PS3: NHL11 Liiga

  • 53 332
  • 813

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viiden pelin rupeama eilen, enemmän tai vähemmän niukat voitot kaikista. Johtuneeko siitä etten pelaa kuin kerran pari viikossa, uusista tunereista (ei ne taklaukset sittenkään enää osu ihan yhtä hyvin) vai siitä että luotto veskareihin on < 0, mutta huomaamatta oma pelityyli tuunautunut puolustusvoittoisemmaksi verrattuna hajonneen liigan reikäpääkiekkoon. Tai no, kyllä mun äijät jää kolan alle jos kikkailemaan rupean joten pitkälti dump & chasella menee nyky-Bullies.

Sens kaatui eka pelissä 5-1. Muuta en muistakaan. 'Nucks antoi Phillylle tasoitusta ja lepuutti Luongoa, voitot 4-3 ja 3-2 ja. Eka pelissä turvallisen oloinen 4-0(?) johto muuttui äkkiä 4-3:een kun Leighton heitti räpylän tiskiin, kesti kuitenkin lopun, huh. Toisessa pelissä minä puolestaan 2-0 tappioasemassa kolmanteen erään mutta onnistuin kuin onnistuinkin viemään pelin jatkoajalle jolla Carter ratkaisi paskella lämärille Canucksin veskarin avustuksella.

Illan loppuun kaksi matsia Ducksia vastaan. Fanit haukottelivat katsomossa kun nysvättiin 2-1 rl. ja 1-0 matsit. Mä tein kolme pelitilannemaalia, Ducks ei yhtään ;) Eka pelissä oli Philly aika karusellissa mutta vaihtelun vuoksi oli Leighton tilanteen tasalla. Toinen peli tasaisempaa eikä edelleenkään paljon maalipaikoilla juhlittu. Molemmissa peleissä mun maalit tuli YV:llä ja molemmat samalla tavalla: mun äijä ajetaan täysin pystyyn mutta kiekko ajautuu suoraan toisen vapaana olevan pelaajan lapaan.

Sinänsä hassua, että nää vähämaaliset matsit Calcichewiä vastaan muistutti toistaiseksi pelatuista matseista ehkä eniten oikeeta lätkää, tosin ei ehkä niinkään NHL:ää vaan SM-liigaa... vaikeuksia molemmilla, etenkin mulla, päästä hyökkäysalueelle kiekkoa kuljettamalla joten roikku-, ja rännikiekoilla mentiin ja riistoilla yritettiin hakea maalipaikkoja. Vetoja blokattiin molemmin puolin paljon ja laukauksia vedeltiin vähän mistä sattuu kun ei oikeille maalipaikoille päästy. Ei ollut "tietokonepelipelaamista" että kikkaillaan hyökkäysalueelle, haetaan takatolpalta mesta tai jos sitä ei ole niin neppaillaan sektorille ja siitä lauotaan tai sitten räimitään säbärannareita siniviivalta. Oli taistelun makua touhussa ja mukavaa että välillä tulee melkein oikeen lätkäpelin fiilistä.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kiinnostaisiko ketään muutama peli näin aamupäivällä?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinänsä hassua, että nää vähämaaliset matsit Calcichewiä vastaan muistutti toistaiseksi pelatuista matseista ehkä eniten oikeeta lätkää, tosin ei ehkä niinkään NHL:ää vaan SM-liigaa... vaikeuksia molemmilla, etenkin mulla, päästä hyökkäysalueelle kiekkoa kuljettamalla joten roikku-, ja rännikiekoilla mentiin ja riistoilla yritettiin hakea maalipaikkoja. Vetoja blokattiin molemmin puolin paljon ja laukauksia vedeltiin vähän mistä sattuu kun ei oikeille maalipaikoille päästy. Ei ollut "tietokonepelipelaamista" että kikkaillaan hyökkäysalueelle, haetaan takatolpalta mesta tai jos sitä ei ole niin neppaillaan sektorille ja siitä lauotaan tai sitten räimitään säbärannareita siniviivalta. Oli taistelun makua touhussa ja mukavaa että välillä tulee melkein oikeen lätkäpelin fiilistä.

Joo oon itekin aina ollut sitä mieltä, että sua vastaan on aina kaikista parhaimmat pelit, vaikka usein turpaan tuleekin. Ei meillä varmaan yhtään peliä ole mikä olisi repsahtanut 5-1 yms tuloksiin, ne on aina näitä 1-0,2-1 jalkapallotuloksia. Toisaalta ei haittaa, koska kun sen maalin saa aikaiseksi niin tulee mieletön fiilis! Eilen tosiaan ihan hyvät matsit. Molemmilla tuo puolustuspeli tuntuu olevan aika uomissaan, kun alueelle pääseminenkin tuottaa vaikeuksia.

Ekaa peliä hieman hallitsin, mutta rankkareilla tappio. Ei yllättänyt rankkaritappio sinänsä yhtään. Noi on vaan niin perseestä. Jatkuva jatkoaika maaliin saakka olis jotain täydellistä.

Tokassa pelissä vähän enemmän jyrän alla oli paria hyvää paikkaa lukuunottamatta. Leighton pelasi hyvn ja pääsit läpiajosta tuikkaamaan melko samanlaisen maalin mitä itsekin yleensä teen. Hyvät matsit jälleen. Kiitoksia kamenskille.

Ps. harmi, kun sulla ei ole Phoenixia, olis ollu nostalginen Anaheim vs Phoenix. Parinkauden takainen finaalipari. Sitä ei tosin tarvitse muistella sen enempää. :D
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kaksi matsia takana, siis. Ensimmäisestä mukavahko 5-1 voitto Chicagosta. Eipä siinä, Turcolla huono päivä kun 6 laukauksesta 4 meni selän taakse, kruunaavana hetkenä pitäisi 2-0 maalia jossa Turco avaa ylivoimalla suoraan mun jätkän lapaan ja laatta tyhjiin.

Toinen peli oli sitten aina yhtä mukavaa Calcia vastaan. Ensiksi hän saa kyseenalaisen rankkarin (oikeasti, uskomaton vihellys) ja sitten se tekee voittomaalin 6,7 sekuntia ennen matsin loppua. Hieman siinä vaiheessa pääsi suusta huonoja sanoja. Muuten matsi oli ihan mukavan tiukka, ainoana miinuksena se että jokainen Poke Check onnistui väistämättä ja kiekko siis ei kauheasti mun lavassa aina levännyt. Muutenkin muutama maalin molempiin päihin oli aika jänniä osumia.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Ei lähtenyt sarja yhtä lennokkaasti käyntiin kun edellinen. rankkaritappio ja puhdas 2-1 tappio kuivalin buffaloa vastaan. Tiukkoja otteluja molemmat. Lukuisat jäähyt varsinkin toisessa erässä kummassakin ottelussa häiritsi peliäni enkä päässyt oikein välillä hyökkäämään.

1 piste plakkarissa. En nyt vois sanoa et tyytyväinen olen mutta ois se kai huonomminkin voinut mennä. Ekassa matsissa olin hieman alakynnessä paitsi laukauksien valossa mutta silti rankeille asti päästiin ja ratkaisua jouduttiin hakemaan ainakiin 5-6 laukojista. Mielestäni 3 ekaa laukojaani teki maalin vai minne maaliviivalle se kiekko jäi pomppimaan siinä toisessa laukauksessa? Todennäköisesti näin vain omiani.
Toisessa matsissa olin jopa hieman niskan päällä jäähyjä lukuunottamatta. Harmittamaan jäi kun ei pistettäkään kyseisestä ottelusta tullut, GG.

Tulee kivinen kausi tästä sanon mä.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Jees, hyviä pelejä oli. Minuakin hieman ihmetytti nuo rankut ja luulin jo hävinneeni kun kolmannen menin yhtiöllä ja ihmetys oli suuri kun peli jatkuikin. Toinen peli oli sun hallintaa kyllä ja pienellä tuurilla pisteet mulle. Ylivoima on kyllä edelleen ihan hirveätä paskaa ja tartteis tehdä jotain. Hauskaa oli, illalla jatketaan kunhan kotoudun.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Washington just linjoilla!
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Viihdyttävä peli äsken Kerubin Pittsburghia vastaan. Kerubi menee nopeasti 3-0 johtoon heti pelin alkuun. No Nashville sisuuntuu tästä ja kaventaa ensimmäisessä erässä vielä 3-2, ja toisen erän jälkeen lukemat ovat jo 3-6. Loppulukemiksi 3-7 viimeisessä erässä kaunistelee Hornqvist. Tehokas viimeistely oli avainasemassa 12 laukausta, 7 maalia!
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Viihdyttävä peli äsken Kerubin Pittsburghia vastaan. Kerubi menee nopeasti 3-0 johtoon heti pelin alkuun. No Nashville sisuuntuu tästä ja kaventaa ensimmäisessä erässä vielä 3-2, ja toisen erän jälkeen lukemat ovat jo 3-6. Loppulukemiksi 3-7 viimeisessä erässä kaunistelee Hornqvist. Tehokas viimeistely oli avainasemassa 12 laukausta, 7 maalia!

Vittu, että meni hermot mun veskareihin...Sori, ei pysty tässä fiiliksessä toista peliä ottamaan. Katotaan vaikka illemmalla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
washingtonia vois kutsua matseille, kukaan ei vastaa mun kutsuihin?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
joo vittu olkoon taas. hirveitä matseja 3 kpl tänään, joista sentään 1 voitto. Saatte sitten tästä lähtien odotella ennen joka matsin alkua n. 5 minuuttia kun rukkailen ketjut uusiksi. Ei paljoo naurata, kun jostain syystä Washingtonin ketjut tehty niin että Ovien peliaika on suurinpiirtein 3 minuuttia matsissa. Vitun kivaa kun joka katkon jälkeen on kolmos- ja nelosketjun puukädet kentällä. Ja vittu että tossa joukkueessa ei osaa kukaan 1-2 -kenttien jälkeen syöttää tai ottaa syöttöä vastaan.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Yllättävän hyvin lähteny kausi liikenteeseen. Tätä tahtia, kun jatkuis olisi tuloksena selvästi paras jatkoaikakausi ikinä ainakin näin runkosarjan osalta. Kai tämä NHL11 sitten vaan sopii itselle paljon paremmin, kun ei ole edes läheskään yhtä paljon tullut tahkottua kun NHL10 versiota.

Tänään voisi taas muutamat pelit pelailla kun töistä pääsen tossa kahden jäljestä.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Nyt voisi kauniin syyspäivän ja saikun kunniaksi pelata ottelun tai pari. Kiinnostaisikos ketään pelata paria matsia Buffalon kanssa?

EDIT: Ja yksi matsi takana päin. Voitto lähti Durablen Blackhawksista numeroin 1-3. Tiukahko taisto jossa paikoista sisään ja pisteet Buffaloon. Miller oli tänään todella hyvä ja ylivoimakin tuotti hieman tulosta. Näillä eväillä jatketaan.
 
Viimeksi muokattu:

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aaargh! Mikä siinä on, että pelit ei toimi? Onko muilla ongelmia? Kun koetan Kuivalia haastaa niin hän ei pysty liittymään peliin ja kun hän haastaa minä en pysty liittymään. Pelikin käynnistetty molempien puolelta uusiksi ja ei auta. Turhauttavaa...

EDIT: Ja tiedän, että online-peleissä on ongelmia, mutta haluaisin vaan tietää onko muilla näin paljon ongelmia? Koska itselle tulee melkeen aina tämä, että ei pysty liittymään peliin tai toistepäin.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Aaargh! Mikä siinä on, että pelit ei toimi? Onko muilla ongelmia? Kun koetan Kuivalia haastaa niin hän ei pysty liittymään peliin ja kun hän haastaa minä en pysty liittymään. Pelikin käynnistetty molempien puolelta uusiksi ja ei auta. Turhauttavaa...

Vituttaa ankarasti kyllä tällainen.. Parin tuntia sitten toimi ihan mainiosti ja tässä oon rauhassa pelaillut päivän mutta nyt ei sitten toimikaan.

E: Silloin alussa kun Calcin kanssa testailtiin niin mulla ei toiminut. Sitten pidin viikon, kahden tauon ja nyt parin päivän ajan toimi moitteetta ja nyt äsken sitten ei taas toimi. Hienoa..

E2: Nyt miljoonannen kerran jälkeen ei suostu toimimaan vaikka Pleikan buuttasin pariin otteeseen ja nettipiuhankin riuhtaisin irti ja takaisin. Ei voi olla totta...
 

Durable

Jäsen
Aaargh! Mikä siinä on, että pelit ei toimi? Onko muilla ongelmia? Kun koetan Kuivalia haastaa niin hän ei pysty liittymään peliin ja kun hän haastaa minä en pysty liittymään. Pelikin käynnistetty molempien puolelta uusiksi ja ei auta. Turhauttavaa...

EDIT: Ja tiedän, että online-peleissä on ongelmia, mutta haluaisin vaan tietää onko muilla näin paljon ongelmia? Koska itselle tulee melkeen aina tämä, että ei pysty liittymään peliin tai toistepäin.


Mulla on ollu samoja ongelmia. Joidenki kanssa toimii normaalisti, mutta jonkun muun kanssa ei olla saatu millään pelejä käyntiin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on ollu samoja ongelmia. Joidenki kanssa toimii normaalisti, mutta jonkun muun kanssa ei olla saatu millään pelejä käyntiin.

Mulla taas on toiminut kaikkien kanssa moitteetta. Ihmeellistä. Välillä on noita pikkubugeja, että toista peliä ei voi heti pelata vaan pitää bootata peli uudestaan niin toimii.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Mulla taas on toiminut kaikkien kanssa moitteetta. Ihmeellistä. Välillä on noita pikkubugeja, että toista peliä ei voi heti pelata vaan pitää bootata peli uudestaan niin toimii.

Nyt ei tämäkään toimi. Molemmat buuttas muttei silti suostunut toimimaan. Ja tavan Online-peli toimii moitteetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös