Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jepskukkuu! Eilen oli huikea pongauspäivä. 5, 6 ja 7 samana päivänä. Piristi hitosti mieltä paskan tentin jälkeen. Lisää näitä ja kasi esiin!
sakka kirjoitti:ei ei ei... en olisi saanut lukea näin sekopäistä juttua, koska nytten tulen todennäköisesti aloittamaan tällaisen harrastuksen ja luultavasti hiukset päästä lähtee etsiessäni numeroita.. 6 löytyy aika läheltä melkeen naapurista ja jollakin h.putaalaisella kansanedustajalla oli joku <6 numero rekkarissa ja sitä näkee aika paljon :D
20 bongattu viime viikolla. Komeeta olla uudella kympillä!mäkine kirjoitti:Sitten epävarma 20 vastaantulijoiden kaistalla, motarilla on niin vaikea vaan olla ihan varma. Joten ei lasketa.
Tuo on pientä, nro viitoset on ajanut kaikkia muita teitä kun minä about kuukauden. Kuutosia on tullut vastaan ihan simona. Valehtelematta 4-5 ERI kuutosia on tullut vastaan ja yksi niistä tulee vastaan kotimatkalla töistä melkein joka päivä. Lupaan ja vannon että kun se helvatan vitonen löytyy niin JSP-6 on vaihtanut omistajaa...scholl kirjoitti:Tuli nyt pisin kuiva kausi vastaan. Eli numeroa 15 tuli odoteltua reilut 20 päivää ennenkuin tänään napsahti.
scholl kirjoitti:Tuli nyt pisin kuiva kausi vastaan. Eli numeroa 15 tuli odoteltua reilut 20 päivää ennenkuin tänään napsahti.
sakka kirjoitti:mä en oo päässyt veilä puusta pitkälle 1 veilä etsiskelen :) kait se veilä joskus??
Vihdoinkin eilen matkalla jäähallille bongasin sen nro 5. Yli kuukauden meni aikaa. Onneksi tänään kotimatkalla töistä tuli yllämainittu "JSP-6" (joka loppujen lopuksi olikin JSY-6) vastaan niinkuin pitikin.fastasashark kirjoitti:Tuo on pientä, nro viitoset on ajanut kaikkia muita teitä kun minä about kuukauden. Kuutosia on tullut vastaan ihan simona. Valehtelematta 4-5 ERI kuutosia on tullut vastaan ja yksi niistä tulee vastaan kotimatkalla töistä melkein joka päivä. Lupaan ja vannon että kun se helvatan vitonen löytyy niin JSP-6 on vaihtanut omistajaa...