Olpa ja Player, oletteko päättäneet kumpi jatkaa? Pattitilanteessa tässä ollaan, jos ette saa peliä pelattua, joten laittakaan infoa kumman tuolta poistan.
Olen tässä ehdotellut Playerille aikoja, koska sopisi minulle että testataan tuota että toimiiko ilman NAT:tia. Hän sanoi, että testetaan sunnuntaina ja häntä odottelinkin n. 4h illasta, mutta ei näkynyt, eikä ole näkynyt sen jälkeen.
Myös Red Wingsiä vastaan on pelit pelaamatta ja yv:tä on tyrkätty, mutta mitään ei ole kuulunut.
Ja minut saat poistaa, koska todennäköisesti vika on täällä päässä. Se on mielestäni oikeudenmukaisempaa.
EDIT:
Olpaa vaikuttaa aktiivisemmalta osapuolelta ja enemmän pelejä pelattuna, niin kannatan detroitin poistoa
Kyse ei kuitenkaan ole Detroitista vaan ongelmasta, ettei saada pelattua Flamesin kanssa pelejä. Ja kuten sanottua, minulla on myös muiden (tai siis veljen) kanssa sama ongelma, joten ongelma lienee tässä päässä ja oikeudenmukaisin ratkaisu ongelmaan on jos kerran pelejä ei saada pelattua on se, että mie lähden ja Flames jää taistelemaan.
Viimeksi muokattu: