Rosan päähän osuu 1) Rönnbergin hanskat 2) pää osuu pleksiin 3) pää osuu jäähän
Funniest shit ever.
2/3 päin persettä näistä "faktoista". Rönnbergin hanskat on jossain munien korkeudella. Päähän osuu olkapää, ei hanskat. Ihan oikeasti, selitä mulle miten tilanteen voi nähdä tai ymmärtää näin päin persettä. Selitä, kun ei vaan jaksa ymmärtää näitä "mielipiteitä", vaikka kuinka vahvasti olisi omien puolella.
Pää ei osu jäähän missään vaiheessa. Ihan oikeasti, selitä mulle miten tilanteen voi nähdä tai ymmärtää näin päin persettä. Selitä, kun ei vaan jaksa ymmärtää näitä "mielipiteitä", vaikka kuinka vahvasti olisi omien puolella.
Melkein tekisi mieli väittää kakkoskohtaakin paskapuheeksi mutta saattaa se kypärä pleksiä hipaista.
Liigan säännöillä tuomio olisi ollut oikea, mikäli tuomio olisi tullut päähän kohdistuneesta taklauksesta. Laitataklaus -tuomio kertoo, että tuomarit eivät nähneet tilannetta kunnolla mutta piti keksiä joku selitys sille, että Rosa tipahti kuin kärpänen.
Varmasti sattui, kun kivikova olkapääsuoja tuli päin naamaa. Siitä ei kahta sanaa. En ihan niin vahvasti uskalla ottaa kantaa tähän filmaamiseen, kun en ole itse koskaan kokeillut syödä olkapääsuojaa lätkäpelaajan tarjoamana. Ei se kuitenkaan noin paljoa vaikuttanut, mitä Rosa esitti.
Rönnbergille tilanne oli epäreilu kokoeron vuoksi mutta mies teki itse valinnan taklata kiekotonta ja tilanteesta autuaan tietämätöntä vastustajaa.