PS3: NHL12 Kaamosliiga

  • 22 738
  • 311

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Juu sama homma ku Saubel, paitsi etten oo pelivalmiudessa varmasti ennen kymmentä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Saubesein, haaste on heitetty.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Sauben kanssa olikin jo puhetta milloin loput pelit pelataan, mutta Mustakyy? Tiedän, että eilen illalla olisit ollut peleillä, mutta itse pelasin juuri jaasinin kanssa neljän ottelun putkea, joten vähän huonosti osui sikäli. Nyt olisin pari tuntia helposti vapaana, jos sattuu maistuun..
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Wild olis nyt peleillä jos vastustajia löytyy..
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Loistavat pelit Saubea vastaan, harmi että meni yhteys vaihteeksti katkeamaan viimosessa pelissä. Maalirikkaita pelejä oli. Krejci kannatteli jälleen meikäläistä ja Detroitilta ainakin Zeta ja Franzen olivat loistavia, Datsyuk aika pimennossa.

ps. kuka vitun vezinaconnsmythe-Thomas? Aivan uskomattoman surkeasti pelannut koko liigan ajan.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Loistavat pelit Saubea vastaan, harmi että meni yhteys vaihteeksti katkeamaan viimosessa pelissä. Maalirikkaita pelejä oli. Krejci kannatteli jälleen meikäläistä ja Detroitilta ainakin Zeta ja Franzen olivat loistavia, Datsyuk aika pimennossa.

ps. kuka vitun vezinaconnsmythe-Thomas? Aivan uskomattoman surkeasti pelannut koko liigan ajan.

Juu samaa mieltä hyvät pelit ja harmiksi viimmenen katkesi... Juu Krejci oli kyllä hirmuisessa vireessä. Täytyy kyllä kanssa todeta, että Rask pelasi loistavasti, mutta Thomas floppasi kaikkissa pelaamissaan peleissä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Joko playoff-parit on selvillä? Millos alkaa taistelu kannusta?

Washington ei ole moneen päivään päässyt enää liigaympyröihin kun pelit on tullut pelattua, joten playoff-fiilistä on haettu yksittäisistä online-peleistä. Mutta taso siellä on niin heikko että vasta ensimäinen poff-ottelu näyttää että missä mennään. Jännitystä on ilmassa!!
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla taitaa kyllä jäädä 3 peliä Jaasinia ja 1 peli Zerottaa vastaan pelaamatta... Änäri on tänään lagannut niin hervottomasti ja pari kertaa heittänyt ulos palvelimilta. Eikä edellä mainittuja ole linjoilla tänään näkynytkään, Jaasin taitaa tosin taas tulla vähän myöhemmin linjoille kun itse pitäisi jo olla nukkumassa:/ harmillisesti tää nyt meni näin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mulla taitaa kyllä jäädä 3 peliä Jaasinia ja 1 peli Zerottaa vastaan pelaamatta.

Samaa ongelmaa täälläkin. Ei siis lagin suhteen, mutta pelikaverit on yökyöpeleitä ja itse taas pyrin edes suht aikasin nukkuun. No, toivottavasti tänään onnistuis. Jos jompikumpi, Saube tai Mustakyy, olis linjoilla alkuillasta vaikkapa hieman ennen seiskaa niin voisi yrittää? Jos taas venyy kympin yli, niin ei pysty lupaan mitään. Ainakin 19:30-22:00 on tv muussa käytössä.

Koitahan, Mikkis, nyt ainakin Zerottaa herätellä, sillä sekin on lujaa menossa playoffeihin. Ei kyllä pysty noin kärkijoukkueita pois pistään millään.

Jos karsintaa joudutaan tekeen, niin lähtökohtaisesti taulukon tyvipäästä, jos ei ylempänä sitten oo jollain selvästi enemmän pelejä pelaamatta.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jos jompikumpi, Saube tai Mustakyy, olis linjoilla alkuillasta vaikkapa hieman ennen seiskaa niin voisi yrittää? Jos taas venyy kympin yli, niin ei pysty lupaan mitään. Ainakin 19:30-22:00 on tv muussa käytössä.

Kuten sanottu ei mahkuja pelata ainakaan ennen kasia... Parhaiten onnistuu kympin jälkeen, jolloin ei ole pleikkarin automaattisammutus (muksu) päällä vaan on nukkumassa. :)

Sitä paitsi semmonen 5 tuntia yöunta riittää helposti. Näin ainakin meillä, että saa näitäkin pelejä pelattua. ;)

Mulla on 2 peliä jäljellä molemmat se7en:ä vastaan.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Sulle voi riittää. Olisit vaan lauantai-iltana pelannut, kun oltiin molemmat online ;)

Mut mä heräsinkin seiskalta ja sä tulit onlineen yhen jälkeen... Vähät unet olis viä riittänyt, mutta 160 kilsaa autolla ja säbä-pelit päälle ei ollut enää nytkään kovin järkevää. :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Onko Mikkis ja Zerotta saaneet peliä sovittua? Jos siellä yks on vaan pelaamatta, niin koittakaa nyt saada se alta pois. Myös Jaasinilla on pelejä pelaamatta, mites niiden kanssa? Mustakyytä en oo saanut hetkiin kiinni edes yv:llä. Alkaa näyttää siltä, että miehen voi kohta poistaa listalta, jos ei ala kuulumaan. Ei kuitenkaan ole matkalla pleijareihin.

Laittakaas nyt jotain infoa itsestänne ainakin ne, jotka vielä ovat innokkaita liigan saattamaan loppuun. Itseäni ainakin kiinnostaa pleijareiden pelaaminen näinkin pitkän runkosarjan päätteeksi.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Mulla on kai 5 matsia jäljellä kahta eri vastustajaa vastaan. Syykin on aika konkreettinen, ilmeisen mahdotonta on päästä samoihin aikoihin pelaamaan. Itselläni seuraava mahdollinen pelien ajankohta voisi olla huomenna illalla. Sanotaanko 21.30 eteenpäin.


edit. Niin, Minnesota siis joukkueena.
 

MikV

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, NHL
Pleijareita odotellaan. Eikö niitä pysty aloittamaan niin että ne kenellä on pelaamatta jää pelaamatta? Ne aikarajat oli kuitenkin jo viime viikon keskiviikkona josta sitten joustettiin sunnuntaihin. Vai joustetaanko niin kauan että kaikki saa pelattua?

E: en muuten muista olenko edes pääsemässä sinne kun ei ole tullut kirjauduttua viikkoon, viime näkemällä kuitenkin näytti siltä
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mulla on kai 5 matsia jäljellä kahta eri vastustajaa vastaan. Syykin on aika konkreettinen, ilmeisen mahdotonta on päästä samoihin aikoihin pelaamaan. Itselläni seuraava mahdollinen pelien ajankohta voisi olla huomenna illalla. Sanotaanko 21.30 eteenpäin.

Laitatko vielä, ketä vastaan sulla on pelit pelaamatta, jotta tiedetään vähän miten tärkeitä pelejä on jäljellä? Uskoisin, että jo mainitun mustakyyn poistamisella liigasta saataisiin hommaa hieman parempaan kuosiin. Ei hänelläkään montaa peliä ole jäljellä, mutta radiohiljaisuudesta päätellen ei ihan hirveää intoa ole.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Laitatko vielä, ketä vastaan sulla on pelit pelaamatta, jotta tiedetään vähän miten tärkeitä pelejä on jäljellä? Uskoisin, että jo mainitun mustakyyn poistamisella liigasta saataisiin hommaa hieman parempaan kuosiin. Ei hänelläkään montaa peliä ole jäljellä, mutta radiohiljaisuudesta päätellen ei ihan hirveää intoa ole.

Calgary ja Buffalo (buffalo 99% todennäköisyydellä).

Itse en pääse pleijareihin, koska olen huono. Heittäkää pois vaan, pelikaverit taitaa kumpikin olla selviä playareihin.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Ei kyllä pitäisi olla Calgarya vastaan. Olin pelannut kaikki pelit paitsi Anaheimiä vastaan yhden. Jos näin kuitenkin jotenkin on niin pahoittelut etten ole viikkoon tsekannut tilannetta oletettuani pelanneeni kaikki pelit.

EDIT: Tarkastuksen jälkeen Calgary pelannut kaikki pelit.
 
Viimeksi muokattu:

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Eikä kyllä Buffalokaan, koska Sabresit on siirretty sarjasta jo autuammille laidunmaille.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Noni karsintaa suoritettu. Sen verran katsoin, ettei pleijareihin selvinneet joukkueet vaihtuneet, mutta valitettavasti sijoitukset kasin joukossa hieman. Uden ja Mikkiksen yhdestä pelistä on kiinni playoffien alku.

Eli koittakaa nyt saada peli pelattua, jotta saadaan pleijarit käyntiin. Aika moni nyt odottelee tuon yhden ottelun pelaamista. Jos haluatte, niin voitte vaikka vetää luovarit, kunhan saadaan sit pleijarit käyntiin.
 

Zerotta

Jäsen
Meikäläisellä on huomenna 11-16 aikaa pelata se meijän vika peli pois. Jos siihen väliin sopisi Mikkikselle? Jos en vastaa pleikalla ni laita täällä YV ni kyllä mä sen jossain välissä toivottavasti huomaan!
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Meikäläisellä on huomenna 11-16 aikaa pelata se meijän vika peli pois. Jos siihen väliin sopisi Mikkikselle? Jos en vastaa pleikalla ni laita täällä YV ni kyllä mä sen jossain välissä toivottavasti huomaan!

Meidän mahdollista playoff-sarjaa ajatellen olisi toivottavaa, että pystyisit joskus pelaamaan vaikka alkuillasta. Voi nimittäin tuottaa hieman vaikeuksia löytää aikaa keskeltä työpäivää :D
 

Zerotta

Jäsen
Meidän mahdollista playoff-sarjaa ajatellen olisi toivottavaa, että pystyisit joskus pelaamaan vaikka alkuillasta. Voi nimittäin tuottaa hieman vaikeuksia löytää aikaa keskeltä työpäivää :D

Pyrin siihen kaikin mahdollisin keinoin.. Oon nyt vaan tilapäisesti työttömänä niin päivät on kaikkein parasta aikaa pelata ainakin meikäläiselle, koska illat menee sitte reeneissä. Mutta miten sulla on lomat tässä joulunaikana? Eiköhään siihen ehditä jollekkin päivälle puristamaan vaikka koko sarja yhteen pötköön. Tietysti mikäli olet perheellinen niin ymmärrän täysin ettei isi voi päiviä viettää pleikkarin ääressä. Summasummarum, eiköhän me joku päivä/yö keksitä missä välissä ehditään!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös