Tais Columbus luulla olevansa Ilves ja maalivahtikaksikko Garon & Mason käsitti aivan väärin maalivahdin perusidean, torjumisen. Rumat luvut tuli, mutta kova oli vastus!
Calcichew ois pitänyt nyt mometum hetkellä kohdatta, ni oisin voinu voittaakki, mutta katellaaha se peli vielä tälle viikolle.
Milloinkas Spidy#29 ehtisit pelata Chicagoa vastaan tuon yhden puuttuvan pelin?
Mullehan käy vaikka saman tien ;) No et taida tähän aikaan olla enää pleikkarin ääressä. Mutta joo huomenna meikäläisellä on kyllä aikaa noita pelejä pelailla. Varmaan koko päivän tässä kotona pyörin, joten laittakaa viestiä, kun Minnesotan haluatte haastaa!
Mulle passaisi joskus 22 aikoihin varmaan parhaiten.
Rangers linjalla nyt, jos joku haluaa matsata. Nopeat syö hitaat ja niin edelleen.
Calgary on tänään linjoilla jostain kuudesta kymmeneen, vähän vaihtelevasti. Oon tainnut hävitä 5-6 peliä putkeen, joten ei oikein kulje. Saa nähä montako selkäsaunaa jaksan tänään ottaa.
Minnesota olis tässä nyt linjoilla. Ja noille kahdelle, ketkä bookkas pelejä niin jos mahdollista, pelaisin mieluummin pelejä tässä iltapäivän aikana. Ysin jälkeen en uskalla luvata että mut pleikan äärestä löytää, ainakaa ennen 24.. Mutta katsellaan, miten ehditään pelaamaan. Nyt joku kuitenkin haastamaan Minnesota!!
Islanders linjoilla! haasteita
Blues kapuaa ylös sängystä ja haastaa!
Kyllähän sinä peliä hallitsit, mutta mitään hätää en missään välissä tuntenut. Puolivaloilla tuli tahkottua, ja kuten viestistänikin kävi ilmi, kesken yöunien matsit pelasin.En tiedä miten sinä pelit näit, mutta itse koen hakanneeni 120 minuuttia päätäni seinään saamatta mitään käteen. Ilmeisesti maalintekotaitoni on vaan niin jäässä, etten pysty hyödyntämään hallintaani tai rakentamaan maltilla kunnon tekopaikkoja.