PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 940
  • 311

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Detroit ehtii ja on online...

Detroitilla olis viä pelejä jäljellä seuraavia vastaan:

Buffalo 4
Vancouver 4
Boston 4
Montreal 3
New Jersey 3
Tampa Bay 3
Minnesota 2
San Jose 2

Kuka ehtii
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Vattu sentään... Ensin sovitaan peleistä, toinen ei tuu paikalle ja toinen ei ehdikään pelaamaan mun kans vaan pelaa jonkun muun kans. :) Mahtavaa...

Vai viäkös se Tampa olis tulos tai ihan kuka vaan seuraavasti:

Vancoucer 4
Boston 4
Buffalo 4
NJ 3
Tampa Bay 3
San Jose 2
Minnesota 2
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Vattu sentään... Ensin sovitaan peleistä, toinen ei tuu paikalle ja toinen ei ehdikään pelaamaan mun kans vaan pelaa jonkun muun kans. :) Mahtavaa...

Vai viäkös se Tampa olis tulos tai ihan kuka vaan seuraavasti:

Vancoucer 4
Boston 4
Buffalo 4
NJ 3
Tampa Bay 3
San Jose 2
Minnesota 2

Pahoittelut, meni paljon pidempään kuin alunperin oli tarkoitus. Huomenna peleille?

Muutkin joilla on Tampaa vastaan pelaamatta voisi laittaa viestiä ajasta milloin kerkeää pelaamaan pois.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ehtiskö Anaheim, Vancouver tai Buffalo pelailemaan tänään kello 22 jälkeen?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Boston kaipais myös peliseuraa, itse en kyllä pahemmin tuolloin 22 jälkeen ala pelailemaan kun työt alkaa joka päivä klo 6.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Flames haastettavissa. Luen tosin tentteihin, joten mikäli olet Sabres tai Ducks, laita YV tai kirjoita tänne niin olen (toivottavasti) nopeasti pelissä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Detroit peleillä, jonkun ajan kuluttua noin 22 ehkä vähä ennen... Ehtiskö boston pelaan ees yhen silloin?
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Detroit peleillä, jonkun ajan kuluttua noin 22 ehkä vähä ennen... Ehtiskö boston pelaan ees yhen silloin?

Saataisko me pelattua pelit pois?


Tänään hyvät pelit Canadiensia ja Devilsiä vastaan. NJ oli selkeästi parempi molemmissa otteluissa mutta jotenkin tuo toinen kääntyi itselle. Canadiensia vastaan taasen hakattiin melko tasaisia otteluita jotka olisi voineet kääntyä sinne suuntaan hieman paremmalla tarkkuudella.

Sijoitus nousi viidenneksi tasaisessa keskikastissa. Pudotuspelihaaveet ainakin pidettiin tänään yllä.


Pelejä pelattu 54 ja jäljellä enään Anaheim ja Detroit kolmesti.

E: Onlinessa 23 aikoihin, Vareksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Saataisko me pelattua pelit pois?


Tänään hyvät pelit Canadiensia ja Devilsiä vastaan. NJ oli selkeästi parempi molemmissa otteluissa mutta jotenkin tuo toinen kääntyi itselle. Canadiensia vastaan taasen hakattiin melko tasaisia otteluita jotka olisi voineet kääntyä sinne suuntaan hieman paremmalla tarkkuudella.

Sijoitus nousi viidenneksi tasaisessa keskikastissa. Pudotuspelihaaveet ainakin pidettiin tänään yllä.


Pelejä pelattu 54 ja jäljellä enään Anaheim ja Detroit kolmesti.

E: Onlinessa 23 aikoihin, Vareksen jälkeen.

Mulle sopii eli haasta sitten, kun tuut onlineen...
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Flames haastettavissa. Luen tosin tentteihin, joten mikäli olet Sabres tai Ducks, laita YV tai kirjoita tänne niin olen (toivottavasti) nopeasti pelissä.

Kiitos peleistä, Kipru oli semisti jäässä viimeisessä pelissä, joten sain ilmaisia maaleja.

Huomenna taas pyrin olemaan Buffalolla paikalla, jotta saisi pelit täyteen kaikilta puuttuvilta.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Kiitokset Buffaloonkin päin. Tiukkoja ja hyviä pelejä oli kyllä erityisesti keskimmäiset pelit. Viimeisessä pelissä oli kyllä terästetty Kipperin urheilujuomaa tai sitten maalivahtina olikin Marko.

Yksi peli jäljellä ja veikkaan olevani 7. runkosarjassa. Anaheim voisi ilmoitella aikataulustaan...
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Anaheim voisi ilmoitella aikataulustaan...

Joo samaa huudellaan washingtonin päädystä. Meikä on onnellisesti loppusuoralla, liigan piikissä ja neljä peliä puuttuu jumboa vastaan.

Vähän on katseet suunnattu jo kiven koviin pudotuspeleihin ja mikäli oikein muistan pelejäni, niin pahimmat vastustajat ovat ehdottomasti devils ja bruins, ja seuraavaksi kings ja red wings. Mutta kuten kaikki tälle foorumille kirjoittavat tietävät, playoffsit on ihan eri pelejä;) joten ei parane vähätellä muitakaan.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hienot pelit Habsia vastaan. Oli erittäin kitkerä häviö viimeisessä, mutta ei maha mittää:) David Krejci ollut ilmiliekeissä viime ajat, ja noussut pistepörssin 3. Että löytyihän sieltä Caps-kaksikolle muitakin haastajia kuin Kovy:)
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Jonizzio 55
ude44 50
elmeri10 47
BrickBash61 59
mikkiss_ 43
saube 40
rastintti 54
bissett_scores 57
kiiwehl 60
miksa80 44
rago87 43
rommeli_fin 49
jaasin 38
mustakyy13 48
xawest 31
spede75 31

Tässä tämän hetken tilanne. Aika hyvin osa on pelannut mutta jotkut tuskin tulee saamaan pelattua pelejä detlineen mennessä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jonizzio 55

Meikäläisellä pitäisi kyllä olla 56 koska vain anaheim puuttuu...
Mites yökukkujat, näkyykö anaheimia yölliseen aikaan? kun itse harvoin olen 23 aikoihin enää paikalla ja olen kaverin nähnyt linjoilla vain kerran ja sekin oli sunnuntai aamupäivällä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
David Krejci ollut ilmiliekeissä viime ajat, ja noussut pistepörssin 3. Että löytyihän sieltä Caps-kaksikolle muitakin haastajia kuin Kovy:)

Pihtene vieköön! Krejci on noussut taistoon kuin varkain, täydellinen tuhkimotarina:)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mites onnistuis pelit Rago87 ja mikkiss_? Itellä ei onnistu ainakaan ennen 20.30, kun muksun hereillä ollessa on mahdoton pelata.

Tänään siis voisi onnistua aloitus jo tuossa 20.30, mutta huomenna onnistuu vasta kello 23.00 jälkeen...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mites yökukkujat, näkyykö anaheimia yölliseen aikaan? kun itse harvoin olen 23 aikoihin enää paikalla ja olen kaverin nähnyt linjoilla vain kerran ja sekin oli sunnuntai aamupäivällä.

Ainakin eilen oli linjoilla joskus kello 23 aikoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös