PS3: NHL10 liiga

  • 28 795
  • 464

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Online. Nyt.

Jos nyt yhden tai kaks peliä sais edes aikaiseksi, mutta aika hiljaselta näyttää.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
noni tänään olisi aikaa pelailla. Mielellää vois tänne ilmottaa että monelta pelattas että vois vähä lämmitellä eka ku ei noi ekat pelit oikein mene putkee kylmiltää. ollu taukoo taas täs. Mut joo kellonaikoja vois laitella jos jotain haluttas pelata. mielellää pienellä varotusajalla :) Ei oo langatonta nii en oo molemmis online samaa aikaa.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Meen nyt pelaamaan, jos koivistoinen tai joku muu sattuu olemaan paikalla, niin saadaan peliä kehiin.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Pahoittelen Akimoto, että hävisin just kun oltais päästy alottamaan peliä. Mun PS3 on paskana ja kuva freezailee silloin tällöin. Oon laittanu jo maahantuojalle viestiä tuosta, maailman eniten vituttavimmasta viasta. Helvetti, kun ei osata tehdä kestäviä laitteita. Vielä just kun sain sut langan päähän, ei olla pelattu vielä yhtään peliä...

Ehditkö muuten saada voiton tuosta pelistä?
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
2 peliä pelailin nyt ja orastava tappioputki alkoi kahdella tappiolla. Ensin tiukka puolustuspeli Edmonttonia kaatui 3.erän viimeisten minuuttien jäähyyn 2-1. Viimeisellä minuutilla vielä yritin painostaa kovaa mutta tulos oli laiha. Liian paljon jäähyjä ja en osaa vissiin enää vetää tiukkaa rannaria. :D

Toinen peli olikin NY Islanderssia vs joka tuli nyt paljon kovempaa päälle mitä edellisessä kohtaamisessa ja taululla olisi voinut olla rumemmatkin lukemat kun pari tolppaa tuli. Itse ottelu päättyi 3-0 vastustajalle sekin. Heikkous oli jälleen yllättäen jäähyilyssä. Statsny loukkaantui ekasta taklauksesta ja tosiaan kun tuli hyvä maalintekopaikka niin jäädyin ja rupesin lämäilee vaikka piti tehdä jotain aivan muuta. Sit syötöt eivät tahdo lähteä tarpeeksi nopeasti liikkeelle.

Jospa se tästä. :)
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Tosiaan oli Coloradoa vastaan äärimmäisen jännittävä peli, joka siis päättyi Edmontonin 2-1 voittoon. Taisi siinä lopussa olla tuhannen taalan paikka Coloradolla tasoittaa, mutta onneksi Roloson sai hanskan väliin... Kieltämättä vähän siinä kylmäs. :)

Lisäksi tuli pelattua pari peliä Nashvilleä vastaan ja ne sujuivatkin huomattavasti paremmin siis pelillisesti. Näistä tulikin sitten molemmista voitot, vaikka omat tilaisuutensa oli Nashvillelläkin...
Ilmesesti netti pelittää nyt kuitenkin paremmin vai kuinka akimoto?

Kiitokset taas hyvistä peleistä!
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Pahoittelen Akimoto, että hävisin just kun oltais päästy alottamaan peliä. Mun PS3 on paskana ja kuva freezailee silloin tällöin. Oon laittanu jo maahantuojalle viestiä tuosta, maailman eniten vituttavimmasta viasta. Helvetti, kun ei osata tehdä kestäviä laitteita. Vielä just kun sain sut langan päähän, ei olla pelattu vielä yhtään peliä...

Ehditkö muuten saada voiton tuosta pelistä?

Hmm, en huomannutkaan katsoa vielä, kun aloin heti etsimään uutta matsia. Toivottavasti ei voittoa minulle tullut niin voidaan joku kerta kokeilla uusiksi. Ei kiekko kerennyt vissiin edes tippua.

Lisäksi tuli pelattua pari peliä Nashvilleä vastaan ja ne sujuivatkin huomattavasti paremmin siis pelillisesti. Näistä tulikin sitten molemmista voitot, vaikka omat tilaisuutensa oli Nashvillelläkin...
Ilmesesti netti pelittää nyt kuitenkin paremmin vai kuinka akimoto?

Joo kerran lensin tuossa välissä pihalle palvelimilta (onneksi ei ollut peli kesken), mutta muuten pelasi ihan mainiosti. Emännän veli pelasi muuten Saube tuon ensimmäisen matsin sinua vastaan. Toisessa minä olin puikoissa ja tuloskin oli sen mukainen :D Enää ei jaksa pelata, kun taitaa tuo sikotauti painaa päälle. Sen verran on kroppa krampissa ja silmät kierossa, että huomenna uudestaan (toivottavasti) paremmalla voinnilla.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään ja huomenna vielä päivystän iltaisin ja pelaan liigapelejä, mutta perjantaina ilmestyy DA:O ja sen jälkeen illat menee PC:n äärellä. Todennäköisesti kuitenkin pitänen pleikkaria päällä ja vilkuilen välillä inboxia, mutta luulen että parempi olisi täällä sopia aikoja.

Viimeisen viikon, parin aikana olen ehkä yhden tai kaksi liigamatsia saanut pelattua, aktiiveja vastaan on pelit jo kauan sitten pelattu ja muita ei ole osunut samaan aikaan linjoille. Eli senkin takia voitaisiin sopia täällä peliajat. Yritän muistaa päivittää tähän viestiin listaa ketä vastaan on pelit pelaamatta.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Tänään sain perkelestä vastaan pelattua jäljellä olleen pelin. Katkesikohan sinulla vai mitä? Ekan erässä olin onnistunut taidolla ja tuurilla samaan 4-0 lukemat taululle. Nyt kaipailtaisiin linjoille, viittä vähiten aktiivista. Tosin tuolla vähiten pelanneilla on pelejä vain pari, joten eivät varmaankaan saa kaikkia pelattua. Mutta jos nyt aloittaa aktiivisesti niin saattaa olla lähellä että ehtiikin.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Olisin online, seuraavat 3 tuntia, jos sais linjoille jonkun jota vastaan en ole vielä pelannut. Viikonloppuna en ole koneen äärellä, joten silloin ei onnistu pelit...

Montreal 2
New Jersey 2
ST.Louis 2
NY Rangers 1
Los Angeles 1

Rangers:lla on tosin 2 peliä pelattu, joten tuskin pelailee turnausta loppuun ja kaiken hyvän lisäksi toinen peliä mua vastaan. :)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Olipas kivat pelit Capseja vastaan, ekan pelin vein 4-0 ja toisen 3-2ja.

Fiilistä nostaa se kun sain pidettyä/ajettua Ovetshkinin poissa pahan teosta, maalia se ei ainakaan saanut mutta syöttöpisteestä en mene takuuseen. Toisessa pelissä oli kyllä jo playoff meininkiä, itse ainakin puristin ohjainta ku viimestä päivää ja pelasin ihan hullun kiilto silmissä.
Ratkaisu tuli kun kun kummankin äijä oli boksissa, meikän "mylläkkä" oli päällä. Sitten Burrows pääs boksista ja luisteli suoraan maalin kulmalle jonne syötin ja siitä sit verkot tötterölle.

Jänskättää kyl hieman että ketä vastaan pääsee/joutuu pelaa playoffseissa.

Oma aikataulu on suhteellisen hyvä kun mulla on vain 11 matsia pelaamatta ja aikaakin runkosarjan pelaamiselle on vielä 3,5 vkoa. :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jep, ihan hauskat pelit oli. Täytyy olla tyytyväinen tohon pisteeseen, jonka sain riistettyä. Aika paljon se kiekko pyöri siinä omassa päässä ja lopussa koitin vaan sinnitellä jatkoajalle. 5 vs 3 tilanne ois pitäny kyllä pystyä hyödyntämään.

Ei ollu liigaa tullu pelattua vähään aikaan, niin unohdin muokata taktiikat ekan matsin alussa. Sitten peli olikin hetkessä 2-0, enkä päässyt enää ollenkaan siihen kiinni. Seliseli :).

Tänään ilalla on halukkailla mahdollisuus pelata Capseja vastaan. Ilmoitelkaa vaikka tänne jos olette paikalla. Calgaryn kanssa ainakin haasteltiin eilen toisiamme vähän ristiin, eikä saatu sitä yhtä puuttuvaa pelattua vielä pois.

EDIT: tänään ei pelit välttämättä onnistukaan, mutta viikonloppuna kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Mulla näyttää puuttuvan vielä matseja seuraavia herroja vastaan:

akimoto432 / Nashville
Miksuli- / NY Rangers
Raisinger / Montreal
MustaKyy13 / Detroit

Onko jätkät vielä aktiivisia ja koska vois pelata puuttuvat pelit pois?
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Tänään olisin online, mikäli joku seuraavista on paikalla:

Oswaldi_Orava/ST. Louis
Raisinger/Montreal
Mikko6000/New Jersey
Miksuli-/Ny Rangers
xSWest/Los Angeles

En päivystä kokoajan koneen äärellä, vaikka olisinkin online eli vastausta mihin aikaan ehtis pelata tähän viestiin, niin tietää vastauksia kyttäillä...

Olis hieno saada noi 8 puuttuvaa peliä alta pois.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Kiitoksia Orava:lle hyvistä ja kieltämättä jännittävistä peleistä, jotka ikävä kyllä molemmat hävisin 2-1...

Ensimmäisessä pelissä St.Louis oli hieman niskanpäällä, mutta toisessa sitten taas vastaavasti Edmonton hallitsi peliä. Liekö sitten kotikenttäedulla merkitystä, kun molemmat hallitsivat kotipelejään. :) Harmittaa kyllä toi jälkimmäisen pelin jatkoaika maali, mikä valui etunurkasta sisään, no kaikki lasketaan. Playoffseissa tulee varmaan mielenkiintoisia pelejä.

Nyt vaan kaikki joilla on vielä pelejä pelaamatta linjoille, että päästäisiin playoffseihinkin joskus.
Mitenkähän ne oikein mahtaa mennä, jos joillakin on pelejä vielä pelaamatta? Saakos liiganperustaja vaan käynnistettyä playoffit, vaikka osalla on pelejä pelaamatta ja miten käy niiden joilla on niitä pelejä pelaamatta?

Ainakin Miksulilla tulee kiire, kun on kaks peliä pelattuna. Lisäksi veikkaan vaikeuksia saada pelit pelattua Raisinger:lle ja Akimoto432:lle.

No aika näyttää kuinka homma etenee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös