Säännöt ei kerro. Siis voidaan olettaa että hyväksytään?H P K kirjoitti:Miten se meni ne rajoitukset, peräkärryt ei käyny mutta käykö traktorit. Olen etsinyt ysiä jo pitkään ja nyt oli traktorissa 9-EM...
Säännöt ei kerro. Siis voidaan olettaa että hyväksytään?H P K kirjoitti:Miten se meni ne rajoitukset, peräkärryt ei käyny mutta käykö traktorit. Olen etsinyt ysiä jo pitkään ja nyt oli traktorissa 9-EM...
H P K kirjoitti:Miten se meni ne rajoitukset, peräkärryt ei käyny mutta käykö traktorit. Olen etsinyt ysiä jo pitkään ja nyt oli traktorissa 9-EM...
Jii kirjoitti:Joku Turun suunnassa oleva voisi nyt kertoa mistä ketusta löytyy nro 8. Kohta kaksi kuukauttaa hakusessa ollut tuo numero, eikä vaan millään löydy. Kohta loppuu bongaus. Hermot menee.
SR kirjoitti:Elokuussa aloitin bongaamisen, kun lomamatkalla tuli 1 vastaan. Tämän jälkeen Jyväskylässä olen nähnyt 11 asti kaikki muut paitsi 8 ja 2. Jälkimmäinen on ollut nyt kolme kuukautta haussa.
mirasane kirjoitti:Eikö nämä pidä bongata järjestyksessä?
mirasane kirjoitti:Eikö nämä pidä bongata järjestyksessä?
TNT-2?mendieta kirjoitti:Todella kauan hakemani numero 2 tuli bongattua pari päivää sitten. Nyt siis 3. Uskon sen olevan paljon helpommin bongattavissa.
Olisi pitänyt lisätä loppuun, ettei noiden muiden numeroiden näkemisestä ole ollut iloa sen takia, että 2 ei ole näkynyt näiden kolmen kuukauden aikana. Jos joku on nähnyt kyseisen numeron liikkuvan Jyväskylässä, niin otan vastaan vihjeitä sopivista bongauspaikoista.mirasane kirjoitti:Eikö nämä pidä bongata järjestyksessä?
fastasashark kirjoitti:TNT-2?
Tulihan se vihdoin vastaan about viikko sitten. Uskomatonta vaan, miten kaikki muut pienet numerot ehti tulla moneen kertaan vastaan ennen sitä kakkosta.Naughty_S 19.9.2006 kirjoitti:Tulin vaan kertomaan, että tämä harrastus on ihan perseestä.
About kuukausi sitten aloitin homman intoa puhkuen, kun bongasin musta-keltaisen jenkkijäätelöauton, jonka rekkarista se ykkönen löytyi.
Sen jälkeen numeroita 3-15 näkee kyllä hyvinkin säännöllisesti, en enää edes muista montako kolmosta on tullut vastaan.. mutta sitä saatanan kakkosta ei tule ikinä vastaan, ei niin kirveelläkään.
Tämä oli kieltämättä vittumainen rasti. Vihdoin tuli sellainen ~15-vuotias todella wanhan korimallin 3-ovinen Mitsubishi Pajero vastaan Keskussairaalantiellä.SR kirjoitti:...että 2 ei ole näkynyt näiden kolmen kuukauden aikana. Jos joku on nähnyt kyseisen numeron liikkuvan Jyväskylässä, niin otan vastaan vihjeitä sopivista bongauspaikoista.
Mäkin olen pikkusen kirinyt, 21 tiistaina Savonlinnassa, 22 perjantaina työpaikan pihalla ja 23 eilen tiedät-kyllä-missä. 24:n metsästys alkaa huomenna osuudella Luvia-Pori-Tampere-Helsinki. Anna tulla vaan 24, mä otan sut avosylin vastaan.Wrighter kirjoitti:Numero 28 tuli vastaan eilen. Oli pakko kääntyä perään ja varmistaa asia, kun en ollut ihan varma oliko kyseessä 28. Oli se ja nyt lähtee hakuun 29. Se onkin sellainen numero, jota en muista nähneeni entuudestaan ollenkaan. Saas nähdä löytyykö Porista sellaista mistään. Toivottavasti.
Viime hetken dramaattinen reitin muutos muotoon Luvia-Pori-Forssa-Helsinki toikin tuloksen. Heti Forssan jälkeen otin nron 24 haltuuni. Tuuletus lähti melko spontaanisti!mäkine kirjoitti:24:n metsästys alkaa huomenna osuudella Luvia-Pori-Tampere-Helsinki. Anna tulla vaan 24, mä otan sut avosylin vastaan.
Sitten kun löydät tuon kaksfemman niin laita viesti. Mä haluan sen myös.Sammeri2 kirjoitti:Numero 25 hakusessa nyt, meni todella pitkään numerossa 20 sen jälkeen tuli viikossa numerot 21,22,23 ja 24. Bongasin kyllä samana päivänä 25 ja 26, kun näin 24 mutta tuli vaan väärässä järjestyksessä. Mutta eiköhän sitä vastaan taas ajele kyseiset numerot.
Aina Pata kirjoitti:Edellisen kerran tähän ketjuun tullut kirjoitettua 5 viikkoa sitten. 81 pitäisi olla helppo...