PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 018
  • 869

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Philly vois pelailla tossa klo 18-19 välillä tänään ja huomenna puuttuvia pois. Ei tuolta taida enää uupua kun 4 peliä, joista 2 FLA:aa vastaan. Ilmottakaa vaikka tänne tai pleikan viestillä, jos vastusta löytyy.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vihonviimeiset pelit runkosarjasta tänään?

Florida ja St Louis, tänään Atlanta voisi antaa teille pisteitä klo 20 eteenpäin! Nimim. Yksin Kotona
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Career ender

Eilen sitten tapahtui jotain hyvin karmeaa jota yritin paikkailla tähän päivään saakka. Eli JulmaHerkun pleikkari levisi kuin Palloseuran pudotuspelihaaveet! Tämä sitten valitettavasti tulee aiheuttamaan St. Louisin vetäytymisen sarjasta, mikä harmittaa itseäni hyvin paljon. Mielelläni olisin ollut laittamassa kapuloita rattaisiin pleijareissa, mutta jollekin joukkueelle nyt ilmaantui ilmainen pääsy toiselle kierrokselle. En ihan tähän hätään pysty opiskelijana uutta konsolia investoimaan, mutta toivottavasti vielä joku päivä pystyn osallistumaan uuteen Jatkoaika-liigaan.

Kiitos Dheartedille hienon liigan aluillepanosta sekä muille kilpakumppaneille.
 

Snagari

Jäsen
Eilen sitten tapahtui jotain hyvin karmeaa jota yritin paikkailla tähän päivään saakka. Eli JulmaHerkun pleikkari levisi kuin Palloseuran pudotuspelihaaveet! Tämä sitten valitettavasti tulee aiheuttamaan St. Louisin vetäytymisen sarjasta, mikä harmittaa itseäni hyvin paljon. Mielelläni olisin ollut laittamassa kapuloita rattaisiin pleijareissa, mutta jollekin joukkueelle nyt ilmaantui ilmainen pääsy toiselle kierrokselle. En ihan tähän hätään pysty opiskelijana uutta konsolia investoimaan, mutta toivottavasti vielä joku päivä pystyn osallistumaan uuteen Jatkoaika-liigaan.

Kiitos Dheartedille hienon liigan aluillepanosta sekä muille kilpakumppaneille.

Voimia täältä, perheenjäsenen menettäminen on aina kova paikka. Kiitokset peleistä sinnekkin päin!
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voimia täältä, perheenjäsenen menettäminen on aina kova paikka. Kiitokset peleistä sinnekkin päin!

Tässä on kyllä sitä jotain erityislaatuista huumorintajua, onhan tuo playstashuun hieno kapistus mutta että ihan perheenjäsen. Onko Snagarin pleikkari naispuolinen ja ihan mielenkiinnosta, kuinka läheinen perheenjäsen pleikka Snagarille onkaan? ;)
 

Snagari

Jäsen
Tässä on kyllä sitä jotain erityislaatuista huumorintajua, onhan tuo playstashuun hieno kapistus mutta että ihan perheenjäsen. Onko Snagarin pleikkari naispuolinen ja ihan mielenkiinnosta, kuinka läheinen perheenjäsen pleikka Snagarille onkaan? ;)

Kommentoidaan sen verran, että viha/rakkaus suhteeni pleikkarin kanssa on hyvin intohimoinen. Vain paras on kyllin hyvää minun pleikkarilleni. Opiskelija, kun itsekkin olen niin kyllä sitä eniten tulee vietettyä vapaa-aikaa lätkän ja opiskelun ohessa viikolla playstashuunin ääressä ;) Ei sillä, että se tuloksissa näkyisi millään tavalla, ehkä joskus vielä tavoittelemme Poikaa...
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Ilmoitus:

Jätän liigan, sillä play-offit ovat aivan nurkan takana, enkä ole pelannut läheskään niin paljoa, kun oli tavoite pelata tähän mennessä. Olisin erittäin mielelläni jatkanut liigaa, mutta en halua olla play-offien aloituksen tiellä.

Pelitahtini hitaus johtui siitä, kun tätini kuoli 31.12, enkä sen jälkeen pelannut kahteen viikkoon. Yritin muutamaan kertaan tulla pelaamaan, mutta en pystynyt, ymmärrätte varmaan.

Toivotan kaikille loistavia play-offeja! Kiitän myös omalta osaltani erittäin hyvätasoisen liigan järjestämisestä, sekä todella mukavista & taitavista pelikavereistani! Toivon, että pääsen vielä joskus uuteen liigaan mukaan, vaikka tämän joudunkin kesken jättämään.

Kiitos paljon.

Visnovsky
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Visnovskyn ja Julmanherkun jättäydyttyä pois liigasta, niin pelejä alkaa olla todella vähän jäljellä. Koittakaa sopia viimeiset pelinne pois jo viikonlopun aikana, niin saadaan pleijarit käyntiin heti ensi viikon alusta.

Kiitos Visnovskylle ja Julmalleherkulle osallistumisesta liigaan. Nämä pelaajat mielestäni hyväksytään automaattisesti seuraavaan liigaan, koska pois jäännin syyt olivat varsin perustellut. Toki varauslistalla mennään viimeisille paikoille, mutta taitavia pelureita olivat molemmat, joten pärjäävät varmasti joukkueella kuin joukkueella.

Lähti samalla neljä voittoa meikäläiseltä näiden herrojen poistuttua. Eli runkosarjan sijoitus 5 varmistui käytännössä.
 
Viimeksi muokattu:

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä olen pleikkarilta pois tän viikonlopun, tosin saatan käväistä sunnuntaina kämpillä kääntymässä. Mulla on muistikuvien mukaan yksi peli jäljellä SJ:ta vastaan ja sitten olis runkkari paketissa, eli SJ:n edustaja, sumplitaan meidän matsi viimeistään maanantaille.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Aika uskomattoman hyvin mennyt liiga, jos enää on muutamia pelejä jäljellä ja laskujeni mukaan vain kolme joukkuetta on jättänyt pelin kesken! Iso hatunnosto kaikille - porukka tuntuu ottavan liigan tosissaan.

Muutaman ison kalan poistuttua liigasta oma runkosarjan sijoitus taitaa nousta pari pykälää. Tämän ansiosta saatan päästä pälkähästä, enkä kohtaa ekalla kierrkosella ketään kärkinelikosta. Tiukkoja matseja tulee varmasti silti poffeissa, sillä yllättävän tiukkoja matseja ollut sijoituksista riippumatta.

Toivottavasti liiga saadaan pian pakettiin ja poffit käyntiin! Itselläni on vain yksi peli jäljellä muistaakseni Vancouveria vastaan ja se luultavasti saadaan viikonlopun aikana pelattua pois alta.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jollain on Carolinaa vastaan otteluita pelaamatta, niin ilmoittaa tässä ketjussa/yksityisviestillä. Ehdin tässä nimittäin muutaman tunnin ainakin olla. Onlinessa en ole, mutta yhteyttä vaan niin tulen pelaamaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla (Washington) on 3 peliä jäljellä liigaa, Minnesotaa vastaan kaksi matsia ja San Joseta vastaan yksi. Pitää koittaa sopia nämä pois alta niin päästään pleijarit aloittamaan. Oma runkosarjasijoitukseni taitaa olla kolmas? tai en tiedä, en oo kerennyt kattomaan vähään aikaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Rangers on telakalla vielä viikon, sillä ulkomailta en pysty pelaamaan. Ilmoitinkin jo etukäteen, että viikot 4 ja 5 jäävät väliin. Toivottavasti en putoa tämän vuoksi liigasta, mutta ymmärrän (en), jos haluatte Poffit käyntiin.

Tavoite oli ja on saada ensi kuun puoleen väliin mennessä pelit pelattua.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Toisen epäonni on toisen onni, eli minä olin juuri hävinnyt STL ja FLO vs en ollut edes pelannut joten sijoitukseni nousi 15. paikalle. Silti vähän harmi että tällä tavoin saa mahiksen pleijareihin.

Tuli sit pelattua Carolinaa vastaan kaksi peliä äsken, molemmat hävisin prkl. Ja ennen pelattuja pelejä olin pisteen päässä juurikin Fubarin Carolinasta.

Nyt eroa on se 5 pistettä ja pikaisen analyysin jälk jos voitan puuttuvan matsini Flamesia vastaan niin silloin mun pleijaripaikan voi viedä vain ja ainoastaan Gr8-8:n Flyers jos hän voittaa molemmat pelinsä. Silloinkin meillä on tasapisteet ja en tiedä miten se parempi sit ratkaistaan.

CAR-VAN 6-5
- Olin 5-1 tappiolla kolmannen erän alussa silti nousin kuin ihmeen kaupalla mut en perkele saanut sitä tasoitusta aikaiseksi

VAN-CAR 2-9
- Ei juma mitä paskaa, kyllä vitutti kun aina jostain välistä CAR mies pääsee läpiajoon ja melkeinpä aina häkki. Staalikin tais tehä 2 rankkarimaalia tuossa
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vikaan pleijaripaikkaan 7 pistettä matkaa ja mulla 4 peliä jäljellä. Täytyy uskoa vielä, että onnistun nousemaan mukaan taistoihin. En kyllä voi käsittää, miten liigan alussa pelasin niin paskasti. Saldo tais jossain vaiheessa olla jotain 20 tappiota ja 7 voittoa tai jotain ihan käsittämätöntä. Noh luotto on vielä kova ja loppuun saakka taistellaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vikaan pleijaripaikkaan 7 pistettä matkaa ja mulla 4 peliä jäljellä. Täytyy uskoa vielä, että onnistun nousemaan mukaan taistoihin. En kyllä voi käsittää, miten liigan alussa pelasin niin paskasti. Saldo tais jossain vaiheessa olla jotain 20 tappiota ja 7 voittoa tai jotain ihan käsittämätöntä. Noh luotto on vielä kova ja loppuun saakka taistellaan.

Joo siinä taisi olla Boston vielä mun alapuolella, eli sullahan on paremmat mahikset nousta sijalle 15/16 kuin Philadelphialla. Onnea matkaan, paskalla tuurilla mä jään kokonaan ulos pleijareista jos/kun te voitatte pelinne ja mä häviän Calgarylle. :D
 
eli SJ:n edustaja, sumplitaan meidän matsi viimeistään maanantaille.

Joo eli maanantaina kyseinen peli ja ajankohta voisi olla about 19-21 välillä. Minnesotan edustaja voisi vaikka psn:n kautta ilmoitella et millo pelataan ni saa sen pelin pelattuu. WSH ja COL pelit hoitunee nyt viikonloppuna ja NYR-peli sitten kun sieltä suunnasta ollaa paikalla.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Jäljellä itsellä vielä pelit: Islanderssia vastaan kaksi peliä ja Minnesotaa vastaan yksi peli.

Laittakaas Minnesotan ja NYI edustajan vaikka yvtä, koska pelataan vkl puuttuvat pelit pois. Mulle sopii parhaiten iltaisin. Olen teille jo laittanut pleikan ja jatkiksen kautta yv:ä asiasta, mutta toistaiseksi vielä ilman vastausta.
 

Snagari

Jäsen
Jäljellä olevat pelit:

Colorado 2

Minnesota 2

Islanders 2

Rangers 1

Näiden joukkueiden edustajia linjoille. Islanderssille ja Coloradolle olen lähetellyt yksityisviestejä, mutta vastausta ei ole kuulunut.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä nyt on virallinen deadline näille otteluille? Itselläni on sattuneesta syystä vähän vaikeuksia pelata ensi viikolla, mutta jos se on aivan välttämätöntä niin onnistuu kyllä. Joka tapauksessa, 8.2 pystyn pelaamaan kaikki ottelut pois. Eli mitä mieltä vaikkapa Dhearted on, onko tuo 8.2 liian myöhään, jos on niin voin pelata aikaisemminkin.

Haluan kyllä ehdottomasti pelata kaikki otteluni, jotta pääsen ensi liigaankin mukaan pisteautomaatiksi. ;)

Itselläni siis muistaakseni joku 4-5 ottelua vielä pelaamatta.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Itselläni siis muistaakseni joku 4-5 ottelua vielä pelaamatta.

Itselläni uupuu kaksi peliä.
Toinen on juurikin HLe:n Nashvillea ja toinen koohoon:n Edmontonia vastaan. Kohoolta en ole saanut vastausta vielä pleikan enkä jatkiksen kautta. Jos joillain tietoa, niin infotkaa. Ilmeisesti tuo olisi koohoolle vika matsi, joten se olis kiva saada pelattua pois.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään voisin pelata loput pelit pois. Eli yksi peli San Josea vastaan, ja kaksi matsia Minnesotaa! Ilmoitelkaa tänne tai laittakaa pleikan kautta viestiä. Pelailen Saboteuria sillä aikaa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Narmon Islandersia vastaan vielä pelaamatta yksi ottelu. Ilmoitteleppa, koska kyseinen ottelu käy. Sitten onkin liiga paketissa runkosarjan osalta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös