Trenchtown kirjoitti:
Niin monta vuotta on jo tullut Jyskälässä käytyä että suurin piirtein kaikilla pätkillä on tullut vierailtua, ja parempaa mestaa rallin seuraamiseen kun tuo yllä mainittu risteys ei mielestäni ole. Varsinkin jos ajetaan kahteen kertaan ja on päätetty katsoa ne molemmat.
Makukysymys hyvin pitkälti, mistä paikasta kukanenkin tykkää, mutta tämä Kakariston risteys taitaa olla suosituin paikka, mitä reitiltä löytyy, eikä vähiten sen takia, että on lähellä 9-tietä. Itsekin on tullut oltua pari kertaa ko. paikassa, mutta ei se omasta mielestäni ole niin hyvä että siihen ruuhkaan pitää joka vuosi tungeksia.
Neste Rallyn reitti on tosiaan muuttunut jonkun verran viime vuosista, mutta ei mielestäni mitenkään niin paljon, kuin odotin ennakkopuheisiin nojaten. Samoja pätkiä löytyy paljon, tosin aika montaa pätkää on hieman muutettu niin, ettei täysin samoja kylläkään ole paljotta.
Torstain pakollisen Killerin pyöräytyksen jälkeen perjantai-aamuna ajetaan Vellipohja-Mökkiperä-Palsankylä lekki kaksi kertaa, jonka jälkeen on tarjolla mm. Urriaa ja Jukojärveä, eli koko päivä kaasutellaan Jyväskylän länsipuolella.
Lauantai on taas perinteinen etelän kierros, josta löytyy Ouninpohja kaksi kertaa, vanha kunnon Juupajoki, Leustu, päivän viimeisenä Surkee ja monta muuta klassikkoa. Tulosluettelon kannalta lauantai on varsin ratkaiseva päivä.
Sunnuntai on varsinainen sprinttipäivä, eikä pätkiäkään ole kuin kolme. Lyhyet Valkola ja Ruuhimäki sekä pidempi Lankamaa. Eroja ei enää hirveästi sunnuntaina saada, jos pelit kestää ja ajovirheisiin ei sorruta.
Tähän kun vielä lisätään, että vetomiehet aloittavat lauantaina puoliltapäivin Leustusta ja ajavat ko. päivän karavaanin perässä ja saavat palkintonsa sitten illalla Paviljongilla, niin olemme valmiit odottelemaan elokuun ensimmäistä viikkoa, jolloin sora lentää ja pakokaasut haisevat keskisuomessa. Voi olla omalta kohdalta, että työkin kutsuu jotain autoa rassaamaan, mutta sen näkee sitten myöhemmin kesällä.