Hiilareita ei todellakaan tarvitse paljoa vaikka treenattaisiin kovaakin.
Kuinka paljon nyt sitten on paljon?
Hiilareita ei todellakaan tarvitse paljoa vaikka treenattaisiin kovaakin.
Vastaan väärinpäin, eli paljonko on vähän? Vähän on käytännössä sitä, että skippaa kaikilta aterioilta riisin, pastan, perunat, kastikkeet ja vaalean leivän. Se on siinä. Se on vähän. Sokerit, suklaat, jälkkärit, pullat, keksit on luonnollisesti nou nou.Kuinka paljon nyt sitten on paljon?
Kyllä mä puolustan edelleen lisähiilareiden paikkaa palautusjuomassa, jopa dieettauksen aikana.
Huh huh. Kävin äsken ensimmäistä kertaa sairastelun jälkeen salilla. Olipa taas tahmeaa. Jokaisen sarjan jälkeen olin ihan älyttömän hengästynyt ja sarjatauot venähti varmaan yli kahteen minuuttiin, kun yritin saada happea ja tasata hengitystä. Vieläkin on nenä vähän tukossa, mutta eiköhän se tästä taas lähde kulkemaan.
....ja sitten sen jälkeen salilta lihasta rintaan ja hauikseen (eiks nää ollu ne baarilihakset?).
Ei mulla asiasta nyt mitään muuta.
Anna sen uimarenkaan tulla vaan, kunhan katot et rinta on korkeemmalla ku maha :)Uimarengas vittuun ja sitten sen jälkeen salilta lihasta rintaan ja hauikseen (eiks nää ollu ne baarilihakset?).
Ei mulla asiasta nyt mitään muuta.
Huh huh. Kävin äsken ensimmäistä kertaa sairastelun jälkeen salilla. Olipa taas tahmeaa. Jokaisen sarjan jälkeen olin ihan älyttömän hengästynyt ja sarjatauot venähti varmaan yli kahteen minuuttiin, kun yritin saada happea ja tasata hengitystä. Vieläkin on nenä vähän tukossa, mutta eiköhän se tästä taas lähde kulkemaan.
Sarjatauoilla ei ole mitään väliä. Mitä pidempi sarja tai suuremmat painot sitä pidempi tuon tauon pitää olla. Antakaa sen pulssin tippua sinne 100 enne seuraavaa sarjaa.
Palautus ja verryttelyt on kaiken A ja O
Ite taas koitan pitää palautuksen 1-2min ja kevyissä liikkeissä 30sek-1min. Koitan nimenomaan tehä puntinkin melko intensiivisesti, jotta reenit olis n. 45min, eikä ainakaan yli tuntia...
Itsekin välillä mietin että miten oikein pitäisi toimia. Ja mikä palvelee ja mitäkin. Olen maalaisjärjellä ajatellut että tiukka pieni toistomäärä tarvitsee lepoa 4-5 min ja pitkä sarja lyhyemmän 2-3 min.
_
Ite taas koitan pitää palautuksen 1-2min ja kevyissä liikkeissä 30sek-1min. Koitan nimenomaan tehä puntinkin melko intensiivisesti, jotta reenit olis n. 45min, eikä ainakaan yli tuntia.
Määkin meen nykysin vain vedellä. Ennen tuli juotua palkkari jo reenin aikana, mut ei enää. Nyt vaan bansku naamariin heti reenin jälkeen ja kotona sit lisää ruokaa.Tästä voisikin jatkaa tiedustelua kuinkas monta sarjaa porukat tekee salilla ilman lisäenergiaa? Vai onko lisäenergia kesken treenin ehdoton?
Itse olen salilla vain veden voimalla ja protskut treenin jälkeen joten sellaiset 12-14 sarjaa per treeni kerta(+ 10-15min alkulämpö) alkaa olla maksimi sitten on energiat jo ihan loppu.
_
Kattoon tai seiniin ei viitsisi asennella mitään ruuvattavia härpäkkeitä, joten olisikohan ovenkarmeihin mahdollista kiinnittää jonkinlaisia "paksunnusosia" jotta tämän tangon saisi pysymään paikoillaan? Nykyisillä karmeilla on paksuutta sellaiset 10 senttiä, joten ajattelin, että sille puolelle oviaukkoa, jolle itse tanko jää, voisi kiinnittää n. 5 senttiä paksut esim. puiset osat, jotka tukisivat tangon oikeaan asentoonsa. Onko kellään tällaisesta mitään kokemusta? Mitään kovin esteettistä jälkeä ei varmaan tulisi, mutta palikat jäisivät sentään vessan sisäpuolelle.
Hyödynnetäänpä vaikka tätä ketjua. Olisi seuraavanlainen leuanvetotankoon liittyvä ongelma.
Muutin taannoin uuteen kämppään, ja vanhan kämpän paksujen seinien ovenkarmeihin hyvin sopinut leuanvetotanko ei enää sovikaan näihin ohuisiin pahviseiniin. Kyseessä siis suurin piirtein tämän näköinen tanko:
http://www.pokerisivut.com/resources/images/iron-gym-extreme.jpg
Kattoon tai seiniin ei viitsisi asennella mitään ruuvattavia härpäkkeitä, joten olisikohan ovenkarmeihin mahdollista kiinnittää jonkinlaisia "paksunnusosia" jotta tämän tangon saisi pysymään paikoillaan? Nykyisillä karmeilla on paksuutta sellaiset 10 senttiä, joten ajattelin, että sille puolelle oviaukkoa, jolle itse tanko jää, voisi kiinnittää n. 5 senttiä paksut esim. puiset osat, jotka tukisivat tangon oikeaan asentoonsa. Onko kellään tällaisesta mitään kokemusta? Mitään kovin esteettistä jälkeä ei varmaan tulisi, mutta palikat jäisivät sentään vessan sisäpuolelle.
Varmasti ihan hyvä kapistus, mutta kannattaa tsekata ovien karmit ja niiden kestävyys ennen kuin alat tuolla härpäkkeellä reenaamaan.
Mites ois tämmönen https://www.irongym-store.com/fi_fi/iron-gym/iron-gym.html tanko, ...