PS3: NHL10 liiga

  • 28 797
  • 464

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Minnesota 2
Montreal 1
Colorado 1

Siinä mun puuttuvat matsit. Heitelkää vaikka YV:llä tai Pleikkarin kautta viestiä, niin pelataan matsit pois. Mulle käy hyvin esim. tämä ilta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vancouver Canucks odottaa pelejä alla olevilta joukkueilta. Jos vaik pistää yv:llä aikoja milloin sopis, itse pystynen pelaamaan minä hetkenä hyvänsä...

CHI 1
SJ 2
MON 1
COL 2
LA 1
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Ohan sitä tullut yritettyä nyt yksityisviestejäkin lähettelemällä, mutta heikolta näyttää. Ainoastaan Koivistoinen tarttu koukkuun ja saatiin pelit pelattua viime viikolla.

Nyt ainakin Fupar ja Dkotka sai viestit, joten toivottavasti sieltä sais kolme peliä viel pois, niin saatais joskus pleioffit käyntiin..
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Itelläkin taitaa ainut joukkue olla Mikko6000/New Jersey, jota vastaan kantsis pelit viä pelata... Joten Mikko6000 pistä vaikka yv:tä kehiin, koska pelit saataisiin pelattua, mutta ite en kyllä töistä pääse kun 5-6 mais, joten sen jälkeen...
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Pitäisikös nyt jo suosilla poistaa liigasta ainakin noi kellä on 30 tai vähemmän pelejä pelattuna? Näkis taas vähän tilannetta...

Lisäksi nuo jolla on pelejä pelaamatta olis syytä aktivoitua ja kysellä niitä pelejä tai ainakin infota onko aikomustakaan pelata noita pelejä loppuun. Ei taida vaan onnistua pleijareiden käynnistäminen, jos yksikin peli puuttuu vai kuinka on GR8-8?

Kaikki varmaan ymmärtää, että se todellakin vaatii aktiivisuutta kyseisiltä joukkueilta. Näketkö GR8-8 kellä on ketäkin vastaan pelejä vielä pelaamatta, niin näkis vähän kellä on yleensäkin mahkut suoriutua lopuista peleistään...

Jonkun verran olis vielä parantamisen varaa EA:lla tuossa liiga sydeemissä esim. Kunnon otteluohjelma, pistepörssi yms... :)
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Rupean nyt viihdyttämään itseäni väkivaltaviihteellä, mutta pleikkarilla viestiä, jos joku aiemmin mainitsemistani jengeistä on linjoilla.

Tuleekos muuten myös kevätliiga?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jees, meikäläinen on pahoillaan mutta ei vaan veny enää pelaamaan hirveästi tuon kello neljän jälkeen enää lähiviikkoina. Eli en iltaisin oikein pääse muiden kiireiden takia pleikkarin ääreen.

Eli New Jerseyn voi poistaa liigasta ettei jää roikkumaan tuonne. Onneksi olen kuitenkin viimeisten joukossa...heh. No joo, hauskaa oli. Kiitokset kaikille vastustajille!
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Pitäisikös nyt jo suosilla poistaa liigasta ainakin noi kellä on 30 tai vähemmän pelejä pelattuna? Näkis taas vähän tilannetta...

Poistaa voisi minunkin puolestani, mutta 30 matsia on aika railakas veto. Ennemmin 20 tai 25 IMO.

Jonkun verran olis vielä parantamisen varaa EA:lla tuossa liiga sydeemissä esim. Kunnon otteluohjelma, pistepörssi yms... :)

Jonkun verran? Aika paljonkin... :-)

Philly yrittää olla tänä iltana linjoilla... taas ollut 10 työpäivää putkeen... huoh.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vancouver Canucks odottaa pelejä alla olevilta joukkueilta. Jos vaik pistää yv:llä aikoja milloin sopis, itse pystynen pelaamaan minä hetkenä hyvänsä...

CHI 1
SJ 2
MON 1
COL 2
LA 1

Nyt on privaviestiä laitettu kaikille yllä oleville tiimeille jos sais vaik peliä aikaseksi.

Älkää nyt vielä poistelko mitään tiimejä, eihän tässä ole kuin viikko aikaa niin sumplitaan viikon päästä sit mitä ja ketä poistetaan jne.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Käytin nyt omaa harkintakykyäni ja poistin liigasta New Jerseyn lisäksi Montrealin, jolla oli 15 peliä pelattuna. Tässä viikon aikana ei vaan millään kerkeä pelaamaan noita loppuja matseja. Mielellään en heti lähtisi tiputtamaan noita 30+ pelanneita jengejä. Se on kuitenkin jo aika iso nippu matseja.

Jengejä on nyt mukana 23, joten jos olette pelanneet 44 peliä niin homma on paketissa (huomioikaa että tää määrä on saattanu vähentyä tosta aikasemmasta listauksestani kun jengejä on nyt tiputettu kaks lisää). Liigasta tippuvat todennäköisesti myös Colorado ja LA Kings, joten 40 pelattua peliä saattaa olla lähellä sitä määrää joka vaaditaan playoffpaikkaan.

Tää systeemi on kyllä todella syvältä. Rehellisesti sanottuna, mulla ei oo hajuukaan miten toi toimii, mutta oletan, kun kaikki pelit on pelattu niin pleijarit käynnistyy itsestään. Mistään napista niitä ei saa päälle. En myöskään nää mitään statseja sen enempää, enkä siis tiedä kenellä on mikäkin peli pelaamatta.

Ei tarvii varmaan kyllä itse edes huolehtii pleijareista, kun tipuin just poistettujen jengien myötä sijalle 17 (olettaen, että 16 pääsee mukaan). :)

Ihme juttu, että kolmannes jengeistä jättää sarjan kesken. Kenellekään ei varmaan tullut yllätyksenä, että tohon sitoutuu vähän aikaa. Jos kevätliigan joku järjestää, niin etusijalle kannattaa laittaa tämän sarja loppuunpelanneet ja pelata se pienempänä liigana.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Voiskohan Fupar/Wod vastata mun laittamaan privaviestiin, että millon ehdit pelaamaan? Kolme peliä puuttuu ja DKotka lupaili tässä joskus pelailla puuttuvan pelin pois, mutta Fupar ei ole vastannut mitään.

Loppuvenymiset nyt viel, niin saadaan pleijarit käyntiin! Niitä on odotettu.
 
Eilen saatiin pelattua Anaheimin kanssa pitkään odotettu ja kaivattu peli. Olikin ehkäpä syksyn "paras" peli, molemmat puolustivat erittäin hyvin ja vain muutamat virheet ratkaisivat ottelun. Saa nähdä mitä on luvassa pleijareissa, jos Anaheim ja Ottawa siellä kohtaavat.

Vielä pitäisi saada pelattua pelejä. Pingviinit ja Detroit nyt ainakin tulevat mieleen, joita vastaan olisi vielä 2 peliä, tais Calgarykin olla tässä 2 peliä jäljellä listassa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Onko Jatkoajassa vain yhden liigan verran pelaajia? No, minä voin tulla seuraavaan liigaan mukaan.

Ei täällä ole edes yhden liigan verran pelaajia :)

Nyt vaan pelejä sisään. Koittakaa pelata ainakin noita aktiivisimpia joukkueita vastaan pelit pois. Joulukuussa aletaan tiputtelemaan kuitenkin jengejä tuota passiivisimmasta päästä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
On se kyllä ihme. Täällä on muutamia jätkiä, jotka huutelee ja kyselee muita pelaajia pelaamaan loput pelit pois. Sitten on joitakin, joilla on pelejä pelaamatta, mutta eivät vaivaudu mitään vastaamaan. Ei se nyt voi olla niin vaikeeta joko ilmottaa peliaikaa tai sitten poistua liigasta, jos sellaista ei aio kalenteristaan löytää.

Ei se oo niin hankalaa. Seuraavaa liigaa perustettaessa pitää vähän kyllä löytyä jo sitoutumustakin, jotta saadaan se pelattua edes joskus loppuun. Tästä liigasta en mene enää vannomaan.

[/avautuminen]
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Loppuviikon voin päivystää vaikka jatkuvasti linjoilla. Äkkiähän nuo pelaa jos vaan löytyy kaveria linjoilta. Päivällä ei vaan ole muita online, illalla/yöllä taas ne samat naamat. Omat puuttuvat pelit löytyy tästä.

2 Minnesota
2 LA
2 Chicago
2 Philly (Tämä ei tuu toimimaan)
1 San Jose
1 Ottawa
1 Colorado

Ottakee yhteyksiä, helpot pisteet.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
2 Philly (Tämä ei tuu toimimaan)

Juuri näin. Tämä tulee olemaan melkoinen ongelma.

Muutamia sivuja taaksepäin tästä jo puhuttiinkin, mutta edelleenkään emme saa Flamesin kanssa pelattua pelejä, tänään viimeksi kokeiltiin. Vaikka minulla on enään muutamia pelejä jäljellä niin minun pitänee jättäytyä pois. Tod.näk. mun päässä on jotain häikkää kun veljen kanssa tekee samaa. Ei muiden, ainoastaan näiden kahden persoonan kanssa.

Kertokaahan sitten edes kuinka poffit etenee... kiinnostaa kuitenkin sen verran : )

Kiitos kaikille vastustajille. Hyviä pelejä on ollut useita ja ohjainkin on välillä saanut siivet allensa...
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Muutamia sivuja taaksepäin tästä jo puhuttiinkin, mutta edelleenkään emme saa Flamesin kanssa pelattua pelejä, tänään viimeksi kokeiltiin. Vaikka minulla on enään muutamia pelejä jäljellä niin minun pitänee jättäytyä pois. Tod.näk. mun päässä on jotain häikkää kun veljen kanssa tekee samaa. Ei muiden, ainoastaan näiden kahden persoonan kanssa.


Onko tämä se klassinen "ei pysty painamaan valmiiksi joukkuetta vaikka molemmat näkyy" -ongelma? Jotain vastaan kun pelasin niin varmaan 3 min odotin, mutta kyllä se aina lopulta onnistuu peliin pääseminen.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen saatiin pelattua Anaheimin kanssa pitkään odotettu ja kaivattu peli. Olikin ehkäpä syksyn "paras" peli, molemmat puolustivat erittäin hyvin ja vain muutamat virheet ratkaisivat ottelun. Saa nähdä mitä on luvassa pleijareissa, jos Anaheim ja Ottawa siellä kohtaavat.

Vielä pitäisi saada pelattua pelejä. Pingviinit ja Detroit nyt ainakin tulevat mieleen, joita vastaan olisi vielä 2 peliä, tais Calgarykin olla tässä 2 peliä jäljellä listassa.

Oli kyllä hieno ottelu. Tarkkaa puolustamista molemmilta! Muutamat virheet ylivoimalla ratkaisivat ottelun Ottawalle.. alivoima maali katkaisi selkärankani. Mikään ei onnistunut sen jälkeen. Toivottavasti pelataan vielä pleijareissa! Mieluiten tietty finaalissa ;)

Edit: Onko Colorado poistettavien listassa? Yksi ainoa ottelu jäljellä juuri Coloradoa vastaan.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
On kyllä erikoinen ongelma tuo Philly vs Calgary. Jos noita pelejä ei saa pelattua, niin toisen teistä pitää oman logiikkanini mukaan tosiaan jättäytyä sarjasta pois. Pleijareita ei saa käyntiin, ennenkun kaikilla kaikki pelit pelattuna. Ei tässä kyllä ole takeita siitä, että pleijareita saisi tämänkään jälkeen käyntiin, mutta tähän on nyt vain luotettava.

Harvinaisen paska tää koko EA:n liigasysteemi.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Jos näin on, että joko Calgaryn Tai Phillyn täytyy jättäytyä pois, niin tottakai mä jään flamesillä pois. Mulla on kuitenkin muutama peli vähemmän pelattuna kuin Olpan Flyerseillä.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Juuri näin. Tämä tulee olemaan melkoinen ongelma.

Muutamia sivuja taaksepäin tästä jo puhuttiinkin, mutta edelleenkään emme saa Flamesin kanssa pelattua pelejä, tänään viimeksi kokeiltiin. Vaikka minulla on enään muutamia pelejä jäljellä niin minun pitänee jättäytyä pois. Tod.näk. mun päässä on jotain häikkää kun veljen kanssa tekee samaa. Ei muiden, ainoastaan näiden kahden persoonan kanssa.

Kertokaahan sitten edes kuinka poffit etenee... kiinnostaa kuitenkin sen verran : )

Kiitos kaikille vastustajille. Hyviä pelejä on ollut useita ja ohjainkin on välillä saanut siivet allensa...

Muistaakseni luin joskus tuosta NAT:sta sen verran, että vois aiheuttaa tuonlaisen ongelman... Onko nyt jommalla kummalla tai molemmilla NAT tyyppi 3? Mikäli molemmilla on ei pitäs onnistua online peli niiden kesken... Voin muistaa väärinkin.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Jos näin on, että joko Calgaryn Tai Phillyn täytyy jättäytyä pois, niin tottakai mä jään flamesillä pois. Mulla on kuitenkin muutama peli vähemmän pelattuna kuin Olpan Flyerseillä.

Kuten sanoin, luultavasti se on minusta kiinni kun ei toimi koska sulla ei ole muiden kanssa tehnyt tätä, minulla on. Ja kuten sanoin, tässä tapauksessa on oikeutetumpaa että minä hyppään ulos.

Onko tämä se klassinen "ei pysty painamaan valmiiksi joukkuetta vaikka molemmat näkyy" -ongelma? Jotain vastaan kun pelasin niin varmaan 3 min odotin, mutta kyllä se aina lopulta onnistuu peliin pääseminen.

No siis se kumpi hyväksyy niin molemmat näkyy, se kumpi haastaa niin ei näy kuin oma nimi. Ja on tuossa odoteltu joskus jonkun aikaa : )

Toki voidaan mun puolesta huomenpäivällä kokeilla ja vaikka odotella se 5-10min (jos Flamesille vaa passaa)? Mielellään taistelen playoff-spotista loppuun asti jos saadaan nämä pelattua pois.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Muistaakseni luin joskus tuosta NAT:sta sen verran, että vois aiheuttaa tuonlaisen ongelman... Onko nyt jommalla kummalla tai molemmilla NAT tyyppi 3? Mikäli molemmilla on ei pitäs onnistua online peli niiden kesken... Voin muistaa väärinkin.

Joo siitä se on kiinni. Muistan kun itsekin NHL08 ja 09:ssä kirosin tuota kun monesti jämähti siihen missä joukkeita valitaan eikä pääse peliin. Sitten joku kerta säätelin modeemin palomuuri tms. asetuksia niin ei ole enää koskaan ollut ongelmaa ja aina pääsee peliin. Harmi kun en vaan osaa neuvoa miten tuo muutetaan kun en muista itsekään mitä säädin....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös