PS3: NHL10 liiga

  • 28 786
  • 464

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt oisin taas linjoilla hetkisen, jos pelikaveri löytyy. Tulkaahan nyt joku pelaamaan Anaheimia vastaan ! =)

Edit: Todella vaikea saada pelejä pelattua, kun muut ovat juuri poissa kun voisin itse pelata. Noh, ehkä joskus sitten taas. Kyllä kai nuo pelit saadaan pelattua ! =)
Itsellä sama vika. Eilen illallakin odotin kaks ja puol tuntia. Kyllä siellä koko ajan oli noin seitsemän tyyppiä linjoilla, mutta kaikkia vastaan pelit pelattuina.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Capitalssilla mandollisuus otella tänään n. klo 18 saakka ja huomenna iltapäivällä.
Vancouver, Philly, SJ, Calgary, Montreal, NJ, LA, Tampa, Nashville, NYR toivottuja vastustajia. Ilmoitelkaa tänne jos tiedätte ajan, milloin olette linjolla. Ei jaksa tuolla venailla montaa tuntia turhaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Capitalssilla mandollisuus otella tänään n. klo 18 saakka ja huomenna iltapäivällä.
Vancouver, Philly, SJ, Calgary, Montreal, NJ, LA, Tampa, Nashville, NYR toivottuja vastustajia. Ilmoitelkaa tänne jos tiedätte ajan, milloin olette linjolla. Ei jaksa tuolla venailla montaa tuntia turhaan.

Meikäläinen on nyt linjoilla!
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Jees nyt vois pelata toho 11 asti jos porukkaa on paikal. :) vitu koulu.

EDIT: Meinas ekan matsin jälkeen loppua into koko touhuun kun hävisin anaheimille 7-0. 2 ekaa laukausta tais upota Anderssonin taakse niin hajos jo siinä vaiheessa. Onneksi pelasin 2 peliä lisää ja niistä sain sitten täydet pisteet vaikka olisi vastustajakin kyllä pisteitä ansainnut kun pelaajani istuivat vaan jäähyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linjoilla ollaan niin kauan kun pelejä riittää. Yhden pelin ehdin tuossa Coloradoa vastaan pelailla, mutta sitten kutusi Big Brother. Nyt taas siis linjoilla ja pelikavereita odotellaan !
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Nashville nyt linjoilla. Toivottavasti ei pätkisi, ollut tässä viime viikkoina pieniä ongelmia EA:n servereiden kanssa. Netti kyllä pysyy yläällä, mutta välillä tuo yhteisö vai mikä lie onkaan heittää minut pihalle kesken leikin. Mulla on paljon pelejä pelaamatta, joten haastetta vaan tulemaan. Jauhan vaikka aamuun asti, jotta saan muita vähän kiinni.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Nyt olis aikaa peli tai pari pelata, edelleen linjoille kaivataan seuraavia:

sXwest, yeahbuddy, akimoto, abboxe, Miksuli-, mikko6000, perskeles, Raisinger tai Miksa

Game on!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vancouver Canucks

Minut saa parhaiten pelaamaan kun pistää täällä jatkiksessa privana viestiä jossa voit ehdottaa jotain klon aikaa.

Ja arki-illat klo 21-24 välillä olen usemmiten online, että silloinkin voi pistää haasteita tulemaan ja hyväksyn aina kun omilta peleiltäni ehdin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linjoilla taas. Kaikki ketkä eivät ole anaheimia vastaan pelailleet niin tulkaahan pelaamaan ;)
 

Vulak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks. Portland Pirates ja HIFK
linjoilla ollaan, king_tormaxia haastamaan! :) niille ketä vastaan en ole vielä pelannut tiedoksi: yleensä kympin jälkeen kerkiän pelaamaan tota.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Linjoilla oltas kans ja seuraavia vastaan olis viä pelit pelaamatta:

St. Louis 2
Montreal 2
Nashville 2
Tampa Bay 2
New Jersey 2
Colorado 1
Ny Rangers 1
Los Angeles 1
Ottawa 1

Vois koittaa tätä kautta sopia, koska mahdollisesti ylläolevat olisivat langoilla... Ite en pääse oikein viikolla ennen klo.18.00 töistä, mutta siitä eteenpäin onnistuu aina aamu klo 3.00 asti. :) Nyt tulevan viikonloppuna pystyn pelaamaan myös päivällä, jos vaan vastustajia löytyy...
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Olen pahoillani siitä ettei Montrealia ole näkynyt aikoihin onlinessa. Muutama viikko sitten alkoi ongelmat nettiyhteydessä ja/tai ea-palvelimessa. Ensin minut viskeltiin onlinesta yhä tiheämmin pois ja nyt en ole reiluun viikkoon pystynyt enään muodostamaan yhteyttä onlineen eli kirjautumaan sisään. En tiedä mistä kiikastaa mutta palvelinvirhettä tuo kone huutaa. Turhauttavaa.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Olen pahoillani siitä ettei Montrealia ole näkynyt aikoihin onlinessa. Muutama viikko sitten alkoi ongelmat nettiyhteydessä ja/tai ea-palvelimessa. Ensin minut viskeltiin onlinesta yhä tiheämmin pois ja nyt en ole reiluun viikkoon pystynyt enään muodostamaan yhteyttä onlineen eli kirjautumaan sisään. En tiedä mistä kiikastaa mutta palvelinvirhettä tuo kone huutaa. Turhauttavaa.

Mulla oli koneessa aiemmin saman tyyppistä vikaa ja siihen ei oikein oo kuin pari kolme vaihtoehtoa: paras on formatoida kovalevy... Tosin tehdasasetusten palautusta kantsii koittaa ensin.
Pahin skenaario on, että pleikka on menossa rikki, mutta toivottavasti ei. Ite olen joutunut vaihtaamaan takuisiin tuon vanhan mallisen 60GB pleikan pari kertaa ja aina oli vastaava vika oli alkuun... Tosin olin vaihtanut siihen 500 gigasen samsungin levyn ja se saattoi aiheuttaa tuota myöskin, koska nykyinenkin pleikka teki tuota samaa pari kertaa, mutta formatointi auttoi aina siihen yleensä. Lopullisesti pääsin ongelmasta eroon vasta, kun vaihdoin 320 gigasen western digitalin levyn tuon samsungin tilalle.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Olen pahoillani siitä ettei Montrealia ole näkynyt aikoihin onlinessa. Muutama viikko sitten alkoi ongelmat nettiyhteydessä ja/tai ea-palvelimessa. Ensin minut viskeltiin onlinesta yhä tiheämmin pois ja nyt en ole reiluun viikkoon pystynyt enään muodostamaan yhteyttä onlineen eli kirjautumaan sisään. En tiedä mistä kiikastaa mutta palvelinvirhettä tuo kone huutaa. Turhauttavaa.

Minulla on ollut myös paljon tuota samaa vikaa. Välillä toimii moitteettomasti, mutta välillä pelaaminen ei onnistu millään. Kirjoitin joskus aikaisemmin tuosta. Pitääkin koittaa Sauben mainitsemia kikkoja ja koittaa jos lähtis toimimaan paremmin. Minulle alkaa tulemaan kiire saada kaikki ottelut pelattua alta pois. Koitan nyt lähipäivinä roikkua mahdollisimman paljon linjoilla, jotta saan matseja pelailtua. Mikä deadline (pvm) runkosarjalle sovittiin?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mites nuo pleijarit pelataan? pääseekö kaikki mukaan?

Ei mitään tietoa mutta en usko että kaikki pääsisi jatkoon. Uskoisin että 16 parasta pääsee mutta ei tietenkään mitenkään itä länsi lohkoina vaan ihan tosta liigan sijoitusten mukaan eli 1 vs 16 ja 2 vs 15 jne.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ei mitään tietoa mutta en usko että kaikki pääsisi jatkoon. Uskoisin että 16 parasta pääsee mutta ei tietenkään mitenkään itä länsi lohkoina vaan ihan tosta liigan sijoitusten mukaan eli 1 vs 16 ja 2 vs 15 jne.


Näin itsekin aluperin veikkailin. Tähän saattaa kyllä vaikuttaa se, että osa joukkueista on jo jättäytynyt kokonaan pois ja luulisin, että muutamalla muullakin jää vielä nuo vaadittavat ruonkosarjapelit pelaamatta.

Marraskuun lopussa sitten tätä ihmetellään. Tietenkin olisi kiva jos jostain selviäisi etukäteen, niin olisi tuossa rajoilla pelaavilla jengeillä lisäpanosta vikoihin peleihin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anaheim kaipailee seuraavia käyttäjiä pelailemaan! Tänään tossa voin päivystellä jos tulisitte onlineen.

ProoJaska/Ottawa
Akimoto432/Nashville
yeahbuddy_/Colorado
Raisinger/Montreal
Miksuli-/Ny Rangers
mikko6000/New Jersey
abboxe/Tampa Bay (on melkein kokoajan online, mutta ei vastaile kutsuihin ollenkaan.)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tampa Bay luovuttaa, eli abboxen voi poistaa liigasta. Alkuun uskoin että kaverini pelaisi tosissaan liigaa vaikka ei suosikki joukkuettaan saanutkaan, mutta toisin kävi.

Liigan alussa tosin tuntui jo siltä että ei tässä kelkassa tule joka jengi loppuun asti pysymään, osalla innostus laantuu ja osalla on vaan muita kiireitä. Itselläni ei innostus ainakaan laannu varsinkin kun saa suosikkijoukkueella pelata.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
tattattttaaaa! Sain vihdoin ja viimein perusopintojeni harjoitustyön valmiiksi. Eli nyt on aikaa taas tehdä jottai muutakii ku noita vitu koulupaskoja. (hajonnut?) En muista onko mulla puolia peliä pelattu vielä mutta marraskuun ekalla viikolla pelailen sit enemmän. Jos en ole siihen mennessä pelannut tarpeeksi niin sit jos välttämättä haluatte niin poistakaa vaan. :)
Mut tosiaan viikonloppuna en kuitenkaan hirveästi kerkeä pelata töiden takia. Yritän kuitenkin ja ilmoittelen täällä sit jos olen pelaamaan tulos.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tattattttaaaa! Sain vihdoin ja viimein perusopintojeni harjoitustyön valmiiksi. Eli nyt on aikaa taas tehdä jottai muutakii ku noita vitu koulupaskoja. (hajonnut?) En muista onko mulla puolia peliä pelattu vielä mutta marraskuun ekalla viikolla pelailen sit enemmän. Jos en ole siihen mennessä pelannut tarpeeksi niin sit jos välttämättä haluatte niin poistakaa vaan. :)
Mut tosiaan viikonloppuna en kuitenkaan hirveästi kerkeä pelata töiden takia. Yritän kuitenkin ja ilmoittelen täällä sit jos olen pelaamaan tulos.


Illan Sm-liiga pelin jälkeen voisin pelailla sinua vastaan tuon puuttuvan pelin :P oletkos paikalla tossa vähän ennen klo 21?

Edit: aa sori en nähnyt, että et ehdi viikonlopun aikana ehdi pelailemaan paljoa. :D no joka tapauksessa linjoilla olen tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös