Sabata kirjoitti:
Onks se hyvin jos pistää tasan sadal kilol penkistä viidentoista sarjoja tai enemmän? Painoo mul on joku 85kg öbaut. Ei oo tullu maxii ikinä kokeiltuu. Kertokaas joku viisas tällaselle damille?
Sabata kirjoitti:Onks se hyvin jos pistää tasan sadal kilol penkistä viidentoista sarjoja tai enemmän? Painoo mul on joku 85kg öbaut. Ei oo tullu maxii ikinä kokeiltuu. Kertokaas joku viisas tällaselle damille?
dingus kirjoitti:Minkälaisilla kengillä porukka treenailee? Olisi mukava jos vähän myös perusteltaisiin miksi popot ovat hyvät juuri Sinun tarkoituksiisi.
?Miksu00 kirjoitti:tosin käyn niin pienellä salilla, että voin hyvin olla vaikka ilman kenkiä..
Miksu00 kirjoitti:tosin käyn niin pienellä salilla, että voin hyvin olla vaikka ilman kenkiä..
tuuski kirjoitti:Itsekin vedän perus sisäpelikengillä, tosin nyt on tuo salikausi tyssännyt alkuunsa.
Kaverini, joka harrastaa tuota salitouhua vähän "totisemmin" vannoo Conversen All Starien nimeen. Niin minäkin, mutta vapaa-ajalla. Yllätykseni oli suuri kun hän kehui niitä parhaiksi kengiksi mm. juuri maastavetoon. Itse en kyllä edelleenkään vie omia tennareitani salille hikistettäviksi.
Troy kirjoitti:Kenkäasiaan sanoisin, että ei missään nimessä kannata ottaa salille lenkkareita, sisäpelikenkiä tai muita missä on minkäänlaisia vaimennuksia ja aikoo niitä vielä jossain pelatessa tai juostessa käyttää. Nämä ominaisuudet ovat nimittäin entisiä aika äkkiä jos meinaa kyykkäillä, vedellä rinnalle tai maasta vähänkään kovemmilla painoilla.
scholl kirjoitti:(juoksumattoja, cross trainereita, kuntopyöriä, venyttelytilat, kunnolla laadukkaita laitteita ja sitten irtopainopuoltakin kuten jalkaprässi ja jalkakyykkytanko?
Mike kirjoitti:Itse olen salitouhuihin hankkinut varta vasten sellaiset sisäpelikengät, joissa on lähes, tai mieluiten kokonaan, olemattomat vaimennukset. Sanoisin, että varsinkin kyykkyä tehdessä vaimennetut ovat jopa vaaralliset, koska näiden pehmusteiden kanssa jalat eivät ole niin tukevasti maan pinnassa.
Näkkäri kirjoitti:Niin no, mielestäni kannattaa mieluummin mennä ulos lenkille mikäli säät vaan yhtään sallii kuin johonkin hinttarisalille crosstrainerin selkään keikistelemään. Venytellä voi sitten vaikka majapaikassa lenkin jälkeen.
Näkkäri kirjoitti:Irtopainopuolta jalkaprässi ja "jalkakyykkytanko". Heh.
scholl kirjoitti:Mikä on ongelmasi?
Tai no jos joutuu näkkäriä syömään niin joutuu varmaan myös silloin pumppaamaan rautaakin jossain lumihangessa paukkupakkasilla.
Näkkäri kirjoitti:Uuh. Arvostan moista treenitapaa 1000 kertaa enemmän kuin pellejä, jotka menevät trendisalille katselemaan valkokankaalta MTV:tä ja pomppimaan crosstrainereiden päällä.
Itse en ole kuitenkaan vielä "lumihankitreeniin" pystynyt.
Alamummo kirjoitti:Mitä vikaa on mukavassa salissa, jossa voi treenata monipuolisilla vehkeillä, jossa ei pinttynyt hiki haise ja jossa voi katsoa treenatessa telkkuakin (jos huvittaa)? Liian kallis? Eiköhän pääasia ole se, että treenaa sillä tyylillä, mikä itse kutakin miellyttää. Ei asketismi tee kenenkään salitreenistä arvokkaampaa. Itse olen sitten kait mainitsemasi pelle, kun käyn 3-4 kertaa viikossa salilla mm. "pomppimassa" crosstrainerilla ja telkustakin on mahdollista katsoa useampaakin kanavaa...
Snakster kirjoitti:Kermaperseille tosin tiedoksi, että telkkaria ja cross-traineria ei ole. Hinta on 2 €/kerta.