PS3: NHL10 liiga

  • 28 529
  • 464

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kiitokset vielä kaikille osallistujille ja onnittelut voittajalle.

Ihan hyvin saatiin lopulta tämä vedettyä läpi vaikka joukkueita joutuikin pudottamaan enemmän kun alkujaan olisi toivonut. Itselleni oli ensimmäinen kerta kun tälläista sarjaa vedin ja tästä syystä tuossa tuli eteen monta kysymysmerkkiä. Jälkikäteen mietittynä joukkueita olisi voinut tiputtaa jo aikaisemmassa vaiheessa mutta karsintaa rajoitti se, että oletin pleijareihin tarvittavan mukaan 16 jengiä. Näyttää tuo aikaisemmin alkanut Xbox-sarja olevan vielä pahasti jumissa, joten siihen näden voi kai olla ihan tyytyväinen.

Aika kovia pelejä kyllä ollut, kun useammalta mennyt ohjaimiakin palasiksi. Nyt mukaan talviliigaan uuusilla taktiikoilla ja tämän sarjan manageroinissa tehtyjä virheitä viisaampana.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kysytäänpä vaikka tässä ketjussa että olisiko kiinnostusta vielä yhteen NHL-liigaan pleikkari kolmosella? Itse ainakin innolla mukana!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olisin myös innolla mukana.

Aika hiljaista voi olla, kun uusi NHL on tuloillaan ja monet vannottivat pitävänsä NHL10 kesälomaa kunnes NHL11 ilmestyy, itse olen näistä yksi, mutta tietysti jonkinlainen miniturnaus voisi olla ihan mukavaa näin odotellessa uutta versiota.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Täältä löytyy ainakin mielenkiintoa. Tuppaa tosiaan olemaan vähempi ja vähempi noita pelaajia kympin parissa niin mukava olisi saada oikein tosipelejä vielä pystyyn.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Täältäkin kyllä löytyisi mielenkiintoa johonkin pienimuotoiseen kauteen.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Voisin olla mukana kanssa, mutta en missään kovin raskaassa liigassa. Esim. 16 joukkuetta ja yksinkertainen sarja voisi olla riittävä. Jos joku lähtee iigaa luomaan, niin tässä ketjussa ilmoittautuneilla vois pitää jonkinlaista varausoikeutta joukkueisiin (on mahdollista että sarja pamahtaa nopeastikin täyteen).
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Noniin sitten vaan joku laittamaan liigaa pystyyn. Tullut jo niin kauan pidettyy taukoo, että maistuu hyvin tässä ennen NHL11 pelin julkasua.
 

ditrim

Jäsen
Mäkin voisin tulla mukaan ensimmäistä kertaa. Ei noi randomit versusmatsit kuitenkaan korvaa mukavaa sarjamuotoista peliä. Tarviiko Jatkoajan liigoissa jotain boosteja?
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Voisin myös lähteä mukaan. Pleikkari ostettu vasta keväällä, joten ei ole aikaisemmin tullut osallistuttua näihin liigoihin, eli vielä ehtisi vähän harjoitella ennen NHL 11 -liigoja.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Joku järjestävä taho vois jo kohta alkaa viritteleen keskustelua NHL11-liigoista. Ilmeisesti jatketaan siitä, mihin keväällä jäätiin eli on divari ja liiga. Toivottavasti putoajat ja nousijat on yhä mielessä, jotta saadaan kätevä jatkumo aikaan. Eihän uuden Änhiksen julkkariin oo enää kuukauttakaan, joten joukkueita vois pikkuhiljaa alkaa varaileen.

Ai enkö malta odottaa? EN!
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku järjestävä taho vois jo kohta alkaa viritteleen keskustelua NHL11-liigoista. Ilmeisesti jatketaan siitä, mihin keväällä jäätiin eli on divari ja liiga. Toivottavasti putoajat ja nousijat on yhä mielessä, jotta saadaan kätevä jatkumo aikaan. Eihän uuden Änhiksen julkkariin oo enää kuukauttakaan, joten joukkueita vois pikkuhiljaa alkaa varaileen.

Ai enkö malta odottaa? EN!

Jos ei muisteta tai liigassa käy kato niin itse olen halukas liittymään ylimmälle sarjatasolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös