PS3: NHL10 liiga

  • 28 532
  • 464

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin nyt on eka kierros playoffeista ohi ja 3-0 otteluvoitot Oravan St.Louisista. Eka peli meni aika suvereenisti 7-1 voitolla, mutta muut kaksi olivat tiukkaa vääntöä lukeim 2-0 ja 3-1 , ainakin viimeisessä pelissä tilanteet menivät helposti St.Louisille. Ei vaan uponnut hyvin pelanneelle Hillerille. Tästä on hyvä jatkaa. Kiitos Oravalle ! :) Nyt vain muut pelailemaan.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin nyt on eka kierros playoffeista ohi ja 3-0 otteluvoitot Oravan St.Louisista. Eka peli meni aika suvereenisti 7-1 voitolla, mutta muut kaksi olivat tiukkaa vääntöä lukeim 2-0 ja 3-1 , ainakin viimeisessä pelissä tilanteet menivät helposti St.Louisille. Ei vaan uponnut hyvin pelanneelle Hillerille. Tästä on hyvä jatkaa. Kiitos Oravalle ! :) Nyt vain muut pelailemaan.

Joo ensimmäisen jälkeen kelailin, että näinköhän tässä otetaan turpaan kolme matsia oikein kunnolla. No onneksi ei sentään. Mukavat pelit olivat kyllä. Toivottavasti saadaan vielä kevätliigakin pystyyn.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vulakille terveisiä, minä voin tänään pelailla ~24 asti. Välillä käyn piskin kanssa pihalla ja jotain pitää syödäkin, mutta muuten linjoilla.

En ole viime aikoina änäriin paljoa koskenut, nyt otin kolme harkkamatsia ja jokaisesta pataan samalla sapluunalla: mistään en saa kiekkoa sisään ja Bryzgalov imuroi puolet vedoista, joten ei hirveän hyvältä näytä poffeja ajatellen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Myös toinen pari uunista ulos, eli Canucksit jatkoon otteluvoitoin 3-2. Todella tiukkoja vääntöjä oli jokaikinen matsi, yhden Flyers ratkoi jatkoajalla. Ja olin ite kokoaika jotenkin siinä uskossa että nämä on paras seitsemästä systeemillä. Varmasti olisin puristanut ohjainta ihan erilailla jo siinä tilanteessa kun sarja oli katkolla 2-1 voitoin Flyersille. Olpaalle kiitos hyvästä sarjasta, näin kävi tällä kertaa.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Ihan hyvät matsit oli.. Parempi voitti, ei siin mitn. Tuurit Canucksille jatkopeleihin.

Nyt ei tartte kattoa seisovaa Prongeria tai Gagnea, joka surffaa siellä ja täällä, mutta jämähtää kun pitäis surffata kohti kiekkoa ja ylivoimahyökkäystä kohti : )

Se Raycroft veto oli minulle aika shokki ottelun alussa :D

EDIT: Oli juuri se matsi. Muille tiedoksi, että pleijareissa on normi 5min jatkoaika + mahdolliset rankkarit.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Se Raycroft veto oli minulle aika shokki ottelun alussa :D

Joo ideana olikin vähän hämätä mutta toisaalta monesti jotkut sanoo että Luongon ansiosta voitit jne. Nyt päätin näyttää että kyllä se Raycroft osaa olla yhtälailla siellä tolppien välissä. Taisi muuten olla juuri sama matsi mikä meni jatkoajalle, vai muistankohan väärin?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jahas Poffeja.. koskas Dhearted ehtii pelaileen matseja pois? Itelleni yleensä sopii parhaiten kello 22 jälkeen, vaikka ihan arkisinkin. Tänään kuitenkin vasta myöhemmin, jos vastustaja haluaa jo tänään ottaa ekoja.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Se7en.

pääsen pleikan ääreen tiistaina, jolloin voin pelata 19-> koko illan, joten voitaisiin siinä pelata vaikka kaikki pelit pois. Jos sinulle käy vasta 22 jälkeen passaa myös, mutta ilmoittele, niin tiedän milloin päivystän.
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
Vulakille terveisiä, minä voin tänään pelailla ~24 asti. Välillä käyn piskin kanssa pihalla ja jotain pitää syödäkin, mutta muuten linjoilla.

En ole viime aikoina änäriin paljoa koskenut, nyt otin kolme harkkamatsia ja jokaisesta pataan samalla sapluunalla: mistään en saa kiekkoa sisään ja Bryzgalov imuroi puolet vedoista, joten ei hirveän hyvältä näytä poffeja ajatellen.

Kiitos hyvistä peleistä. Jäin kyllä jyrän alle jokaisessa pelissä :) parempi voitti !=)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tässä vielä tilannepäivitystä playoffseja koskien. En ole tätä pleikan kautta tarkistanut, mutta kommenttien perusteella pelit ovat päättyneet seuraavasti:

ANA(Calci)-STL(Orava) 3-0
PHO(kamenski)-PIT(Vulak) 3-0
CAR(Dhearted)-BOS(se7en)
PHI(Olpa)-VAN(Nässe) 2-3

Ei siis varsinaisia yllätyksiä päässyt vielä syntymään.

Tylsää kyllä, että pleijaritkin ratkaistaan rankuilla. Muistaakseni tähän ei päässyt vaikuttamaan sarjaa kasatessa.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos hyvistä peleistä. Jäin kyllä jyrän alle jokaisessa pelissä :) parempi voitti !=)

PHO(kamenski)-PIT(Vulak) 3-1

Et sentään jokaisessa pelissä, sarjahan päättyi 3-1 :). Oli hyvät pelit toista lukuunottamatta, siinä melkein meni jo komedian puolelle kun ei Fleury saanut mitään kiinni ja jos sai niin omat kävivät nuijimassa kiekon omaan rysään. Et edes säälinyt miestä ja ottanut vaihtoon ;) Kolmannessa pelissä pelissä sitten Bryzgalov antoi vähän eteen ja hörppäsi kaksi maalin takaa.

Tulokset vielä, luulen että muistan oikein:
2-1 ja.
9-1
2-3
3-2 ja.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otteluparit vissiin menevät Anaheim - Vancouver ja sitten Phoenix - Carolina/Boston. Vancouver pelottaa jo valmiiksi :D Luongo on vaa niin kova, ja toki pelaajakin on loistava kun on itsensä tänne asti kammennut. Loistavia pelejä odotellessa !
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Otteluparit vissiin menevät Anaheim - Vancouver ja sitten Phoenix - Carolina/Boston. Vancouver pelottaa jo valmiiksi :D Luongo on vaa niin kova, ja toki pelaajakin on loistava kun on itsensä tänne asti kammennut. Loistavia pelejä odotellessa !

No Raycroft aloittaa maalilla, jatkaa niin kauan kunnes häviää matsin. ;)

Tänä iltana vois olla hyvää aikaa taas pelata, about klo 17-18? Pistä vaik privana tarkempaa aikataulua milloin sulle kävis.

EDIT: ai niin, jos/kun tuo kojoottien vastus ei ole ratkennut niin tuskinpa voimme vielä pelata.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joo pelaillaan tuo viimeinen puolivälieräpari varmaan huomenna pois, niin päästään jatkoille. Harmi että tuo pleikka on toisella paikkakunnalla parhaillaan niin ei pääse pelaamaan, polttelisi kyllä kummasti...
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Tiistai on kyllä kaikista viikonpäivistä sitten se huonoin allekirjoittaneelle. Olen menossa huomenna tietysti hallille ja keskiviikkoaamuna on taas törkeän aikainen herätys, joten pitäisi päästä edes suurinpiirtein ajoissa nukkumaan. Keskiviikkona pelaaminen varmaan onnistuisi heti alkuillasta kello 17 ->
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No Raycroft aloittaa maalilla, jatkaa niin kauan kunnes häviää matsin. ;)

Tänä iltana vois olla hyvää aikaa taas pelata, about klo 17-18? Pistä vaik privana tarkempaa aikataulua milloin sulle kävis.

EDIT: ai niin, jos/kun tuo kojoottien vastus ei ole ratkennut niin tuskinpa voimme vielä pelata.


Joo ei vissiin pysty pelaamaan ennenkuin tuo toinen ottelupari on selvinnyt. Ikävä kyllä.. kuumottas aika paljon pelailla :D

Noh, keskiviikon jälkeen sitten jos Boston ja Carolina saavat pelattua kaikki pois :)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Tiistai on kyllä kaikista viikonpäivistä sitten se huonoin allekirjoittaneelle. Olen menossa huomenna tietysti hallille ja keskiviikkoaamuna on taas törkeän aikainen herätys, joten pitäisi päästä edes suurinpiirtein ajoissa nukkumaan. Keskiviikkona pelaaminen varmaan onnistuisi heti alkuillasta kello 17 ->

Jos pelataan keskiviikkona 18:30 alkaen kaikki pelit pois? Tai huomenna illalla yksi ja loput ke, molemmat vaihtoehdot käy.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täytyy nyt välittää anteeksipyynnöt kanssapelaajille, kun jäi noita joitain matseja pelaamatta määräaikaan mennessä ja omalta osaltani olin viivyttämässä poffien alkua. Omat ja muiden aikataulut eivät vain täsmänneet ilmeisesti. Itsellä aika pelaamiseen löytyi myöhään arki-illoista ja viikonloppuisin eikä juurikaan koskaan muulloin.

Onnea playoffeihin päässeille ja kiitokset monista hyvistä peleistä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jaa en sitten mennytkään peliin, joten jos Dhearted on ysin jälkeen linjoilla, niin voitas hakata muutama peli pois, jos en suoraan kolmessa saa poikki ;)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Jaa en sitten mennytkään peliin, joten jos Dhearted on ysin jälkeen linjoilla, niin voitas hakata muutama peli pois, jos en suoraan kolmessa saa poikki ;)

Puhut nyt kuitenkin runkosarjan moraalisesta voittajasta, että tosiaan kolmea peliä enempää tuskin tarvitsen ;). Pelit passaa kyllä tuossa about 21-22 alkaen, laitan vaikka yv:n jatkoaikaan ja pleikalla kun olen valmis pelaamaan.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Puhut nyt kuitenkin runkosarjan moraalisesta voittajasta, että tosiaan kolmea peliä enempää tuskin tarvitsen ;). Pelit passaa kyllä tuossa about 21-22 alkaen, laitan vaikka yv:n jatkoaikaan ja pleikalla kun olen valmis pelaamaan.

Juu pistä vaan, mä tässä jo odottelen. Semmonen kutina, ettei pelit vielä tänään lopu.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Dhearted jatkoon voitoin 3-1. Harvinaisen ärsyttävä vastustaja =)

Mikäs minusta niin ärsyttävän teki? Hain ehkä turhan paljon takakulma one-timereitä, mutta tein myös monta maalia myös läpiajoista ja maalin edestä.

Tiukkoja pelejä oli kaikki, ekassa olin aivan täysin jyrän alla mutta sain venytettyä pelin jatkoajalle, jossa Whitney teki todella komean läpiajo maalin. Tuo maali oli ehkä koko sarjan ratkaisevin.

Voitin vielä seuraavan pelin, jota myös hienoisesti hallitsin. Kolmatta peliä hallitsin etenkin loppua kohden, mutta se7en vei viileällä viimeistelyllä pelin nimiinsä.

Neljäs ja ratkaiseva ottelu oli loppuun asti tasainen, viimeisessä erässä Brindamour teki komean nousun maalille harhauttaen yhden pakin ja siiräten kiekon takakulmaan.

Boston puolusti läpi sarjan todella hyvin ja maalipaikat olivat tiukassa, tosin ei minunkaan päähän hirveästi tuhannen taalan paikkoja siunaantunut. Rehdit pelit ja hyvillä mielin välieriin.

Revanssia kevätliigassa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös