PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 733
  • 311

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Tosiaan Saube nyt en kerkeä pelaamaan enempää. Olipa kyllä mahtavat kaksi peliä, todellista playoffmeininkiä! Taitaa olla pitkä sarja tulossa..

Juu aivan jäätävä puristus "mailasta"... Perkuleen tasaista vähän liiankin, mutta hyvä näin. Huomenna lisää eli tilanne on 1-1...

Päätty vissiin molemmat vierasvoittoihin 1-3.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Juu aivan jäätävä puristus "mailasta"...

Kannattaa puristaa ohjainta eikä "mailaa" kesken pelin, jos meinaa voittaa matsei. Noh, ei mitään tsemppiä jatkoon.

Oisko Zerottalla tänään saumaa pariin matsiin? Ois komee katkoo sarja ja jatkaa kohti välieriä. Tosin jos sarja on 3-3, niin ratkaisupeli vois olla sit huomenna. Sais täristä päivän rauhassa..
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
huh, huh mitä trilleriä mikkistä vastaan noi pelit... ensin Boston meni otteluvoitoissa 3-1 johtoon tiukkojen pelien jälkeen.

Muutaman tunnin tärinän jälkeen uusiksi ja Detroit nousi sillasta vaiherikkaiden pelien jälkeen 4-3 sarjavoittoon.

Mielenkiintoisin peli oli sarja kuudespeli, jossa Boston johti ottelua 3-2 minuutti ennen pelin loppua, mutta Filppula iski tuurilla pelin tasoihin ja jatkoajalle. Jatkoajalla Stuart pommitti viime hetkillä 4-3 voitto-osuman.

Ei voi muuta sanoa, kuin miten vaan ois voinu päättyä tää sarja, mutta tällä kertaa pomppi kiekot paremmin mulle. Kaikki kunnia loistavista peleistä Mikkikselle.

Tällaista poffien pitää juuri ollakin... Vieläkin tärisen jännityksestä...
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nukutun yön jälkeen alkaa helpottamaan eilinen tappio:) Oli kyllä parhaimmat pelit mitä pitkiin aikoihin on tullut pelattua. Lucic-Krejci-Horton oli maagisessa vireessä, mutta muut kentät jäi käytännössä ilman pisteitä joten Wings meni jatkoon. Kuudes peli oli tosiaan kääntökohta, jotenkin lamaannuin siitä helposti menneestä tasoituksesta eikä jatkoajalla sitten saanut oikein mitään aikaan. Mielestäni game seven ei ihan tasoltaan päässyt enää muiden pelien tasolle, Saube nappas siitä ansaitun voiton ja Bruins golfkentille. Onnea Saubelle (ja muillekkin) jatkoon, ja suuret kiitokset aivan mahtavista peleistä!
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mites Zerotta tänään, vedetäänkö sarja päätökseen?

Mites se yks sarja etenee? Tulee vähän kiire, jos tifosi on lähdössä inttiin. Eli yritetääs saada sarjat finaaliin mahdollisimman nopeasti.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä Tifosista, mutta minä olin ainakin lähdössä inttiin ja kun eilen karsiuduin, niin voitte vetää ihan omaan tahtiin pleijarit loppuun :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
En tiedä Tifosista, mutta minä olin ainakin lähdössä inttiin ja kun eilen karsiuduin, niin voitte vetää ihan omaan tahtiin pleijarit loppuun :)

Ai joo Bruinsistahan se puhukin tossa. No ei mitään. Tsemppiä sulle metsiin :)
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mites se yks sarja etenee? Tulee vähän kiire, jos tifosi on lähdössä inttiin. Eli yritetääs saada sarjat finaaliin mahdollisimman nopeasti.

Kyllä Washingtonin organisaatio on intin käynyt sotkemassa pois jaloista jo -06:)

Meikäläinen kävi eilen vähän tsekkailmassa playoff-puuta ja korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä mutta sain sen käsityksen että poffit jatkuukin nhl-tyypisesti eikä sm-liiga-tyyppisesti? Eli vasemmalla puolella "puuta" oli caps-flames ja red wings-bruins parit ja oikealla puolella devils-lightning ja kings-sharks. Joten kohtaanko minä(caps) nyt sitten red wingsin?
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Olen nyt koittanut Devilsiä saada kiinni, mutta mitään tarkempaa ajankohtaa ei ole pystynyt sanomaan. Joten meidän sarja menee ainakin uudenvuoden yli.
 

Zerotta

Jäsen
Meikäläinen on ollu ny muutaman hetken pois pleikkarin ääreltä, johtuen pallosta jalassa.. Huomenna ois illalla saumaa lyödä sarja pakettiin. Millasella aikataululla Seiska on liikenteessä?
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Eilen polkaistiin Jersey - Tampa sarja käyntiin. Ensimmäisen pelin kolmannessa erässä tilanteessa 5-0 yhteys vastustajaan katkes ja noin minuutti sen jälkeen rastintti kirjautui ulos. Oliko yhteys ongelmia vai? ja millon pelataan loput?
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Eilen polkaistiin Jersey - Tampa sarja käyntiin. Ensimmäisen pelin kolmannessa erässä tilanteessa 5-0 yhteys vastustajaan katkes ja noin minuutti sen jälkeen rastintti kirjautui ulos. Oliko yhteys ongelmia vai? ja millon pelataan loput?

Katosi sähköt. Pelataanko tänä iltana loppuun?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Meikäläinen on ollu ny muutaman hetken pois pleikkarin ääreltä, johtuen pallosta jalassa.. Huomenna ois illalla saumaa lyödä sarja pakettiin. Millasella aikataululla Seiska on liikenteessä?

Koko ilta menossa ja yöllä sitten Suomi-Ruotsi. Jos tuuri käy, niin 23-> vois ehtiä pari pelaan ennen tuota illan trilleriä. Katsotaan..

Edit. No en sitten pelannut. Jostain syystä en pääse pleikkarilla taas kirjautuun sisään. Toivottavasti tuo ei vetele viimesiään..
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Hävisin eilen Zerottalle yhen matsin. Vähän jäi paska maku, kun lopussa oli kiri päällä ja sit alko kauhee pätkiminen. Muuten toimi tosi hyvin, eikä mitään ongelmaa. Itsellä palikat kunnossa.

Koittakaahan pitää huolta, ettei siellä mee mitään p2p-softaa päälle kesken pelien. Itsellä valitettavasti meni kaks kertaa runkkarin aikana, kun en tajunnut että win7 käynnisti semmosen automaattisesti käynnistyessään. No, nyt oon toki fiksannut asian.

Se on semmonen homma, että jos siellä uppikaista menee kaverilla tukkoon, niin toisella sitten pätkii ihan helvetisti. Siellä peliä voi kuitenkin jatkaa suht normaalisti. Tätähän voi käyttää hyväksikin, jos haluaa. Toivottavasti tämmöstä ei kuitenkaan tapahdu.
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Tampa ulos suoraan neljässä, oikeastaan missään pelissä ei ollut mitään saumoja edes lähelle voittoa.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kyyllä tässä yritystä on saada pelit pelattua loppuun, mutta aikataulusta ei ole sen kummemmin sovittu. Pitää kyllä skarpata, että saataisiin vaikka viikonlopun aikana hoidettua. Pääsee sit jatkoon päässeet jauhaan välieriä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Nyt on alkanut oleen hieman ongelmia saada pelit pelattua. Zerotta ei vastaa täällä yksityisviesteihin (vaikka on kirjautunut) ja pleikkarilla miestä ei ole näkynyt moneen päivään. Sarja on Zerottalle 3-2, enkä halua luovuttaa, koska ole suhteellisen aktiivinen ollut yrittäessäni saada pelejä sovittua. Minulle paras keino kuitenkin on sellainen "sopiiko nyt", eikä niinkään sopia etukäteen aikaa kahden viikon päähän (ei tämmöistä kukaan ole ehdottanutkaan).

Sanos ny Zerotta, että millon sulle sopii?
 

Zerotta

Jäsen
Meikäläisellä on ollu aika hektisiä päivä tässä tällä viikolla. Kirjautuneena näym usein myöskin siksi, että faija lukee porukoiden koneella jatkista ja meikäläisen tunnukset kirjautuu automatik sisään myös siellä. Pelitkin oon pelannu lähinnä siellä, johtuen omilla kämpillä olevasta mokkulasta. Huomenna mulla on täysin vapaa päivä, joten raahaan perseeni porukoille. Löytyykö huomiselta Seiskalle sopivaa väliä?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Meikäläisellä on ollu aika hektisiä päivä tässä tällä viikolla. Kirjautuneena näym usein myöskin siksi, että faija lukee porukoiden koneella jatkista ja meikäläisen tunnukset kirjautuu automatik sisään myös siellä. Pelitkin oon pelannu lähinnä siellä, johtuen omilla kämpillä olevasta mokkulasta. Huomenna mulla on täysin vapaa päivä, joten raahaan perseeni porukoille. Löytyykö huomiselta Seiskalle sopivaa väliä?

Kyllä huomenna pitäisi kaiken järjen mukaan onnistua. Parhaiten heti alkuillasta ehkä noin 18 jälkeen.

Aika nopeasti pääsit vastaamaan, kiitos siitä :)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Välierät? Where are thou?

Mikäli poijaat saavat sarjansa loppuun tänään, niin voitas illalla aloittaa meidän välierät 2-3 pelillä vai kuinka? Täytyy kuitenkin pitää välillä tauko ettei heti häviä neljää putkeen...

Ite pääsen siinä 22 jälkeen onlineen, joten onnistuuko sulle pelit välillä 22-01 eli mulle käy tuolla välillä? Voin päästä vähän ennen kymppiäkin hyvällä säkällä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mikäli poijaat saavat sarjansa loppuun tänään, niin voitas illalla aloittaa meidän välierät 2-3 pelillä vai kuinka? Täytyy kuitenkin pitää välillä tauko ettei heti häviä neljää putkeen...

Ite pääsen siinä 22 jälkeen onlineen, joten onnistuuko sulle pelit välillä 22-01 eli mulle käy tuolla välillä? Voin päästä vähän ennen kymppiäkin hyvällä säkällä.

Juu onnistuu kyllä! Ja tärinä alkoi nyt..
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
No niin viimeinenkin puolivälieräpari on pelattu. Jatkoon selvisi, tättärärää, San Jose Sharks, joka lähti päivän peleihin selkä seinää vasten ollessaan sarjassa tappiolla voitoin 2-3.

Kuudennen pelin Sharks ratkaisi ylivoimalla alle minuutti ennen kolmannen erän päättymistä. Todella tarkan ja puolustusvoittoisen pelin voitto Sharksille 1-0.

Game seven päättyi Sharksille monien vaiheiden jälkeen 4-2. Kolmannen erän alussa tilanne oli vielä Kingsille 2-0 hieman onnekkaidenkin maalien seurauksena. SJS vaihtoi kolmanteen erään hieman hyökkäävämpään taktiikkaan ja iski nopean kavennuksen ja lähes yhtä nopean tasoituksen. Kings jäätyi ja Sharks iski vielä kaksi maalia lisää ennen loppusummeria.

Kiitokset Zerottalle peleistä. Huikea sarja sai arvoisensa päätöksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös