PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 734
  • 311

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tietysti mikäli olet perheellinen niin ymmärrän täysin ettei isi voi päiviä viettää pleikkarin ääressä. Summasummarum, eiköhän me joku päivä/yö keksitä missä välissä ehditään!

Juu no en minä sillä tavalla perheellinen ole, että lapsia olis. Vaimo kyllä rajoittaa pelaamista ihan riittävästi :D

No, vakavasti puhuen kyllä pelaaminen onnistuu lähes kaikkina muina aikoina paitsi keskellä päivää. Joulunaika mennee tien päällä. Katsotaan kun saatte tuon yhen matsin alta pois, että millä aikataululla lähdetään puurtaan. Eiköhän se tosiaan onnistu, kuten sanoit.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla on edelleen joku ihme häikkä tuossa pleikkarilla netissä pelaamisessa, lagaaminen on tajutonta koko ajan. Jos ei rupea paranemaan tuosta, uhraudun kyllä ja voin jättäytyä pois. Inttikin painaa tammikuussa sitten päälle. Harmi kun pelit on mennyt kohtuullisen hyvin ja useimpia vastustajia oon onnistunu voittamaan ihan hyvällä pelillä niin nyt tähän loppuun iskee tällänen..:(
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jos ei rupea paranemaan tuosta, uhraudun kyllä ja voin jättäytyä pois. Inttikin painaa tammikuussa sitten päälle. Harmi kun pelit on mennyt kohtuullisen hyvin ja useimpia vastustajia oon onnistunu voittamaan ihan hyvällä pelillä niin nyt tähän loppuun iskee tällänen..:(

Mitäs sun kanssa nyt sitten tehdään? Aika vähiin jää aika joka tapauksessa, jos intti alkaa tammikuun alusta. Ainakin pitäs pleijarit saada käyntiin sitten aika pikaisesti. Joulun välipäivistä ei voi kukaan tietää, että miten ihmiset ehtii pelaan. Ihan ensimmäisenä pitäs teidän nyt saada toi yks peli pois, onko sen eteen nyt sovittu mitään? Harmi homma, jos Mikkis joutuu pelit kesken jättään, mutta mieluummin nyt ku kesken playoffien?

Uskoakseni bissett_scores olis sitten nousemassa pleijareihin, mutta varmaksi en osaa sanoa tai muista.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävin katsomassa ja 9. olin tuossa taulukossa. Mutta jos Boston lähtisi pois, niin sittenhän taulukko voisi taas mennä uusiksi kun Bruinsin pelit lähtevät pois. Melkein kaikki ne kyllä taisin hävitä mutta jonkun pisteenkin sain, on kyllä hankala kun ei näe kaikkia pelattuja pelejä edes mistään?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Melkein kaikki ne kyllä taisin hävitä mutta jonkun pisteenkin sain, on kyllä hankala kun ei näe kaikkia pelattuja pelejä edes mistään?

Eipä niitä taida mistään nähdä.

Tähän täytyy nyt kuitenkin saada jotain edistystä ja mielellään aika nopeasti. Ei nyt odotella yhden pelin takia kuitenkaan iäisyyttä eli Mikkis ja zerotta joko hoitaa tuon pelin alta pois tänään kello 21 mennessä tai sitten toiselle tulee lähtö liigasta. Jos kumpikaan ei halua peliä hoitaa pois, niin sitten arvotaan ja arvonnan suorittaa allekirjoittanut.

Saadaan ne pleijarit joskus käyntiin.

Edit. Tai sitten voitte yrittää kertoa, milloin pelin hoidatte pois. Sillä voi saada hiukan lisäaikaa, mut jos se ei pidä niin molemmille tulee noutaja :)
 
Viimeksi muokattu:

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään pelattiin peli, meitsillä ei ainakaan lagannut. Ei se tulosta parantanut kun turpaan tuli 7-2, mutta peli on nyt ainakin pelattu.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Eli runkosarja on taputeltu? Hurraa! Voitinko minä(caps) sen? Otteluparit eetteriin ja spekulaatiot pystyyn!
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Ehtiikö Washington pelaamaan ne ainoaksi jäävät neljä playoff-peliään tänään?

Otteluennakko
Hyvin ennalta-arvaamaton sketsi youtubessa.

EDIT: Parit ovat seuraavat:

Washington (Tifosi) - Calgary (Jämeräparta)
New Jersey (Salonen) - Tampa Bay (MikV)
Los Angeles (Zerotta) - San Jose (Se7en)
Detroit (Saube) - Boston (Mikkis)
 
Viimeksi muokattu:

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai saakeli, Wings vei meikäläistä runkkaripeleissä aika selvästi. Kuntohuippu on kuitenkin suunnattu pleijareihin, joten eiköhän Detroit ainakin vastuksen saa. Toivottavasti porukkaa on nyt seuraavan parin viikon aikana paljon online, että saadaan liiga hoidettua ennen tuomionpäivää. (9.1)
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Washington - Calgary 4-0

Niinhän siinä kävi kuten odotin...
Kaksi ekaa peliä oli hyvää taistelua. Molemmissa oli mahdollisuudet jopa voittoon. Toisessa pelissä Calgary sinnitteli jopa rankkareihin (WTF?!) asti, jossa kuitenkin tuli turpaan 1-0 muistaakseni. Viimeisissä peleissä sitten huomasi sen tasoeron niin joukkueiden kuin pelaajienkin taidoissa.

Ensimmäinen liiga takana ja sijoituksena kahdeksas. Olen kyllä tyytyväinen tuohon, kun odotuksena oli jotain sijojen 12 ja 16 väliltä.

Kaikille osallistuneille kiitokset hyvästä liigasta, joka ei toivottavasti jää omalta osaltani viimeiseksi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ja ensimmäinen välieräjoukkue on selvillä ja se on runkosarjan voittanut washington. Meikä vei voitoin 4-0.

Ekassa pelissä Kipru pisti imuvaihteen päälle ja miltei joka laukaus ihme asennoista meni sisään.
Toinen peli oli tiukka ja ratkesi vasta rankuissa. On muuten tyhmä että poffeissa voittaja ratkeaa 5min JA:n jälkeen rankkareilla.
Kaksi viimeistä peliä jatkoi toisen pelin teemaa eli calgary vei kenttätapahtumissa mutta minä tein maalit.

Kiitokset Jämeräparralle, oli viihdyttävää lätkää.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Devils vs Lightning= Salonen-Kovalchuk-pari on niin huikea että meikäläinen yllättyy suuremman kerran jos Floridan porukka tekee Espoon Bluesit tässä kohtaa.

Kings vs Sharks= Kumpi tahansa voi mennä jatkoon, mutta jos LA syttyy liekkeihin niin jatkossa on.

Red Wings vs Bruins= Tässä on kivikova pari. Capseilla kausi alkoi juuri Bostonia vastaan ja otteluin 1-3 tuli turpaan. Haluaisin selittää sen alkukankeudella mutta tuskin kuitenkaan. Detroitia vastaan en muista miten pelit päättyivät mutta se jäi mieleen että joka paikasta omissa soi jos ei ollut skarppina, ja välillä vaikka olisi ollut kuinka skarppina. Meikä on jo jatkossa joten kun Devils jatkaa ja (ehkä) Kings jatkaa niin tämän parin voittaja tulee mua vastaan= ei hyvä!

Joten Sharksin toivon voittavan oman sarjansa niin näyttää paremmalta. Ja nyt kun tämän julistan niin näin tietenkin käy ja Sharks jyrää meikäläisen yli samantien.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Aloitettiin tuossa Zerottan kanssa sarja kahdella pelillä ja tulossa on aika pirullinen setti. Kaks peliä pelattiin ja voitot on nyt 1-1. Eka peli Kingseille 1-0 ja toinen Sharksille 2-1. Pelien lopusta on nyt noin vartti aikaa ja meitsillä on vieläkin kauhee vapina päällä :D Tolkuttomia Hitchcockeja molemmat pelit ja vaikka Kings hieman hallitsi, niin en mielestäni jäänyt kauheasti taakse noin pelillisesti.

Katotaan jos pumppu kestää huomenna jatkaa sarjaa :D Lauantai ja sunnuntai menee kyllä suosiolla sitten ohi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Pelien lopusta on nyt noin vartti aikaa ja meitsillä on vieläkin kauhee vapina päällä :D Tolkuttomia Hitchcockeja molemmat pelit ja vaikka Kings hieman hallitsi, niin en mielestäni jäänyt kauheasti taakse noin pelillisesti.

Katotaan jos pumppu kestää huomenna jatkaa sarjaa :D Lauantai ja sunnuntai menee kyllä suosiolla sitten ohi.

Hahaha! Pidin jo itseäni sekona kun luulin että olen ainut jota jännitti nämä pelit kun ei meinannut käsien tärinä loppua kahdessa ekassa pelissä lainkaan. Kahteen viimeiseen sain jo rutiinin päälle ja olo "normalisoitui".

Se on mukava että ollaan tunteella mukana.
 

Zerotta

Jäsen
Huuhuhu, olihan kunnon pleijarihokia Sharks - Kings -parin avaus. Ekasta pelistä maalirikkaiden vaiheiden jälkeen tosiaan 1-0 voitto. Voittomaali tuli hirveän av-taistelun jälkeen. Lewis karkaa suoraan jäähyltä läpiajoon ja tuikkaa repun.

Toisessa pelissä heti alkuun Quick on liian nopea liikkeistään ja säntää purkukiekkoon b-pisteen keskelle ja lahjoittaa kiekon kaverille. Viimeiseen erään lähdettiin kaverin 2-1 johtoasemassa, meikäläisellä ihan vimmattu takaa-ajo päällä. Melkein pääsin tasoihinkin ~20 sekkaa ennen loppua kun Doughty veti armottomalla lämärillä yläriman kieroksi!

Hirmuisen tasasia pelejä oli! Huomenna jos pelaillaa ni pitää kyllä parit diapamit vetää naamaa ennen pelejä, että kykenee pelata :D
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Meillä olis vissiin sitten Mikkis:en kans pleijarit vai näinkö se lopulta meni? Itse olen menossa perheen kanssa Mummolaan jouluksi ja takaisin tiistai iltana, jolloin siis pystyn aloittamaan pleijarit... Mites Mikkis kuinka sulla on iltasella joulun välipäivinä aikaa siis tiistaista lähtien?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ennen joulutauolle siirtymistään Sharks ja Kings ottelivat vielä pari ottelua. Ensimmäinen päättyi San Josen voittoon maalein 2-1. Jotenkin sumusta on, kun peliä miettii. Olin varmaan napsun jäljessä, mutta pienellä onnella sain raavittua voiton.

Toiseen peliin tuli sitten mahdollisimman huono lähtö, kun vastustaja iski heti läpiajosta. Tosin niin se tais tehdä edellisessäkin..? No joka tapauksessa kuninkaat pisti nopeasti 3-0 tauluun ja meitsillä oli takki ihan tyhjä :D Lopputulos pyristelyjen jälkeen 4-2 eli sain ehkä hieman parannettua loppua kohden. Tosin vastustajankin suurin into tais hieman mennä.

Noh, sarja tasan 2-2 ja seuraavaksi mennään taas Staples Centerille Los Angelesiin. Nythän mennään sitten vuorotellen näitä kotipelejä taas, kun ensin oli kaks ja kaks.

Mä vetäydyn nyt joulutauolle ja palaan asiaan ehkä maanantaina, todennäköisesti vasta tiistaina. Semmosia pelejä nää on kyllä ollut, että pieni tauko on paikallaan :)

Koita Zerotta saada kinkkua alas, vaikka onkin jännät paikat. Joulun jälkeen lupaan olla entistä kovemmassa tikissä. Hyvää joulua kaikille!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Washington-Calgary 4-0
Los Angeles-San Jose 2-2

Nämä ovat ilmeisesti tilanteet. Mites muut otteluparit, onko valoa tunnelissa? Olisi hyvä saada mestari selville ennen kuin koko Bruins organisaatio lähtee harjoittelemaan maanpuolustusta suomen metsiin/merille/ilmaan.
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Washington-Calgary 4-0
Los Angeles-San Jose 2-2

Nämä ovat ilmeisesti tilanteet. Mites muut otteluparit, onko valoa tunnelissa? Olisi hyvä saada mestari selville ennen kuin koko Bruins organisaatio lähtee harjoittelemaan maanpuolustusta suomen metsiin/merille/ilmaan.

Devilsin suunnalta tuli viestiä että huomisesta lähtien onnistuu pelit, että eiköhän nuo saada kohta pelatuksi.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Detroit-Boston parivaljakolla oli tavoitteena aloittaa tänään pleijarit. Itse olen illansuussa kotiutumassa joulun vietosta, niin sitten ehdin peleille.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tosiaan Saube nyt en kerkeä pelaamaan enempää. Olipa kyllä mahtavat kaksi peliä, todellista playoffmeininkiä! Taitaa olla pitkä sarja tulossa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös