Sarja 2-1 voitoissa Phoenixille. Huomenna jatkuu loput pelit. Ekan pelin Phoenix voitti 1-0 , toisen Anaheim voitti 4-2, ja kolmannen Phoenix voitti 4-3 , tiukkaa vääntöä siis! Hienoja pelejä, tosin 2-1 ja sarja katkolla vähän harmittaa, mutta minkäs teet :D
Hyviä pelejä ollut joo. Tiukkaa, muistaakseni laukaukset ja jäähytkin menneet aika tasan. Maalipaikat.. no, sanotaan että tasan, ei niitä ainakaan PHX:lla ole enempää... mulla menee päässä sekasin DHeartedia vastaan pelatut pelit ja finaalit, mutta katotaan muistanko mitään (oikein).
Eka finaali Phoenixille 1-0. En muista yhtään miten maali tuli, luultavasti joku rebound räkämaali, niitä on tullut näissä viime peleissä mulle aika paljon.
Toka peli aika selkeesti Anaheimille 4-2. Kolmannessa erässä oli 10 min jäljellä kun sain tehtyä 3-2 kavennuksen ja toivo eli, mutta sitten Bryzgalov haroi naama jäässä toista kertaa pelissä tyhjää ja kiekko persiin taakse. Repeilin kyllä tossa vaiheessa, pakkoko sen on aina jossain pelissä tunaroida. Kahdesti.
Kolmanteen lähdin piruuttani kokeilemaan eka erän alusta 3-2 karvausta ja sainkin osittain sen ansiosta nopeen 1-0 johdon. Tais olla 47 sekuntia pelattu. Sitten oli Hillerin vuoro kämmätä ja mun vuoro nauraa vielä räkäsemmin kun Iljalle; Joonas tuli maalilta ulos kohti päin liruvaa kiekkoa, kääntykin sitten takasinpäin ja kiekko pompsahti luistimesta suoraan Lombardille jolla tyhjä rysä edessä. Thänks :D
Siinä vaiheessa 2-0, yhden vielä sain sisään ennen Anaheimin kahta kavennusmaalia, ja neljäs ja voittomaali tuli sekin ankkojen avustuksella. Vedin hätäpurun omista joka pomppi keskialueella ankkapakin lavan yli, Doan kiitti ja sujahti läpiajoon ja kiitti maalilla. Tais olla ainoa läpiajomaali mulle finaaleissa, enkä montaa tehnyt DHeartediakaan vastaan. Nyt mun rankkarit 0/6 DHeartedia vastaan ja finaaleissa...
Yhden vielä Anaheim runno maalin edestä, Getzläf tais olla, mutta ei riittänyt ja päätty 4-3.
Semmosta, jospa tänään ehtisi sitten lisää.