PS3: NHL11 Liiga

  • 53 310
  • 813

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja hyvin tyypilliset kaksi peliä taas EinoKeisaria vastaan. Ensimmäisestä 3-2-tappio, EinoKeisarin voittomaali tuli aivan ottelun loppuhetkillä. Toisesta pelistä 5-1-tappio, vaikka itse taisin viedä laukaukset ja hyökkäysalueajan.

Kai se on sitten se hyvän ja huonon pelaajan ero, että hyvä pelaaja osaa käyttää niin paljon paremmalla prosentilla paikat hyväksi. Nytkin itselläni aivan tuhottomasti vapaita vetopaikkoja, onetimereitä yms. Mutta minkäs teet kun äijät vetävät suoraan veskan syliin.

Sen voin kyllä jo nyt sanoa, että en todellakaan mene divaria pelaamaan jos ja kun sinne putoan. Ei vaan huvita pelata joitain tuntemattomia vastustajia vastaan, kun on tässä liigassa about viiden kauden ajan kestänyt tappioita hammasta purren.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Kahentoista jälkeen linjoilla.. Ottawa siis.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ei tätä paskaa meinaa jaksaa.. Dheartedia vastaan 4-3-tappio 0-3-johdon jälkeen. Olin viel mennä 0-4:ään mutta maali hylättiin korkeana mailana.

Voittomaali tuli totta kai vikalla minuutilla. Ei ollu edes eka kerta kun tulee näin turpaan.. Vitunvittu.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Ei tätä paskaa meinaa jaksaa.. Dheartedia vastaan 4-3-tappio 0-3-johdon jälkeen. Olin viel mennä 0-4:ään mutta maali hylättiin korkeana mailana.

Voittomaali tuli totta kai vikalla minuutilla. Ei ollu edes eka kerta kun tulee näin turpaan.. Vitunvittu.

Joo oli tosiaan viihdyttävä peli. Olin jo aika epätoivoinen, kun kolmannen erän alussa olin sen 3-0 tappiolla ja erä alkoi 3 minuutin alivoimalla. Kavennusmaalin jälkeen päätin, että nyt vielä loppu täysillä ja lopulta puristus palkittiin 4-3 voitolla.
 
Meen Portugaliin huomenna viikoksi ja haluaisin pelata mahdollisimman monta peliä tänään. Laittakaa ps3-tunnukselle (ekkiv) yyveetä jos kiinnostaa. Los Angeles on mun jenggi. Kiitos
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Hyvää ja rehtiä lätkää Kamenskin Flyersin kanssa, kiitos siitä. Mä voitin ekan niukasti ja tokan vei Flyers viime sekunneilla itselleen. Erittäin tärketä kaksi pistettä Islandersille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oisko porukoilla intoa lähteä pelaamaan liiga/turnausta jollain muulla sarjalla kuin smliiga/NHL? Yksinkertainen sarja?

Voisin pistää pystyyn jos intoa on. Ahl/Sveitsi/Tšekki/elitserien. Kaikki kävisi mulle!

Toki pitää katsoa, että pystyykö muiden liigojen pelimäärien takia osallistumaan liigaan. Aikaisemmat liigat pitäis olla siis hyvin ajallaan. :p

EDIT: laittakaa vaikka yksityisviestillä jos kiinnostusta löytyy, ja tietysti, että mitä sarjaa haluaisitte alkaa tahkoamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vielkö löytyy peliseuraa Detroitille? Odottelen jos joku tulis.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kyllä viime yönä oli taas sellaset pelit, että hohhoijaa. Einokeisari vei ekan pelin jotain 3-1, kun en saanut maalia taas mistään. Toisessakin pelissä olin jo 3-0 takamatkalla, kunnes ketsuppipullo aukes. Lopulta voitto jatkoilla 4-3 (menihän se noin, jotenkin muisti pätkii).

Sitten pelasinkin Juszin kanssa pari matsia ja niistä ei paljoa ole kertomista. Maalinteko tökkii Tampalla edelleen ja maalivahtipeli ei vakuuta. Myönnetään kuitenkin se, että tässä kohtaa parempi voitti - molemmat pelit. Ei mulla juuri ollut mahdollisuuksia, mutta kyllä silti korpee tuo imurointi, mitä välillä tulee näille mun maalillaseisojille. Tuolla hyökkäysarsenaalilla pitäs kyllä pystyä pelit ratkoon heti kättelyssä, mutta ilmeisesti en vaan osaa.

No en ole kyllä paljoa vielä pelannutkaan.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelailisin mielennäni vaikka nyt muutaman pelin jos vaan saan kaveriks jonkun. Oon nyt online, mutta jos mua ei siellä näy niin laittakaa yksityisviestiä, niin tuun pelailemaan.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Calchichew, ei onnistu liittyminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös