PS3: NHL10 liiga

  • 28 526
  • 464

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nässe, sopisiko huomenna joskus 18:00 eteenpäin välierien pelaaminen?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Mikäs minusta niin ärsyttävän teki? Hain ehkä turhan paljon takakulma one-timereitä, mutta tein myös monta maalia myös läpiajoista ja maalin edestä.
Juu en tokikaan tarkoittanut, että pelityylissäsi mitään vikaa varsinaisesti, mutta aika ärsyttävän suurella prosentilla viimeistelet maaleja. Täytyy sanoa, että käsittämättömällä tavalla veivaat kyllä välillä maalivahdin ihan solmuun. Lisäksi käytät ehkä eniten ikinä laitaansitomista, missä ei tietenkään ole mitään väärää siinäkään. Ärsytti silti :)

Tiukkoja pelejä oli kaikki, ekassa olin aivan täysin jyrän alla mutta sain venytettyä pelin jatkoajalle, jossa Whitney teki todella komean läpiajo maalin. Tuo maali oli ehkä koko sarjan ratkaisevin.
Totta. Harmittavasti vielä ryssin oman paikkani, kun katselin syöttöpaikkaa takatolpalle, mutta päätin sitten yrittää jotain aivan muuta ja pääsit jälkitilanteesta karkuun. Komea maali kyllä.

Voitin vielä seuraavan pelin, jota myös hienoisesti hallitsin. Kolmatta peliä hallitsin etenkin loppua kohden, mutta se7en vei viileällä viimeistelyllä pelin nimiinsä.
Toiseen peliin muutin hieman taktiikkaa ja ajattelin, että hieman hyökkäävämmällä pelillä saan verkonkin heilumaan. Toisin kävi ja minusta tämä oli aika selvää kauraa sulle.

Kolmas peli sen sijaan alkoi multa hyvin ja sain ne kaksi pikamaalia heti ensi erään. Sitten tässä pelissä taisi tulla se tilanne, kun mun äijä hakkas poikittaisella sun kyykyssä olevaa ukkoa vihellyksen jälkeen ja lähti boxiin. Nerokasta muuten pitää kyykkynappia pohjassa, kun toinen pökkii persiille. Näytti sen verran hölmöltä, että naurahdin jopa ääneen. Lopussa olin kyllä täysin jyrän alla, mutta sain pidettyä johdon.

Neljäs ja ratkaiseva ottelu oli loppuun asti tasainen, viimeisessä erässä Brindamour teki komean nousun maalille harhauttaen yhden pakin ja siiräten kiekon takakulmaan.
Jäätävää viimeistelyä jälleen oli se viimeinenkin maali. Pääsin juuri tasoihin ja ajattelin, että taitaa mennä jatkoille, mutta eipä sitten. Sun kanssa piti kyllä olla koko ajan hereillä, sillä pienikin herpaantuminen johti verkon heilahdukseen.

Boston puolusti läpi sarjan todella hyvin ja maalipaikat olivat tiukassa, tosin ei minunkaan päähän hirveästi tuhannen taalan paikkoja siunaantunut. Rehdit pelit ja hyvillä mielin välieriin.
Juu parempi voitti, ei siinä mitään. Eka peli olis periaatteessa voinut kääntyä mulle, jolloin sarjasta olis saattanut tulla erilainen. Tai sitten ei. Näin tällä kertaa ja tsemppiä sulle jatkoon! En yllättyisi, jos veisit koko sarjan.

Revanssia kevätliigassa!
Juurikin näin!
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Olin muuten siinä uskossa, että pleijareissa pelit pelattaisiin ratkaisuun asti ilman rankkeja, mutta väärin luulin. Toivottavasti tämän saa liigaa aloittaessa jotenkin määritellä, sillä olisi ollut todella ärsyttävä vedellä rankkareita esim. Dheartedia vastaan ensimmäisessä ottelussa. No, eipä tarvinnut, kun kaveri rankas jo jatkoajalla, mutta rankkarit oli minuutin päässä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Olin muuten siinä uskossa, että pleijareissa pelit pelattaisiin ratkaisuun asti ilman rankkeja, mutta väärin luulin. Toivottavasti tämän saa liigaa aloittaessa jotenkin määritellä, sillä olisi ollut todella ärsyttävä vedellä rankkareita esim. Dheartedia vastaan ensimmäisessä ottelussa. No, eipä tarvinnut, kun kaveri rankas jo jatkoajalla, mutta rankkarit oli minuutin päässä.

Saatan olla väärässä, mutta muistaakseni tätä ei päässyt määrittämään. Tai sitten kävi itselle fiba. Oishan noi ehdotonta päästä pelamaan 5 vs. 5 siihen ratkaisuun saakka.

Huomaa kyllä että aktiivisilla pelaajilla pelejä saadaan pelattua hyvään tahtiin. Toki pleijareihin löytyy enemmän kiinnostusta muutenkin. Oonkohan jotenkin hullu, mutta ois kiva päästä kattomaan finaaleja. Sellanen mahdollisuus tonne pitäs vielä meille friikeille rakentaa ;)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nässe, ilmoittele kun pääset pelailemaan. Tänään käy milloin vain =)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistin privana jo viestiä mutta sillä uhalla ettet ole kirjautuneena vaan lurkkaat, niin olen nyt linjoilla ja valmis pelaamaan pelit alta pois. Seuraava mahdollisuus maanantaina, to-su en pääse pleikkarille.

Joo pelatkaa vaan pois ettei finaalit sitten veny ainakin ensiviikolle :D jos vaikka saataisiin liiga pakettiin tämän viikon aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joo mulle ei enää tänää käy, joten joudutaan pelaamaan ensi viikolla. Ottelemassa kaljaa loppu illan tässä, niin ei oikein taivu pleijareihin. Huomenna ja sunnuntaina olisi tosin pelit passannut. Mutta ensi viikolla liiga kasaan'
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Nopeesti näyttää nyt menevän ja jänniä pelejä varmasti ollut... Harmi, että ite jäin juuri yhdeksänneksi ja pleijareiden ulkopuolelle, mutta kevätliigassa sitten paremmalla pelillä jatkoon. Sen siitä saa, kun pelaa huonosti. :)

Huomaa kyllä että aktiivisilla pelaajilla pelejä saadaan pelattua hyvään tahtiin. Toki pleijareihin löytyy enemmän kiinnostusta muutenkin. Oonkohan jotenkin hullu, mutta ois kiva päästä kattomaan finaaleja. Sellanen mahdollisuus tonne pitäs vielä meille friikeille rakentaa ;)
Olis kyllä hieno päästä kattoon pleijareita eli samaa mieltä ku Gr8-8. Vähä samalla tavalla, ku kiekko-tk:ssa... :)
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna tai viikonloppuna lähes mihin aikaan vain käy mulle. Olin reissussa niin vasta äsken huomasin viestisi...

Käykö tänään? :D fiilis ois kova. Huomenna ei varmaan käy, tulee HIFK:n peli telkusta ja pitäs siinä vissii "pari" kaljaa ottaa..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh, tiukat on välierät anaheimin ja vancouverin välillä. Toi Raycroft on kyl maaginen, en tajuu! Eka peli meni 2-1 vancouver voitti ja toisen voitin 6-1, kolmas peli meni puhtaasti 3-0 vancouverille Raycroftin nollatessa. MISTÄÄN EI MENNYT SISÄÄN :D

Noh, vielä on aikaa ennenkuin Ducks luovuttaa! Neljäs ja ehkä ratkaiseva peli alkaa kohta..

EDIT: Anaheim jatkoon voitoin 3-2 ! Oli kyllä parhaimmat pelit mitä olen koskaan pelannut. Todella jännittävää vaikka kaksi viimeistä veinkin selkein numeroin. Otteluvoitot olivat jo katkolla Vancouverille, mutta jotenkin uskoin vielä nousuun. Ketjun vaihdot auttoivat ehkä asiaa. Noh, hyvä fiilis on loistavista peleistä Nässen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
EDIT: Anaheim jatkoon voitoin 3-2 ! Oli kyllä parhaimmat pelit mitä olen koskaan pelannut. Todella jännittävää vaikka kaksi viimeistä veinkin selkein numeroin. Otteluvoitot olivat jo katkolla Vancouverille, mutta jotenkin uskoin vielä nousuun. Ketjun vaihdot auttoivat ehkä asiaa. Noh, hyvä fiilis on loistavista peleistä Nässen kanssa.

Joo tosi viihdyttäviä matseja oli kaikki, vaikka parissa pelissä repeskin lukemat aikalailla. Mutta kyllähän se harmittaa kun annoin sun vieda 2 viimeistä matsia putkeen ja päästää sinut jatkoon. En tiedä oliko tuo maalivahti sekoiluni sit osasyynä vai se että kun tosiaan oli sarjassa katkon paikka niin puristin ohjainta normaalia enempi, veikkaan jälkimmäistä. Mutta kaikesta huolimatta toivotan onnea ja menestystä Anaheimille finaaliin.

PS: Canucks tulee kevätliigassa olemaan entistä hurjemmassa vedossa ja finaaliin mennään että rytinä vaan käypi.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tosi viihdyttäviä matseja oli kaikki, vaikka parissa pelissä repeskin lukemat aikalailla. Mutta kyllähän se harmittaa kun annoin sun vieda 2 viimeistä matsia putkeen ja päästää sinut jatkoon. En tiedä oliko tuo maalivahti sekoiluni sit osasyynä vai se että kun tosiaan oli sarjassa katkon paikka niin puristin ohjainta normaalia enempi, veikkaan jälkimmäistä. Mutta kaikesta huolimatta toivotan onnea ja menestystä Anaheimille finaaliin.

PS: Canucks tulee kevätliigassa olemaan entistä hurjemmassa vedossa ja finaaliin mennään että rytinä vaan käypi.


Joo "maalivahtisekoilu" näytti eka toimivan aika mallikkaasti, ainakin Raycroftin pelatessa. Luongo oli jotenkin aivan pihalla joka pelissä :D Kiitos peleistä ja kevätliigassa nähdään sitten finaalissa? ;)

Nyt vain odotellaan ketä vastaan pääsee finaalit pelailemaan..
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raportoikaa sitten miten finaalisarja etenee ja päättyy, toivottavasti menee vähintään 4. matsiin ettei suoraan nollille vie toinen. :)

Joo laitetan infoa kun päästään pelailemaan ! toivottavasti tulee tiukka ja hyvä sarja :)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Mahdollisesti. Voi olla, että pitää tuoda töitä kotiin ja menee töitä tehdessä koko ilta, tai sitten pääsen jo hyvissä ajoin neljäksi himaan. Vielä ei pysty sanomaan.


Olen itse pelivalmiudessa, pleikan kautta yv:tä tai tänne kirjoittelet kun haluat pelata, niin onnistuu.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jooh, vituikshan nämä suunnitelmat meni, sorry. Töistä pääsen lähtemään vasta nyt, pakolliset rutiinit vielä himassa eli noin kuudeksi ehdin pelaamaan.

Koittakaahan pelailla tänää vaikka kaikki ;) pääsisi ehkä pelaamaan finaaleja jo tänään jos vain jaksaa. Sais tän pakettiin ja uutta liigaa pikkuhiljaa kasattua myös.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Ei ole sitten vituttanut näin paljon toviin... No kamenski ansaitusti jatkoon, vaikka sarja olisi voinut mennä toisinkin. Raportteja kunhan kyrpiminen pienentyy. Otteluvoitot 3-1.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Uutta liigaa voisi alkaa laittamaan pystyyn, että päästään heti pelaamaan uutta. Onko halukkaita vetäjiä? Itsekkin voin, jos kukaan muu ei ole halukas.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kamenski, käykö tossa puolentunnin tai tunnin päästä finaalien pelailu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös