PS3: NHL11 Liiga

  • 53 322
  • 813

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voi vittu! Ajattelin nyt vain ilmottaa, kun tästä tuli puhetta ja yritit puolustella miten rehdisti aina pelaat. Ihan sama se mulle oli ja olisin varmasti samantien tullut tänne siitä huutelemaan jos olisi hermot mennyt tai jotain.

Mut sillähän se aina painetaan villasella, kun muutkin tekee niin miekii...

En mä puolustellut missään vaiheessa sitä kuinka rehdisti pelaan. Vai? Tuo äskeinen episodi, joka vei kaikkien yöunet, on taas niin järkyttävää skeidaa, ettei sitä tarvitse enään jatkaa. Yksi ottelu Peteen Carolinaa vastaan, joka lähti handusta multa? Jatkoaika.com nörttiluola huutaa pelastajaansa.

Jotenkin tuntuu, että tästä tuli isompi asia mitä se oikeasti on. Ja PELL, Helppohan se on sanoa "ku muutkin tekee" kun se on niin harvinaisen totta tässäkin liigassa.

EDIT: ei, en koita viedä kunniaa Pellin tai Spidyn voitoilta mua vastaan. Hyvin taisteltu ja voitettu.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
En mä puolustellut missään vaiheessa sitä kuinka rehdisti pelaan. Vai? Tuo äskeinen episodi, joka vei kaikkien yöunet, on taas niin järkyttävää skeidaa, ettei sitä tarvitse enään jatkaa. Yksi ottelu Peteen Carolinaa vastaan, joka lähti handusta multa? Jatkoaika.com nörttiluola huutaa pelastajaansa.

Jotenkin tuntuu, että tästä tuli isompi asia mitä se oikeasti on. Ja PELL, Helppohan se on sanoa "ku muutkin tekee" kun se on niin harvinaisen totta tässäkin liigassa.

EDIT: ei, en koita viedä kunniaa Pellin tai Spidyn voitoilta mua vastaan. Hyvin taisteltu ja voitettu.

Meikäläistä vastaan ei oo kyllä vielä kukaan luovuttanut, vaan kaikki on pelannut loppuun asti, joten eipä tuo nyt ainakaan kovin suuri ongelma täällä ole ollut. Niin ja seuraavaks tulee kommentti, että ethän sä ketään voitakaan, mutta silti. Ja ite oon ainakin joka pelin pelannut loppuun asti.

Yksi ottelu, joka lähti handusta joo! Mutta nähtävästi se ei oo ollut edes ainoa. Ja sori nyt vaan, että avauduin, mutta mun mielestä tuonlainen toiminta ei oo kovinkaan hyväksyttävää. Ja varsinkin jos täytyy vielä ruveta vittuilemaan, että kuin sä jaksat tehä maaleja tyhjään maaliin? Oisko mun pitänyt niinku lopettaa pelaaminen siinä vaiheessa kun sua ei kiinnostanut, vai mitä? Ja oisko mun pitänyt olla tekemättä maaleja, kun sä oot ite ottanut veskarin pois? Ja ei, mun yöunet ei oo todellakaan mennyt.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläistä vastaan ei oo kyllä vielä kukaan luovuttanut, vaan kaikki on pelannut loppuun asti, joten eipä tuo nyt ainakaan kovin suuri ongelma täällä ole ollut. Niin ja seuraavaks tulee kommentti, että ethän sä ketään voitakaan, mutta silti. Ja ite oon ainakin joka pelin pelannut loppuun asti.

Yksi ottelu, joka lähti handusta joo! Mutta nähtävästi se ei oo ollut edes ainoa. Ja sori nyt vaan, että avauduin, mutta mun mielestä tuonlainen toiminta ei oo kovinkaan hyväksyttävää. Ja varsinkin jos täytyy vielä ruveta vittuilemaan, että kuin sä jaksat tehä maaleja tyhjään maaliin? Oisko mun pitänyt niinku lopettaa pelaaminen siinä vaiheessa kun sua ei kiinnostanut, vai mitä? Ja oisko mun pitänyt olla tekemättä maaleja, kun sä oot ite ottanut veskarin pois? Ja ei, mun yöunet ei oo todellakaan mennyt.

Vieläkin jaksat. Mikset nyt vittu voi antaa olla jo? "tuonlainen toiminta ei ole hyväksyttävää." On tää yks vitun sm-liiga :D

"Niin ja seuraavaks tulee kommentti, että ethän sä ketään voitakaan, mutta silti. Ja ite oon ainakin joka pelin pelannut loppuun asti."
- Vaikea kuvitella susta oikeastaan yhtään mitään.

Toki se on totta, että pelin kesken lopettaminen on ihan perseestä. Lopetin pelin kesken. Voi ei. Shame on me.

Anteeksi on pyydelty yms. mutta ei. yöunet ovat ilmeisesti menneet ja silmissä kiitää huominen sakkorangaistus.

Lopeta nyt toi vitun valittaminen ja keskity tulevaan. Eipä ollut niin vakavaa,
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Lopeta nyt toi vitun valittaminen ja keskity tulevaan. Eipä ollut niin vakavaa,

Tää olis ollut samantien loppuunkäsitelty, jos olisit sanonut että sori meni pää jumiin. Mutta sä rupeet lähettelee pleikkaril viestei, et oliko nyt kivaa tehdä maaleja tyhjään maaliin? Ja et, sainko jtn egonkohennusta, kun tein sulle maaleja? Joten se en oo minä, joka ei pystyis keskittyy tulevaan. Toi on aika naurettavaa toimintaa! Mutta eiköhän tää oo nyt puitu.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää olis ollut samantien loppuunkäsitelty, jos olisit sanonut että sori meni pää jumiin. Mutta sä rupeet lähettelee pleikkaril viestei, et oliko nyt kivaa tehdä maaleja tyhjään maaliin? Ja et, sainko jtn egonkohennusta, kun tein sulle maaleja? Joten se en oo minä, joka ei pystyis keskittyy tulevaan. Toi on aika naurettavaa toimintaa! Mutta eiköhän tää oo nyt puitu.

Jep. Pahoitteluni epäurheilijamaisesta toiminnasta ja öitä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Vai sellainen ilta Liigan parissa..
Vähän ihmettelinkin tulostaululla näkynyttä Spidyn ja Calcin 12-1-tulosta.

Itsekin sain muutaman pelin illalla väännettyä. Kiitos näistä vaan kaikille.

Maalinteon kanssa on edelleen sama tilanne. Samoista paikoista teen joskus yhden ja joskus 7 maalia. Kumma juttu. Pitäisi varmaan opetella pelaamaan.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Ottawa linjoilla Nyt.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Samoin Buffalo. Laittakaa haastetta tulemaan.

E: Ottawaa wastaan nyt.

E2: Matsit takanapäin. Lopputuloksina 4-3 ja 5-1 voitot Buffalolle.

Eka matsi oli kyllä todella paha. Tein ensimmäisen erän neljästä paikasta kolme maalia ja olin hyvin tyytyväinen. Sitten seuraavat kaksi erää meinasin kusta johdon, ensiksi Ottawa tuli 3-2:een ja sitten 4-3:een, pitäisi varmaan opetella pelaaminen johtoasemassa, sellaista hirveää träppiä ja turhia pitkiä kiekkoja jos näyttää pahalta. Muuten tulee aina lunta tupaan.

Toinen matsi taas oli tasaisempi kuin numeronsa. Ensimmäisessä erässä olin ihan kusessa ja Ottawan 2-0 johto ei olisi ollut liikaa, onneksi kestin tuurilla ja tiedolla. Toinen erä oli enemmän minun, sain laukauksia ja hyökkäyksiä. Peli repesi erän lopussa kun tein noin kuudesta hyökkäyksestä kolme (vai neljä?) maalia. Kolmas erä oli sitten taas aika tasaista pelailua ja molemmilla oli paikkoja.

Miller pelastaa on tämän liigan motto.

E3: Buffalo jatkaa pelejä illalla kun televisio vapautuu jälleen.
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Islandersin kriisijoukkue haki kipeästi tarvittavat pisteet pitkästä aikaa Los Angelesilta kahdessa pelissä. Tiukkoja vääntöjä oli ja tokassa pelissä DiPietro piti yksin Islandersia pystyssä, eli täydet neljä pistettä saatiin saarelle.

Aika syvissä vesissä menty NYIn kanssa ja aika kallista hintaa maksan siitä joukkueiden varauspäivän missaamisesta. No, jos nyt liigassa pysyttäis, ettei tarvi divarista hakea vauhtia.

Vieraisiin pöytiin huutelua sen verran, että pelit pelataan loppuun. Piste.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vieraisiin pöytiin huutelua sen verran, että pelit pelataan loppuun. Piste.

Samaa mieltä. Ei tule toistumaan. Eipä tästä nyt tarvitse varmaan enään jauhaa? :)

EDIT: Anaheim linjoilla. Pelikondis täysin eri kuin eilen. Peleille joku?
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo pelatkaa ne pelit loppuun nyt perkele! Itse häviän lähes tulkoon aina, ja kerran taisin lopettaa joskus vuosi sitten pelin kesken, kun olin tulokas liigassa. Siitä tuli sanomista, ja sen jälkeen en ole sitä enää tehnyt!

Hauska kuriositeetti on että silloin kerran kun lopetin pelaamisen, niin nimenomaan Calci alkoi vaatimaan minun poistoani liigasta. Onneksi Dhearted päästi minut vain varoituksella. :)

Jos itse olen tappiolla selvin numeroin, niin hyvä tapa on vaan kuljettaa kiekko siniviivan yli ja lämätä vihaisesti päätyyn. Kokeile Calci sitä seuraavan kerran kun vituttaa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja Calgary olisi linjoilla puolen tunnin kuluttua. Laittakaa viestiä jos haluatte pelata. Todennäköisesti häviän, mutta lupaan taistella ja pelata pelin loppuun asti :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pelatkaa ne pelit loppuun nyt perkele! Itse häviän lähes tulkoon aina, ja kerran taisin lopettaa joskus vuosi sitten pelin kesken, kun olin tulokas liigassa. Siitä tuli sanomista, ja sen jälkeen en ole sitä enää tehnyt!

Hauska kuriositeetti on että silloin kerran kun lopetin pelaamisen, niin nimenomaan Calci alkoi vaatimaan minun poistoani liigasta. Onneksi Dhearted päästi minut vain varoituksella. :)

Jos itse olen tappiolla selvin numeroin, niin hyvä tapa on vaan kuljettaa kiekko siniviivan yli ja lämätä vihaisesti päätyyn. Kokeile Calci sitä seuraavan kerran kun vituttaa.

Kiitoksia neuvoista arvon HLe. Pistän korvan taakse!

Voi toki olla, että olen vaatinutkin sinun poistoasi joskus liigasta, mutta en kyllä ihan heti muista tälläistä. Kaivappa esiin viesti vielä jos viittit.

Jos nyt tarkkoja ollaan niin meidän tämän uuden liigan ekassa matsissa pelleilit myös, etkä pelannut peliä loppuun saakka kunniallisesti. Et toki ehkä niin räikeästi vetänyt läskiksi kuin minä eilen, mutta kuitenkin. Annetaanko jo olla?

Asiaa on puitu jo ehkä tarpeeksi? Varoituksella kaiketi selviän tästä. Jatkossa pelit pelataan loppuun kunniallisesti.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi toki olla, että olen vaatinutkin sinun poistoasi joskus liigasta, mutta en kyllä ihan heti muista tälläistä. Kaivappa esiin viesti vielä jos viittit.

Jos nyt tarkkoja ollaan niin meidän tämän uuden liigan ekassa matsissa pelleilit myös, etkä pelannut peliä loppuun saakka kunniallisesti. Et toki ehkä niin räikeästi vetänyt läskiksi kuin minä eilen, mutta kuitenkin. Annetaanko jo olla?

Joo etsin tässä kohta puoliin.

Miten niin en pelannut kunniallisesti? Taklailin kyllä kiekottomia miehiä, hakkasin sormille ja vedin punaviivan jälkeen päätyyn. Noinhan tapahtuu oikeassakin elämässä kun vituttaa. Mitään maalivahdin pois ottamista tai muuta paskaa en tehnyt.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo etsin tässä kohta puoliin.

Miten niin en pelannut kunniallisesti? Taklailin kyllä kiekottomia miehiä, hakkasin sormille ja vedin punaviivan jälkeen päätyyn. Noinhan tapahtuu oikeassakin elämässä kun vituttaa. Mitään maalivahdin pois ottamista tai muuta paskaa en tehnyt.

Joo eipä siinä mitään. Sanomattakin on selvää, ettei kiinnosta pelaaminen jos taululla on 6-0 tulos tms. Täytyy hillitä hermonsa. Edelleenkin toistan kaikille, että olen vilpittömästi pahoillani pelin läskiksi vetämisestä. Toivottavasti kenellekkään ei nyt jäänyt paha mieli. Nyt tää on jo käsitelty. :)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi toki olla, että olen vaatinutkin sinun poistoasi joskus liigasta, mutta en kyllä ihan heti muista tälläistä. Kaivappa esiin viesti vielä jos viittit.

No niin, kaivettu on:

Ei hitto oikeesti. Eikö ollut puhe, ettei pidetä kiekkoa hallussa omassa päässä suunnilleen koko vastustajan ylivoimaa. Melkein mahdoton ottaa pois ellei huitomalla.. Hleht vai mikä lie tekee tätä kokoajan Nashvillellä.. Saatana.

EDIT: ja nyt lopetti pelaamisen kokonaan.Seisoo vaan kentällä.. Onko tämä oikeesti enää hauskaa?

Pitäskö äijä potkia liigasta?

Ei ole kovin mukava vastustaja vaikka voiton saakin varmasti.

Nuo viestit siis 20.12.2009 NHL10 talviliigasta. Aikamoista kaksinaismoralismia sinulta etten sanoisi :) Mutta jos nyt lupaat että tuo eilinen urpoilusi jäi tuohon, niin antaa olla. Niinhän sen annettiin olla minunkin tapauksessani (koska lopetin tuon tapauksen vain yhteen kertaan.

Tässä vielä linkki tuohon ketjuun:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=45738&highlight=NHL10+talviliiga&page=6
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja Calgary olisi linjoilla puolen tunnin kuluttua. Laittakaa viestiä jos haluatte pelata. Todennäköisesti häviän, mutta lupaan taistella ja pelata pelin loppuun asti :)

Eipä ole kukaan ilmoitellut joten ei sitten pelata. En viitsi kirjautua EA:lle jos ei peleistä ole varmuutta. Joskus toiste sitten (liigan vetäjille siis tiedoksi, että älkää potkiko minua pois vaikka pelejä pelattu vasta kaksi).
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eipä ole kukaan ilmoitellut joten ei sitten pelata. En viitsi kirjautua EA:lle jos ei peleistä ole varmuutta. Joskus toiste sitten (liigan vetäjille siis tiedoksi, että älkää potkiko minua pois vaikka pelejä pelattu vasta kaksi).
Moro, nyt just tulin koneelle ja panin pleikkarin auki. Pelit maistuis.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, kaivettu on:
Nuo viestit siis 20.12.2009 NHL10 talviliigasta. Aikamoista kaksinaismoralismia sinulta etten sanoisi :) Mutta jos nyt lupaat että tuo eilinen urpoilusi jäi tuohon, niin antaa olla. Niinhän sen annettiin olla minunkin tapauksessani (koska lopetin tuon tapauksen vain yhteen kertaan.

Tässä vielä linkki tuohon ketjuun:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=45738&highlight=NHL10+talviliiga&page=6

Kiitoksia, kun jaksoit kaivaa. Suoranaisesti en siis ole vaatinut sinun poistoasi liigasta missään vaiheessa.

Tämä ei toistu. Lupaan sen kautta kiven ja kannon. :D

Case closed.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joopa joo. Sinänsä ihan mukavat ottelut Mustaa kyytä vastaan, mutta vituttaa että vaikka miten kovaa yritän niin kuitenkin häviän. Jälkimmäisestä ottelusta siis 4-3-tappio, vaikka maalipaikkoja oli aivan helvetisti. No, siitä voin olla ylpeä että vaikka olin 4-1-tappiolla niin pystyin taistelemaan ottelun vielä tasaiseksi. Minkäs sille mahtaa kun on vain luotu häviämään tässä pelissä.

Aiemmassa liigassa tässä vaiheessa oli 4 ottelua ja 4 voittoa. Sitten kun se nollattiin, niin totta kai uudessa liigassa saldo onkin 4 ottelua 4 tappiota. Tasan ei mene nallekarkit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös