Tämä ei ollut todellakaan kohdistettu vihamielisesti Termiitille, vaan yleispätevästi koko joukkueelle. Toivoisin, että 99 nähdään kentällä ja pääsen pelaamaan sinun kanssa.
Tässä myös omat ajatukseni tiivistettynä.
Oma osallisuuteni tähän keskusteluun ei suinkaan lähtenyt tuosta yhdestä Termiitin kirjoittamasta viestistä tänne, vaan kaikesta keskustelusta mitä on pelien aikanakin käyty. Homma on lähtenyt todella pahasti käsistä ja omalta osaltani pahoittelen tätä.
Eli lyhyesti mistä tässä omalta osaltani oli kysymys:
1. En missään nimessä ole lainkaan kohdistanut syytöksiä Grezkyyn pelaajana, sillä siinähän meillä on ollut todella pätevä ja joukkueelle pelaava kaveri.
2. Kyse on ollut siitä, että en kertakaikkiaan ymmärrä näitä valituksen aiheita (pelipaikat ja R2). Näistä lisää alla.
Pelipaikat: Pelipaikoista on yleisesti puhuttu aina, ja chatissa/headsettien kanssa keskustellessa en ole huomannu kenenkään valittavan siitä, ettei pääsisi pelaamaan siellä missä haluaa. Itse olen tietoisesti pyrkinyt aina vasempaan laitaan, mutta tämä ei missään nimessä tarkoita, että vasen laita olisi varattu minulle tai että en voisi muualla pelata. Olen aina ollut valmis siirtymään muualle kun sitä on kysytty. Jos olen pyytänyt chatissa säästämään vasempaa laitaa minulle (näin ehkä pari kertaa käynyt kun olen ollut muokkaamassa pelaajaa), niin tämä on johtunut siitä, että olen juuri muokannut vasemman laidan pelaajaa ja halusin päästä kokeilemaan sitä. Silti tähänkin voi sanoa että haluaisi itsekin tuolla paikalla pelata. Pyyntöni ei missään nimessä ole käsky.
R2: Tämä oli ongelma silloin kun Grezky aloitti asiasta mainitsemaan ja olin hänen kanssaan samaa mieltä. Nykyään tämä on kuitenkin parantunut todella paljon ja en vain enää ymmärrä miksi tuosta pitää meteliä nostaa. Grezkyn puheista on useammankin kerran tullut esille, että hän haluaisi ettei R2 käytetä koskaan, mikä taas ei ole missään määrin järkevää. Otetaan nyt vaikka esimerkkinä, että kaikki parhaatkin joukkueet käyttävät sitä todella paljon, mikäli botteja on pelissä mukana. Idea on siinä, että tuota tulee käyttää järkevästi. Toki vieläkin meillä virheitä tässä tulee, mutta hyvin harvoin pahoja virheitä ja virheistä oppii, eikös? Ratkaisu ei missään nimessä voi olla se, ettei tuota käytettäisi enää lainkaan.
Tässä siis tiivistettynä (hieno tiivistys, eikös?) mitä olen hakenut takaa ja mitä mieltä asioista olen. Kaikki ylimääräinen mistä olen puhunut, on tavalla tai toisella yrittänyt pysyä samoissa asioissa, mutta lähtenyt hieman sivuraiteille. Kaikki muu on turhaa, näistä yo. asioista tässä on ollut kysymys.
Eli negatiivistakin palautetta saa antaa ja asioista saa jopa "valittaa", mutta mielestäni tässä nyt ei ole ollut sellaiseen aihetta ja tästä syystä itselläni hieman kiehui yli. Jälleen kerran pahoittelut omalta osaltani.
Eiköhän tämä asia ole hiljalleen käsitelty? Toivotaan että 99 jatkaa kanssamme, tai jos ei jatka, niin kaikkea hyvää sinne mihin ikinä menetkin.