PS3: NHL11 Liiga

  • 53 787
  • 813

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Juu, ei tartte pelata ei.. Syö kyllä "vähän" hohtoa tästä hommasta.. Itselläni edelleen nolla peliä takana uudessa liigassa. Koko peliä en ole pelannut viikkoon ollenkaan, vaikka alkuinnostus olikin kova. Vittu.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, ei tartte pelata ei.. Syö kyllä "vähän" hohtoa tästä hommasta.. Itselläni edelleen nolla peliä takana uudessa liigassa. Koko peliä en ole pelannut viikkoon ollenkaan, vaikka alkuinnostus olikin kova. Vittu.

Ai eikö toimi taaskaan? :/
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin hyvät 4 matsia! Fuparin Colorado ja Miksan Tampa Bay.

Coloradosta 5-4 ja 5-2 voitot. Todella viihdyttäviä ja sairaan nopeatempoista taitokiekkoa molempiin päihin! Ekassa pelissä vikalla minsalla oli kunnon maalintekokilpailu :D Onneksi kestin.. Toka peli samanlaista nopeatempoista hyvää peliä kummaltakin. Kiitos matseista!

Miksan Tampaa oli kyllä pahimmat sydämenjumputus matsit. Vieläkin tärisee. :D
Ekasta 3-1 turpaan. 3-1 maali tuli melko lopussa juuri kun olin kaventanut pelin 5-3 alivoimalla. Momentumin piti olla mulla, mutta niin vain Tampa iski 3-1 naulan arkkuun, eikä lopussa saatu enään kunnon maalipaikkoja.. Hyvä matsi.

Tokassa mentiin jo jatkoajalle asti jossa Visnovsky iski heti aloituksen jälkeen lämärillä alapesään..slurps. Olipa makea voitto, vaikka vähän alakynnessä olinkin lukuisten alivoimien takia. Hiller kesti kuitenkin suhteellisen hyvin ja pomppumaalilla pääsin jatkoajalle. Joskus pomppii mullekin. :D Kiitos loistavista peleistä.

Ei varmaan ketään enää tähän aikaan linjoilla?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Ei kukaan tulis aamupeleille?
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Miksan Tampaa oli kyllä pahimmat sydämenjumputus matsit. Vieläkin tärisee. :D
Ekasta 3-1 turpaan. 3-1 maali tuli melko lopussa juuri kun olin kaventanut pelin 5-3 alivoimalla. Momentumin piti olla mulla, mutta niin vain Tampa iski 3-1 naulan arkkuun, eikä lopussa saatu enään kunnon maalipaikkoja.. Hyvä matsi.

Tokassa mentiin jo jatkoajalle asti jossa Visnovsky iski heti aloituksen jälkeen lämärillä alapesään..slurps. Olipa makea voitto, vaikka vähän alakynnessä olinkin lukuisten alivoimien takia. Hiller kesti kuitenkin suhteellisen hyvin ja pomppumaalilla pääsin jatkoajalle. Joskus pomppii mullekin. :D Kiitos loistavista peleistä.

I love my team. Karvaa aiemmin voitin kahdesti koohoosiltan, joka johti ekaa peliä 2-0 ja toista 3-0. Eka mulle rankkareilla ja toinen suoraan 5-4. Sitten vielä Calcichewn päänahka ja vatsa alkoi olla täysi. Puristin toisessa pelissä Calcia vastaan vielä kaikkeni, mutta Hiller pelasti lopulta jatkoaikavoiton Calcille.

Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa. Taas on pelifiilis huipussaan. Harmi kun ei tänään ehdi linjoille.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä sujuu välillä ei.

Calcichewia vastaan kaksi tappiota. Toinen oli tiukka matsi, mutta toisessa muutaman maalin erolla Calcichew vei. Tiukkoja kyllä kiitos näistä.

Rankkuria vastaan ekasta tappio ja tokassa sitten alkoi oma peli vähän kulkea ja tuloksena 4-1 voitto. Nollan rankkuri rikkoi 4sec ennen loppua. Olisihan se kiva tietysti nollakin joskus saada maalivahdille...

Juzsia vastaan sitten oli semmoista hurlumheitä, että huhu! Ekassa erässä pääsin laukomaan kerran ja hyökkäysalueaikakin oli vain 21 sekuntia! Ihmeen kaupalla väänsin jatkoajalla voiton. Lukemat taisi olla 6-5 minulle. Toinen matsi onkin sitten oma lukunsa... Ensin taisi vastustaja mennä johtoon parilla maalilla, sitten itse mätin maaleja ja menin johtoon. Sen jälkeen Detroit alkoi paukutella tasaisin väliajoin maaleja ja itse kirin aina maalin eroon asti. Tasoihin en kummiskaan enää kyennyt ja loppulukemat vaivaiset 10-9 Detroitille.

Kiitos kaikille peleistä!
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tasoihin en kummiskaan enää kyennyt ja loppulukemat vaivaiset 10-9 Detroitille.

10-9?? Onks tää enää jääkiekkoa? Ihme juttuja kyllä, välillä tulee edelleen nettipeleissä noita 0-0 vääntöjä ja toisinaan sitten näitä 15+ maalin otteluita.

Boston vois tässä illalla ottaa pelejä jos vastustajia löytyy. Vasta yks peli takana tätä uutta liigaa, kun ei oo oikein usko riittänyt sarjan toimimiseen.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mulla ja Fuparilla ei pelit onnistu. Tulee viesti "YHTEYS VASTUSTAJAAN KATKESI". Kaikkien muiden kanssa kyllä tähän asti onnistunut ihan hyvin. Vie vähän motivaatiota tahkoa liigan pelejä, kun ei yhden kanssa saada pelejä tahkottua läpi.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ja Fuparilla ei pelit onnistu. Tulee viesti "YHTEYS VASTUSTAJAAN KATKESI". Kaikkien muiden kanssa kyllä tähän asti onnistunut ihan hyvin. Vie vähän motivaatiota tahkoa liigan pelejä, kun ei yhden kanssa saada pelejä tahkottua läpi.

Käynnistäkää peli uudestaan. Mulla käyny useesti noin, mutta boottaamisen jälkeen toimii.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dheartedin Nashvillestä 5-2 voitto. Tiukkaa peliä toi oli vaikka lukemat melko selvät olikin. Ei ollut ihan Rinteen päivä, kun Getzlaf kuritti parilla lämärillä helpohkosti. Toista peliä ei saatu ton pikku bugin takii pelattua, niin kokeillaan uudestaan jossain vaiheessa. Kiitos matsista.

Nyt alan seuraamaan jääkiekkoa televisiosta, eli joskus ysin aikoihin tai aina välillä tauoilla voisin ottaa matsia. Kattoo jos osuu kutsut sopivasti tauoille.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
10-9?? Onks tää enää jääkiekkoa? Ihme juttuja kyllä, välillä tulee edelleen nettipeleissä noita 0-0 vääntöjä ja toisinaan sitten näitä 15+ maalin otteluita.

Boston vois tässä illalla ottaa pelejä jos vastustajia löytyy. Vasta yks peli takana tätä uutta liigaa, kun ei oo oikein usko riittänyt sarjan toimimiseen.

Itsellä oli valvomista takana lähes 24h, joten ei puolustaminen hirveesti napannu:D Tosin melko helposti niitä maaleja sit alko tuleen, kun tuntu et joka veto menee sisään:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös