PS3: NHL10 liiga

  • 28 533
  • 464

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Olpa ja Player, oletteko päättäneet kumpi jatkaa? Pattitilanteessa tässä ollaan, jos ette saa peliä pelattua, joten laittakaan infoa kumman tuolta poistan.

Olen tässä ehdotellut Playerille aikoja, koska sopisi minulle että testataan tuota että toimiiko ilman NAT:tia. Hän sanoi, että testetaan sunnuntaina ja häntä odottelinkin n. 4h illasta, mutta ei näkynyt, eikä ole näkynyt sen jälkeen.

Myös Red Wingsiä vastaan on pelit pelaamatta ja yv:tä on tyrkätty, mutta mitään ei ole kuulunut.

Ja minut saat poistaa, koska todennäköisesti vika on täällä päässä. Se on mielestäni oikeudenmukaisempaa.

EDIT:

Olpaa vaikuttaa aktiivisemmalta osapuolelta ja enemmän pelejä pelattuna, niin kannatan detroitin poistoa

Kyse ei kuitenkaan ole Detroitista vaan ongelmasta, ettei saada pelattua Flamesin kanssa pelejä. Ja kuten sanottua, minulla on myös muiden (tai siis veljen) kanssa sama ongelma, joten ongelma lienee tässä päässä ja oikeudenmukaisin ratkaisu ongelmaan on jos kerran pelejä ei saada pelattua on se, että mie lähden ja Flames jää taistelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Myös Red Wingsiä vastaan on pelit pelaamatta ja yv:tä on tyrkätty, mutta mitään ei ole kuulunut.
Aivan sama mulle, en ole ehtinyt ja kuukausi sitten ei ikinä ollut linjoilla niitä, joiden kanssa oli pelit pelaamatta. Ja YV:t on tyrkätty ilmeisesti jonnekin missä päivä ei paista, mutta minulle niitä ei ole tullut.

Nyt olen linjoilla.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla (NYI) olis MustaKyy yks peli sua vastaan. Oletko esim tänään illalla online?
OK, heilahdan paikalle. Eilen oli ainakin todella hiljaista, mutta tänään olen paikalla vaikka about koko illan.

Sorry Olpa, oli vähän huono päivä eilen, mutta en ole saanut yksityisviestiä ainakaan Jatkoaikaan.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pitäs varmaan vielä kommentoida tuohon aiempaan keskusteleen missä puhuttiin playoffsien käynnistämisestä...

Nyt mennään jo joulukuuta ja vieläkään ei ole playoffit käynnissä, vaikka jo aikaa takarajaksi päätettiin marraskuun loppu. Luulempa ettei niitä playoffeja pelata ollenkaan, jos annetaan aina lisää siimaa niille, jotka eivät ole "ehtineet" pelata pelejään pois. Eikös takarajan pitäs olla takaraja mistä ei luisteta?

Vieläkin joillakin on 7 peliä pelaamatta ja suurimmaksi osaksi tasan omasta syystään, eikä ole reilua muita kohtaan venyttää enää yhtään. Ainakin nuo joilla on vielä yli viisi peliä pelaamatta voisi tiputtaa pois ja katsoa paljonko sitten on pelaamatta. Yhden tai kaksi peliä vielä pystyy nopsasti pelaamaan pois muttei sen enempää...

Tämäkin on toki vain mielipide eikä kenelläkään tarkoitettu erikseen, mutta saatais vain tuo liiga pelattua loppuun. Joulun jälkeenhän voisi aloittaa uuden kevätliigan, johon toivon mukaan osallistuu vai sellaisia kenellä into riittää loppuunasti... :)

No mieltä porukka on pelataanko playoff vai vieläkö kauan jaksetaan ootella?
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Joulun jälkeenhän voisi aloittaa uuden kevätliigan, johon toivon mukaan osallistuu vai sellaisia kenellä into riittää loppuunasti... :)

En tiedä auttaisiko se, että laittaisi pystyyn kaksi liigaa, joiden voittajat kohtaisivat sitten finaalissa? Pelejä olisi vähemmän, mutta nopeuttaako se ollekaan hommaa on toinen asia.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kyllähän tuolta voi jengejä poistaa ihan rajattomasti. Tää surkea systeemi ei vaan kerro, eikä mistään oo selvinny, että montako jengiä pitäs olla tuolla playoffseissa. Vaihtoehdot tässä on käsittääkseni 8 tai 16. Jos se on toi 16, niin sitten tästä ei enää paljoa jengejä vois viskoa ulos.

Tiimejä on nyt mukana siis 19 ja…
- PHI/CGY on joka tapauksessa lähdössä, ratkaisemattoman peliongelman takia
- CBJ (5) on pyytänyt poistoa (en poistanut koska toi ottelumäärä vielä pelattavissa)
- OTT (7), CHI (7) JA DET (9) vois poistaa myös

Tämän karsinnan jälkeen ois joukkueita jäljellä enää 14 (ja silti puuttuis varmaan muutamia pelejä). Tähän perustuen en kovin mielellään olisi tota porukkaa enää karsimassa.

Vaihtoehdot alkaa kyllä käymään aika vähiin kun osasta porukkaa ei kuulu mitään. Toivottomalta näyttää. Toinen (todella ankea) systeemi ois pelailla noita playoffseja pois omalla kirjanpidolla.

Jos joku ton kevätliigan laittaa kasaan, niin mulla on aika hyvin nyt muistivihossa pelaajat, jotka siihen kannattaa kutsua. Tollanen vapaa 30 pelaajan sarja ei vaan toimi.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäs varmaan vielä kommentoida tuohon aiempaan keskusteleen missä puhuttiin playoffsien käynnistämisestä...

Nyt mennään jo joulukuuta ja vieläkään ei ole playoffit käynnissä, vaikka jo aikaa takarajaksi päätettiin marraskuun loppu.

No mieltä porukka on pelataanko playoff vai vieläkö kauan jaksetaan ootella?


Joo playoffit vois aloittaa pikkuhiljaa, kun kerta takarajakin oli marraskuun loppu. Nyt jo 3.12 eikä kaikilla ole vieläkään pelejä pelattuna.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tuolta voi jengejä poistaa ihan rajattomasti. Tää surkea systeemi ei vaan kerro, eikä mistään oo selvinny, että montako jengiä pitäs olla tuolla playoffseissa. Vaihtoehdot tässä on käsittääkseni 8 tai 16. Jos se on toi 16, niin sitten tästä ei enää paljoa jengejä vois viskoa ulos.

Sehän selviää vaan poistamalla ne joilla pelejä vielä on paljon rästissä. Sitten jos pelaajia on alle 16 niin veikkaan ykkösen pääsevän suoraan seuraavalle kierrokselle. Tämä siis meikäläisen veikkaus.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Sehän selviää vaan poistamalla ne joilla pelejä vielä on paljon rästissä. Sitten jos pelaajia on alle 16 niin veikkaan ykkösen pääsevän suoraan seuraavalle kierrokselle. Tämä siis meikäläisen veikkaus.

KonsoliFIN.netin puolella on ilmeisesti pyörinyt NHL10-liiga jo useamman kierroksen. Joku viitseliäs voisi selvittää sen liigan priimusmoottorilta hieman logiikkaa sarjan ja poffien suhteen.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä nyt jo äänestäisin, että laitetaan porukkaa pihalle alkaen vähiten pelanneesta niin kauan, että kaikilla on pelit käyty. Saadaan pleijarit todennäköisesti pelattua jo ennen joulua.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Kyllä mä nyt jo äänestäisin, että laitetaan porukkaa pihalle alkaen vähiten pelanneesta niin kauan, että kaikilla on pelit käyty. Saadaan pleijarit todennäköisesti pelattua jo ennen joulua.

Vaikka se tarkkoittaakin omaa poistumista takavasemmalle niin tee juuri näin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Noniin, nyt saatiin selvitystä tähän. Elikkäs, jos jengejä mukana 17+, niin 16 joukkuetta pääsee mukaan pleijariehin. Meidän liigassamme todennäköinen luku tulee olemaan väliltä 9-12, joten pleijarit pelataan tuolloin 8 joukkueen voimin.

Tämä tarkoittaa sitä, että teen huomenna (tänään en mene kotiin) karsintaa tuolla rankalla kädellä ja jatkopelit päästään aloittamaan viimeistään alkuviikosta.

Jos nyt jollakin on 1 peli pelaamatta toista joukkuetta vastaan, jolla myös 1 peli pelaamatta, niin kannattaa yrittää hoitaa se molempien etujen mukaisesti pois alta vielä tänään. Jos pelejä pelaamatta seuraavia vastaa: DET, OTT, CHI, CGY, CBJ, PHI, niin ei tarvitse huolestua. Nämä jengit tullaan poistamaan tässä järjestyksessä niin pitkään kun pelejä pelaamatta. Tämän jälkeen joukkueiden poistamista jatketaan edelleen tarvittaessa.

Itse voin jo tässä vaiheessa kiittää kaikkia antoisasta runkosarjasta. Paukut ois ehkä riittänyt tohon 16-joukkueen jatkosarjaan mutta 8 joukkoon ei vaan ollut näillä peukaloilla mitään jakoa. Hyviä pelejä kuitenkin ja parhaat fiiliksethän tossa saa kun välillä onnistuu nipistämään paremmaltaan pisteen tai kaks :)
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Columbus vielä hengissä?

Terve!

Tunnuksia jatkikseen ei ole vieläkään tullut...melkoista byrokratiaa. Nyt toisen nimimerkin takaa näpyttelen. Eli siis Kootee78 gamertag ja Florida. Viimeiset kaksi peliä puuttuvat COLUMBUSta vastaan.

Eli Gamertag Pulu09: Minulle sopii sunnuntai-iltana, että hoidetaan puuttuvat pelit pois. Laita vain sinulle sopiva aika, niin olen sitten linjoilla. En pääse enää kirjoittamaan tänne ennen ensi viikkoa. Tosin tällä hetkellä näyttää siltä, että pleijareihin menee se 8 jengiä, kun pari vielä karsitaan.

Eli Columbus, su iltana puuttuvat pelit pois? Jos sunnuntai-ilta ei käy, niin voin yrittää päivälläkin linjoille, tarjoa vain aika.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Nyt on poffit käynnissä!
Poistin tuolta jengit CHI, OTT, CBJ, DET, CGY.
Kolmella viimeksimainitulla oli kyllä hyvä määrä pelejä pelattuna, enää 2 taisi lopulta puuttua. Yksikään näistä ei olisi kuitenkaan päässyt jatkoon, joten poiston saattoi sinänsä tehdä hyvällä omatunnolla. MustaKyy saa kyllä pisteet siitä, että pelasi vielä aktiivisesti lopussa vaikka playoffs-paikka oli saavuttamattomissa. PHI/CGY-parista jätin tuonne Philadelphian, koska joukkue oli pleijari-rajan yläpuolella.

Otteluparit ovat seuraavat:
ANA(Calci)-STL(Orava)
PHO(kamenski)-PIT(Vulak)
CAR(Dhearted)-BOS(se7en)
PHI(Olpa)-VAN(Nässe)

Pistepörssi voitti Eric Staal 58 pisteellä.

Nyt vaan jatkopeleistä sopimaan. Paras viidestä systeemillähän näissä mennään.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Onnea Poffeihin päässeille ja tsemppiä jatkopeleihin! Toivottavasti tulee hyvät pelit ja saadaan uusi JA-liiga taas käyntiin aktiivisien pelaajien voimin.

Kiitokset liigasta!
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelut että en ehtinyt pelaamaan matsejani. Alussa sain hyvin pelattua otteluitani, mutta sitten ohjain pamahti rikki. No eilen sain sitten hommattua vihdoin uuden.

Hyvä homma, että pääsitte aloittamaan playoffit. Katsotaan sitten seuraavaa liigaa taas, jos semmoinen järjestetään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on poffit käynnissä!

Otteluparit ovat seuraavat:
ANA(Calci)-STL(Orava)
PHO(kamenski)-PIT(Vulak)
CAR(Dhearted)-BOS(se7en)
PHI(Olpa)-VAN(Nässe)

Pistepörssi voitti Eric Staal 58 pisteellä.

Nyt vaan jatkopeleistä sopimaan. Paras viidestä systeemillähän näissä mennään.


Loistavaa ! en muista ollenkaan St.Louisin kanssa pelattuja runkosarjamatseja, mutta eiköhän me tasainen vääntö saada aikaiseksi :) Nyt on hyvä fiilis, kauan odotetut playoffit alkaa!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jesh. Mä en päässyt play offseihin, ei tarvite ratkoa ranteita tylsällä lusikalla.

Onnea jatkopeleihin päässeille. Raportoikaa vähän miten hommat etenee.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistavaa ! en muista ollenkaan St.Louisin kanssa pelattuja runkosarjamatseja, mutta eiköhän me tasainen vääntö saada aikaiseksi :) Nyt on hyvä fiilis, kauan odotetut playoffit alkaa!

Joo taisin juurikin sulta saada aika urakalla turpaan. Teit muistaakseni jokaisesta paikasta. No nyt olen sisuuntunut ja aion antaa sulle kunnon vastuksen. Tänään en pysty pelailemaan, mutta ehkäpä huomenna illalla?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo taisin juurikin sulta saada aika urakalla turpaan. Teit muistaakseni jokaisesta paikasta. No nyt olen sisuuntunut ja aion antaa sulle kunnon vastuksen. Tänään en pysty pelailemaan, mutta ehkäpä huomenna illalla?


Huomenna illalla sopii oikein hyvin. Tänään keskityn lähinnä kaljan kittaamiseen ja Lukko - HIFK otteluun :D
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Flyers vs. Canucks

Tänään Olpa:n kaa suunniteltu pelattavan, ehkä koko sarja kerralla jos jaksetaan. Ei ole mitään hajua miten kävi runkosarjan keskinäisissä matseissa, jännä nähdä miten käypi... Infoamme sitten tännekin miten kävi..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös