PS3: NHL11 Liiga

  • 53 786
  • 813

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Washington linjoilla, haastetta tulemaan!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Näkyykös vastaanotetut pelikutsut tässä versiossa muualla kuin pleikkarin inboksissa ja nhl:n päävalikossa? mun mielestä nyt ei tuu mitään ilmoitusta jos toinen kutsuu pelille? oonko missannu jotain oleellista vai onko tosta tehty vieläkin huonompi kuin ennen?
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Näkyykös vastaanotetut pelikutsut tässä versiossa muualla kuin pleikkarin inboksissa ja nhl:n päävalikossa? mun mielestä nyt ei tuu mitään ilmoitusta jos toinen kutsuu pelille? oonko missannu jotain oleellista vai onko tosta tehty vieläkin huonompi kuin ennen?

Ei ne taida näkyä. Kyllähän se ruudulla välähtää että viesti on saapunut mutta mitään muuta en ole ainakaan itse huomannut.

Mutta minkälainen on aikataulu nyt tässä liigassa, eli milloin alkaa porukkaa tippumaan? Kyselen lähinnä siksi että en pääse aloittamaan omia pelejä kuin vasta loppuviikon aikana.
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kävin saunassa matsin jälkeen. Nyt voisin viel pelata.
Harmillisesti katkesi toi toka peli kolmannessa erässä, mutta lukemat oli muutenkin jo 3-0, joten mitään vääryyttä ei tapahtunut.

Washingtonilla siis eka pelipäivä takana. Kolme voittoa ja yksi jatkoaikatappio nyt takana, joten alku on ollut hyvä, toivottavasti jatkuu samanlaisena.
 

Durable

Jäsen
Harmillisesti katkesi toi toka peli kolmannessa erässä, mutta lukemat oli muutenkin jo 3-0, joten mitään vääryyttä ei tapahtunut.

Washingtonilla siis eka pelipäivä takana. Kolme voittoa ja yksi jatkoaikatappio nyt takana, joten alku on ollut hyvä, toivottavasti jatkuu samanlaisena.

Joo tänään on muutenki pätkiny voi pelit.

Ei kyl ollu mul oikeen kummassakaan matsissa saumoja. Toisaalta Turco ei olis saanu varmaa ees rantapalloo kiinni.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Caps linjoilla, pari matsia ehtis ottaan nyt ja myöhemmin illalla sitten lisää.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Detroit linjoilla, ei muutakun haastamaan!

Suhkot hyvin lähteny tämä liiga käyntiin 7voittoa 1häviä ja 1jatkoaikatappio ;)
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Voihan vitun vittu!! Okei, ensinnäkin se että 4-1johtoasemasta perseilee häviön Kingsille 5-4. Mutta lähinnä se että kun 50sekuntia ennen loppua kaveri ottaa jäähyn ja pääsis yrittämään sitä tasoitusta, niin sittenhän alkaa sellainen tökkiminen ettei loppupelin aikana pystynyt sitten mitään tekemäänkään! Jotenkin vähän turhan sopivassa kohdassa, kun aiempi peli ja tuo peli oli sujunut ihan loistavasti tuohon asti. No, tapa se on tuokin varmistaa pisteet!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Hmm, ilmeisesti taas bugittaa pelit? Aiemmin sain pari peliä pelattua mutta nyt ilmoittaa vaan joinatessa että kaveri ehti jo lopettaa tai sitten kun itse kutsuu toista peliin yhteys katkeaa. Kyllä on hienoa. Vittu.

Kaverin kanssa yritetty säätää nyt nettipelejä kaksi viikkoa pystyyn. Aina joku ongelma, eikä toimi. Vitun hienoa.
 

Durable

Jäsen
Hmm, ilmeisesti taas bugittaa pelit? Aiemmin sain pari peliä pelattua mutta nyt ilmoittaa vaan joinatessa että kaveri ehti jo lopettaa tai sitten kun itse kutsuu toista peliin yhteys katkeaa. Kyllä on hienoa. Vittu.

Kaverin kanssa yritetty säätää nyt nettipelejä kaksi viikkoa pystyyn. Aina joku ongelma, eikä toimi. Vitun hienoa.


Joo ei nähtävästi oikeen onnistu meiän pelit. Mikäköhän tota paskaa taas vaivaa.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Hmm, ilmeisesti taas bugittaa pelit? Aiemmin sain pari peliä pelattua mutta nyt ilmoittaa vaan joinatessa että kaveri ehti jo lopettaa tai sitten kun itse kutsuu toista peliin yhteys katkeaa. Kyllä on hienoa. Vittu.

Kaverin kanssa yritetty säätää nyt nettipelejä kaksi viikkoa pystyyn. Aina joku ongelma, eikä toimi. Vitun hienoa.

Magnificent! Tulen huutelemaan Divarin puolelta, mutta painin itse näiden ongelmien kanssa. EIlen pystyin pelaamaan kahta eri vastustajaa vastaan divarissa, mutta tänään, ihan sama kuka on minut haastanut, tai kenet olen haastanut, on aina tullut "Vastustajasi poistui pelistä" tai "Yhteys vastustajaan katkesi" tjsp. En tiedä mikä neuvoksi, ajattelin, että onko ongelma netissäni ja uudessa modeemissani, mutta ei kai se siitäkään voi johtua kun pystyn Eashl:a pelaamaan, sekä HUT:tia aina silloin kerran 10 yrityksestä, kun vastukseen yhteys ei katkea..

Ilmoitelkaa toki minulle, jos saatte tähän asiaan jonkun selvyyden! Olisin erittäin iloinen, jos saisi pelit rullaamaan ilman jatkuvia vastoinkäymisiä..
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Jos joku viel pelaa niin laittakaa tääl viestii, ei jaksa kytätä tos pleikkarilla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikamoiset pelit oli Edmontonia vastaan. Täysin vastakohdat toisilleen molemmat matsit.

Eka matsi 10-4 voitto Anaheimille. En ole rehellisesti sanoen nähnyt ihan heti näin huono veskarityöskentelyä tässä pelissä, mitä rattijuoppo Khabibulin esitti. Reilussa 4 minuutissa peli oli 3-0 ankoille, ja ottelun 2-0 maali oli Khabibulinilta melko näppärä oma maali. Nauroin varmaan koko loppuerän sille. Tuli ribari jonka Nikolai koitti sutaista kulmaan ollessaan polvillaan, mutta sutaisikin sitten tyylipuhtaasti vasempaan alakulmaan. Uskomatonta! Noh, tästä Edmontonin peli meni aivan sekaisin eikä tainnut enää motivaatio olla kohdillaan. Edmonton toki kiri ottelun kolmannessa erässä 6-4 tilanteeseen, mutta Khabibulin pilasi tämän kirin imaistessaa Saku Koivun viivarannarin, jälleen aika uskomattomalla tavalla (oli polvillaan vasemmalla kulmalla, kiekko ilman maskia siniviivalta keskelle maalia). Ottelun lopputulos siis 10-4. Getzlaf 2+3 & Koivu 3+1 tehomiehinä.

Toiseen peliin Edmonton vaihtoi melko odotetusti Deslauresin maalille. Edmonton pyöritti melko hyvinkin peliä kokoajan, mutta Ankkojen puolustus ja Hiller kestivät mallikkaasti. Parilla vastahyökkäyksellä sitten riipaistiin 2-1 voitto. Getzlaf 1+1 & Koivu 1+1 tehoilla jälleen ottelun tähdet.

Toka peli oli jo hyvää viihdettä, mutta eka peli oli oikeastaan järkyttävää kuraa vaikka maaleja tulikin. Koomista kuraa se oli lähinnä. Kiitos matseista!

Hyvin lähtenyt liiga käyntiin. Aika samoissa tilastoissa ollaan, kuin alkuperäisessä liigassakin. Ehkä pari tappiota vähemmän.

Pistepörssissä seiska johto, mutta se nyt on aika odotettavaakin, kun olen reilusti eniten pelannut pelejä.

Kaksi pelaajaa ei ole vielä liittynyt liigaan. Minnesota ja St.Louis. Hukkaviiva ja Nupe voisivat käydä liittymässä ettette jää liikaa jälkeen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehtiskö joku Anaheimia vastaan pelailemaan? Olisin linjoilla aika pitkälti nyt koko illan. Ilmoitelkaa!

EDIT: Saxonin Columbusta vastaan kovan taistelun jälkeen 3-2 jatkoaikavoitto. Huhhuh, kun olin välillä alakynnessä. Kiitos Hillerin ja Perryn joka tasoitti 38 sekuntia ennen summeria. Hyvä matsi.

Anaheim linjoilla vielä, haastelkaa!

Lanttulaatikon Torontoa vastaan 3-2 rankkaritappio. Harmittaa, kun tuhlasin niin paljon paikkoja jo ensimmäisessä erässä. No sainpa edes pisteen! Giguere oli kyllä järkyttävän kovassa vedossa. Varsinkin kun pääsin ekassa erässä jauhamaan liki 5 minuuttia 5-3 ylivoimaa. Voi perse. :D Ihan hyvä matsi. 23.30 ducks tulee jälleen linjoille.
 
Viimeksi muokattu:

Durable

Jäsen
Menee taas niin hermot tähän peliin. Mikään ei tunnu onnistuvan. Jos maalinteko toimii niin sitten veskat imee. Ja sit ku veskat torjuu niin en saa mistään sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös