Saubesein, haaste on heitetty.
Loistavat pelit Saubea vastaan, harmi että meni yhteys vaihteeksti katkeamaan viimosessa pelissä. Maalirikkaita pelejä oli. Krejci kannatteli jälleen meikäläistä ja Detroitilta ainakin Zeta ja Franzen olivat loistavia, Datsyuk aika pimennossa.
ps. kuka vitun vezinaconnsmythe-Thomas? Aivan uskomattoman surkeasti pelannut koko liigan ajan.
Mulla taitaa kyllä jäädä 3 peliä Jaasinia ja 1 peli Zerottaa vastaan pelaamatta.
Jos jompikumpi, Saube tai Mustakyy, olis linjoilla alkuillasta vaikkapa hieman ennen seiskaa niin voisi yrittää? Jos taas venyy kympin yli, niin ei pysty lupaan mitään. Ainakin 19:30-22:00 on tv muussa käytössä.
Sitä paitsi semmonen 5 tuntia yöunta riittää helposti. Näin ainakin meillä, että saa näitäkin pelejä pelattua. ;)
Sulle voi riittää. Olisit vaan lauantai-iltana pelannut, kun oltiin molemmat online ;)
Mulla on kai 5 matsia jäljellä kahta eri vastustajaa vastaan. Syykin on aika konkreettinen, ilmeisen mahdotonta on päästä samoihin aikoihin pelaamaan. Itselläni seuraava mahdollinen pelien ajankohta voisi olla huomenna illalla. Sanotaanko 21.30 eteenpäin.
Laitatko vielä, ketä vastaan sulla on pelit pelaamatta, jotta tiedetään vähän miten tärkeitä pelejä on jäljellä? Uskoisin, että jo mainitun mustakyyn poistamisella liigasta saataisiin hommaa hieman parempaan kuosiin. Ei hänelläkään montaa peliä ole jäljellä, mutta radiohiljaisuudesta päätellen ei ihan hirveää intoa ole.
Meikäläisellä on huomenna 11-16 aikaa pelata se meijän vika peli pois. Jos siihen väliin sopisi Mikkikselle? Jos en vastaa pleikalla ni laita täällä YV ni kyllä mä sen jossain välissä toivottavasti huomaan!
Meidän mahdollista playoff-sarjaa ajatellen olisi toivottavaa, että pystyisit joskus pelaamaan vaikka alkuillasta. Voi nimittäin tuottaa hieman vaikeuksia löytää aikaa keskeltä työpäivää :D