PS3: NHL14 - EASHL - HC JATKOAIKA

  • 30 201
  • 313

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi ihan hyvä jos jokainen joukkueen pelaajista kävisi kertomassa täällä tuntemuksensa, jotta nähdään olisiko niitä halukkaita pelaajia vai ei.

Itse olen ollut viime viikot niin kiireinen, ettei ole ollut aikaa päivystää pelejä.. Etenkin kun ei pelaajia ole kertaakaan ollut lähimainkaan tarpeeksi - jos ollenkaan.

Itselläni kyllä riittää pelihaluja, mutta joukkuetta en halua vaihtaa. Eli jos meiltä vielä innokkaita pelaajia löytyy, niin nyt kaivattaisiin sitä aktiivisuutta, jotta saadaan sovittua millon pelataan.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Olisi ihan hyvä jos jokainen joukkueen pelaajista kävisi kertomassa täällä tuntemuksensa, jotta nähdään olisiko niitä halukkaita pelaajia vai ei.

Itse olen ollut viime viikot niin kiireinen, ettei ole ollut aikaa päivystää pelejä.. Etenkin kun ei pelaajia ole kertaakaan ollut lähimainkaan tarpeeksi - jos ollenkaan.

Itselläni kyllä riittää pelihaluja, mutta joukkuetta en halua vaihtaa. Eli jos meiltä vielä innokkaita pelaajia löytyy, niin nyt kaivattaisiin sitä aktiivisuutta, jotta saadaan sovittua millon pelataan.

Ite oon nyt muutamana iltana ollut useamman tunnin chatissa niin ei tuolla ole käynyt kun kale. Vaikka muuten porukkaa pyörii linjoilla.

Mullakin tosin aikaa vähemmän pelata mutta olishan se mukava kun silloin tällöin saisi pelejä aikaiseksi.

Nyt näyttää olevan 4 online ja yksin kopissa ja chatissa odottelen. Viestit nakkasin joten jospa sitä pääsisi pelaamaan pitkästä aikaa. Toki muutkin hereillä olijat saa tulla.

EDIT: Yksi keino kokeilla paljonko meillä olisi pelaajia olisi toki ns. aloittaa alusta ja perustaa uusi tiimi. Etenkin kun Loonien jäädessä taustalle tuo avausviestin päivitys on jäljessä. Halukkaita näyttää kuitenkin olevan mutta kukaan ei oikein tiedä missä mennään.
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Mä oon jo likipitäen menettäny toivoni pelejen suhteen. En tiiä mitä tossa abaut kuukaus sitten tapahtu kun yhtäkkiä kaikki hävisi vaan johonkin. Aikaisemmin kun porukkaa tuli peleille siinä kuuden paikkeilla ja chatissa oli se 3-4 jannua vähintää.

Sittemmin kun oon tullu chattiin päivystelemään samoihin aikoihin, niin kiva nähdä, että oon ainoa paikalla. Vaikka jätän chatin taustalle ja meen odotellessa läiskimään huttia niin ei sieltä vaan kukaan jaksa tulla tulille. Sillon tällön oon jonkun toisenkin nähnyt chatissa, todella harvoin.
En tiedä miten se on sitten myöhemmin illalla, onko enemmän porukkaa paikalla.. Mutta viime ajat on pelit itellä ajottunu siihen neljän-seittemän-kaheksan kieppeille, mutta eipä chatissa mitää erityistä liikettä oo sillonkaan ollut.

Liekkö näiden kokemuksian jälkeen tullut mitään muutosta, nimittäin ite olen viime ajat skipannu se chatin kokonaan ja mentyä suoraan pelaamaan huttia.

Edelleen kuitenkin kiinnostaisi pelata niitä EASHL pelejä, kun vaan saataisi selvyys siitä onko muita halukkaita ja mihinkä aikaan sitä ihmiset haluais pelata.
Että jos tää homma saadaan sillä skulaamaan taas, että alotetaan puhtaalta pöydältä ja sillä porukalla, jota ne pelit kiinnostaa niin I'm up for it.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tosiaan jotain siinä marraskuun puolivälissä tapahtui, kun yhtäkkiä ei enää saatukaan pelejä. Jonkun verran jaksoin roikkua, mutta sit loppui motivaatio. Ja oli aika paljon koulukiireitä.

Mikäli saatais kundeja kasaan, voisin silloin tällöin pelejä käydä pelaamassa ilman muuta. Aktiivisuutta vaaditaan vain kaikilta, sillä yksin chatissä roikkuminen on turhaa..
 

K.a.a.k.o

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Kyllähän nuo pelit ainaki ittiä vielä kiinnostais.
Pitäskö koittaa pe, la, su akselilla saada pelejä aikaan? Ilmottelen huomena tarkemmin monelta kerkeen linjoille.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Ei näytä kovinkaan montaa kiinnostavan. Yritetäänkö silti tänään saada pitkästä aikaa pelejä? itse roikun tästä eteenpäin linjoilla ja chatissa. Ei muuta kun peleille ny.
 

Pilu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Penguins
Itellä kyllä kiinnostusta löytyy peleihin. Chatissä oon käyny pyörimässä lähes joka ilta. Pari viikkoa menny nyt tentteihin lukiessa, mutta oon silti nakannu aina chatin auki jos saataisi pelit pystyyn.

Henk.koht ihan sama, että laitetaanko homma pyörimään alusta vai jatketaanko tästä. Voi olla, että vähemmän pelanneetki innostuisi enemmän jos laitetaan alusta, niin saisi rauhassa kehitellä pelaajaansa.

Tänään taas totuttuun tapaan linjoilla päivystämässä.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Näinköhän tänään saataisiin pelejä aikaiseksi, itse roikun chatissa varmaankin tuonne puoleen yöhön ainakin jos vaikka muitakin sinne sitten eksyisi.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Yritetääs vielä kerran saataisko tänään pelejä, ennen tai jälkeen liigakierroksen.
Itse olen varmaan koko illan linjoilla joten muitakin nyt pelailemaan kunnon kerhopelejä! Ilmestykää myös chattiin jos pelit kiinnostaa.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Moro! Mitähän me tehtäis tämän ketjun kanssa ja muutenkin, pääsin opiskelemaan ja nyt minulla ei vuoteen ole periaatteessa maldollista pelailla pleikkarilla... Avauskohan joku uuden ketjun, tekis uuden chatin joukkueelle?

Tosin elämästä ei aina tiedä niin voi olla että hommaan jossain kohtaa asunnon missä asun sitte viikonloput.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Avauskohan joku uuden ketjun, tekis uuden chatin joukkueelle?

Luulisin, että paras vaihtoehto olisi kuolettaa koko joukkue kokonaan, ja kaikki halukkaat/innokkaat tekisivät joukkoryntäyksen 65min -joukkueeseen tai vaihtoehtoisesti Pale Knuckleisiin. Täältäkin löytyy porukkaa, jotka eivät ole pelanneet yhtään seurapeliä, joten olisi hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä.
 

Pilu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Penguins
Lähdin joukkueesta pois, koska ei enää pelejä saatu aikaiseksi. Pariin porukkaan tuli kutsua pelaamaan, kuten varmaan meistä muillekki tullut samoista jengeistä liittymispyyntöä.

En kumminkaan lähteny näihin "kilpaileviin" porukoihin mukaan vaan pistettiin kavereiden kanssa porukka pystyyn. Saa kysellä täällä yv:llä tai psn:ssä jos intoa mukaan. Pelaillaan iltaisin, eikä ole vakavaa touhua ainakaan vielä, koska kaverit aloittelee vasta kehittämään pelaajiaan.

Kiitoksia kaikille peleistä! Oli mahtavaa niin kauan kuin sitä kesti!
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Lähdin joukkueesta pois, koska ei enää pelejä saatu aikaiseksi. Pariin porukkaan tuli kutsua pelaamaan, kuten varmaan meistä muillekki tullut samoista jengeistä liittymispyyntöä.

En kumminkaan lähteny näihin "kilpaileviin" porukoihin mukaan vaan pistettiin kavereiden kanssa porukka pystyyn. Saa kysellä täällä yv:llä tai psn:ssä jos intoa mukaan. Pelaillaan iltaisin, eikä ole vakavaa touhua ainakaan vielä, koska kaverit aloittelee vasta kehittämään pelaajiaan.

Kiitoksia kaikille peleistä! Oli mahtavaa niin kauan kuin sitä kesti!

Sama, lähdin jengistä, en mene "kilpailijoihin" vaan tod.näk. kaveriporukkaan.
Hyviä pelejä oli kyllä ja tykkäsin. Vaikka välillä olikin hermot kireellä mutta ne kuuluu lajiin. Helposti ensi vuonna uudestaan mukaan jos vaan kelpaa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Meikäkin lähtee nyt. Todennäköisesti siirryn tuohon 65min:iin, jos huolivat messiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös