Ruisleivässä on proteiinia noin 8 g / 100g. Proteiininlähteenä ruisleipää ei kannata kuitenkaan pitää, koska sen aminohappokoostumus ei ole ihanteellinen.Ruisleivässä ei ole proteiinia.
Ruisleivässä on proteiinia noin 8 g / 100g. Proteiininlähteenä ruisleipää ei kannata kuitenkaan pitää, koska sen aminohappokoostumus ei ole ihanteellinen.Ruisleivässä ei ole proteiinia.
Reilussa kuukaudessa 10kg lihaksia? Mitähän kaurapuuroa olet mahtanut vedellä?
Reilussa kuukaudessa 10kg lihaksia? Mitähän kaurapuuroa olet mahtanut vedellä?
Oliskos mahdollista askarrellapaskarrella jotain lisäpainoja? Siten, että saisit toistot putoamaan sinne kympin tienoille.Olen tässä nyt puolen vuoden verran puurtanut lihaskunnossa lähinnä kolmea eri liikettä eli vatsoja, punnerruksia ja leukoja.
..Olisi mukava saada vähän lisää lihastakin, eli vinkkejä siihenkin.
..
Lisäksi kuntopiiriin voit ottaa kyykkyjä ja hyppyjä. Esim hyppyjä jonkin penkin päälle, ihan peruskyykkyjä, askelkyykkyjä jne. Ja näissä nimenomaan keskittyä siihen, että alasmeno on rauhallinen ja hallittu, ja sitten työntö on räjähtävä. Ja kimmoisuutta saat hyppimällä.
Kyllä se aina hiukan kärsii kun laihduttaa pitää...Kertokaapa hyvät toverit, kuinka pääsisi helpoiten kaikesta ylimääräisestä kropassa eroon ilman, että voimaharjoittelu siitä kärsisi.
Treenailin tuossa muutaman kerran kahvakuulilla ja ihastuin - tuntuu mukavasti koko kropassa, monipuolisia liikkeitä. Tilasin sitten pari paria - nyt jännittää.
JZZ kirjoitti:tse olen kirjoitellut tähänkin topikkiin (vai olisko ollut läskeistä eroon -topikki) HIIT:istä, joka nyt itsellä 2 kk jälkeen on tuottanut 12 kiloa pläskiä pois (ja tämä huom kesäloman aikana, jolloin olutta on mennyt jokseenkin paljon). Samaan aikaan salilla käyminen on sujunut ihan hyvin, tosin olen jättänyt hiilarin palautusjuomasta pois ja muutenkin keventänyt syömistä samalla. Voimassa en kuitenkaan ole huomannut juurikaan mitään eroa.
Tuon toisen linkin mukana tulee taulukot. 15 min on ns. "maksimiaika". Sen jälkeen n. 25% lisää vastusta ja alusta uudelleen. Itse olen kyllä harkinnut, että ottaisin nyt tästä kohtaa (12 min) poikki, kun meni kesälomalla hiukka epätasaisesti treenaus.No, tänä aamuna tuli sitten ensimmäinen neljä minuuttinen käytyä spurttailemassa ja ensi vaikutelma tästä systeemistä oli erittäin hyvä. Aivan varmasti polttaa hyvin rasvaa ja luulisi myös hapenottokyvyn parantuvan aika nopeasti ja tehokkaasti. Mites se nyt sitten tästä eteenpäin menee? joka kolmas kerta tulee sekä nopeeta, että kevyempää sarjaa lisää, mutta missäs vaiheessa tuo taas "nollautuu" vai onko ideana lisätä vain koko ajan lisää kierroksia?
Mietinkin, että soveltuisiko tuo nyt yksijakoisessa käyttämäni 5x5 tuohon hyvin, onko kokemuksia? Kuitenkin maven/kyykyn tekisin 3x6 (ja vain kerran viikkoon) ja haukkarit/oikkarit 2x10.
Itse en nää mitään estettä miksei voisi tehdä joka treenissä 5x5, mutta kummallekin treenille kannattaa kuitenkin mielestäni valita eri liikkeet, säästyy niveletkin.
...
Itse en nää mitään estettä miksei voisi tehdä joka treenissä 5x5, mutta kummallekin treenille kannattaa kuitenkin mielestäni valita eri liikkeet, säästyy niveletkin.
Olen pyrkinyt tekemään ihan perusliikkeitä, mielellään moninivellikkeitä, ja jättämään yksittäiset pumppailut mahdollisimman vähälle. Näin äkkiseltään en keksi siis riittävästi liikkeitä, että saisi reenit erilaisiksi.Ja muutenkin kannattaa vaihdella noita liikkeitä, niin silloin se lihasärsytys on aina päällä.. Polttaako fläsää pois, hakee voimaa, massaa..? Treenejä kun on niin montaa erilaista ja eri tarkoituksiin. Jos alkuperäisen kysymyksen esittäjä voisi tarkentaa, niin olisi helpompi vastata ( jos osaa..).
Olen pyrkinyt tekemään ihan perusliikkeitä, mielellään moninivellikkeitä, ja jättämään yksittäiset pumppailut mahdollisimman vähälle. Näin äkkiseltään en keksi siis riittävästi liikkeitä, että saisi reenit erilaisiksi.
Ja mitään suurempaa tarkoitusperää ei ole; sen verran pyrin pitämään tempoa, että rasva palaa, sen verran painoja, että voimaa tulee ja kuitenkin toistoja sen verta, että lihaskin vähän kasvaisi. Mutta yleinen hyvinvointi ja hyvä kunto on se päätavoite. Eli bulkkaamaan en ole alkamassa, enkä toisaalta dieettaamaankaan.
No joo, jaloillehan niitä on kyllä.Esimerkkinä jalat..
Jokaiseen lihasryhmään löytyy aivan pirusti eri variaatioita, ...
Näin itse treenaan; mulla on kolme erilaista variaatiota eri lihasryhmille ja kierrätän niitä. En hae enään mitään maksimaalista suoritusta esimerkiksi kyykystä, vaan koitan olla suht' hyvässä kunnossa tekemällä paljon erilaisia jalkaliikkeitä. Yksijakoisella treenaan ja näinollen viikossa on kolme erilaista treeniä...
No joo, jaloillehan niitä on kyllä.
Mielenkiintoinen juttu on se, että tulokset ovat muutaman viime vuoden sisällä nousseet huimasta, mutta penkissä olen kyllä auttamattomasti jäljessä, vaikka sitäkin tulee reenattua se kerta viikkoon. Itselläni on siis nelijakoinen ohjelma ja sarjojen pituuksia ja painoja on vaihdeltu hyvin, myös liikkeitä. Kaikki muut siis vain nousee nousemistaan paitsi penkki. Mikä lie syynä?
Itekin tein aiemmin yksjakosta kolmesti viikkoon, mut käyttäen jatkuvasti samoja liikkeitä - eli Arskan Kultasuihkun hengessä. Siinä huomas sen, että ne kyseiset liikkeet ainakin kehittyivät suht kivasti.
.
Itekin tein aiemmin yksjakosta kolmesti viikkoon, mut käyttäen jatkuvasti samoja liikkeitä - eli Arskan Kultasuihkun hengessä. Siinä huomas sen, että ne kyseiset liikkeet ainakin kehittyivät suht kivasti.
Juu, eikös siinä se Arnoldin Golden Six ollut..Jos tarkoittanet sitä 80-luvun alussa julkaistua Arskan "Bodaa Arnoldin kanssa" kirjaa ..
No joo, onhan noita. Jotenkin vain alkanut "vierastaan" monia liikkeitä ja tulee pysyteltyä noiden perinteisten parissa. Ja aika vähän olen vaihdellut samaa liikettä tangon ja kp:jen kanssa, et silloin mieluummin hakenut kokonaan toisentyyppisen liikkeen.No mihin lihasryhmään et saanuut tarpeeksi vaihtelua?
mm...
..
Toisaalta yhden ohjelman noudattaminen on helpompaa, kuin alkaa soveltaa itselleen jotain omaa. Helposti tulee luistettua / tehtyä joku vähän helpommin, kun ei jaksais.
Mielestäni saat paremman tuloksen, jos jatkat 1-jakoisella. ..