Se on nyt tullut selväksi. Joo, ei ole Setänen ollut parhaimmillaan (toki tps johtaa silti 3-0). Lehtinen sen sijaan ollut mestiksen pleijareissa erinomainen, 6 peliä 95,24%.. Itse en olisi missään tapauksessa mennyt hankkimaan Setästä.
Se on nyt tullut selväksi. Joo, ei ole Setänen ollut parhaimmillaan (toki tps johtaa silti 3-0). Lehtinen sen sijaan ollut mestiksen pleijareissa erinomainen, 6 peliä 95,24%.. Itse en olisi missään tapauksessa mennyt hankkimaan Setästä.
Se on nyt tullut selväksi. Joo, ei ole Setänen ollut parhaimmillaan (toki tps johtaa silti 3-0). Lehtinen sen sijaan ollut mestiksen pleijareissa erinomainen, 6 peliä 95,24%.
Erään nimimerkin pelkkään tilastoon perustavat analyysit ovat kyllä viiltäviä...
Olen katsonut kaikki TPS:n pudotuspelit ja myös osan runkosarjasta. Tiedän kyllä varsin tarkkaan mistä puhun.
Olihan se sitä jo tälläkin kaudella.Minulla on kyllä vahva usko että Lehtinen on ensi kaudella jo parempi kuin Tirronen, jolloin Lukon maalivahtikaksikko on parempi kuin runkosarjakakkosen. Ja voihan se Setänenkin kehittyä.
Tämä on kyllä väärä ketju.
Juu toki.Olihan se sitä jo tälläkin kaudella.
Uutisen mukaan Vanhatalo on irtisanoutunut, ei irtisanottu. No, saattaa olla silti käytännössä potkut, mutta sanamuodosta päätellen mies nosti oma-aloitteisesti kytkintä.Hannu Vanhatalolle potkut: Hannu Vanhatalo jättää pelaajakoordinaattorin tehtävänsä | Rauman Lukko | Edustus
Kiitos näistä vuosista kuitenkin. Paljon hyviä pelaajahakuja, mutta vielä enemmän huonoja.
Hannu Vanhatalolle potkut: Hannu Vanhatalo jättää pelaajakoordinaattorin tehtävänsä | Rauman Lukko | Edustus
Kiitos näistä vuosista kuitenkin. Paljon hyviä pelaajahakuja, mutta vielä enemmän huonoja.
Uutisen mukaan Vanhatalo on irtisanoutunut, ei irtisanottu. No, saattaa olla silti käytännössä potkut, mutta sanamuodosta päätellen mies nosti oma-aloitteisesti kytkintä.
Huomasin kyllä sanamuodot. Miksi mies lähtisi oletettavasti hyvin palkatusta pestistä itse? Uskoisin, että vähintäänkin savustettu ulos.Uutisen mukaan Vanhatalo on irtisanoutunut, ei irtisanottu. No, saattaa olla silti käytännössä potkut, mutta sanamuodosta päätellen mies nosti oma-aloitteisesti kytkintä.
Veikkaan ettei haluttu joutua siihen asetelmaan että isä päättää että poika pelaa.Mikäs Sami Lehtisessä hiertää?
Lassi Lehtisen isä Sami Lehtinen valmensi tällä kaudella C-junnuja ja poika Lassi ei enää siihen ikäluokkaan kuulunut. Isä Lehtinen jatkaa valmentajan uraansa Ruotsin maalla Nybrossa ensi kaudella päävalmentajan ominaisuudessa.Veikkaan ettei haluttu joutua siihen asetelmaan että isä päättää että poika pelaa.
Mikäs Sami Lehtisessä hiertää?