PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 006
  • 869

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
COL
TOR
MON
PHI

Lähettäkääpä yksityisviestiä milloin voitte pelata puuttuvat ottelut. Minulle käy melkein milloin vaan!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Mikäs on muuten tuo Montreal:n tilanne, en oo nähny aikoihin linjoilla ja pelejäkin on vasta 23 pelattuna...

Itellä (Anaheim) ainoot puuttuvat pelit on iabaan Monterealia vastaan pelaamatta, joten yksityisviestiä vaan kehiin, koska ehtisit pelit pelaamaan.

Mitenkäs se deadline nyt olikaan? Kantsis nyt varmaan aktivoitua ainakin ne joilla on vielä miltei puolet tai enemmän pelaamatta.
 

iabaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
montrealin on pakko vetäytyä liigasta, sillä mulla on vaikeuksia löytää yhteistä aikaa pelien kanssa. shanghain ja suomen välillä on 6h aikaero ja se on vähän turhan paljon löytääkseen yhteisiä peliaikoja. mun on liityttävä uuteen liigaan ensi syksynä, kun nhl2011 tulee ulos ja asun taas suomessa. muuten olisin mielelläni pelanut liigan loppuun!

viikonloppuisin voisi löytyä aikaa peleille, mutta shanghain yöelämä on sen verran mielenkiintoinen, että ei tule himassa istuttua. pahoittelen tästä koko liigalle. onnea kaikille!
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
iabaa poistettu liigasta. Taisi tuo ratkaisu viedä minulta mahdollisuudet Calcichewn ohitukseen, koska Montrealia vastaan olin ottanut 3 pistettä, ja aika moni oli kyseiselle joukkueelle hävinnyt.

Alla listaus joukkueiden jäljellä olevista peleistä:

FLA 28
NJ 23
NYR 18
MIN 16

COL 14
SJ 12
CBJ 11
VAN 11
CAL 11

PHO 7
NYR 7
CAR 6
PIT 6
WAS 5
NAS 4
OTT 4
TB 4
EDM 4
PHI 4
STL 4
BOS 3
DAL 3
ATL 3
TOR 3
CHI 3
DET 2
BUF 1
LA 1

ANA 0

Kaikki, jolla yli 15 peliä, nyt samantien sopimaan YV:eillä peliaikoja, koska pelien saanti on nyt jo niin vaikeaa. Päivystämällä ette mitenkään ehdi pelejänne pelaamaan. Ja jos tuntuu, että ei peli kuormasta selviä, niin ilmoitus tänne mahdollisimman pian, niin nähdään todellinen tilanne liigassa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
iabaa poistettu liigasta. Taisi tuo ratkaisu viedä minulta mahdollisuudet Calcichewn ohitukseen, koska Montrealia vastaan olin ottanut 3 pistettä, ja aika moni oli kyseiselle joukkueelle hävinnyt.

Itse pelasin myös kaksi peliä häntä vastaan. Voitin toisen ja hävisin toisen. Eli kolme pistettä lähtee myös minulta. Ei hätää, kyllä sä ohi tuut :D sen verta huonosti tuntuu pelit menevän.

Oisko San Jose,Ny Islanders tai Minnesota kohta linjoilla?

EDIT: eiku sori, kaksi pistettähän voitosta saa eli 2 pojoa lähtee minulta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Canucks eilen

Sain eilen pelattua kuusi matsia, mielestäni jälleen hyvä suoritus kun muutamassa tunnissa nämä kaikki vedin.

PIT-VAN 3-2
- Pens sai erittäin hyvän lähdön ja tilanne olikin 3-0 jo melko pian, ei ihan puhti riittänyt nousta tasoihin. Erittäin tiukka ja hyvä matsi loppujen lopuks.

NJ-VAN 2-3ja.
- näissä Devils matseissa kohtasi ehkä pelin kaksi parasta maalivahtia mutta T% ei ihan sitä puolla, laukauksiakin tuli melko vähän
- jäähyjä tuli molemmille todella paljon, monesti tuntui että tuomari antoi kyllä vähän helpollakin niitä
- Sarjan jumboa vastaan kuitenkin tiukka vääntö ja Sedinit ratkaisi jatkoajalla tekemällä klipklap
- Brodeur 82,4% Luongo 90,9%

VAN-NJ 2-1
- Canucks tekee 1-0 maalin ekassa erässä mutta samantien tuli kuitti ja peli oli tasan 1-1
- voittomaali tuli onnekkaasti kun NJ pakki syöttää suoraan Keslerille maalin eteen ja siitä sitten ei Brodeurille jäänyt saumoja
- NJ kiri kovasti ja munasi mahdollisuutensa toistamiseen kun Oduya otti 2+2min korkeasta mailasta noin minuutti ennen päätössummeria
- Brodeur 83,3% Luongo 90%

CGY-VAN 6-3
- 1. erä oli jo 3-0 Flamesilla kun Iginla/Jokinen oli täysin pitelemättömiä
- 2. erässä munasin vielä mun 5 vs. 3 tilanteen kun Flames pelasi hyvää alivoimaa mutta onneksi sain kavennuksen 4-2 vain 0,6s ennen summeria.
- 3. erä menikin sit taas penkin alle kun Flames tekee heti maalin ja takaa-ajo oli taas kolmen maalin päässä.

VAN-NYR 2-3
- todella tärkeä matsi kun kumpikin taistelee lähes samoista sijoituksista.
- Rangers sai rankkareita joista 1/3 onnistui.
- Tilanne oli 1-1 after second ja Rangersin voittomaali tuli 36s ennen summeria, hieman kirvelsi.

NYR-VAN 3-2ja.
- Luongo oli aivan huikea, siitä kiitos että sain edes pisteen.
- Tosin meinasin munata moneen otteeseen kun en voinut sulkea ja syötin kiekon peliin veskalla mutta onneksi niissä oli Luongo sit supermiehenä paikkaamassa
- Tasoitin ottelun 2-2 vain 7,2 sekuntia ennen päätössummeria ja sitten jatkoajalla NYR tekee kun taisin jälleen sekoilla veskalla ja taas kirvelsi pirusti :D

Nyt viikonloppuna jos haluatte ehdotella peliaikoja niin tänäiltana voi koittaa sopia ja sit huomiselle vasta klo 20->, sunnuntaille mihin aikaan vain.

EDIT: Ai niin tuon Montrealin lähdettyä sarjasta pois tilanne tiukkeni entisestään kohdallani. Nyt on 3 pistettä playoff paikkaan ja majailen sijalla 17.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Herkku, koskas Blues voisi ottaa Atlantaa vastaan puuttuvat pelit? Myös Visnovskyn Florida olisi kiva kohdata toistamiseen ja runkkari olisi pulkassa. Onko tänään innokkuutta ko. joukkueilla?
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Sarjan jumboa vastaan kuitenkin tiukka vääntö
Noh noh eipäs nyt liioitella. Olin vaan toiseksi viimeinen. Sitä paitsi NJ seilaa nyt jo kolmen ottelun voittoputkessa ja olenkin enää kolmanneksi viimeinen. Enää parikymmentä matsia voitettavana ja olen pudotuspeleissä mukana! Vapiskaa!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington linjoilla ! San Jose ainakin linjoilla kuin myös Narmon Islanders. Just vissiin ProoJaskalla ja kamenskilla vääntö käynnissä, mutta oisko Narmolla aikaa pelata pari?

EDIT: Narmon kanssa pelit käyntiin kohta. Sen jälkeen San Josen kimppuun ?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Herkku, koskas Blues voisi ottaa Atlantaa vastaan puuttuvat pelit?

Tuota noin. Tänään voisi illan/yön aikana onnistua, muuten taitaa mennä sunnuntain puolelle. Ylipäätänsä kun olen kirjautuneena sisään Jatkoaikaan, niin olen pelivalmiudessa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Noh noh eipäs nyt liioitella. Olin vaan toiseksi viimeinen. Sitä paitsi NJ seilaa nyt jo kolmen ottelun voittoputkessa ja olenkin enää kolmanneksi viimeinen. Enää parikymmentä matsia voitettavana ja olen pudotuspeleissä mukana! Vapiskaa!

Juu en mitenkään vähättele Devilssejä mutta silloin olit sarjan peräpään pitäjä. Noustaan molemmat vielä pleijareihin. :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvät matsit oli Narmon Ny Islandersia vastaan. Molemmat päättyivät 1-0 Washingtonin voittoon. Maalivahtien taisto siis, Varlamoville kauden 17 & 18 Nollapeli. Hyvin on poika pelannut nyt kun alkukaudesta haukuin penkin alle :D
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuota noin. Tänään voisi illan/yön aikana onnistua, muuten taitaa mennä sunnuntain puolelle. Ylipäätänsä kun olen kirjautuneena sisään Jatkoaikaan, niin olen pelivalmiudessa.
OK. Ennen puoltayötä ehdin paikalle. Pelataan molemmat pois, jos jaksat.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Hyvät matsit oli Narmon Ny Islandersia vastaan. Molemmat päättyivät 1-0 Washingtonin voittoon. Maalivahtien taisto siis, Varlamoville kauden 17 & 18 Nollapeli. Hyvin on poika pelannut nyt kun alkukaudesta haukuin penkin alle :D

Ihan hyvät matsit oli kyllä. Toisessa olis voinu ees se yks maali mulle tulla mut ei niin ei.

Joukkueen käsittämätön paskuus kyllä vituttaa. Pelihousuja tekee myös mieli repiä joka kerta kun joku täällä kiroaa omaa joukkuettaan jolla on 2kenttää yli 85 tason äijiä (esim. Ottawa). Islandersilla kun tosiaan on yksi hyökkääjä yli 80tason (sekin tasoa 81, Okposo, 162cm 48kg) niin ei ihan hirveästi hymyilytä.
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Ihan hyvät matsit oli kyllä. Toisessa olis voinu ees se yks maali mulle tulla mut ei niin ei.

Joukkueen käsittämätön paskuus kyllä vituttaa. Pelihousuja tekee myös mieli repiä joka kerta kun joku täällä kiroaa omaa joukkuettaan jolla on 2kenttää yli 85 tason äijiä (esim. Ottawa). Islandersilla kun tosiaan on yksi hyökkääjä yli 80tason (sekin tasoa 81, Okposo, 162cm 48kg) niin ei ihan hirveästi hymyilytä.

Ottawalla on muistaakseni 3 yli 85 hyökkääjää; Alfredsson, Spezza, Kovalev. Enkä mielestäni ole kyllä missään vaiheessa kironnut muutakun tuota veskaripeliä? Vähän hassu ongelma sinänsä mulla, hyökkääjät on hyviä, mutta vääränkätisiä. Parhaat on kaikki righteja, paitsi Kovalev ja Michalek. Ei siinä mitään, pakko yrittää righteilla vääntää, mutta lefteillä osaan paljon paremmin pelata jostain syystä. Johtuisikohan omasta kätisyydestä? Ens liigaan yritän ottaa mahdollisiman leftpainoitteisen joukkueen, jotta olis mullakin jotain mahiksia.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
CBJ on linjoilla ollut jo jonkun aikaa, haastoa kehiin vaan.

Taisit jo häippästä?? Mä voisin pelata jos viel tuut online!?

EDIT: joo painun unten maille kun ei peliseuraa sit irronnut, jos irtois jotain muuta tuolta emännältä
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Peliä puoli sekuntia jäljellä Coloradoa vastaan ja 4-3 johto itsellä, aloitus b-pisteeltä.
Yhteys EA:n palvelimiin katkeaa.

Kiitos ja näkemiin...;p.

Hitto jos näitä tulee pleijareissa...
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Calgary nyt jonkin aikaa linjoilla, huomenna illalla seuraavan kerran. Matseja puuttuu seuraavia vastaan:

NYI
FLO
COL
VAN
DAL
CHI
COL
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Boston huhuilee ajankohtaa peleille Floridaa(1) ja Minnesotaa(2) vastaan !!

Petee29 ja Visnovsky millon kerkiätte pelaamaan ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös