Täällä varmaan löytyy kokemusta Versa Grippsesista? Olen tässä nyt varmaan puolen vuoden ajan miettinyt niiden hankkimista. Millaisia kokemuksia palstatovereilla?
Nuo toimii ihan hyvin alhaalta ylös vedettävissä liikkeissä. Sen sijaan ylhäältä alas ja esim ns. kauhukahvat ovat kyllä parempi tehdä remmeillä.
Minussakin elää pieni nössö, ja esimerkiksi mavessa ja varsinkin sjmv:ssä tuntuu kivalta kun ei ole hirtetty tankoon kiinni. Mavessa muutenkin remmien optimaalinen kiinnitys on vähän turhan räpläämistä ainakin minulle, ja grippsit täten toimii paremmin. Samoin myös soutuliikkeissä. Kumpiakaan en kyllä itse omista, ja käytettyä tulee vain lainattuna. Eli mitään massiivista kokemusta ei ole olemassa. Forkut tykkää ilman vedellessä.
Mikä muuten on
@Jeffrey sulla ruoan ja mikä lisäravinteita teiden osuus noin suurinpiirtein per päivittäinen energiantarve? Joskus aiemmin jo mainitsinkin, että kolmen tonnin ylittäminen laadukkaasti on itselleni koitunut kompastukseksi lihaskasvua ajattelen, jota tämä käsivamma sopivasti tukee, ja siksi ajattelinkin lähteä ensi syksynä tankkaamaan vähän toisella tapaa.
Voisin huomenna kirjoitella tästä vähän enemmän koneella. Tekee itselleenkin ihan hyvää heittää aika ajoin omat kalorit laskuriin.
Pääsääntönä melko yleisesti pidetään sitä, että tuo 4000-4500 on sellainen joka vielä tulee kunhan syö paljon. Tämän ylittäminen ei oikein koviltakaan syömäreiltä onnistu ilman pieniä vippasia. Yleisimmin käytetty vippaskonsti on oliiviöljy. Osa sitä ihan puhtaasti juo, itse tykkään lorotella esimerkiksi riisin sekaan. Lisäravinteista kun kysyit, on itselläni käytössä palautusjuoma ja sitten treenibuusteri. Palkkarin vedän n. 1,5 kertaisena eli noin 50 grammaa tulee sekä hiilaria että proteiinia. Tuosta palkkarista tulee siis vähän reilu 400 kaloria joka on joku 8% omasta päivittäisestä energian saannista. Tästä kun opiskeluista siirrytään työelämään, niin voisi olla halua siirtyä taas johonkin laadukkaaseen välipala proteiiniin. Syntha 6 on näistä varmaan se legendaarisin ja varmasti hyvä. Tuota kun jatkaa mahdollisesti maidolla, pähkinöillä ja banaaneilla, niin kaloreita saa ihan kivasti välipalalla, ja sen jälkeen on vielä ihan toimintakuntoinen.
Omasta mielestäni myös annoskokojen kasvattaminen on järkevää kun halutaan kaloreita nostaa. Kerralla paljon syöminen on helpompaa kuin sama määrä useammalla kerralla, eikä tarvitse koko päivää viettää keittiössä ja ruokapöydässä.