PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 026
  • 869

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Pelataas Columbuksen kanssa 1 peli nyt heti, ennen kuin rupeat Bostonin kanssa vääntämään. Jos et jotain muuta vastaan pelaa?
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenixin tappioputki saa jatkoa, tällä kertaa pisteet vie Edmonton ja koohoosilta luvuin 3-2. Nyt voin kompata DHeartedia, välillä kyllä syö tää peli: laukaukset 30-12 mulle, ja 12 minuuttia tehotonta pyörimistä hyökkäyspäässä. Edmonton 3 minsaa hyökkäyspäässä eli maali per minuutti, very nice. Vaihtelun vuoksi Bryzgalovilta ihan paska peli ja hyvä toisessa päässä, mutta vittuakos sitä selittelemään - aina näissä parempi voittaa :)
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Phoenixin tappioputki saa jatkoa, tällä kertaa pisteet vie Edmonton ja koohoosilta luvuin 3-2. Nyt voin kompata DHeartedia, välillä kyllä syö tää peli: laukaukset 30-12 mulle, ja 12 minuuttia tehotonta pyörimistä hyökkäyspäässä. Edmonton 3 minsaa hyökkäyspäässä eli maali per minuutti, very nice. Vaihtelun vuoksi Bryzgalovilta ihan paska peli ja hyvä toisessa päässä, mutta vittuakos sitä selittelemään - aina näissä parempi voittaa :)
Paitsi tällä kertaa ei parempi voittanut. Melkoista kilpikonnaa tuli pelattua, mutta on se mukava joskus voittaakin. Vaikka sitten säkällä. Mulla oli ehkä kaks paikkaa tehdä maali ja tuloksena kolme osumaa.
 

Snagari

Jäsen
Mulla tilttas peli :/ toinen kerta kun näin käy :(

Kylläpäs pätkäs paskassa kohtaa sun kannalta. Ei se nyt mikään varma voitto sulle ois ollu, mutta johdit kuitenkin peliä 1-0, 10 minuuttia peliä jäljellä ja mulla koko peli kauheeta vääntämistä ja vitutuskäyrä kovassa nosteessa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Canucks pelivalmiina tänä iltana

Tänään voisin pelailla samaan aikaan kun on SM-Liigan kiekkokierros meneillään, kuuntelen JYPin matsia radiosta samal niin olen siis klo 18-21 linjoilla about.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Vancouveria vastaan taas pääsi muistuttamaan naapureitakin että täällä ollaan. Ihmeellinen hidastusten loppuun asti katselu + pätkiminen saa heikkohermoisen veren kiehumaan.

Ensimmäinen peli 5-3 voitto ja toisesta 3-2 tappio. Toisessa pelissä Islandersilla 3tolppaa tyhjistä ja Vancouver kiittää flipperistä läpiajoon -> 1-0 ja normaali rysty"kauhasu" viivalta ja riparista 2-1. Loppuun vielä pääsi voittomaalin tekemään läpiajosta.

Molemmista peleistä ei jäänyt kun paska maku suuhun, mutta välillä näinkin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vancouveria vastaan taas pääsi muistuttamaan naapureitakin että täällä ollaan. Ihmeellinen hidastusten loppuun asti katselu + pätkiminen saa heikkohermoisen veren kiehumaan.

Ensimmäinen peli 5-3 voitto ja toisesta 3-2 tappio. Toisessa pelissä Islandersilla 3tolppaa tyhjistä ja Vancouver kiittää flipperistä läpiajoon -> 1-0 ja normaali rysty"kauhasu" viivalta ja riparista 2-1. Loppuun vielä pääsi voittomaalin tekemään läpiajosta.

Molemmista peleistä ei jäänyt kun paska maku suuhun, mutta välillä näinkin.

Minulle jäi ekasta pelistä paska maku suuhun, johdin peliä 2-0 ja sitten tilanne onkin yhtäkkiä 4-2 sulle, ja vielä pääsin 4-3 kaventaa pelin viimeisellä minuutilla mutta sitten kostautui kun otin veskan pois ja teit tyhjiin.

Toisessa matsissa mielestäni hallitsin peliä, mm. toisen erän jälkeen laukaukset mulle 11/7 ja yhteensä vedot siis NYI 15 ja VAN 25.
Ja tilanne oli 0-0 kun kolmas erä alkoi, sit D Sedin pääs heti yksin läpi ja tilanne olikin 1-0 ja toinen veljes ratkaisi pelin puolittaisen läpiajon päätteksi lähes samanlaisella maalilla 16 sekuntia ennen loppua. :)

Tuo pätkiminen oli kyllä ihmeellistä, onneksi sitä ei paljoa kuitenkaan ollut. Sitten noista uusinnoista, niin pahoittelen jos sain sut kiehumaan niiden vuoksi. Yleensä mulla on tapana varsinkin tiukoissa peleissä katsoa tilanteet uusintana ja nautiskella niistä. Sitten yhdellä erätauolla kävin vessassa niin jätin demon pyörimään sen ajaksi, yleensä ne skippaan suosiolla.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carolina onlinessa. Ollut itseasiassa jo tovin, joten haasteita tulemaan. Itse olen jo pommittanut haasteilla/viesteillä muita, mutta taitaa kaikilla olla pelejä kesken tai jotain.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tappioputki jatkuu, tässähän meinaa kunto kadota ihan täysin ennen pleijareita. Onneksi sentään paikka jatkopeleissä on jo melko varma, muuten ei hyvältä näyttäisi. Vielä on kuitenkin aikaa skarpata sitten kun 'tosipelit' alkaa...

Eli kuokkaan Pingiineiltä 2-1. Vähän on puukätisiä nämä kojoottien hyökkääjät, tai sitten pirun tarkkoja laukauksissaan, Hanzal varsinkin kunnostautui taas; tyhjä maali edessä ja metrin päästä pystyy rannarilla kiskaisemaan ylärimaan. Crosby veti poikittaissyötön nätisti yläpeltiin, mutta Hanzal identtisestä syötöstä ja samoilta jalansijoilta sijoitti tarkasti Fleuryn räpsään. Vuan eipä siinä, ehkä runkkiksen paukut on jo käytetty ja säästellään maalit playoffeihin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
No niin, illan saldoksi tuli 7 ottelua kolmen tunnin sisään ja olen enemmän kuin tyytyväinen että porukkaa oli online. Pisteitä keräsin yhdeksän pojoa, ja pelit parani kokoaika mitä enemmän pelasin. Jatkossa pitää vetää pari matsia vaik offlinessa alle lämmittelyksi.

Paransin sijoitustani nousemalla muutaman pykälän lähemmäksi playoff rajaa. Nyt on melkeinpä kaikkia top 10 joukkueita vastaan pelailtu, joten jatkossa matsit on enemmän kuin tärkeitä taisteltaessa pääsystä pleijareihin.

Lyhyesti jotain matseista: (NYI ottelut tuli jo käsiteltyä aiemmin)

VAN-PIT 3-0
- tein ekan maalin kun puhuin samaan aikaan puhelimessa, muutenkin toinen erä oli aika sekavaa
- kolmannen erän alkuun heti 2-0 niin se taisi olla se ratkaiseva niitti

VAN-TB 2-1
TB - VAN 1-0
- Ekasta kohtaamisesta en muista juuri mitn enkä kirtjoittanut mitään ylös
- toisessa matsissa Stamkos ratkaisee pelin tekemällä ottelun ainokaisen maalin ajassa 39min 59,9 sekuntia

DAL-VAN 1-5
- Starsin ainoan maali tuli rankkarista

VAN-DAL 2-3rl.
- ottelu erittäin tasainen vaikkakin jatkoajalla taisin painaa päälle kuin yleinen syyttäjä, harmi vain kun en saanut ratkaisua aikaiseksi ja mentiin sitten arpoihin
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Ootsä kyllä Julmaherkku melkonen pelimies. En oo kyllä toista tavannu, jolta ois noin vaikea saada kiekkoa pois, ja olen kuitenkin pelannut tämän liigan kaikkia pelaajia vastaan, sekä 09 ja 10 onlinessä yhteensä noin 700 peliä.

Tuon faktan valossa ihmettelinkin vahvasti miten sinulla voi olla noin paljon tappioita ja päästettyjä maaleja. Ehkä sinun pelityyli ei vain sovi minulle tjsp. Toivottavasti ei kohdata pleijareissa, kaikki rispektit tosin sinne.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ootsä kyllä Julmaherkku melkonen pelimies. En oo kyllä toista tavannu, jolta ois noin vaikea saada kiekkoa pois, ja olen kuitenkin pelannut tämän liigan kaikkia pelaajia vastaan, sekä 09 ja 10 onlinessä yhteensä noin 700 peliä.

Tuon faktan valossa ihmettelinkin vahvasti miten sinulla voi olla noin paljon tappioita ja päästettyjä maaleja. Ehkä sinun pelityyli ei vain sovi minulle tjsp.

Kiitoksia! Jatkoajan liigahan on mitä mainioin paikka kokeilla kaikkea uutta "änärissä" kun liigan tulokset ei päivity online-statseihin. Joten tullut vähän neppailtua ja tarkkailtua vastuksia. Ainoa ketä vastaan en hirveästi nauti pelata on Snagarin Columbus. Mukavaa tosin nähdä että joku muukin on tajunnut Vermetten & Pahlssonin arvon joukkueelle.

Muut joukkueet vaikuttavatkin päihitettäviltä, jopa kamenskin Coyotes joka murenee aika ajoin Brytzkalovin(?) huonojen pelien myötä, tosin tätä myös C.Masonkin harrastaa aika ajoin. San Joseta vastaan en myöskään toivo päätyväni, sillä joukkue on ehkä aavistuksen liian hyvä pelaajan taitoihin nähden.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TOR
PHI
COL
MON
VAN
NYR
NYI

En jaksa kirjautua pleikkarille tähän aikaan kun siellä niin vähän pelaajia on, joten kysyn täällä haluaisiko joku yo. joukkueista pelata Nashvilleä vastaan nyt heti?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
TOR

En jaksa kirjautua pleikkarille tähän aikaan kun siellä niin vähän pelaajia on, joten kysyn täällä haluaisiko joku yo. joukkueista pelata Nashvilleä vastaan nyt heti?

Minä voin ottaa heti nuo kaksi puuttuvaa peliä, eli Vancouver valmiina!!!
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mulla ei oo muuta sanottavaa nyt, ku voi helvetin perkele. Ja terveisiä jompalle. Tai ei se jompan vika toki ollut, että mies sai 2-2 tilanteessa rankkarin 0,8s ennen loppua ja maalinhan se siitä veivas. Onnistuin vielä johtamaan peliä 2-0... en vaan osaa.
 

Snagari

Jäsen
Mulla ei oo muuta sanottavaa nyt, ku voi helvetin perkele. Ja terveisiä jompalle. Tai ei se jompan vika toki ollut, että mies sai 2-2 tilanteessa rankkarin 0,8s ennen loppua ja maalinhan se siitä veivas. Onnistuin vielä johtamaan peliä 2-0... en vaan osaa.

Uskon, että kyrpii! Ja ilves vielä lempijoukkueena...

Oiskohan pitäny armahtaa...
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MON 2
VAN 2
NYR 2
PHI 1
COL 1
NYI 1

Näillä joukkueilla vielä pisteet hakematta Nashvilleä vastaan. Haluaisiko joku pelata kohta puoliin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös