PS3: NHL11 Liiga

  • 52 470
  • 813

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
´UUS LIIGA LUOTU!

Nimi: Jatkoaika
Salasana: nokka




Liigan nimi: Jatkoaika Liiga
Lyhenne: JAT
Salasana: tami
Pelit: 2x joukkuetta vastaan, pyritään pelaamaan molemmat samalla.
Playoffs: paras 7:stä
Käyttäjien yläraja: 30



Hyvät naiset ja herrat! NHL11 saapuu 16.9 kauppoihin eli on aika avata uusi liiga meille jääkiekkoa rakastaville jatkoaikalaisille. Systeemi on aikalailla varmasti sama kuin edellisessäkin pelissä eli:

Säännöt: NHL
Treidit: Ei (koska muuten ei ilmeisesti saisi kuin 10 joukkueen turnauksen)
Joukkueet: 30
Playoffs: 16 parasta jatkoon, sarjat paras 7:stä
Erät: 5 min
Ottelut: kaksinkertainen sarja
Pelimääriä seurataan, joten jos alkaa laahata jäljessä reilusti muita enemmän niin kenkää tulee.
Liiga alkaa 16.9 heti kun saan pelin käsiini ja avauttua liigan. Takarajan määrittelen myöhemmin, mutta varmaankin pari kk menee tähänkin liigaan.

JOUKKUEIDEN VARAUS ON ALKANUT!


Viimekaudesta tähän liigaan pääsevät nämä pelimiehet elleivät he itse ilmottaudu jättäytyvän liigasta. Tämä on siis myös joukkeiden varausjärjestys. PELL siis aloittaa ja tästä eteenpäin jokainen varmasti osaa laskea ja katsoa milloin se oma varausvuoro on. Päivittelen listaa sen mukaan kun joukkueita varataan. Kiitos.

1. PELL/Kerubi80 - Pittsburgh Penguins
2. JZZ/jussisoro - Washington Capitals
3. Orava/Oswaldi_Orava - New Jersey Devils
4. MustaKyy/MustaKyy13 - San Jose Sharks
5. Koohoo/koohoosilta - Vancouver Canucks
6. Gr8-8/LLcoolP99 - Boston Bruins
7. Se7en/Miksa80 - Tampa Bay Lightning
8. Juzsi/Juzsi - Detroit Red Wings
9. Wod/Fupar - Colorado Avalanche
10. Bouwmeester/kootee78 - Montreal Canadiens
11. EinoKeisari/EinoKeisari - Dallas Stars
12. Lahna/Rektor - New York Rangers
13. Spidy#29/Peteee29- Carolina Hurricanes
14. Golden Ari/Golden Ari - Los Angeles Kings[/B]
15. Keba/Esuman - Edmonton Oilers
16. Hukkaviiva/arne69 - Minnesota Wild
17. Saube/Saube - Phoenix Coyotes
18. Jaasin/JaaSin - Ottawa Senators
19. Hellcop/HELLLCOP - New York Islanders
20. Kamenski/kamenski - Philadelphia Flyers
21. Calcichew/CalciChew69 - Anaheim Ducks
22. Nupe_/NUPENVIINA - St.Louis Blues
23. Hle/Hleht - Calgary Flames
24. koivistoinen/yeahbuddy_ - Florida Panthers
25. Lombardi18/lombardi88 - Atlanta Trashers
26. Durable/Antlaa83 - Chicago Blackhawks
27. Katkarapu/lanttulaatikko - Toronto Maple Leafs
28. Kuival/kuival - Buffalo Sabres
29. Dhearted/rankkuri - Nashville Predators
30. Saxon-747/Saxon-747 - Columbus Blue Jackets

Ilmoittautumiset huomiseen (15.9) 20.00 mennessä. Koitetaan nyt varausta ihan jengi kerrallaan eli PELL aloittaa mahd.pian. , sitten JZZ jne..

Jos pelaajat eivät ilmottaudu liigaan niin uusia pelaajia otetaan heidän tilalleen.

Nyt sitä aktiivisuutta kaikille niin saadaan liiga avattua sujuvasti.

Tulen myös jakamaan TJ:n oikeudet muutamille muillekin, jos sattuu tarvitsemaan esim pelaajien poistamiseen tms. Jos Saubelle ja kamenskille käy niin otatteko TJ oikeudet?

Liiga täytyy pelata kunniakkaasti loppuun vaikka kuinka vituttaisi ja kiukuttaisi. Ottakaa tämä huomioon liittyessänne liigaan.
 
Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Loistava taktikointi viime kaudella ja näin varausvuoro numero 1 tipahti tänne ;)

Otanpa siis joukkueeseeni Crosbyn ja kumppanit. Penguins tänne!

Ja PSN oli Kerubi80
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pakkohan se on ottaa kun vapaana kerran on, eli Washington Capitals.

Koskas tää alotetaan, odotellaanko rosteripäivityksiä jne? Mulla ei siis ole vielä peliä mutta käyn sen hakemassa heti kun julkaistaan (en oo tilannut mistään).
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava taktikointi viime kaudella ja näin varausvuoro numero 1 tipahti tänne ;)

Otanpa siis joukkueeseeni Crosbyn ja kumppanit. Penguins tänne!

Ja PSN oli Kerubi80

Hienoa homma, ensimmäinen joukkue saatu varattua. Muilta samanlaista aktiivisuutta niin homma on paketissa pelin saavuttua.

Pakkohan se on ottaa kun vapaana kerran on, eli Washington Capitals.

Koskas tää alotetaan, odotellaanko rosteripäivityksiä jne? Mulla ei siis ole vielä peliä mutta käyn sen hakemassa heti kun julkaistaan (en oo tilannut mistään).

Pyritään aloittamaan liiga 16.9 illalla liigakierroksen jälkeen. Voi olla, että ehdin ennen sitä avaamaan liigan, jotta muut pääsevät jo pelailemaan. Itse pääsen pelailemaan vasta kotiuduttuani stadin derbystä!

Luulisi, että rosterit ovat jotakuinkin tämänhetkiset? Joku jolla on jo peli voisi hieman valoittaa rosterien ajantasalla olemista?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Aijai, mahtava juttu, että Calcichew otti tän hoitaakseen! Nyt homma pelaa ja saadaan näköjään aika vauhdilla liigakin alkuun. Tuurilla pääsen vielä tänään varaamaan tai viimeistään huomenna...

Edittiä: Varaan siis aikaisintaan huomenna.
 
Viimeksi muokattu:

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu huomasinpas tämän. Tuli juuri viesti, että peli on lähtenyt Ahvenanmaalta kohti meikäläisen postilaatikkoa. Juu eli mulle Devils!

Ps. kannattaisikohan tuolla listalla oleville pistää yksityisviestiä?
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu huomasinpas tämän. Tuli juuri viesti, että peli on lähtenyt Ahvenanmaalta kohti meikäläisen postilaatikkoa. Juu eli mulle Devils!

Ps. kannattaisikohan tuolla listalla oleville pistää yksityisviestiä?

Joo Nässelle laitoin jo, varmaan hetkenä minä hyvänsä varailee joukkueensa.

Perseestä vaan kun tossa listalla on noita psn nickeinö melkein kaikki. En jaksaisi kaivaa noita jatkis nimimerkkejä. Perkele..
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Joo Nässelle laitoin jo, varmaan hetkenä minä hyvänsä varailee joukkueensa.

Meikä vetäytyy liigasta henkilökohtaisista syistä, palaan sitten ehkäpä talviliigaan ja luonnollisesti aloitan silloin divarista. Vituttaahan tämä kyllä hieman jättää väliin, mutta minkäs teet kun tilanne on nyt mikä on.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikä vetäytyy liigasta henkilökohtaisista syistä, palaan sitten ehkäpä talviliigaan ja luonnollisesti aloitan silloin divarista. Vituttaahan tämä kyllä hieman jättää väliin, mutta minkäs teet kun tilanne on nyt mikä on.

Selvä homma. Yksi paikka on siis jälleen vapaana ja tällä kertaa nostovuorossa olisi MustaKyy! Tahtooko mustakyy osallistua tähän pääsarjaan? Voisit varata nyt, Nässen tilalta.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Kaberle ei myöskään osallistu tämän kertaiseen NHL mittelöön, kaveri on armeijan harmaissa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaberle ei myöskään osallistu tämän kertaiseen NHL mittelöön, kaveri on armeijan harmaissa.

Eli Durable nousee seuraavana liigaan?

Vielä pitäisin yhden peruuttaa niin meikäläinenkin pääsee itse pääsarjaan. Ei divarissakaan vikaa olisi, mutta kiva päästä pelaamaan tuttuja vastustajia vastaan joiden kanssa onkin jo mukavia jännitteitä viime liigoista. Ikävä että porukalla on esteitä mutta meikäläinen ainakin lupaa hoitaa pelit nopealla temmolla alta pois, alkaen heti torstaista 16.9!
 

Katkarapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, MyPa
Mukana ollaan jälleen ja peli lähtee hankintaan todennäköisesti viikonloppuna. Omaan varausvuoroon taitaa tosin mennä vielä hetki.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienoa olla taas mukana

Ei muutakuin peli hankintaan. Niin ja minäpä valitsen San Josen Sharksin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Pitäskö varaussysteemiä jotenkin vauhdittaa?
Hypitään hiljaiseloa viettäneiden yli tai sitten esim. parin tunnin ajanjaksot, jolloin vaikka viiden pelaajan ryhmä saa tehdä varauksia. Tuppaa vähän jumittamaan tällaisenaan. Välistä jääneet pelaajat eivät tietenkään menettäisi liigapaikkaansa, vaan voisivat tehdä varauksensa jälkikäteen.

Ei muuten, mutta pelaisin itse mielelläni muutama pelejä jo pois tällä viikolla, kun sen jälkeen tulee sitten vähän taukoa.

EDIT: koohoo näyttää idlanneen viisi viimeistä kuukautta? Voinko jo varata !? :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäskö varaussysteemiä jotenkin vauhdittaa?
Hypitään hiljaiseloa viettäneiden yli tai sitten esim. parin tunnin ajanjaksot, jolloin vaikka viiden pelaajan ryhmä saa tehdä varauksia. Tuppaa vähän jumittamaan tällaisenaan. Välistä jääneet pelaajat eivät tietenkään menettäisi liigapaikkaansa, vaan voisivat tehdä varauksensa jälkikäteen.

Ei muuten, mutta pelaisin itse mielelläni muutama pelejä jo pois tällä viikolla, kun sen jälkeen tulee sitten vähän taukoa.

EDIT: koohoo näyttää idlanneen viisi viimeistä kuukautta? Voinko jo varata !? :)

Joo mietin tätä itsekin, eli vauhditetaan varausta kahden tunnin jaksoiksi jolloin 5 seuraavaa saa varailla. Jos pelaajat eivät ehdi varaamaan tuossa kahden tunnin aikana niin vuoro siirtyy seuraaviin viiteen. Muistakaa myös ilmottautua liigan 18:00 mennessä vaikka ette olisi varausvuorossa. Muuten jää liigapaikka lunastamatta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Muistakaa myös ilmottautua liigan 18:00 mennessä vaikka ette olisi varausvuorossa. Muuten jää liigapaikka lunastamatta.
Onhan muuten kaikille joiden nimi tuossa ekassa viestissä on ilmoitettu tästä liigasta? Itse satuin tuurilla osumaan tänne kun tulin vakoilemaan että koskas NHL11 julkaistaan. Tätä puolta kun ei tule kauheasti seurattua.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Varausvuorossa käsittääkseni nyt siis klo 12 saakka:

5. Koohoo
6. Gr8-8
7. Se7en
8. Juzsi
9. Wod


Varaan itse Bostonin. (Gr8-8/llcoolp99)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan muuten kaikille joiden nimi tuossa ekassa viestissä on ilmoitettu tästä liigasta? Itse satuin tuurilla osumaan tänne kun tulin vakoilemaan että koskas NHL11 julkaistaan. Tätä puolta kun ei tule kauheasti seurattua.

Joku voisi vaikka ystävällisesti ilmoitella kaikille, kun m itse ehdi nyt tai jaksa alkaa kännykällä näpertelemään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varausvuorossa käsittääkseni nyt siis klo 12 saakka:

5. Koohoo
6. Gr8-8
7. Se7en
8. Juzsi
9. Wod


Varaan itse Bostonin. (Gr8-8/llcoolp99)

Muuten oikein varausvuorot, mutta pistetään durable tuohon vielä, kun nousee vanhana pelurina kaberlen tilalle!
10:00 - 12:00
Koohoo
Gr8-8
Se7en
Juzsi
Wod
Durable

Homma jatkuu näin:
12:00 - 14:00
Bouwmeester
EinoKeisari
Lahna
Spidy#29
odonkor

14:00 - 16:00
Hellcop
Hukkaviiva
Saube
Jaasin
Dhearted

16:00 - 18:00
Kamenski
Calcichew
Nupe
Body_Check
Sir Smuli

18:00 - 20:00
Lombardi18
Katkarapu
Kuival
Odb
Saxon-747

Näillä mennään, olisi toki alusta saakka pitänyt olla näin, mutta no can do. :)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kokeillaas vähän hyökkäysvoittosempaa jengiä:

Tampa Bay Lightning / Miksa80
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä otan Chicagon

Selvä homm.

Voisko Gr8-8 ilmoitella noille tyypeille vaikka pienimuotoisella yksityiaviestillä, että liiga alkaa huomenna. Ja tänään pitää ilmoittaa. Laitetaan takarajaksi sittenkin klo 20:00 mennessä tänään, koska viimeiset varaussijat ovt silloin. Kiitos
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös