Boston ehtis tulla tossa tunnin päästä pelaamaan ne pelit mitkä meiltä vielä puuttuu, maltatko odotella ?
Sopii mainiosti.
Boston ehtis tulla tossa tunnin päästä pelaamaan ne pelit mitkä meiltä vielä puuttuu, maltatko odotella ?
Paitsi tällä kertaa ei parempi voittanut. Melkoista kilpikonnaa tuli pelattua, mutta on se mukava joskus voittaakin. Vaikka sitten säkällä. Mulla oli ehkä kaks paikkaa tehdä maali ja tuloksena kolme osumaa.Phoenixin tappioputki saa jatkoa, tällä kertaa pisteet vie Edmonton ja koohoosilta luvuin 3-2. Nyt voin kompata DHeartedia, välillä kyllä syö tää peli: laukaukset 30-12 mulle, ja 12 minuuttia tehotonta pyörimistä hyökkäyspäässä. Edmonton 3 minsaa hyökkäyspäässä eli maali per minuutti, very nice. Vaihtelun vuoksi Bryzgalovilta ihan paska peli ja hyvä toisessa päässä, mutta vittuakos sitä selittelemään - aina näissä parempi voittaa :)
Sopii mainiosti.
Mulla tilttas peli :/ toinen kerta kun näin käy :(
Onkos Helllcop tänään mihin aikoihin linjoilla? Voitaisiin rykästä nuo pari peliä pois alta.
Vancouveria vastaan taas pääsi muistuttamaan naapureitakin että täällä ollaan. Ihmeellinen hidastusten loppuun asti katselu + pätkiminen saa heikkohermoisen veren kiehumaan.
Ensimmäinen peli 5-3 voitto ja toisesta 3-2 tappio. Toisessa pelissä Islandersilla 3tolppaa tyhjistä ja Vancouver kiittää flipperistä läpiajoon -> 1-0 ja normaali rysty"kauhasu" viivalta ja riparista 2-1. Loppuun vielä pääsi voittomaalin tekemään läpiajosta.
Molemmista peleistä ei jäänyt kun paska maku suuhun, mutta välillä näinkin.
Ootsä kyllä Julmaherkku melkonen pelimies. En oo kyllä toista tavannu, jolta ois noin vaikea saada kiekkoa pois, ja olen kuitenkin pelannut tämän liigan kaikkia pelaajia vastaan, sekä 09 ja 10 onlinessä yhteensä noin 700 peliä.
Tuon faktan valossa ihmettelinkin vahvasti miten sinulla voi olla noin paljon tappioita ja päästettyjä maaleja. Ehkä sinun pelityyli ei vain sovi minulle tjsp.
TOR
En jaksa kirjautua pleikkarille tähän aikaan kun siellä niin vähän pelaajia on, joten kysyn täällä haluaisiko joku yo. joukkueista pelata Nashvilleä vastaan nyt heti?
Mulla ei oo muuta sanottavaa nyt, ku voi helvetin perkele. Ja terveisiä jompalle. Tai ei se jompan vika toki ollut, että mies sai 2-2 tilanteessa rankkarin 0,8s ennen loppua ja maalinhan se siitä veivas. Onnistuin vielä johtamaan peliä 2-0... en vaan osaa.
Jääkiekko ei tunnu tällä hetkellä kovin mukavalta jutulta ;(Uskon, että kyrpii! Ja ilves vielä lempijoukkueena...