Rekkaribongausketju

  • 210 909
  • 1 768

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jepskukkuu! Eilen oli huikea pongauspäivä. 5, 6 ja 7 samana päivänä. Piristi hitosti mieltä paskan tentin jälkeen. Lisää näitä ja kasi esiin!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
18 viime lauantaina Valkeakosken keskustassa, S-marketin parkkiksella. 19 tänään VT 2 Porin Tikkulan kohdalla, ajeli vastaan.
 

sakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
ei ei ei... en olisi saanut lukea näin sekopäistä juttua, koska nytten tulen todennäköisesti aloittamaan tällaisen harrastuksen ja luultavasti hiukset päästä lähtee etsiessäni numeroita.. 6 löytyy aika läheltä melkeen naapurista ja jollakin h.putaalaisella kansanedustajalla oli joku <6 numero rekkarissa ja sitä näkee aika paljon :D
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
sakka kirjoitti:
ei ei ei... en olisi saanut lukea näin sekopäistä juttua, koska nytten tulen todennäköisesti aloittamaan tällaisen harrastuksen ja luultavasti hiukset päästä lähtee etsiessäni numeroita.. 6 löytyy aika läheltä melkeen naapurista ja jollakin h.putaalaisella kansanedustajalla oli joku <6 numero rekkarissa ja sitä näkee aika paljon :D

Jäit jo nalkkiin;)

Itselle ei sitä 20 nyt sitten loppuviikosta tullut. Kaikki muut kakkosella alkavat hyppivät, mutta ei tuo tarvitsemani. No, ensiviikolla siiten, ...kele.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
mäkine kirjoitti:
Sitten epävarma 20 vastaantulijoiden kaistalla, motarilla on niin vaikea vaan olla ihan varma. Joten ei lasketa.
20 bongattu viime viikolla. Komeeta olla uudella kympillä!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
tänään vihdoinkin 25 vastaan. Nyt on ollut turhan hiljaista ja noin 2 viikkoa/rekkari tahdilla mennään. Ei riitä! Enemmän pitäisi näkyä, niin ei tuskastuisi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Viime lauantaina törmäsin vihdoin seiskaan. Musta pontiac bussin ikkunasta nähtynä. Kasia ei ole näkynyt. Mutta arvatkaapa onko 9 ja 10 nähty? No tottakai. Tänään vieläpä molemmat.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
20 löytyi Porin Ulasoorista, erään tehtaan parkkikselta, harmaa Pajero. 21 tuli vastaan torstai-iltapäivällä. Paikka oli vt9 Orivesi ja auto iso maasturi (musta land rover), sitä uutta mallia. Veti perässään hevoskärryä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
scholl kirjoitti:
Tuli nyt pisin kuiva kausi vastaan. Eli numeroa 15 tuli odoteltua reilut 20 päivää ennenkuin tänään napsahti.
Tuo on pientä, nro viitoset on ajanut kaikkia muita teitä kun minä about kuukauden. Kuutosia on tullut vastaan ihan simona. Valehtelematta 4-5 ERI kuutosia on tullut vastaan ja yksi niistä tulee vastaan kotimatkalla töistä melkein joka päivä. Lupaan ja vannon että kun se helvatan vitonen löytyy niin JSP-6 on vaihtanut omistajaa...
 

Särki

Jäsen
scholl kirjoitti:
Tuli nyt pisin kuiva kausi vastaan. Eli numeroa 15 tuli odoteltua reilut 20 päivää ennenkuin tänään napsahti.

Perhana tuo numero 15 on kyllä tiukassa. 14 löytyi kuukausi sitten, mutta kertaakaan en ole numeroon 15 törmännyt koko nelikuukautisen bongaushistorian aikana. Samaten numero 17 tuntuu olevan melko harvinainen.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Eilen se 3 sitten löytyi. Lahden moottoritiellä meni bussista ohitse. Kolmosta etsiessä meni varmaan kuukauden päivät. Nelonen pitäisi olla helpompi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Metallin vihreä Chevy van. vt 2 Ulvilassa ja rekisterin numerot olivat 22
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
sakka kirjoitti:
mä en oo päässyt veilä puusta pitkälle 1 veilä etsiskelen :) kait se veilä joskus??

Enpä tiedä. Heinäkuun lopusta asti olen vitosta etsinyt, ei muka ole tullut kohdalle.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
fastasashark kirjoitti:
Tuo on pientä, nro viitoset on ajanut kaikkia muita teitä kun minä about kuukauden. Kuutosia on tullut vastaan ihan simona. Valehtelematta 4-5 ERI kuutosia on tullut vastaan ja yksi niistä tulee vastaan kotimatkalla töistä melkein joka päivä. Lupaan ja vannon että kun se helvatan vitonen löytyy niin JSP-6 on vaihtanut omistajaa...
Vihdoinkin eilen matkalla jäähallille bongasin sen nro 5. Yli kuukauden meni aikaa. Onneksi tänään kotimatkalla töistä tuli yllämainittu "JSP-6" (joka loppujen lopuksi olikin JSY-6) vastaan niinkuin pitikin.

Taas on mukavampi jatkaa kun pääsin kaksi numeroa eteenpäin alle vuorokaudessa...
 
Eilen ja tänään on tullut bongattua väli 933-927. Siis 926 haussa. Viikon varmaan tuota 933 etsin. Tosin näillä keleillä varmaan puolet rekkareista menee ohi kun ovat lumen peitossa. Takaperin bongaus yllättäen etenee huomattavasti nopeammin. No tänään tuli vastaan myös 13, joten etuperin bongauskin eteni. Kiva nähdä missä vaiheessa bongausta tulee haettua samaa numeroa molempiin suuntiin. Mikäli en jossain vaiheessa luovu toivosta tai mene sekaisin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä onko vinkkinä ollut jo, mutta Tampereen seudulla on ainakin pyörinyt KOF-1. Olikohan automalli Jaguar tms. Saattaa tosin olla, että sattuneesta syystä ei pyöri enää. Itse en kyseistä harrastasta ole ottanut omakseni, ainakaan vielä.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Elokuussa aloitettu ja 6 on tällä hetkellä hakusessa. Pisin tauko kahden numeron välillä menossa eli kohtapuoliin kuukausi ilman etenemistä.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Elokuussa aloitin bongaamisen, kun lomamatkalla tuli 1 vastaan. Tämän jälkeen Jyväskylässä olen nähnyt 11 asti kaikki muut paitsi 8 ja 2. Jälkimmäinen on ollut nyt kolme kuukautta haussa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Keskiviikkona, alta viiden minuutin 23 ja 24 . 23 oli joku Chevrolet malliston henkilöauto ja ajeli Porin ohikulkutietä Tikkulan kohdalla. 24 taas tankkirekka Scania 144 530, Nesteen väreissä ja Ohikulkutiellä Hyvelässä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
26 tuli vastaan Karjarannantiellä Porissa. Ja 95% varmuudella myös 27, mutta kun ei oo 100% ni ei lasketa. Monta kertaa käyny noita "olikohan se?"- juttuja, koska mun pitää mahdollisuuksien rajoissa nähdä nykyään myös kirjaimet. No 27 haussa ja luultavasti työmatkalla tulee vastaan, Ainakin kesällä tuli melkein joka päivä, mutta nyt ei viikkoon!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Top-5 rekkarit Espoossa?

Ajattelin kyllä jo aikaisemmin tämän ketjun innoittamana, että aloitan tämän homman. Mutta ei sitten jotenkin vaan saanut aikaiseksi. No nyt aloitan virallisesti. Ykkösen näin jo aamulla, 2 ja 3 asuvat lähellä joten jos eivät tule luokseni niin ehkäpä tulevat minua vastaan kun ohjaan itseni sinne. Olen siis nyt kuitenkin virallisesti tilanteessa "1", joten ei tässä nyt vielä kannata juhlia. Tai kannattaa toki, mutta ei tuosta syystä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Naurettavan helppoa tää kyllä. Tänään se kakkonen pysähtyi oikein suojatien eteen päästämään minut ylittämään ajoradan.

P.S. Yritin kontata oikein nopeasti.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten se meni ne rajoitukset, peräkärryt ei käyny mutta käykö traktorit. Olen etsinyt ysiä jo pitkään ja nyt oli traktorissa 9-EM...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös