Mainos

Ralliketju

  • 1 841 352
  • 14 852

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika perinteinen kuviohan se on ollut läpi vuosikymmenten, tai ehkä varsinkin ennen vanhaan, että sitten kun homma menee totiseksi, niin kartturiksi halutaan joku kokenut seppo tai juha, ts kartturi jolla kokemusta pääluokasta.
Mutta siitä en ole varma, onko osattu arvioida oikein Mälkösen osuus ja potentiaali autokunnan näkyvyys-/brändiarvossa. Luulen että ei.
Ainakaan ihan lapaan ei tämä teitten eroamisen hoito mennyt, Mälkösen ig-postauksen perusteella, vaikka siinä nyt ei mitään dramaattista sinänsä ollut, niin vähän hapan sävy kuitenkin.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Syitä tähän voi olla todella monta. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun tallin puolesta määrätään vaihtamaan kartturia.
Enni kirjoitti kuitenkin, että päätös kartturin vaihdosta oli Samin. Toki voi olla, että Enni tiennyt kaikkia kuvioita, mutta epäilen. Jos tähän vaihtoon ei tule jotain järkevää selitystä esim. huomenna kun Toyota julkistaa ensi kauden tiiminsä niin ainakin omissa silmissäni Samin pisteet laski reilusti.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syitä tähän voi olla todella monta. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun tallin puolesta määrätään vaihtamaan kartturia. Tottakai tämä kausi mentiin Mälkösen kanssa, kun ei sitä kartturia mielellään lennosta vaihdeta, vaan yhteisten palavereiden ja treenien kautta.

Voihan myös olla, että Mälkösen työ ei kaikilta osilta ole riittänyt Pajarille. Kartturille kuuluu niin valtavasti vastuualueita, mitä ei pysty katsoja arvioimaan, joten pelkkä suorittaminen kisoissa ei ole ainoa mittari.

Jos en myöskään ole ihan väärin ymmärtänyt nykyään talli taitaa maksaa monesti kartturinkin palkan, että periaatteessa niillä on paljon myös sanavaltaa taustalla. Ennen taisi olla enemmän että kuski hankki ja maksoi kartturille palkan.

En myös tiedä sitten voisiko joku vanhempi tallipomo myös olla jotenkin naiskartturia vastaa tai epäilyksiä ainakin niiden taitoja kohtaan. Tämä siis vain omaa pohdintaa vieläkö on vanhempaa katsomusta Japanin suunnalla. Tietenkin voi yksinkertaisesti olla että yhteistyö ei ole tarpeeksi hyvin toiminut noissa rally1 ajetuissa testeissä ja kisoissa. Se on kuitenkin aivan erilaista tehdä nopeampaa nuottia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös