PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 809
  • 311

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Buffalo varmaan klo 16:n jälkeen tonteilla. Eli haastoa vaan, joiden kanssa on vielä välit selvittelemättä.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsekin tulen klo 16 jälkeenn peleille. Tulkaahan te, joilla on Bruinsia vastaan pelejä jäljellä, pelaamaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ymmärrän, että Mikkistä ottaa varmaan vielä enemmän päähän, kun ensimmäinen meni katki ja luovarilla mulle (johdin 1-0), mutta ottaa itseäkin ns. pattiin. Toisen pelin kolmannessa erässä uskomaton nousu 4-2 -tilanteesta maalin johtoon, mutta kuten arvata saattaa vastustaja tuli tasoihin ja lopussa ohi. Takkiin tästä siis 6-5.

Muutama peli olis vielä pelaamatta. Pistin Cruemanille just yv..
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No eipä tuo varsinaisesti päähän ota, noihin kummallisiin katkeamisiin on jo totuttu täällä päässä... Oli aika onnekas nousu mulla, Peverleyn tasoitus tuli kun yritin syöttää ja kiekko menikin jotenkin ihmeessä suoraan maaliin. Onneksi on tuo yksi David Krejci joka iski taas 2+1, ilman Davidia olisin varmaan hävinnyt tämän(kin) ottelun!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jahas Detroit:lla olis pelit vielä seuraavia vastaan:

Buffalo 4
Boston 4
San Jose 2
Minnesota 2

Ehtiskö joku noista peleille vielä tänään?
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Tänään taas Buffalo paikalla illalla säännöllisen epäsäännöllisesti. Eli yritellään pelailla rästejä pois.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
ootko vielä 23 jälkeen onlines eli ehtisin reenien jälkeen vasta silloin pelaileen?

Yleensä en, kun on sen verran aikainen herätys. Mutta katellaan illalla mikä tilanne.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin tänään jotain 15-18 linjoilla, mutta ketään ei näkynyt.. En pysty itse pelaamaan enää klo 22 jälkeen koska aamulla on niin aikainen herätys, taitaa jäädä joitakin vastaan pelit pelaamatta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Joo näyttää siltä että washingtoniltakin jää neljä peliä pelaamatta. Olen tänään metsästänyt anaheimia joka on kyllä linjoilla ja pelaa jotain omia verkkopelejään ja joka pelien välissä olen haastetta heittänyt ja yv:llä koittanut saada kaverin kiinni jo muutaman päivän mutta ei mitään ole kuulunut! Ei muuta kuin heebolle kickbannit vaan.

Ja näyttää siltä että miltei koko pitkän ja pimeän kauden hallitsin pistepörssiä ruotsalais-venäläisen osastoni kanssa mutta loppusuoralla tuli ääsrapet sillä saralla. No toivottavasti ovie ja bäcks eivät menetä voitontahtoaan poffeissa;)
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika paketoida kausi!

Playoff-juna meni ohi kauden loppupuolella kun alkoi tulla enemmän takkiin kuin voittoja. Ihan alkukausi sujui jopa yllättävänkin hyvin ja tiukkoja pelejä kääntyi itselle, mutta sen jälkeen etenkin jatkoaikamatseissa otettiin kuokkaan säännöllisesti. Viimeiset kaksi ottelua San Josea vastaan kuvaa aika hyvin koko kautta, omasta mielestä hyvin pelissä mukana mutta vastustaja rankaisee armottomalla teholla kun annan vähänkin tilaa. Nostan hattua näille pelaajille joilla on maalintekotaito kunnossa, siihen se voittaminen perustuu.

Rinne oli tuki ja turva läpi kauden, ja Weber-Suter-paria pidin kentällä n. puolet joka pelissä, sen verran jäätävää näillä kavereilla on (ainakin yrittää) puolustaa. Tehoista vastasivat pitkälti Legwand, Fisher ja Kostitsyn mutta kyllä ainakin minulle maalinteko oli täyttä tuskaa koko kauden Nashvillen materiaalilla. En syytä joukkuetta, suurin vika on omissa maalintekotaidoissa kun mistään ei uppoa sisään. Mutta auttaisi kyllä kun olisi edes pari todellista huippuhyökkääjää mukana, toisaalta sama ongelma Predatorsilla taitaa ihan oikeassa elämässäkin olla ratkaistavana.

Taso oli aika pitkälle odotusten mukainen, hyviä pelaajia on kärjessä ja mielenkiintoinen nähdä kuka tuon vie lopulta nimiinsä. Washington tai Boston ehkä..

Nashville kiittää hyviä vastustajia tiukoista ja joistakin vähemmän tiukoista peleistä ;)

Yksi peli olisi Anaheimia vastaan mutta tuntuu siltä että jää pelaamatta kun spede75 ei vastaa viesteihin
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Eipä taida ketään seuraavista olla onlinessa tai ei ainakaan näy:

Buffalo 4
Boston 4
San Jose 2
Minnesota 2

Tuntuu olevan ettei Bostonia vastaan pysty ees pelaan, kun meillä ei pysty pelaan ennenku muksu menee nukkuun 8-9 mais ja ilmeisesti siä mennään samoihin aikoihin nukkuun. :( Olis kyllä kiva pelata pelit myös Bostonia vastaan, kun muutenkin ollaan aika lähekkäin, jos vaan saatas aika sovittua?

Mites Buffalo pelejä on nyt pelattuna 35 ja Minnesota 38?

No San Josea vastaan varmaan saadaan pelit aikaan huomenna?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Taso oli aika pitkälle odotusten mukainen, hyviä pelaajia on kärjessä ja mielenkiintoinen nähdä kuka tuon vie lopulta nimiinsä. Washington tai Boston ehkä..

Nyt löit kyllä ensikertalaiselle sellaiset paineet että en tiedä osaanko Granlundmaisesti käsitellä niitä;)

Nashville kiittää hyviä vastustajia tiukoista ja joistakin vähemmän tiukoista peleistä ;)

Kiitokset myös Nashvillelle. Teikäläisen ulosjääminen tuli tänne suurena yllätyksenä kun muistaakseni caps oli ajoittain suurissakin vaikeuksissa "musiikkikaupunkia" vastaan.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Eipä taida ketään seuraavista olla onlinessa tai ei ainakaan näy:

Buffalo 4
Boston 4
San Jose 2
Minnesota 2

Tuntuu olevan ettei Bostonia vastaan pysty ees pelaan, kun meillä ei pysty pelaan ennenku muksu menee nukkuun 8-9 mais ja ilmeisesti siä mennään samoihin aikoihin nukkuun. :( Olis kyllä kiva pelata pelit myös Bostonia vastaan, kun muutenkin ollaan aika lähekkäin, jos vaan saatas aika sovittua?

Mites Buffalo pelejä on nyt pelattuna 35 ja Minnesota 38?

No San Josea vastaan varmaan saadaan pelit aikaan huomenna?

Buffalo voisi tänään ottaa esim. ysiltä matsia? Mutta tosiaan jos deadline on tänään, en millään saa kaikkia pelejä pelattua joten sen puolesta taitaisi mennä enemmänkin sparrin puolelle. Mutta paikalla kyllä jos 21 sopii?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Viimeiset kaksi ottelua San Josea vastaan kuvaa aika hyvin koko kautta, omasta mielestä hyvin pelissä mukana mutta vastustaja rankaisee armottomalla teholla kun annan vähänkin tilaa.

Joo, hyvin olit peleissä mukana, mutta Rinne laski kyllä alleen ensimmäisessä pelissä, jossa sain ratkasumaalit luvattoman helposti. Toiseen taisitkin vaihtaa maalivahtia, mutta ei sekään juuri vakuuttanut. Paremmalla veskaripelillä olis varmasti ollut sekin peli tiukempi, mutta nyt kävi näin. Kiitokset peleistä.

Anaheim ei vastaa minullekaan viesteihin. Olen tosin häntä vastaan pelit jo pelannut, mutta eiköhän tuo kengitä pois. Saa nähdä onko sillä vaikutuksia sarjataulukkoon.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Joo näyttää siltä että washingtoniltakin jää neljä peliä pelaamatta. Olen tänään metsästänyt anaheimia joka on kyllä linjoilla ja pelaa jotain omia verkkopelejään ja joka pelien välissä olen haastetta heittänyt ja yv:llä koittanut saada kaverin kiinni jo muutaman päivän mutta ei mitään ole kuulunut!

Täsmälleen samat kokemukset mulla. Ei vastaile viesteihin, eikä näemmä käy enää täälläkään. Linjoilla näkyy useinkin, muttei pelejä kerry. Vajaa viikko sitten täällä asiasta avauduinkin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tämmöset on muistaakseni jäljellä:
Detroit(2), NYR(2), Buffalo(2), Minnesota(4)

Tänään mahdollisesti linjoilla noin 18:30-19:30 ja illalla ehkä sitten lisää. Riippuu aika monesta asiasta, niin ei koskaan uskalla varmaksi sanoa. Enkä oikein uskalla luvata ikinä mitään ihan varmasti, ettei toinen sitten odottele linjalla ja meitsi huitelee ties missä.

Paljos Cruemanilla on pelejä jäljellä? Näyttää siltä, että tässä vähän aikaa on vielä pelailla, jos on todellista tahtoa saada pelit tahkottua.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Tämmöset on muistaakseni jäljellä:
Detroit(2), NYR(2), Buffalo(2), Minnesota(4)

Tänään mahdollisesti linjoilla noin 18:30-19:30 ja illalla ehkä sitten lisää. Riippuu aika monesta asiasta, niin ei koskaan uskalla varmaksi sanoa. Enkä oikein uskalla luvata ikinä mitään ihan varmasti, ettei toinen sitten odottele linjalla ja meitsi huitelee ties missä.

Paljos Cruemanilla on pelejä jäljellä? Näyttää siltä, että tässä vähän aikaa on vielä pelailla, jos on todellista tahtoa saada pelit tahkottua.

35 pelattuna, mutta nyt on ollut enemmän aikaa olla pleikan ääressä. Joten kyllä tuommoinen 4-8 peliä illassa onnistuu hyvin, jos vaan sattuu olemaan tuurilla niitä oikeita vastustajia paikalla.

Eli kiinnostusta löytyy, mutta jos liiga lyödään tänän kiinni niin onnea kaikille pleijareihin!
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Minnesota koittaa tänään päästä mahd aikaisin tahkoamaan. Tuo tarkoittaa tod.näk. kuitenkin aikaisintaan puoli yhdeksää, jos ei ihmeitä tapahdu.

Perheellisenä ihmisenä pelaan silloin, kun lapset nukkuvat, joten päiväpelaajia tulee aika vähän nähtyä linjoilla.

Tänäänkin voin vääntää niin pitkään, kun vaan vastustajia linjoilta löytyy.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Anaheim ja Buffalo on vapautettu liigasta. Koska he tuskin tulevat samaan pelejään pelattua kun molemmilla oli noin 30 peliä pelaamatta.

ARMON AIKAA ANNETAAN SUNNUNTAIHIN ASTI!!

Joillakin on muutamista peleistä kiinni nii päätettiin helpottaa tilannetta ja antaa viikonloppu aikaa pelata pelit pois alta!




Tervesin
Sinkel
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tänään on kuulemma PSN alhaalla, mutta käsittääkseni kuuteen mennessä sisään loggautuneet pystyvät illankin pelaileen. Muussa tapauksessa jää pelit väliin. Itse olen vielä töissä, joten aika tarkalle menee ehdinkö ruuvaan koneen tulille ennen kuutta..

Edit. No kyllä itse ainakin äsken pääsin loggautuun, etten tiedä sitten. Nyt ehtisin pari peliä vääntään ennenku telkku menee muuhun käyttöön.

Edit2. Missäköhän Musta_Kyy mahtaa olla? Ei ole aikoihin ainakaan tänne mitään kirjoitellut.
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Detroit on onlinessa jo nyt käyttö katkon takia, mutta pystyy vasta noin 21 pelaahan ehkä vähän ennen... Oliskos Bostonilla mahkut silloin vielä pelata pelit pois tai pari ainakin?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös