PS3: NHL10 liiga

  • 28 795
  • 464

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Koska n. 2 viikkoa enää jäljellä, niin mielestäni liigan hallinnoja voisi poistaa kaikki alle 15 peliä pelanneet liigasta. Ei ole mitään mahdollisuuksia ehtiä pelata yli 30 peliä pariin viikkoon. Tai poistaa ainakin alle 10 peliä pelanneet. Näkisi paremmin todellisen tilanteen ja ketä vastaan täytyy oikeasti pelata.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Samaa mieltä Dheartedin kanssa.

Flyers oli tuossa välillä hieman hiljaisempana, mutta joilla on minua vastaan pelaamatta niin laittaa viestiä koska matsit sopisi. Työmaalla on vähän hiljaisempaa nyt, joten aikaa löytyy aikalailla koska tahansa.

Joku joka jaksaa niin voisi heittää tämän kautta kaikille yksityisviestiä, että on "loppukirin" aika.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itsellä ollut törkeä kiire kuukausi tässä takana. Nyt pitäisi taas pikku hiljaa ennättää pelata loput pelit pois. Tosin olen monesti onlinessa juurikin noin 22-00 ja ne jannut ketkä silloin myös ovat onlinessa on kohdattu jo kauan sitten. Koitan tsempata ja järjestää aikaa alkuiltoihin.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin olen monesti onlinessa juurikin noin 22-00 ja ne jannut ketkä silloin myös ovat onlinessa on kohdattu jo kauan sitten. Koitan tsempata ja järjestää aikaa alkuiltoihin.
Tänään klo 22 matsia? Meikäläinen pelaa siis Bluesilla niin saataisiin noi matsit pelattua.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Koska n. 2 viikkoa enää jäljellä, niin mielestäni liigan hallinnoja voisi poistaa kaikki alle 15 peliä pelanneet liigasta. Ei ole mitään mahdollisuuksia ehtiä pelata yli 30 peliä pariin viikkoon. Tai poistaa ainakin alle 10 peliä pelanneet. Näkisi paremmin todellisen tilanteen ja ketä vastaan täytyy oikeasti pelata.

Joo, mietin itse tätä samaa. Vaikka toi häntäpää nyt aktivoituisi, niin ei voi edellyttää, että muut joukkueet päivystävät sen takia koko loppukuun linjoilla odottamassa haastetta. Putsaan tota sarjataulukkoa viikonloppuna.

Mitenkähän ne oikein mahtaa mennä, jos joillakin on pelejä vielä pelaamatta? Saakos liiganperustaja vaan käynnistettyä playoffit, vaikka osalla on pelejä pelaamatta ja miten käy niiden joilla on niitä pelejä pelaamatta?

Tuolla ei ole mitään nappia, josta noi pleijarit sais käyntiin. Odotan, että ne käynnistyy itsestään sitten, kun kaikki matsit on pelattu. Toivotaan tosiaan että käynnistyy vaikka jengimäärä on tossa vaiheessa jotain ihan muuta kun sarjan alussa.


Mulla on vielä muutama peli pelaamatta aktiivisia jengejä vastaan. Ilmotelkaa jos esim. sunnuntaina mahdollisuus pelailla nää pois. Pe-la oon aika kiinni.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Päivystelen tässä pitkin päivää satunnaisesti, josko vastustajia löytyisi. Jos en nyt ihan heti vastaa kutsuun, niin ei kannata heti luovuttaa. Pyörin tässä ja pelailen, kun huomaan peliä olevan tarjolla.

Seuraavia pelaajia ainakin kaivataan linjoille:
yeahbuddy_
akimoto432
Miksuli-
Raisinger
mikko6000
Fupar
DKotka

En nyt jaksa ja-nickejä kaivaa, mutta itsensä tunnistaneet voivat aktivoitua.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse olen (Columbus) tänään valmis pelailemaan kunhan Urhon peli loppuu eli tuossa yhdeksän aikoja ja ihan sunnuntain puolelle asti. En varmaan koko aikaa kyttäile, mutta ainakin yksityisviestein voisi sopia jo jotain aikoja.

Kooteen kanssa meni pahasti ristiin peliin kutsumiset pari iltaa sitten, kun pelailin Oravan kanssa ja sitten piti luovuttaa tv omasta käytöstä jo poies.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No vähiin käy ennen ku loppuu, mutta seuraavilta odottelisin vielä viestiä, koska saataisiin pelit saatettua loppuun. Itse olen tänään koko illan varmaan aamuyöhän asti online... :)

Raisinger/Montreal 2 peliä
Mikko6000/New Jersey 2 peliä
Miksuli-/Ny Rangers 1 peli
xSWest/Los Angeles 1 peli

Ja kyllä olen se toinen jota vastaan Miksuli- on pelannut eli mitä luultavimmin ainakin 2 tärkeää pistettä lähtee pleijareista pois... :-/
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No vähiin käy ennen ku loppuu, mutta seuraavilta odottelisin vielä viestiä, koska saataisiin pelit saatettua loppuun. Itse olen tänään koko illan varmaan aamuyöhän asti online... :)

Raisinger/Montreal 2 peliä
Mikko6000/New Jersey 2 peliä
Miksuli-/Ny Rangers 1 peli
xSWest/Los Angeles 1 peli

Ja kyllä olen se toinen jota vastaan Miksuli- on pelannut eli mitä luultavimmin ainakin 2 tärkeää pistettä lähtee pleijareista pois... :-/

Tai eihän ne enää pleijareissa merkkaa, jos sinne asti pääsee... :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Noniin, nyt liigaasta poistettu Rangers (Miksuli-, 2 peliä) ja Predators (akimoto432, 10 peliä). Akimotolla oli yritystä pelata, mutta vissiin yhteyden kanssa ongelmia. Loppupelejä ei kuitenkaan tässä ajassa kerkeä enää pelaamaan. Raisingerin Montrealilla on 15 peliä pelattuna, mutta jätin jengin vielä tuonne.

Itseltä puuttuu aktiivimmasta päästä pelit Phillyä (2), San Josea (1) ja Calgaryä (1) vastaan. Koitetaan sovittaa vaikka ens viikolle.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Itseltä puuttuu aktiivimmasta päästä pelit Phillyä (2), San Josea (1) ja Calgaryä (1) vastaan. Koitetaan sovittaa vaikka ens viikolle.

Ens viikolla mikä tahansa arkipäivä (ma-pe) käy hyvin. Päivällä parhaiten aikaa, mutta ilta käy myös. Laittele viestiä yv:llä kun sulle sopii niin yritän olla linjoilla.

Flamesin kanssa on edelleen samat ongelmat, joten katsotaan kuinka meidän käy... jos me ei saada pelattua niin sitten pitää hypätä loppuvaiheessa pois.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
tänää tossa 9 jälkee vois matsin parin vetästä et jos linjoilla ketää joka ei oo viel coloradoo lyöny maan rakoo. 8 aikoihin on jo parit matsit varattu.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jos Koivistoinen on linjoilla vielä kello 22, niin voisin tulla pelaan ne pari vääntöä pois.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
k
olitkii vissii jo haastellu mut pelaan eka noi carolina pelit alta.

edit: ei kerkee enää tänää pelailla. tuli muuta menoa. :/
 
Viimeksi muokattu:

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Noniin, yksi peli enää jäljellä. Tänään sain yeahbuddyn coloradoa vastaan kaksi peliä pelattua. Molemmat päättyivät 4-0, ensimmäisessä pelissä oli varsin erikoista, että kaikki maalit tulivat suorista lämäreistä ilman ohjureita tai kimmokkeita.

Itse sain viimeiset pelit pelattua aika nopeasti lähettämällä vastustajille yv:tä, kannattaa kokeilla, yv:eihin reagoidaan paljon paremmin, kuin vain tähän ketjuun kirjoittamiseen. Aikaa pelata on enää pari viikkoa, joten jos alle 30 peliä pelattuna on todella kiire. 30-35 peliä pelattunakin on vielä melkoinen kiire.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jees, meikä on pleikan ääressä tänään ainakin neljään saakka.

Tarkoitit siis ilmeisesti iltapäivää klo 16.00, öö no meikä on töissä noin kello 18.00 asti yleesä joka päivä eli mites me ajoitetaan noi pelit? Mahdollisesti voisin olla noin 17 kotona, jos karkais töistä sen verran aiemmin...
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Olis pelejä jäljellä vielä seuraavien jengien kanssa:

Detroit Red Wings (Musta_Kyy/MustaKyy13)
Montreal Canadiens (Babu/Raisinger)

Onko mitään aikataulua, koska olisitte linjoilla? Mulle käy arki-iltoisin aika hyvin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tässä vielä pelattujen matsien statistiikkaa. Harmaalla alle keskiarvon pelanneet joukkueet. Jos liigasta tiputetaan pois vielä kaikki alle 30 peliä pelanneet, niin lopuilla tulisi olla 42 peliä pelattuna, jotta pleijarit saadaan käyntiin. Koittakaa siis pelata ensi viikon loppuu mennessä matsin ainakin näitä aktiivisimpia joukkueita vastaan pois. Montreal esim. tuskin saa pelattua kaikki vaadittavia pelejä, joten turha käyttää liikaa energiaa siihen että koittaa saada matsia aikaiseksi tuota jengiä vastaan.

Carolina 47
Anaheim 43
Phoenix 43
Ottawa 33
Vancouver 41
Boston 39
Edmonton 43
Philadelphia 34
Chicago 36
Dallas 43
Islanders 46
Pittsburgh 39
St. Louis 43
Atlanta 44
San Jose 33
Minnesota 31

Florida 39
Washington 42
Columbus 35
Detroit 36
Calgary 33
Montreal 15
New Jersey 33
Los Angeles 27
Colorado 24
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joo nyt kaikki loppukiri käyntiin, sopikaa pelejä yv:llä, juurikin tuon yllä olevan listan mukaisessa järjestyksessä. Katsokaa ketä vastaan oikeasti kannattaa pelata ensimmäisenä ja sille haastetta. Kyllä tuo 30+ peliäkin on paljon pelattu tähän sarjaan ja olisi varmaan kiva nauttia pleijareista, niissä voi tunnetusti tapahtua mitä vaan, eli pelejä käyntiin pika pikaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös