PS3: NHL14 - EASHL - HC JATKOAIKA

  • 30 200
  • 313

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oiskohan jengissä vielä paikkaa yhdelle hyökkääjälle? Tutuimmat pelipaikat on oikea- ja vasenlaita. Pystyn vetämään myös pakkina, jos niin tarvitaan. Mikki löytyy ja aktiivisuutta riittää ulkomaanmatkan jälkeen(20.11 takaisin).
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oiskohan jengissä vielä paikkaa yhdelle hyökkääjälle? Tutuimmat pelipaikat on oikea- ja vasenlaita. Pystyn vetämään myös pakkina, jos niin tarvitaan. Mikki löytyy ja aktiivisuutta riittää ulkomaanmatkan jälkeen(20.11 takaisin).
Varmasti löytyy tilaa. Aktiivisuus ja mikki ovat oikein positiivisia asioita.

Pakkeja meillä on joukkueessa melko vähänlaisesti, joten jokainen pelaaja joutuu joskus puolustuksessakin pelaamaan. Tämä ei saisi siis olla ongelma, vaikka hyökkääjänä pääosin pelaisikin. Tosin hyvin meiltä löytyy hyökkääjien joukosta halukkaita pakin paikallekin, ei tämä ole koskaan ongelmaa tuottanut.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nythän on välillä saatu jonkin näköistä peliäkin aikaiseksi. Tästä kruununa eilisen nousu 1. divariin. Viimeiseen kymmeneen peliin vain yksi pisteetön matsi, mutta sitten peräti 5 jatkoaikatappioo. Joku kumma noissa jatkoajoissa nyt on, mutta pääosin pelaillaan varsin hyvin tällä hetkellä.

Lähes jokainen vastaan tullut joukkue on ollut rankingissa meitä korkeammalla, eli siinäkin mielessä voidaan olla tyytyväisiä.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuten moni on varmaan huomannut niin en ole paljon linjoilla ollut kun on ollut vähän asiat sekaisin... Wtodd:lla on myös nyt gm oikeudet niin hän voi kutsua pelaajia joukkueeseen.

Eli samanlailla, ilmoittakaa ittenne täällä ensin, sitten Wtodd laittaa kutsun joukkueeseen mutta laittakaa minulle kuitenkin myös kaveri kutsua niin saan kutsutta teidän joukkueen chattiin ja minä päivittelen tota etusivun listaa.

Täältä tullaan vielä takaisin teidän kiusaksi ;)
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Haluaisin kertoa joukkueelle yhden vinkin, jolla voi olla ratkaiseva vaikutus pelin lopputulokseen: eli kun tuomari viheltää pelin poikki epäselvän maalin takia, tuomarin päätöstä odotellessa laitetaankin peli pauselle. Tällöin maali hyväksytään AINA, oli se kuinka korkealla mailalla sitten tehty. Joo, on aika halpamaista ja epätoivosta, mutta kuhan annoin tietoonne, jos ette jo tienneet.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Haluaisin kertoa joukkueelle yhden vinkin, jolla voi olla ratkaiseva vaikutus pelin lopputulokseen: eli kun tuomari viheltää pelin poikki epäselvän maalin takia, tuomarin päätöstä odotellessa laitetaankin peli pauselle. Tällöin maali hyväksytään AINA, oli se kuinka korkealla mailalla sitten tehty. Joo, on aika halpamaista ja epätoivosta, mutta kuhan annoin tietoonne, jos ette jo tienneet.

Jos siis väite on, että tuomaritarkistukseen menevät maalit hyväksytään aina pausettaessa, niin eipä pidä paikkaansa. Parin päivän takaakin yksi tuore tapaus muistissa, jossa hylättiin maali, vaikka joku ei hidastusta jaksanut katsella. Olen tainnut tähän ihmeelliseen uskomukseen aiemman vuosipäivityksen kohdalla törmätä, mutta ehkä johtuu vaan siitä, että valtaosa noista epäselvistä maaleista lopulta kuitenkin hyväksytään?

Ja niin epätoivoista ja halpamaista kikkaa ei olekaan, etteikö jengi sitä EASHL:ssä käyttäisi. :)
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos siis väite on, että tuomaritarkistukseen menevät maalit hyväksytään aina pausettaessa, niin eipä pidä paikkaansa. Parin päivän takaakin yksi tuore tapaus muistissa, jossa hylättiin maali, vaikka joku ei hidastusta jaksanut katsella. Olen tainnut tähän ihmeelliseen uskomukseen aiemman vuosipäivityksen kohdalla törmätä, mutta ehkä johtuu vaan siitä, että valtaosa noista epäselvistä maaleista lopulta kuitenkin hyväksytään?

Ja niin epätoivoista ja halpamaista kikkaa ei olekaan, etteikö jengi sitä EASHL:ssä käyttäisi. :)
Jep tämä olettamus on tullut ihan siitä, että noista epäselvistä tilanteista 95% hyväksytään maaliksi. Alunperinhän tuota pausea on käytetty (ja käytetään edelleen) sen vuoksi ettei jakseta odotella hidastuksia yms.

Eli tosiaan, ei pidä paikkansa tuo väite.
 

Pilu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Penguins
Arki-iltoina tällä viikolla ei olla saatu taas pelejä kunnolla aikaan. Kahtena edellisenä iltana 3vs3 shaibaa väännetty säbärunkkuranne-runkkareita vastaan huonolla menestyksellä. En ole siis tänä iltana katsonut onko ollu pelejä vai ei, mutta puhun nyt omasta tuntemuksesta.

Vaikka kaikki käy pääsääntöisesti töissä tai opiskelee, niin toivoisin ringissä olevien pelaajien edes kerran viikkoon käyvän kattomassa, että oisko pelejä. Se on oikeasti ihan sama onko sulla legenda3- vai tulokas1-kortti, kunhan porukka pelaa yhteen ja puhaltaa yhteen hiileen.

Ollaan tässä kumminki jo osoitettu, että eliittiin kuulutaaan, kun 1. ja 2. divari tasolla ollaan pyöritty.

Heitän siis nappulan nyt teille, jotka olette vähemmän pelanneet. Hypätkää remmiin rohkeasti ja samalla kehittyy teidän pelaaja kuin myös sinä itse. Sama sille väännetäänkö 3-5 divaria useita kausia kunhan saadaan nyt laajuutta kokoonpanoon ja jätkiä kentälle. Tai sitten, onko järkeä roikkua jengissä mukana eikä pelata ollenkaan pelejä.

Tämä ei siis meinaa etten ymmärtäisi lomareissuja, tentti viikkoja tai ulkomaan työkomennuksia/reissuja, sillä been there, done that.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Itsekään en ole päässyt pelaamaan joukkueen kanssa moneen viikkoon. Olen paikalla käytännössä joka arkipäivä klo 16:00-19:45 (paitsi keskiviikko, koska treenit). Viikonloppuna olen paikalla sitten vähän vähemmän. Aina kun olisin valmis pelaamaan, chatissa on lisäkseni 1 tai 2 pelaajaa, mutta kukaan ei halua pelata niitä 3vs3-matseja. En syytä tästä ketään, sillä jokaisella on omat päivärytminsä, osa tulee pleikalle kello 21 eteenpäin, ja osa on silloin jo nukkumassa. Olen laittanut tänne omat "kiinteät" aikani, joita pyrin noudattamaan. Syksyn peliuutuudet saattavat vaikuttaa myös monien peli-intoon.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arki-iltoina tällä viikolla ei olla saatu taas pelejä kunnolla aikaan. Kahtena edellisenä iltana 3vs3 shaibaa väännetty säbärunkkuranne-runkkareita vastaan huonolla menestyksellä. En ole siis tänä iltana katsonut onko ollu pelejä vai ei, mutta puhun nyt omasta tuntemuksesta.

Vaikka kaikki käy pääsääntöisesti töissä tai opiskelee, niin toivoisin ringissä olevien pelaajien edes kerran viikkoon käyvän kattomassa, että oisko pelejä. Se on oikeasti ihan sama onko sulla legenda3- vai tulokas1-kortti, kunhan porukka pelaa yhteen ja puhaltaa yhteen hiileen.

Ollaan tässä kumminki jo osoitettu, että eliittiin kuulutaaan, kun 1. ja 2. divari tasolla ollaan pyöritty.

Heitän siis nappulan nyt teille, jotka olette vähemmän pelanneet. Hypätkää remmiin rohkeasti ja samalla kehittyy teidän pelaaja kuin myös sinä itse. Sama sille väännetäänkö 3-5 divaria useita kausia kunhan saadaan nyt laajuutta kokoonpanoon ja jätkiä kentälle. Tai sitten, onko järkeä roikkua jengissä mukana eikä pelata ollenkaan pelejä.

Tämä ei siis meinaa etten ymmärtäisi lomareissuja, tentti viikkoja tai ulkomaan työkomennuksia/reissuja, sillä been there, done that.
Joka kerta kun olen viimeisen ~viikon aikana päässyt pleikan äärelle, olen myös chattiin mennyt. Lähes poikkeuksetta olen siellä ollut yksin.

Toki usein en ole päässyt pleikan äärelle ollenkaan, koska varsin kiireistä aikaa tällä hetkellä elän.

Mutta pointtini on edelleen siinä, että pitäisi enemmän keskustellä täällä siitä, milloin kukin pääsee pelaamaan. Aika moni turhautuu kun chatti loistaa aina tyhjyyttään, eikä sitten ehkä jaksa edes käynnistää laitetta katsoakseen tilannetta. Yritin muutaman muun kansa alkuvaiheessa täällä puhella enemmänkin siitä milloin pelaamaan pääsen, mutta kun valtaosa ei täällä puhu lainkaan, niin homma kaatuu siihen.

Eniten ärsyttää se, että joukkueen pelaajia saattaa olla online 5-6 kappaletta, eikä YHTÄÄN chatissa. Eli ketään ei edes sen vertaa kiinnosta pelata EASHL, että menisi chattiin valmiiksi. Yleensä näistä kuitenkin lähes jokaisella on NHL14 käynnissä.

Ihmetyttää vaan, että miksi ollaan joukkueessa jos ei pelaaminen kiinnosta..
 

Ainiv

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. NHL.
Itselläkään ei oikein riitä vuorokaudessa aina tunnit pelaamiseen. Töissä menee yleensä sinne 18 asti ja siihen kun ynnää keskimääräiset touhut, niin pelaileen pääsee yleensä 21 maissa. Lyön aina chatin päälle jos tarkoituksena on änäriä pelata, ja yleensä saatu edes jonkulaiset pelit pystyyn, tosin nykyään vähän harvemmin. Suurin osa viime aikojen peleistä on tullut pelattua kaleukon ja Jawan kanssa 3 vs 2/3/4/5/6, vaikka nuo kolmen pelaajan pelit on melko kurasia, niin on nekin parempia kuin ei mikään. Toissapäiväiset pelit maistuvat oikeinkin maukkaalle vaikka oltiinkin vain kolmestaan.

Elikkäs itselle nuo mahdolliset peliajat on arkisin 18-00, tästäkin illan alkutunnit varauksin. Lähes joka arki-ilta käytän pleikkarin ja chatin päällä, jos sattuisi joku olemaan. Viikonlopuista ei uskalla oikein sanoa muuta kuin, että jos on mahdollisuus pelata niin pelaan.

EDIT: Ennen kuin ysiysi laittaa viestiä että yks ilta (kun laitoit myös viestin psn) ei ollut chatti päällä ja pelasin, niin silloin en ollut itse puikoissa, vaan kaveri halusi kokeilla tuota EASHL ja pelasi sitten yhden sparrin.
 

Covametal

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Tuli siirryttyä PS4 Battlefieldin meisinkeihin tuossa viikonloppuna ja wanha konsoli vaihtoi jo omistajaa. Näin ollen taitoluistelu urani PS3:lla on tullut päätökseen...

Eli kiitoksia kaikille peleistä ja nähdään sitten NHL 15 jossa voisi mahdolliseen Jatkoajan kerhoon liittyä vähän paremmalla aktiivisuudella. Pitäkää maila korkeella :)
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Morjes!
Vanha seura meni nurin ja uutta olisi hakusessa. Peleille en ehdi hirveän usein nykyisessä elämäntilanteessa, mutta aina silloin tällöin kuitenkin.

Pelipaikkana toimii pääasiassa KH, mutta kyllä mä kai jotain saan aikaan muillakin pelipaikoilla. Maaliin mua ei tosin kannata laittaa.

Korttina Legenda 2 ja mikkikin löytyy tarvittaessa. Psn:thcnuusku

Vieläkö on tilaa?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Taitaapi olla, että tämä seura alkaa olla kuolemisvaiheessa. Pelejä ei olla vissiin saatu aikaiseksi muutamaan viikkoon, eikä chatissakaan ole ketään näkynyt moneen päivään. Tämäkin topic on ihan jäätynyt, niinpä kysynkin: jatketaanko seuran toimintaa, vai pitäisikö tämä ketju/joukkue surutta sulkea? Loonie? Ei tässäkään tilanteessa ole mitään järkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös