12), U20 Mestis, Heiskanen
Paha harrastus

Jäin kiinni

1 17.10.06
2 18.10.06

ja jatkuu...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy