PS3: NHL10 talviliiga

  • 58 037
  • 869

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ensimmäisen kerran elämässäni kärsin vitutuksen aiheuttamasta päänsärystä. Viisi matsia ja viisi kertaa päihin. Vastustaja teki laskujeni mukaan otteluissa viisi alivoimamaalia. No, muuta ei kai voi odottaa kun YV:llä viivassa on kankea päiset, jalkaiset ja kätiset turhakkeet. Luojan kiitos ei tarvitse kamalasti jännittää pleijaripaikaa.

Parempiahan vastustajat olivat, ei siihen kahta sanaa.

Voi, kun voisi viedä konetuliaseen virtuaali-Buffalon pukuhuoneeseen...
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Mitä helvettiä?!?!?!?! Meikä voitti Chicagon, kiitokset tästä kuuluu kyllä veskareille, Leclaire pelasi tällä kertaa helvetin hyvin ja Niemi hörppäs mun maalit. Pascal oli pelannut huonosti tätä peliä ennen, nyt tienasi loppukauden palkkansa.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Tasaisen oloinen sarja... Hävisin juuri sarjajumbolle, 0-2. Leclairlta ihan kohtuullinen peli 48 torjuntaa ja nollapeli.

Putkeen tuosta toinen peli vielä ja sen onnistuin vaivoin viemään 2-0. Leclair torjui tuossakin pelissä 36 kertaa ja mukana todella näyttäviä torjuntoja. Mistäköhän saisi tuollaisen veskan.

Erikoisen tuntuista kyllä kun laukoo kahdessa pelissä 86 kertaa maalia kohti jaa saa aikaan peräti 2 maalia. Tuohon vielä päälle tolpat sun muut. Tää mun touhu alkaa näyttää ihan Suomen maajoukkueen tahkoamiselta.
 
Viimeksi muokattu:

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erikoisen tuntuista kyllä kun laukoo kahdessa pelissä 86 kertaa maalia kohti jaa saa aikaan peräti 2 maalia. Tuohon vielä päälle tolpat sun muut. Tää mun touhu alkaa näyttää ihan Suomen maajoukkueen tahkoamiselta.

Kyllä tuo kuvastaa vain tämän nettipelin epäloogisuutta. Oikeasti ihan järkyttävän vaikeaa tehdä maali netissä. Peruspeleissä noita syntyy ihan normitahtia mutta netissä tuntuu että jokaisella joukkueella on maalissa joku Hasekin ja Brodeurin mutaatio joka venyy jokaisen kiekon tielle.

Tänään voisi taas pitkästä aikaa pelailla. Onneksi sain ennen joulua otteluita pois alta niin en ole ainakaan paljoa jäljessä muista.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Taas tappioiden ilta ensin rankkareilla Pingviineille ja sitten Atlantalle normipeliajalla. Luulin jossain vaiheessa saaneeni jonkin otteen tähän jengiin, mutta harhaa se taisi olla. Atlantan molemmat maalit tulivat tilanteessa, jossa puolustaja huitoi ohi pomppivasta kiekosta kerta toisensa jälkeen, kunnes Atlantan hyökkääjä tuli ja laittoi limpun maaliin. Mä en tajua kuinka NHL-jengissä voi olla noin kädettömiä jätkiä. Toisessakin matsissa Atlantaa vastaa turpaan.

Suurin perseenreikä on kuitenkin Vanek. Tälle sällille on pelattu miljoona ja yksi paikkaa. Tulosta vaan odotellaan yhä. Joko tää saatanan turhake ei osu kiekkoon tai vetää ohi.

Ei ole enään mitään väliä koko vitun liigalla. Onneksi en pääse pudotuspeleihin.
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Los Angelesia vastaan ensimmäisestä 0-3 tappio ja toisesta 3-2 jatkoaikavoitto. Vaikka ton jatkoaikavoiton sainkin niin täytyy sanoa ettei kyllä pomppinut meikäläiselle pätkääkään, kaverille sensijaan pari kyseenalaista maalia. Noh parempi tämäkin kun ei mitään.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Yksi ottelu taas pelattu tuossa. Buffalo kaatui murskalukemin 12-1, tosin viimeisessä erässä Buffalon pelaajilla tosin meni hermot täysin ja joukkue otti paljon tyhmiä jäähyjä. Sain kaksi 2 minuutin 5-3 yv:tä peräkkäin, joista molemmista rankaisin kahdesti. Buffalon veskareilla ei ollut paras päivä ja Niemi taas oli totutun varma itsensä. Tosin ei Buffalo hirveän montaa huippupaikkaa saanut rakennettua.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kukaan linjoilla joka ei ole pelannut Washingtonia vastaan? Voisin tulla linjoille kun ei tosta Fifan peluusta tuu nyt mitään :D
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken peli rankkurin Chicagoa vastaan, siitä voitto 4-2, hyvä ja tiukka matsi kaikenkaikkiaan! Menin 1-0 johtoon upealla lättysyötöllä takakulmalle ja Fleischman kiitti. Tasoitus tuli Varlamovin ja puolustuksen pienoisella avustuksella etukulmasta suht tyhjään maaliin kun veska harppo jotain tyhjää siellä.. 2-1 johtoon menin toisen erän jossain välissä Bäckströmin läpiajosta. Chicago ei vielä luovuttanut vaan tuli kolmannen erän loppuvaiheissa tasoihin perus reboundilla. 3-2 voittomaali syntyi hyökkäyspään aloitusvoitosta josta Ovechkin pommitti viivalta matalan ohjauskiekon josta Morrison kiitti hienolla ohjauksella. Vajaa 4 minuuttia oli pelikellossa aikaa tuolloin. Pääsin vielä kaunistelemaan numeroita tyhjään maaliin #8 roiskaistessa kiekon siniviivalta tyhjään börsään. Kiitos matsista.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Washingtonille haasteita! Jonkin aikaa venailen tossa, jossei tule kukaan linjoille niin Fifa10 kutsuu :D
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Porukkaa onlineen! Mikäs olisi parempi aika tai päivä pelailla kuin 2.1! Eli game on!
HUHHUH, mikäs olikaan sen parempi päivä? Kiitos matsista, edellinenhän päättyi Chigacolle suvereeniin tapaan. Tänään Atlanta pelasi niillä samoilla aseilla, joilla Suomi voi voittaa Vancouverissa. Tiukka puolustus, loistava maalivahti, tuuria ja jäätävästi kiekot sisään. Täytyy myöntää, että yllättynyt olin voitosta, koska vastustaja oli niin paljon parempi muutama päivä sitten.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
HUHHUH, mikäs olikaan sen parempi päivä? Kiitos matsista, edellinenhän päättyi Chigacolle suvereeniin tapaan. Tänään Atlanta pelasi niillä samoilla aseilla, joilla Suomi voi voittaa Vancouverissa. Tiukka puolustus, loistava maalivahti, tuuria ja jäätävästi kiekot sisään. Täytyy myöntää, että yllättynyt olin voitosta, koska vastustaja oli niin paljon parempi muutama päivä sitten.

Joo, ei taida olla mun päivä. Lehtonen torjui tosiaan melkein kaiken torjuttavissa olevan. Etenkin tuo viimeisen minuutin torjunta, jossa toews syöttää Byfuglienille maalin takaa toiselle kulmalle, josta veto aivan yläkulmaa kohti ja Lehtonen kylmästi liimaa kiekon...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, ei taida olla mun päivä. Lehtonen torjui tosiaan melkein kaiken torjuttavissa olevan. Etenkin tuo viimeisen minuutin torjunta, jossa toews syöttää Byfuglienille maalin takaa toiselle kulmalle, josta veto aivan yläkulmaa kohti ja Lehtonen kylmästi liimaa kiekon...
Juu, piti kattoo oikein hidastuksesta, aika jäätävä oli...
 

GameDay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chiefs
Voi vittu Leclaire. Äsken päätty Bostonia vastaan peli 3-2. Bostonin eka maali: kaveri heittää kiekon punaselta Paskalle, no, Paska siinä pomputtaa kiekkoa aikansa kunnes Bruinssin pelaaja tulee ja kiittää. Bostonin toinen maali: lämäri viivasta ilman maskia. Bostonin kolmas maali: en nyt muista miten meni, mutta oli taas täysin otettavissa. Ja sitten mulla oli kyllä kaiken maailman kaksykköset ja läpiajot, mutta hakkasin jälleen kerran päätä kaverin veskariin. Just sillon kun tarttis sitä hyvää veskaripeliä, niin se kusee. No, vikistään tää liiga tuolla liigan hännillä ja sitten kevät liigaan paremmalla joukkueella(veskarilla), ja jos sais pari voittoakin. Kyllä omasta mielestäni olen tässä pelissä kumminkin paljon kehittynyt.

E: Otetaanko ens liigaan vaihdot mukaan? Tulis taas vähän lisää mielenkiintoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös