Fitnesstukulta saa 4kg säkkejä heraproteiinia, siinä toki kannattaa tietää makumieltymyksensä etukäteen.Osaisiko joku ehdottaa jotain proteiinijauhetta netistä ostettuna? Prismasta olen heraa hakenut, mutta säkit ovat auttamattoman pieniä. Isommissa on taas steviaa lisättynä ja sitä en halua.
Sekoitan usein puuroon, joten saa olla maustettua.
Prismassa oli 3 kg säkki kesän alussa 33 euroa ja nyt samalla säkillä on hintaa 40 euroa. Eräs 300 gramman kreatiinipurkki maksoi vuoden alussa n. 7,5 euroa ja nyt kyseinen purkki painaa enää 200 grammaa ja maksaa 10 euroa. On niissä hinnat noussut ainakin jonkin verran.Siis hetkinen. Olin tilaamassa vuoden tauon jälkeen pieruheraa (hera80) ja huomasin, että 4kg säkki maksaa yli 100€. Olenko missannut jotain? Olenko ihan hakoteillä jos sanon, että vuosi taaksepäin tuo maksoi alle puolet tuosta?
Mutta prismassa siis kilohinta 13€/kg ja fitnesstukussa 25€/kg. Taidan ostaa prismasta protskut tällä kertaa.Prismassa oli 3 kg säkki kesän alussa 33 euroa ja nyt samalla säkillä on hintaa 40 euroa. Eräs 300 gramman kreatiinipurkki maksoi vuoden alussa n. 7,5 euroa ja nyt kyseinen purkki painaa enää 200 grammaa ja maksaa 10 euroa. On niissä hinnat noussut ainakin jonkin verran.
Ilmeisesti proteiinin hinta on noussut jonkin verran. Meillä on salilla Puhdistamon kone, josta saa kiinteällä kuukausihinnalla ottaa juomia. Hinta oli 24,90 €/kk kun otin kesällä käyttöön ja tällä viikolla tuli viesti, että uusille asiakkaille hinta on jatkossa 29,90 €/kk. Samalla tuli rajoitus, että palautusjuomia saa ottaa max. 20 krt/kk.Siis hetkinen. Olin tilaamassa vuoden tauon jälkeen pieruheraa (hera80) ja huomasin, että 4kg säkki maksaa yli 100€. Olenko missannut jotain? Olenko ihan hakoteillä jos sanon, että vuosi taaksepäin tuo maksoi alle puolet tuosta?
Itse ainakin myönnän (ehkä) olevani haisuli. Tähän syynä laiskuus. Aina tulee heitettyä kamat reppuun ja ens kerralla kun menee salille niin kaivaa ne kamat sieltä päälle. Tätä sitten jatkuu joitain kuukausia, kunnes jaksaa/muistaa heittää ne pesuun.Haisulit. Näitä löytyy joka kuntosalilta, joten todennäköisyys sille on aika suuri, että joku kuntosalihaisuli kirjoittaa tänne. Haluan siis kysyä haisuleilta suoraan ja haluan rehellisiä vastauksia. Mikä siinä on se pointti? Dödö loppu? Pesukone ei toimi? Puhtaat treenikamppeet jäi kotiin? Miksi edes tehdä joka treeni samoissa kamppeissa? Luuletteko ettei kukaan huomaa? Huomaatteko hajuanne itse?
Siis mitä helvettiä, kuinka monet treenivaatteet sinulla oikein on? En tiedä olenko haisuli säännöllisesti, välillä kyllä olen ja silloin menee kamppeet pesukoneeseen. Mutta itsellä on kahdet treenivaatteet ja helposti samoilla vaatteilla menee parin viikon treenit. Välillä kuukaudenkin. Kotona nostan kassista tuulettumaan.Haisulit. Näitä löytyy joka kuntosalilta, joten todennäköisyys sille on aika suuri, että joku kuntosalihaisuli kirjoittaa tänne. Haluan siis kysyä haisuleilta suoraan ja haluan rehellisiä vastauksia. Mikä siinä on se pointti? Dödö loppu? Pesukone ei toimi? Puhtaat treenikamppeet jäi kotiin? Miksi edes tehdä joka treeni samoissa kamppeissa? Luuletteko ettei kukaan huomaa? Huomaatteko hajuanne itse?
Haisulit. Näitä löytyy joka kuntosalilta, joten todennäköisyys sille on aika suuri, että joku kuntosalihaisuli kirjoittaa tänne. Haluan siis kysyä haisuleilta suoraan ja haluan rehellisiä vastauksia. Mikä siinä on se pointti? Dödö loppu? Pesukone ei toimi? Puhtaat treenikamppeet jäi kotiin? Miksi edes tehdä joka treeni samoissa kamppeissa? Luuletteko ettei kukaan huomaa? Huomaatteko hajuanne itse?
Kiitos vastauksestasi :) Voisiko olla ettet kuitenkaan ole sieltä pahemmasta päästä? Kun tosiaan joillain hien haju on niin pistävä, että sen tasan huomaa. Luulenpa että keskimäärin Suomalainen kuntosalikäyttäjä on niin kohtelias ettei siitä mainitse, vaan korkeintaan hienovaraisesti vihjaa että nyt muuten tuoksahtaa jonkun verran. Tai kuten minä tässä olen puimassa nyrkkiäni vain internetissä, enkä salilla päin hajuherneiden naamaa.Siis mitä helvettiä, kuinka monet treenivaatteet sinulla oikein on? En tiedä olenko haisuli säännöllisesti, välillä kyllä olen ja silloin menee kamppeet pesukoneeseen. Mutta itsellä on kahdet treenivaatteet ja helposti samoilla vaatteilla menee parin viikon treenit. Välillä kuukaudenkin. Kotona nostan kassista tuulettumaan.
Toki nyt pitää tehdä rajanveto heti, en ole mikään hikeä lennättävä 60kg pulkannaru, jonka treeni salilla muistuttaa enemmän 80-luvun jumppaa kuin oikeaa treeniä ja tauot itsellä minimissään 3-5min ja toistot käytännössä aina alle kymmenen, yleensä vielä 3-8 paikkeilla.
Ei kyllä salikavereilta yleensä tule kommenttia hajusta, paitsi silloin kun itsekkin haistan että nyt on aika pestä. Itseasiassa aika monella on pitkäänkin samat vaatteet. Eikä se pitkähihainen ala niin herkästi haisemaan, pitää lämmöt paremmin lihaksissa ja ei näytä tyhmältä.
edit. Ja kyllä treeni nimenomaan on syytä tehdä niissä täysin samoissa kamppeissa, kun vedät sen saman hupparin ja rikkinäiset lökärit päälle, sidot voimanostokengät aina samalla tavalla ja otat vyön olalle, niin treeni lähtee ihan erilailla käyntiin. Sama homma sitten itse treenissä, vyö tietyllä tavalla, mahdolliset ranne/polvisiteet tiettyyn suuntaan (ja mistä alkaen yms), tietty hengitysrytmi ja askellus/asettuminen, niin siitä tulee tietty rutiini joka tuo varmuutta, suorituskykyä ja turvallisuutta ihan eri tavalla.
Siis laiskuudestahan tuo on kiinni. Sen takia saattaa olla jopa pidempäänkin kuin 4 viikkoa sama paita päällä. Vähän sama kuin jääkiekkovarusteet ja hikipuku mitä ei tunnetusti ikinä pestä.Joku siis treenaa 2 - 4vk samoilla kamoilla ilman pesua? Morjes. Varmaan ihan asiallinen tuoksu, kun kaveri saa lämmön päälle salilla.
Jostain Tokmannilta saa ihan ok ja treeniin soveltuvia t- paitoja about 7 eurolla kpl, eli tuskinpa tuo nyt on rahastakaan kiinni.
Itse pesen treenivaatteet jokaisen treenin jälkeen, mutta silti ajan kuluessa on pakko heittää vanhoja paitoja roskiin, kun ne eivät enää pysy täysin hajuttomina kostuessaan.
Mulla on ollut samat neopreenishortsit käytössä nyt kolmatta vuotta, kertaakaan en ole pessyt. Kieltämättä aika silmiäkirvelevä ammoniakkituoksu pelmahtaa naamalle, kun nuo ottaa jalasta pois kolmen tunnin treenaamisen ja piereskelyn jälkeen.Joku siis treenaa 2 - 4vk samoilla kamoilla ilman pesua? Morjes. Varmaan ihan asiallinen tuoksu, kun kaveri saa lämmön päälle salilla.
Jostain Tokmannilta saa ihan ok ja treeniin soveltuvia t- paitoja about 7 eurolla kpl, eli tuskinpa tuo nyt on rahastakaan kiinni.
Itse pesen treenivaatteet jokaisen treenin jälkeen, mutta silti ajan kuluessa on pakko heittää vanhoja paitoja roskiin, kun ne eivät enää pysy täysin hajuttomina kostuessaan.
Itsekin pesen treenivaatteet jokaisen treenin jälkeen, mutta silti jotkut tekniset paidat alkavat haista ajan myötä epämiellyttävälle, varsinkin kun vähän uutta hikeä puskee pintaan salilla. Itsellä toiminut se, että viskaan paidat välillä vuorokaudeksi pakastimeen, sillä tuo epämiellyttävä haju on aika hyvin lähtenyt.Itse pesen treenivaatteet jokaisen treenin jälkeen, mutta silti ajan kuluessa on pakko heittää vanhoja paitoja roskiin, kun ne eivät enää pysy täysin hajuttomina kostuessaan.