PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 018
  • 869

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Philly voisi tänään pelailla n. klo 17-19 noita puuttuvia pelejä. 7-8 taitaa olla vielä jäljellä. Ilmoitelkaa vaikka tänne jos peliseuraa löytyy.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja kamenskille vielä pahoittelut eilisen peleistä. Vaivasi niin paha mielikuvituksen puute hyökkäyskuvioissa että itseänikin vitutti. Liian paljon tuli pelattua maalin kulmille. Onneksi maalit tuli puhtaista vedoista. Pelityylit ovat mukavan erilaiset joka nostaakin Phoenixin suosikkivastustajakseni!

Hienot pelit oli, enkä sanoisi että hyökkäämisesi kovin mielikuvituksetonta oli, versus-pelejä enemmänkin pelanneena on suakin vastaan varmaan tullut paljon pelaajia kellä takatolppasyöttö on se ainoa vaihtoehto tehdä maaleja. Sai aika kieli keskellä suuta puolustaa ja hyvin hait vetopaikat mistä maalit tuli.

Vähän jäi sieppaamaan Bryzgalov, hyvillä vedolla tuli maalis mutta jos joka kolmas veto menee sisään niin voisi sanoa, että jotain saa kiinnikin ottaa. Enemmän tosin jäi kaivelemaan se, että kun näytit että suorilla vedoilla maaleja tulee melkein vetäjällä kun vetäjällä, niin mun onkelma on tatilla tähtäys. Tatsi kadonnut ihan kokonaan. Vaikka Jovolla pääsisin pommittamaan b-pisteiden välistä niin ei tunnu olevan toivoakaan tehdä maalia. Pitää mennä virtuaalisesti tekemään toistoja, toistoja, toistoja...

Ei niinkään liigaan mutta peliin kuitenkin liittyen, yhdessä mun versus-pelissä tuli vastaan yks hieno "bugi" maali, tosin ei kovin helposti toistettavissa; kiekko oli maaliviivan takana ja vastustajan hyökkääjä kanssa, kaveri laukaisi maalin takana hämmästyttävän kääntölaukauksen niin että kiekko teleporttasi maalin eteen irti äijän lavasta ja siitä tietysti maaliin asti kuin hyökkääjä olisi ollut siellä maalin edessä laukomassa. Peli päätty mun 0-1 tappioon, eli ellei Bryzgalov, niin sitten itse peli... salaliitto!
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Ei juma mitkä matsit Ottawaa vastaan oli juuri. Molemmissa matseissa jäähyiltiin aikalailla, varsinkin ekassa minä otin tosi monta tyhmää jäähyä.
Tappeluitakin oli mukavasti molemmissa matseissa. Oli vähän jo playoff meininkiä vaik Senatorsin pleijaripaikkka taitaa olla jo karannut.

OTT-VAN 2-0
- ei oikeen kerrottavaa, parempi voitti


VAN-OTT 3-2rl.

- Senators tekee ekan maalin alivoimalla kun eka olin painostanut ja maalipaikkoja oli hullun lailla tolppien kilinää myöten

- toinen maali syntyi todella löysästä rannarista siniviivalta, Luongokin oli täysin pihalla ja ihan väärin sijoittunut siinä

-Sain kuin sainkin eka kavennuksen, myös alivoimalla ja reilu minuutti ennen loppu Wellwood yksin läpi ja tasoitus.

- tein varmaan historiaa voittamalla arpapelin, eka mun jäbät kilisteli sivurautaan vaik oli muuten veska kahvilla. Sit kolmannella kerralla osui ja uppos.

No kyllä Luongo taas otti aika monta "varmaa" maalia pois, vaikka tuon toisen päästikin vähän helposti. Oliko mulla joku 5 läpiajoa, joista 2 jatkoajalla. Tais olla myös aika monta onetimeriä, jotka olis huonommalle veskarille menneet. Mutta ku ei osaa perkele nostaa sitä kiekkoa. Kiitoksia kumminkin, hyviä pelejä olivat. Sinänsä vähän harmittaa tuo, että aloitin liigan pelaamisen heti. Olisi pitänyt treenata vähän alkuun ja sitten aloittaa. Olen nyt saanut pelistä kiinni ja voitan n.50% liigamatseista ja kaikista muista n.80%, oli vastassa kuka tahansa. Playoff-paikka olisi ehkä ollut jopa tehtävissä, jos olisi hieman malttanut odottaa. No, ensi liigassa sitten. Jäljellä vielä 4 peliä, 2 Floridaa ja 2 New Jerseytä vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Columbus tulee olemaan tänään linjoilla koko illan, joten ne kenen kanssa en ole vielä pelaillut niin laittakaas viestiä tulemaan mikäli pystyt tänään pelailemaan.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jepjep. Narmon Islandersia vastaan tuli pelattua yks peli. Aika takkuista oli ja NYI sai mahdollisimman huonon alun matsiin, kun veska avasi omiin. 3-1 lopulta Flyerssille.

Palautteena nyt sellainen että vaikka mua ei kiinnosta juurikaan noita maalihidastuksia kattoa (muuten kun tiukemmissa peleissä tai kun maali jotenkin normaalista poikkeava), niin vastustajalle on kuitenkin reilua antaa mahdollisuus siihen. Startin painaminen tuo peliin vaan turhan katkon. Jos vituttaa, niin siinä hidastuksen aikana ehtii just laskemaan viiteen ja keräämään ittensä kasaan. Pieni juttu, mutta silti.
 

Snagari

Jäsen
Noniin, pistetääs tunteiden rauhoituttua vähän kommenttia pelistä Bostonia vastaan:

No.. Paskaa. Taisi olla sitä samaa ensimmäisessäkin Bostonia vastaan pelatussa pelissä jos oikein muistan.

Ei löytänyt meikäläinen avainta Bostonin viiden miehen puolustusmuurin murtamiseen, en sitten millään. Ja tottahan toki Boston iskee maalin 2 minuuttia ennen loppua ilmasta sisään, korkea maila? ;) Hieno maali jokatapauksessa, mutta kyllähän siinä pää jumiin nykähti, kun minä olin hakannut koko pelin päätä seinään, vedellyt kiekkoa tyhjistä yli, kilautellut tolppiin ym ym. Ylivoimaa oli ainakin 10 minuuttia. Thomas oli hyvä Bostonin maalilla, Mason ei paljoa päässyt esittämään, koska 2 erän jälkeen katsoin laukaukset niin oli Masonilla jopa 2 torjuntaa. Boston siis vain puolusti voiton minusta, vaikka se ei todellakaan ole sitä mitä heti pelin jälkeen meinasin tänne kirjoittaa :D
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
St.Louis olisi linjoilla järjestelmäpäivityksen jälkeen. Puuttuisi pelit Tampaa, Carolinaa & Atlantaa vastaan.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Do dii, Kiinan reissusta kotiuduttu eli Toronto olisi kehissä taas. Columbus, Montreal, Nashville, New Jersey, NY Islanders linjoille mars mars.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Porukkaa ollut eilen ja tänään online, mutta pelin peliä en oo saanu pelattua. Calgary odottaa edelleen linjoilla, josko joku olis halukas pelaamaan.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Onko runkosarjan suoritukselle annettu mitään päivämäärää? Sillä muutamalla joukkueella on vielä aika paljon pelejä jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
.
.
5) Jos liiga tulee täyteen ehdoton deadline 28.12, muuten aiempi.
6) Joukkueiden pelimäärien kehitystä seurataan ja jos alkaa laahata jäljessä, ensin varoitus, sitten pihalle.
.
.

Meinasikohan toi, että helmikuun loppuun tähdätään? Odotteluahan tässä tulee niille, joilla jo lähes kaikki pelit kasassa.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Tilanne 14.1.2010, päivittelin tuo jo pari päivää sitten, mutta on sinnepäin...

Koodi:
S     Joukkue     PP     V     H  JAH     P     P/P
1     San Jose     45     41     4     0     82     1.82
2     Florida      28     22     3     3     47     1.68
3     Phoenix      48     38     9     1     77     1.60
4     Washington   53     39     9     5     83     1.57
5     Columbus     39     29     7     3     61     1.56
6     Chigago      55     41     11    3     85     1.55
7     Montreal     23     16     6     1     33     1.43
8     ST.Louis     54     34     12    8     76     1.41
9     Anaheim      55     34     17    4     72     1.31
10    Calgary      42     24     12    6     54     1.29
11     Toronto     49     27     17    5     59     1.20
12     Pittsburgh  51     29     19    3     61     1.20
13     Ny Rangers  42     22     17    3     47     1.12
14     Vancouver   39     19     15    5     43     1.10
15     Atlanta     53     27     22    4     58     1.09
16     Los Angeles 55     27     22    6     60     1.09
17     Dallas      53     24     22    7     55     1.04
18     Ny Islanders37     18     17    2     38     1.03
19     Carolina    49     24     23    2     50     1.02
20     Boston      53     23     25    5     51     0.96
21     Detroit     56     23     30    3     49     0.88
22     Philadelphia52     20     28    4     44     0.85
23     Colorado    41     16     23    2     34     0.83
24     Buffalo     55     20     30    5     45     0.82
25     Minnesota   40     14     24    2     30     0.75
26     Edmonton    48     12     27    9     33     0.69
27     New Jersey  31     8      19    4     20     0.65
28     Tampa Bay   52     12     33    7     31     0.60
29     Ottawa      54     12     39    3     27     0.50
30     Nashville   52     7      39    6     20     0.38

S=Sijoitus, PP=Pelatut Pelit, O=Ottelut, H=Häviöt, JAH=Jatkoaika-Häviöt, P=Pisteet, P/P=Pisteet per peli.
Itellä pelit enää Wod:n Montreal:ia vastaan ja vaikeeta on nuo kaks puuttuvaa peliä saada pelattua, kun viikolla olen noin kuuden maissa kotona töistä ja viikonloppuisinkaan ei näy Montrealia onlinessa... Eikös Wod ollut jossain kiinassa? Muutenkin Montrealilla on pelejä pelaamatta vielä kaiketi ~35...
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itellä pelit enää Wod:n Montreal:ia vastaan ja vaikeeta on nuo kaks puuttuvaa peliä saada pelattua, kun viikolla olen noin kuuden maissa kotona töistä ja viikonloppuisinkaan ei näy Montrealia onlinessa... Eikös Wod ollut jossain kiinassa? Muutenkin Montrealilla on pelejä pelaamatta vielä kaiketi ~35...
? Pelaan Carolinalla, enkä kyllä tiätääkseni ole Kiinassa :) Mutta joo katsotaan jos tänään vielä eksyisi linjoille.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
? Pelaan Carolinalla, enkä kyllä tiätääkseni ole Kiinassa :) Mutta joo katsotaan jos tänään vielä eksyisi linjoille.

Jaa sori mä taisin muistaa väärin ties mitä muistelin, mutta hieno homma jos tänään onnistuis pelit... Tosin oo lähtemässä kohta hiihtään ja sit laatuaikaa muijan kanssa, mutta pyrin olemaan online 22.30 jälkeen... Onnistuisko nuo pari peliä silloin?

Pelaamatta siis:

Montreal 2
Ny Rangers 1
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Niin ja kerrotaan vielä, että tosiaan pelaan Carolinalla, jolla olenkin jo kohdannut sinut vaadittavat kaksi kertaa. :)

Vattu joo huomasinkin puhuneeni/kirjoittaneeni mitä sattuu eli kyseessä olikin tietty iabaaa ja Montreal sori sekaannus... :) Ilmeisesti tuon sarjataulukon päivitys samanaikaisesti viestin kirjoituksen kanssa sekoitti pään... ;-D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington hetken linjoilla jos joku näistä pelaajista tulisi pelaamaan pois puuttuvat matsit:

NY Islanders 2
Minnesota 2
San Jose 1
 
Oiskohan Columbus tai San Jose tänään linjoilla, niin sais nuo loput pelit pelattua?

Olin linjoilla, mutta ei tullu pelaamisesta mitää. Mukavasti vaikeutti pelaamista tää tällä hetkellä päällä oleva flunssa ja en sitte jaksanu jäädä pelailemaan, vaikka ainaki Calcichew oli paikalla. Noh, huomenna varmasti parempi fiilis ja sillo pelejä alta poies.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Pittsburgh on linjoilla vielä yömyöhään tunnin tai pari. Huomenna iltapäivällä aikaa pelailla puuttuvia pelejä pois. Ainakin Vancouver (koti), Colorado (vieras), Minnesota (koti?) ja Islanders (molemmat) vastaan pelit pelaamatta. Laittakaas viestiä yvnä koska sopisi pelit. Myös Montrealia toivotaan linjoille.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washington linjoilla. Ny Islandersia, Minnesotaa ja San Josea kaivataan linjoille.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
NYR linjoilla nyt, jos joku ehtii pelaamaan.

Edittiä: Lopetin juuri aktiivisemman päivystämisen, mutta varmaan illan mittaan vilkuilen mahdollisuuksien mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös