Väittäisin, että Neuville saattaisi siirtyä Fordille. Tänakin tulo Hyundaille käytännössä pudotti Neuvillen ykköskuskin penkiltä, jos ei varsinaisesti kakkoskuskiksi, niin kuitenkin tunnutaan Tänakiin panostettavan enemmän.
Ensi kaudellehan tulee nuo uudet autot, joten sitä myöten Ford saattaisi olla hyväkin vaihtoehto. Wilsonin pajaltahan tulee kyllä laadukkaita ja kilpailukykyisiä autoja, tai siis ensimmäisenä vuonna kilpailukykyisiä, kun muilla on enemmän resursseja kehittää omia autojaan. Fordilta pitäisi tosiaan tulla jatkossa enemmän tukea, niin saattaisi ehkä pysyä pidempään kilpailukykyisenä.
Ja villinä korttina vielä tällainen: Petter Solbergin on puuhamassa uutta tehdastallia ensi kaudelle. Tämän Autosportin uutisen mukaan keskusteluja on ollut kahden valmistajan kanssa.
Solberg in talks with manufacturers for team return to WRC
Tuohon ylläolevaan vielä sen verran, että rallifoorumeilla on ollut huhua jonkin kiinalaisvalmistajan rallihaluista. Kun laskee yhteen nuo Solberg- ja kiinahuhut sekä sen, että vakioautojen MM-sarjassa ruotsalainen Cyan Racing (entinen Volvon "tehdastiimi") ajattaa Geelyn omistaman Lynk & Co -merkin autoja ja kyseistä merkkiä ollaan puskemassa Euroopan (ja oikeastaan maailman) markkinoille, niin olisiko tuossa sitten yksi vaihtoehto.
Ensi kauden tallipaikoista myös Toyotalla saattaa olla paikka auki, jos/kun Ogier lopettaa ja Katsutaa edelleen ajatetaan "nelosautona". Itse veikkaan, että Neuvilleä ei tuolla nähdä, mutta mitenkäs Lappi? Tommin kanssa meni käsittääkseni sukset ristiin, mutta nyt kun siellä on Latvala tiimipäälikkönä, niin entä jos... Neuvillen lähtiessä Hyundain paikka menee poika-Solbergille (ellei sitten tuosta isä-Solbergin projektista tule jotain), ja Huttunen mahdollisesti sitten jakamaan kolmosautoa Breenin kanssa.