PS3: NHL11 Liiga

  • 53 785
  • 813

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ei... Ei toimi sitten millään. Todella TURHAUTTAVAA! Plääh. Ehkä joku muu päivä on suotuisampi. Kyllä ekat onlinematsit menivät, mutta nyt tuntuu, että ei toimi sitten ollenkaan. Koska tähän mahtavaan teokseenkin tulisi joku päivitys...
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Takana pari kovaa kamppailua Oilersia vastaan. Molemmat päättyivät kotivoittoihin, numerot identtiset 5-1. Numeroista huolimatta matsit itse olivat huomattavasti tasaisempia ja voitot ratkaisikin lähinnä kotijoukkueiden eritt-in kova viimeistelyprosentti, eli paikoista sisään. Täytyy sanoa että melkein järjestään parhaat matsin liigoissa on ollut Keban kanssa. Fyysistä ja nopeaa peliä, me like.

Nyt pidetään hetkisen tauko ja sitten jatketaan. Mutta loppuun täytyy kysyä että onko kenelläkään muulla käynyt niin että kun pelaa Pleikalla, tietokoneesta häviää yhteys ja kun peli on loppu pitää buutata netti? Minulle on käynyt niin aika useasti jo Divarin aikoihin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
4-3 jatkoajalla turpaan säbärannareiden kuninkaalta Golden Arilta. Pistää lähinnä vihaksi tuollainen kun peli oli hyvin omassa hallinnassa. No ei auta itku markkinoilla. Pitäis varmaan itekin opetella noita tekemään..
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
4-3 jatkoajalla turpaan säbärannareiden kuninkaalta Golden Arilta. Pistää lähinnä vihaksi tuollainen kun peli oli hyvin omassa hallinnassa. No ei auta itku markkinoilla. Pitäis varmaan itekin opetella noita tekemään..

No sehän oiskin kivaa, kun kaikki tässä liigassa pelais pelkällä säbäranteella. Välillähän noita tulee semi-vahingossa, mutta tuntuu tosiaan että osa ei juuri muita haekaan. Eipä noita kieltääkään voi.

Boston vois pelailla tossa 18:30 alkaen melkein koko illan. On jääny pelit vähän vähemmälle viimeaikoina, niin toivottavasti saan tänään mahd. paljon pelejä pelattua.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Vitutuskäyrä taas nousee kun pelejä pelailee.

Eka vääntö Carolinaa vastaan päätty vaihteeksi pelin katkeamiseen. En tiedä johtuuko se täältä päästä vai EA:sta, mutta eipä ole näitä käynyt muuta kun liiga-peleissä. No, olin muutenkin maalin tappiolla, mutta ehkä päässyt sentää vähän peliin mukaan. Chara tarjosi sentään hyvät naurut kun laukoi hyökkäyssiniviivalta vahingossa väärään suuntaan ja Rask sai venyä paraatipelastukseen.

Tokassa matsissa jouduin sitten jyrän alle. Vaikea voittaa matseja kun ei vaan osaa. Varsinkaan maalintekoa en osaa ollenkaan. Kiitokset Peteeelle rehdeistä peleistä, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ei tunnu kyllä vielä yhtään tutulta tämä 11-versio. Tulee kyllä pelattua aika harvoin, mutta kuitenkin.

Jotenkin tuo maalinteko saattaa jossain matsissa olla aivan stnan vaikeaa, ja toisessa matsissa menee kaikki sisään.

Puolustuspäässä tulee kyllä maksettua tuosta taklailusta. Omasta mielestäni taklaukset ovat tämän pelin paras juttu, ja niitä tulee haettua koko ajan ja joka paikassa. Aika usein sitten omissa soikin, mutta soikoon.

Jos tuo maalinteko olisi varmempaa, niin olisi varmaan vielä monin kerroin hauskempaa. Ehkä tämäkin tästä vielä..
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Samat on fiilikset Jaasinin kanssa. Eiliset pelimme päättyivätkin siten 0-1 ja 3-2 (ja).

Viimeistely oli itselle niin hemmetin vaikeaa, että sain vain yhden oikean maalin tehtyä varsinaisella peliajalla. Tokan pelin lopussa Jaasin sitten lohdutukseksi avasi Leclairella kiekon suoraan Krejcille, joka napautti 2-2 tasoituksen sekunti ennen summeria. Krejci runnoi myös jatkoajalla ribarin sisään, joten pääsin varastamaan näistä matseista yhteensä 2 pistettä.

Tuskaista on kyllä välillä toi pelaaminen ja tuntuu että jätkät kulkee kuin tervassa, varsinkin siinä vaiheessa kun erästä on pelattu 12+ minuuttia. Peräkkäiset ylivoimat on melko turhia, kun molemmat ketjut huutaa punaista jo parin minuutin jälkeen. Takalauksethan tiputtaa energioita aika paljonkin, mutta mielestäni en sillä osastolla jää yleensä pahasti jälkeen.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Jepa, eilen pari ottelua Carolinaa vastaan ja molemmista käkeen vaikka johdin toisessa jo 2-0. Hieman siinä vaiheessa hermostutti mutta asiallehan ei mahda mitään, onnea voittajalle.

Tänään sitten pari matsia San Josea vastaan. Päättyivät molemmat Buffalon voittoon, ensimmäinen numeroin 3-5 ja toinen 2-0. Molemmat äärimmäisen tiukkoja ja tasaisia matseja joissa onnellakin oli näppinsä pelissä. MustaKyyn kanssa on tullut ennenkin taisteltua moisia pelejä, muun muuassa karsinnoissa oli aivan yhtä tiukkaa tappelua voitoista. Mukava näitä on aina pelailla.


Samaa mieltä olen muuten edellä kirjoittaneiden kanssa siitä että pelistä puuttuu pahasti logiikka. Yksi peli saattaa olla sellaista 80-luvun Änäriä missä tehdään kymmenen maalia ja niistäkin osa jotain uskomattomia imuja yleensä hyviltä veskareilta. Sitten siinä toisessa pelissä ei mene niin mikään, paitsi yksi sellainen liru jostain längistä ja käkeen tulee 1-0 kun itse kilauttelee tolppiin tms. Hyvänä esimerkkinä juurikin äskeiset San Jose - Buffalo ottelut.

Yksi mikä ihmetyttää on noi vitun riparit, kuinka veskari voi torjua sellaisia reboundeja? Oikeasti, helvetti.

Toinen mikä ihmetyttää on sellaiset kampitusjäähyt missä kampitettava ei edes kaadu, perkele.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Voi voi. Alkaa olemaan maalintekokriisi joukkueessa. Tullut tutuksi jälleen alkuajoilta tehottomuus ihan sama mitä pelimoodia pelailee. Äskenkin maalinteko oli hirveää tuskaa Sanjosea vs vaikka pelit oli muuten ihan hyvin hallussa. Kaiken lisäks sössin kiekon 0,4s ennen erän loppua omaan maaliin toisessa matsissa. Noustiin kuitenkin vielä tasoihin mutta jatkoajalla tuli sitten takkiin.

Jotenkin en osaa enää lämästä. Aina vedän rannarin vaikka pitäs vetää lämäri. Ja muutenkin kiekot osuvat aina molarin syliin.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
No ei jumalauta millä lahjamaalilla hävis sit la:lle. Mokella oli kiekko räpyläs mut aatteli vaan tiputtaa sen siihe maaha et toinen saa sohia sen maaliin. ei vitun Vokoun. pistää vituttaa.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
No ei jumalauta millä lahjamaalilla hävis sit la:lle. Mokella oli kiekko räpyläs mut aatteli vaan tiputtaa sen siihe maaha et toinen saa sohia sen maaliin. ei vitun Vokoun. pistää vituttaa.

Jos se yhtään helpottaa niin et tasan tarkkaan ole ainoa jolla veskarit heittää kiekkoa sinne sun tänne. Jostain syystä maalivahdit onnistuvat aina tekemään jotain uskomattoman hienoa jotta kaveri tekee maalin.

Tänään San Josen veskari heitti kiekon omaan maaliin kun se pomppasi varusteista ilmaan. Eilen meikäläisen veskari torjui sellaisen löysän rannarin sillä lailla että se teki komean kaaren ja upposi sisään.

Vanhassa liigassa Miller avasi oman pakin perseen kautta kiekon maaliin haettuaan sen maalin takaa. Kyllähän näitä tarinoita löytyy...
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
4-3 jatkoajalla turpaan säbärannareiden kuninkaalta Golden Arilta. Pistää lähinnä vihaksi tuollainen kun peli oli hyvin omassa hallinnassa. No ei auta itku markkinoilla. Pitäis varmaan itekin opetella noita tekemään..

No Calci eipä sinulla ole varaa sanoa tähän yhtään mitään kun omakin tyylisi on todella yksipuolinen ja tatin veivaamiseen perustuva. :D

Olen nyt joutunut jonkun aikaa keräilemään vähän motivaatiota. Se oli kova isku kun viime tulokset nollattiin. Nyt viikonloppuna tai ensi viikon alussa täytyy alkaa urakoimaan noiden pelien kanssa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No Calci eipä sinulla ole varaa sanoa tähän yhtään mitään kun omakin tyylisi on todella yksipuolinen ja tatin veivaamiseen perustuva. :D

Sulle ei voi kun nauraa. Käsittämätön jätkä.

Sul on ihan sairaan kova pelikirja. Ihan kateellinen olen. Räiskitään kiekkoa siniviivan jälkeen ja toivotaan, että menee sisään.

Ehkä sulla ei ole varaa edes kommentoida tähän.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Atlanta voisi tulla hiljaiselon jälkeen linjoille lahjoittamaan pisteitä, Karhu lavan avustamana. Eli helppoja pisteitä tiedossa, jos en heti vastaa pelikutsuun niin olen tod.näk. röökillä... koettakaa kestää
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
tunnin päästä myös Ottawa linjoilla, niin kauan kuin pelaajia riittää..
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Anaheim linjoilla.

Mitähän hittoa?!? Jos sulla ei pää kestä, että joudutkin joskus tappiolle, niin minkä takia pitää sitten pelata. Ei nyt vissiin kuitenkaan kukaan pakottanut puolta peliä leikkii sillä veskarilla ja olla pelaamatta?!?

Okei, vähän taustaa tälle avautumiselle. Eli siis Anaheimia vastaan otettiin peliä. Menin noin 35min jälkeen 6-1johtoon, jolloin kaveri lopetti pelaamisen ihan täysin. Välillä lähti veskari pois ja milloin ammuttiin omaa maalia. Yleensä ei kiinnostanut pelaaminen ollenkaan, vaan avautumisviestejä tuli postilaatikon täydeltä. Kivaahan näitä pelejä on voittaa 12-1, mutta meneehän tästä aika maku jos ei viitsitä pelata loppuun asti!

Ja vaikka nyt on kyseessä liigan perustaja ja tj ja kaikkea, niin tällänen ei ainakaan mun mielestä sais toistua? Aiemmissa liigoissa taidettiin jopa potkia kavereita pihalle tälläisten takia. Ja ite en ainakaan jaksa olla liigassa mukana, missä pelejä ei pelata loppuun asti. Mutta eipä mulla muuta! :D
 
Viimeksi muokattu:

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Ei sais toistua? Hyvin yleistä meikäläiseltä.

Olen pahoillani, mutta olen humalassa enkä kestä kuutta takatolppamaalia tässä vaiheessa. Tiedän virheeni eli pelaan tästä lähtien selvinpäin. Kiitos.

No sait helpon voiton. Maalejakin teit kun olisit viimeistä päivää maanpäällä. Iha jees iskeä tyhjään maaliin ja tuuletella päälle :)

Niin no eikös "ei sais toistua" tarkoita, että et ole ennen tehnyt, mutta että nyt teit ja mielellään älä enää?

Ja kaks maalia oli tyhjään maaliin, kun juuri vetohetkellä vedit sen veskarin pois, joten ihan tehtyjä maaleja ne oli. Vaikka kovasti yritätkin muuta väittää. Ja ihan varmasti tuuletan, miks en tuulettais? Maaleja ne on kaikki.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Ei sais toistua? Hyvin yleistä meikäläiseltä.

Olen pahoillani, mutta olen humalassa enkä kestä kuutta takatolppamaalia tässä vaiheessa. Tiedän virheeni eli pelaan tästä lähtien selvinpäin. Kiitos.

No sait helpon voiton. Maalejakin teit kun olisit viimeistä päivää maanpäällä. Iha jees iskeä tyhjään maaliin ja tuuletella päälle :)

Kyllä itse ainakin törmäsin sua vastaan samaan...7-0 menin johtoon, niin alkoi omaan maaliin ampuminen ja veskaria pois. Taisi olla keskellä viikkoa ja keskellä päivää kun tuo matsi pelattiin, niin tuskin silloin kännissä olit?

Joo, mutta alkoipahan vituttaa äsken, kun Esumanin kanssa pelasin ja JaaSinilta tuli kutsu. Ensimmäisellä erätauolla päätin vastata, etten kerkeä nyt pelaamaan, niin painoinkin vahingossa "liity" ja tämä peli päätti vahvistamatta liittää mut seuraavaan peliin...

No, eka erä vasta takana, mutta 1-0 johto ja muutenkin viihdyttävää peliä, niin harmittaa niin vietävästi!!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä itse ainakin törmäsin sua vastaan samaan...7-0 menin johtoon, niin alkoi omaan maaliin ampuminen ja veskaria pois. Taisi olla keskellä viikkoa ja keskellä päivää kun tuo matsi pelattiin, niin tuskin silloin kännissä olit?
Nyt ei tartte muutakuin odotella, että Hle saapuu onlineen.

Täytyykö tässä alkaa oikeesti pitämään listaa pelin luovuttaneista yms pelaajista? Niitä on nimittäin paljon jo pelkästään mua vastaan. Saati sitten muita.

Hurjaa.

EDIT: On näköjään virtuaaliliigoissakin draamaa.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Nyt ei tartte muutakuin odotella, että Hle saapuu onlineen.

Täytyykö tässä alkaa oikeesti pitämään listaa pelin luovuttaneista yms pelaajista? Niitä on nimittäin paljon jo pelkästään mua vastaan. Saati sitten muita.

Hurjaa.

No voi vittu! Ajattelin nyt vain ilmottaa, kun tästä tuli puhetta ja yritit puolustella miten rehdisti aina pelaat. Ihan sama se mulle oli ja olisin varmasti samantien tullut tänne siitä huutelemaan jos olisi hermot mennyt tai jotain.

Mut sillähän se aina painetaan villasella, kun muutkin tekee niin miekii...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös