PS3: NHL14 - EASHL - HC JATKOAIKA

  • 30 201
  • 313

Pilu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Penguins
Täällähän on tullut tekstiä päivän aikana. Mielestäni on hyvä, että epäkohdista puhutaan, mutta sen pitäisi mennä niin ettei kukaan lähde jengistä/ota itteensä liikaa.

Ymmärrän hyvin jos Termiitti haluaa pelata ns. kilpailevammin ja lähtee muualle. Jokainen pelaa oman maun mukaan ja minun henk.koht. maku on rento mutta voittoa tavoitteleva. 1-2 divari jengien pyyntöihin olen vastannut samalla tavalla ja pelannut mielihyvin HCJ:ssä.

Itse tämän jupakan alkuun eli siihen R2:een ja naulattuihin pelipaikkoihin. Kun tulin porukkaan hieman jälkijunassa, tilanne oli huomattavasti erilainen R2 käytön kanssa mitä se nyt on. Silloin oli yleistä, että porukka käytti sitä paljon ja omissa soi. Nyt se on saatu kitkettyä pois oikeastaan kokonaan ja en ymmärrä mistä tämä vääntö siis johtuu. En tiedä ketä Termiitti meinaa, mutta ne joiden kanssa itse olen tässä parin viikon aikana pelannut, ei tee hölmöjä syöttöpyyntöjä. Tähän kahteen viikkoon sopii suuri osa koko joukkueemme pelaajista.

Sitten avoimuuteen ja asioista keskusteluun. Termiitti varmaan muistaa sen yhden illan jolloin sulla hitsasi kiinni R2 naputtelun kanssa ja sanoinki siitä sillon heti chatissä, että turhaan vedit pultit. Myönnän, että ensimmäisessä matsissa sitä tosiaan käytettiin ja omissa soi, mutta voitettiin peli kuitenkin. Mutta seuraavassa pelissä yhden kerran joku pyysi syöttöä, mutta maalia ei tullut vastustajalle. Mielestäni sinun reaktio oli kohtuuton ja tästä syystä sanoin siitä. Toivoisin, että kaikki voisivat sanoa asiansa heti chatissä tai mikillä, eikä täällä alkaa niitä ruotimaan. Vaikka asia olisi kuinka negatiivinen tai koskee pelipaikkoja, tulisi se sanoa heti chatissä tai mikillä. Toki täällä on hyvä käydä läpi asioita ja keskustella, mutta kuulostaa nyt siltä, että kyseessä on sellaisia asioita jotka voisi heti sanoa.

Tämä ei ollut todellakaan kohdistettu vihamielisesti Termiitille, vaan yleispätevästi koko joukkueelle. Toivoisin, että 99 nähdään kentällä ja pääsen pelaamaan sinun kanssa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä ei ollut todellakaan kohdistettu vihamielisesti Termiitille, vaan yleispätevästi koko joukkueelle. Toivoisin, että 99 nähdään kentällä ja pääsen pelaamaan sinun kanssa.
Tässä myös omat ajatukseni tiivistettynä.

Oma osallisuuteni tähän keskusteluun ei suinkaan lähtenyt tuosta yhdestä Termiitin kirjoittamasta viestistä tänne, vaan kaikesta keskustelusta mitä on pelien aikanakin käyty. Homma on lähtenyt todella pahasti käsistä ja omalta osaltani pahoittelen tätä.

Eli lyhyesti mistä tässä omalta osaltani oli kysymys:

1. En missään nimessä ole lainkaan kohdistanut syytöksiä Grezkyyn pelaajana, sillä siinähän meillä on ollut todella pätevä ja joukkueelle pelaava kaveri.

2. Kyse on ollut siitä, että en kertakaikkiaan ymmärrä näitä valituksen aiheita (pelipaikat ja R2). Näistä lisää alla.

Pelipaikat: Pelipaikoista on yleisesti puhuttu aina, ja chatissa/headsettien kanssa keskustellessa en ole huomannu kenenkään valittavan siitä, ettei pääsisi pelaamaan siellä missä haluaa. Itse olen tietoisesti pyrkinyt aina vasempaan laitaan, mutta tämä ei missään nimessä tarkoita, että vasen laita olisi varattu minulle tai että en voisi muualla pelata. Olen aina ollut valmis siirtymään muualle kun sitä on kysytty. Jos olen pyytänyt chatissa säästämään vasempaa laitaa minulle (näin ehkä pari kertaa käynyt kun olen ollut muokkaamassa pelaajaa), niin tämä on johtunut siitä, että olen juuri muokannut vasemman laidan pelaajaa ja halusin päästä kokeilemaan sitä. Silti tähänkin voi sanoa että haluaisi itsekin tuolla paikalla pelata. Pyyntöni ei missään nimessä ole käsky.

R2: Tämä oli ongelma silloin kun Grezky aloitti asiasta mainitsemaan ja olin hänen kanssaan samaa mieltä. Nykyään tämä on kuitenkin parantunut todella paljon ja en vain enää ymmärrä miksi tuosta pitää meteliä nostaa. Grezkyn puheista on useammankin kerran tullut esille, että hän haluaisi ettei R2 käytetä koskaan, mikä taas ei ole missään määrin järkevää. Otetaan nyt vaikka esimerkkinä, että kaikki parhaatkin joukkueet käyttävät sitä todella paljon, mikäli botteja on pelissä mukana. Idea on siinä, että tuota tulee käyttää järkevästi. Toki vieläkin meillä virheitä tässä tulee, mutta hyvin harvoin pahoja virheitä ja virheistä oppii, eikös? Ratkaisu ei missään nimessä voi olla se, ettei tuota käytettäisi enää lainkaan.

Tässä siis tiivistettynä (hieno tiivistys, eikös?) mitä olen hakenut takaa ja mitä mieltä asioista olen. Kaikki ylimääräinen mistä olen puhunut, on tavalla tai toisella yrittänyt pysyä samoissa asioissa, mutta lähtenyt hieman sivuraiteille. Kaikki muu on turhaa, näistä yo. asioista tässä on ollut kysymys.

Eli negatiivistakin palautetta saa antaa ja asioista saa jopa "valittaa", mutta mielestäni tässä nyt ei ole ollut sellaiseen aihetta ja tästä syystä itselläni hieman kiehui yli. Jälleen kerran pahoittelut omalta osaltani.

Eiköhän tämä asia ole hiljalleen käsitelty? Toivotaan että 99 jatkaa kanssamme, tai jos ei jatka, niin kaikkea hyvää sinne mihin ikinä menetkin.
 

20Booris13

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild
Morjes,

mahtuuko tänne HC Jatkoaikaan pelailemaan?
En nyt muista että mikä kortti minun pelaajalla on, mutta yli 70 peliä kuitenkin on kasassa kenttäpelaajalla ja maalivahdilla joku 20 peliä.

Ja jos statseja haluaa käydä katsomassa niin ne löytää Dirty Dozen Team joukkueen sivuilta, koska en itse nyt pääse koneelle.

psn: Booris84
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Pataan tuli munattomalla esityksellä ja meikäläisen sentterin ura loppui tähän. Turhaa pyörimistä ilman mitään tulosta.

Jatkossa pelkkää pakkia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Porukkaa on kyllä linjoilla, mutta osa ei tule chattiin lainkaan tai sitten ollaan vain eriaikaan valmiina. Ehkä pitäisi kommunikoida hieman enemmän, niin voitaisiin osua paremmin samaan aikaan pelailemaan.

Tänään saatiin pari matsia sentään neljän hengen voimin. Yksi voitto ja yksi tappio jatkoerässä. Peli ei ollut ihan uomissaan, mutta pisteitä kuitenkin..
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Eilen menoa, tänäänkin menoa ja huomenna menoa. Lauantai ja sunnuntai menee reissatessa. Maanantaina sitten.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tykin asennushommat vielä vähän kesken, mutta noin puolen tunnin päästä yritän ehtiä pelailemaan.. Toivottavasti muitakin sillon!
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Voitettiin teidät juuri hetki sitten. Peli oli jo kahden erän jälkeen 6-0, mutta tulos hieman vääristää totuutta. Hyvin pelasitte.
 

Pilu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Penguins
Eiköhän sitä taas olla mukana.

Eilen iltapeleistä tosiaan ainoastaan voittoja ja kaiken kruunasi voitto Kiitos EA:sta. Ennen matsia kummiski joukkueen sijoitus oli 28. ja aiemmin kyseiset jampat on pyöritelly meidät mennen, tullen ja palatessa solmuun.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikä myös mukana jos sormi kestää.

Yritin elää terveellisesti ja leikkasin porkkanan ohella myös peukaloni. Vaarallista tämä terveellinen elämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös