Bouwmeester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hpk
Pittsburgh linjoilla ja pari tuntia aikaa pelata.
Minnesota, Islanders, Vancouver, Colorado linjoille:).
Minnesota, Islanders, Vancouver, Colorado linjoille:).
NYR linjoilla nyt, jos joku ehtii pelaamaan.
Edittiä: Lopetin juuri aktiivisemman päivystämisen, mutta varmaan illan mittaan vilkuilen mahdollisuuksien mukaan.
Aloitus viestissä ei ole sanottu deadlinea liigan peleille, enkä jaksa selata koko ketjua jos se siellä jossain on sit sovittu. Mikä se deadline on?
Muistelisin itse että helmikuun puoliväli ennen olympialaisia, onko näin?
Toivoisin, että kaikki saavat pelit pelattu ennen helmikuun 10.
Minnesota nyt linjoilla, ilmoitelkaa tänne jos haluatte pelata.
Ilmoitelkaa onnistuiko pelit, koska aiemmin tänään oli häikkää. Koitettiin ProoJaskan ja kootee78:n kaa mutta aina tuli ilmoitus "Vastustajaa ei voi juuri nyt haastaa" tms. virheilmoitus.
Minnesota nyt linjoilla, ilmoitelkaa tänne jos haluatte pelata.
Mulla oli sama vika. Taisi olla juuri sinä, jota yritin haastaa. Tästäkö johtuen ei ole juuri väkeäkään paikalla?Mikähän mun PS3:ssa, verkossa tai jossain on vialla, kun en pysty haastamaan ketään? Heti haasteen lähdettyä, tulee ilmoitus "VIRHE PELAAJAA KUTSUTTAESSA. YRITÄ UUDELLEEN." ja mennään takaisin sarjataulukkonäkymään.
Toimiiko muilla kaikki hyvin?
Calgary olis nyt linjoilla, mutta ei voi haastaa..
Mulla oli sama vika. Taisi olla juuri sinä, jota yritin haastaa. Tästäkö johtuen ei ole juuri väkeäkään paikalla?
Tuota nyt kyllä pitäisi päästä testaamaan toimiiko jokin muu liiga, jos joku nyt sattuu olemaan myös toisessa liigassa yhtäaikaa. Koska ei hyvältä nyt vaikuta, varsinkaan jos tämä meidän liiga on vain tiltannut eikä voitaisi pelata tätä loppuun.