PS3: NHL10 liiga

  • 28 786
  • 464

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Nyt oli kyllä Snagarin Chicagoa vastaan epämiellyttävin matsi ikinä. Aivan hirveetä tökkimistä alusta loppuun asti. En tiedä kumman linjoista johtui, mutta mulla on ainakin tänään toiminut muita vastaan pelit ihan hyvin.

Olis voinut olla hyvä ja tiukka vääntö, mutta nyt kävin näin ja toivoin kokoajan vain että peli loppuis mahdollisimman pian. Tai no itseasiassa olihan se aika tiukka vääntö, mutta tuosta oli peli-ilo kaukana.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt on Atlantalla pienimuotoinen ongelma.

Mun ainoa ohjain sanoi itsensä irti ja rahatilanne on mallia huono. Yritän haeskella netistä halpaa ohjainta, eli Atlanta on toistaiseksi sivussa. Onneksi noita matseja on pelattuna jo yli 40.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linjoilla oltaisiin, eli laittakaahan pelikutsua vetämään jos tahdotte pelailla. Toivottavasti ainakin viisi peliä tänä iltanan jaksaisi tahkota :)
 

Snagari

Jäsen
Melkein vitutusketjun kamaa, tuli meinaan koettua todellinen oikeusmurha Senatorsseja vastaan. En nyt pitempää raporttia kykene laittamaan, mutta ei kyllä yhtään otettu kiekottoman estämisiä pois. Ja jos käyttäjä huomaa, että näin saa nyt tehdä niin ei se välttämättä tarkoita, että sitä olisi pakko käyttää joka 2-1 hyökkäyksessä omaan päähän tai karvaustilanteessa hyökkäyspäähän. Kukin tyylillään silti.
Muuten olen omiin peleihini tyytyväinen ollut, ei pätki nyt niin paljon kuin alussa ja voittojakin alkanut napsumaan ihan mukavasti, taidan olla sarjassa 7. sijalla.
 
Voisin sanoa, että laita se yhteys kuntoon ennen kuin alat muiden pelityylejä morkkaamaan. Pisti melkoisen vitutuksen päälle tuo tökkiminen ja eikä ollu eka kerta juuri saman joukkueen kanssa. Ja ei tässä silittelemään aleta 2vs1 hyökkäyksissä. Eipä muuta, onneksi Michalekki teki jokaisesta. Tulee pieni tauko tässä loppuviikosta omalta osaltani, mutta ensi viikolla ollaa taas linjoilla.
 

Snagari

Jäsen
Noo pientä kuumenemista oli pelin jälkeen, ei ehkä ajatus kulkenut oikeen kunnolla, olin vaan valmistautunut tohon sun kohtaamisen ja ajattelin kun sain sen ekan maalin että mähän voitan tän. En sitten voittanut :) No ekassa erässä pätki joo, 2 ja 3 sujui mun mielestä paremmin, ehkä olen vain tottunut siihen pieneen nykimiseen, ettei sitä enää edes niin tarkasti huomaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt on Atlantalla pienimuotoinen ongelma.

Mun ainoa ohjain sanoi itsensä irti ja rahatilanne on mallia huono. Yritän haeskella netistä halpaa ohjainta, eli Atlanta on toistaiseksi sivussa. Onneksi noita matseja on pelattuna jo yli 40.

Nyt rahatilanne on mallia hieman huonompi, kun kävin vapauttamassa padin Jumbon Cittarista. Siellä oli muuten, Karita Tuomola juontamassa jotain synttärijuttuja. Ylihuomenna oli mielestäni Jaana Pelkonen, eli voi olla, että taas tulee asiaa Jumboon.

Anaheimiä yritetään kovasti haastaa nyt.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Anaheimiä yritetään kovasti haastaa nyt.

Pelitkin saatiin pelattua pois. Kyllähän "kaveri" oli huomattavasti parempi ja ekan pelin veikin rumasti 5-0. Toiseen peliin pääsin tuurilla hyvin mukaan ja ekan erän jälkeen Atlantalle 3-0. Pari erää sitten vain pakiteltiin ja yritettiin pitää johto ja onneksi se onnistui, vaikka kaksi maalia Anaheim tekikin. Toinen maali oli kyllä karmean sukelluksen jälkeisestä rankkarista.

Sen verran pitää vielä Calcichewlle antaa tunnustusta, että hallitset mestarillisesti sen raivostuttavan pelityylin, jossa koko ajan tökitään kiekkoa pois.

Kiitos peleistä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelitkin saatiin pelattua pois. Kyllähän "kaveri" oli huomattavasti parempi ja ekan pelin veikin rumasti 5-0. Toiseen peliin pääsin tuurilla hyvin mukaan ja ekan erän jälkeen Atlantalle 3-0. Pari erää sitten vain pakiteltiin ja yritettiin pitää johto ja onneksi se onnistui, vaikka kaksi maalia Anaheim tekikin. Toinen maali oli kyllä karmean sukelluksen jälkeisestä rankkarista.

Sen verran pitää vielä Calcichewlle antaa tunnustusta, että hallitset mestarillisesti sen raivostuttavan pelityylin, jossa koko ajan tökitään kiekkoa pois.

Kiitos peleistä.


Kiitos itsellesi peleistä. Toisessa pelissä olin heti alusta helisemässä, mutta sitten pääsin mukaan peliin. Ikävä kyllä ei riittänyt. Hienoja pelejä!

Tuosta tökkimistyylistä en tiedä, mutta ainakin se tuo myös paljon jäähyjä :D

Nyt saunominen loppuun ja sitten taas pari peliä, haastakaa !
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ProoJaskaa (Ottawa) vastaan olisi mukava pelailla jälleen. Ensimmäinen peli katkesi nihkeästi viimeisellä minuutilla johtaessani muistaakseni jo 6-1 :s Rematch !
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken oli HELLLCOPin Islandersia vastaan melko rikkonainen peli. Tuli molemmille todella helposti jäähyjä ja melkein koko peli pelattiinkin ylivoimaa ja alivoimaa :D Ottelusta ei sinäänsä jäänyt jälkipolville kerrottavaa, muutakuin ottelun lopputulos 5-1 Duckseille. Kiitos pelistä! Lisää haasteita vain muilta joukkueilta ! =)
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Äsken oli HELLLCOPin Islandersia vastaan melko rikkonainen peli. Tuli molemmille todella helposti jäähyjä ja melkein koko peli pelattiinkin ylivoimaa ja alivoimaa :D Ottelusta ei sinäänsä jäänyt jälkipolville kerrottavaa, muutakuin ottelun lopputulos 5-1 Duckseille. Kiitos pelistä! Lisää haasteita vain muilta joukkueilta ! =)

Pisti kyllä tuomarilinja ihmetyttämään, kokoajan oli joku boksissa! Itse matsista ei tosiaan jäänyt enempää kerrottavaa, sun agressiivinen prässä molemmissa päädyissä jätti mut täysin aseitta. En vaan saanut painetta enkä vetoja hyökkäyspäähän. Ja pisti se Hiller muutaman gamesaverin myös.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pisti kyllä tuomarilinja ihmetyttämään, kokoajan oli joku boksissa! Itse matsista ei tosiaan jäänyt enempää kerrottavaa, sun agressiivinen prässä molemmissa päädyissä jätti mut täysin aseitta. En vaan saanut painetta enkä vetoja hyökkäyspäähän. Ja pisti se Hiller muutaman gamesaverin myös.


Joo Hiller pelasti mut monelta maalilta ! Oli uskomattomassa vedossa. Kiitos paljon ja toivottavasti pelataan vielä pleijareissa vastakkain :) jos sinne siis päästään..
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Huomenna ois tarkotus pelailla taas n. 1730 lähtien pitkästä aikaa.
Ne keillä siis vielä pisteet viemättä Capseilta niin voi varailla jo nyt peliaikoja tai ilmaantua paikalle odottamaan haastetta.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Anteeksi pieni hiljaiselo, mutta koulus vähä kertyny töitä päällekkäi ja viikonloput ollu täs menos lähiaikoina niin ei oo päässy linjoille. Huomenna pääsen linjoille taas iltapäivällä ja illalla. Eli Coloradoa voi nöyryyttää muutaman kerran. Ei mee niiku oikeessa änäris Coloradol. :D
Harmi kun ei ole langatonta niin olisi helpompaa pitää änäriä tossa taustalla, kun on esim. koneella. Ke ilta menee vaihteeksi töissä. To yritän olla myös linjoilla. Viikonloppuna onkin sitten taas enemmän aikaa pelailla, kun yövuoroja töissä.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linjoilla taas. Ketkä eivät ole Anaheimia vastaan pelailleet niin haastakaa ! =)
 

ipaz

Jäsen
Muutenkin säälittävän vähän pelannut Toronto/ipaz vetäytyy tästä leikistä. Syy on pätevä eli pleikkari hajosi. Ei lue levyn levyä. Huoltoon/vaihtoonhan tuo lähtee, mutta se pari viikkoa tulee varmasti nyt oltua ilman konsolia. Niin ja viikko sitten alkoi reistailemaan ohjaimen toinen tatti... ja oma nettiyhteys on pätkiny viime viikkoina muutenkin aika huolella, eli ei tässä muutenkaan kovin vahvasti ole mennyt. Vähän niinkun Toronton kauden alku todellisuudessakin.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Väki vähenee, pelit paranee.

Eilen pääs taas katkeemaan ensimmäinen peli, mutta seuraavat kaks onnistu Anaheimia vastaan. Eipä niissäkään jäänyt epäselväksi, että kummalla toi ohjain on paremmin hallinnassa.

Ihan hyvät pelit kuitenkin mun mielestä. Ekassa olin jo 4-0 häviöllä mutta sain kaunisteltua lukemat 5-3:een.

Toka matsi olikin sitten (maaleissa mitaten) tiukempi ja melko erikoinen. Pääsin kolmannessa erässä ensimmäistä kertaa johtoon kun Ovechkin ohjasi siniviivaroiskaisun "sisään" tolpan juurelta. Todellisuudessa kiekko tuli kahden tolpan kautta ulos eikä ylittänyt maaliviivaa, mutta tuo jäi sitten tuomarilta huomaamatta. Kilpikonnapuolustuksen ja tuurin ansioista 3-3 tasuri tuli sitten vasta joku 16 sek. ennen summeria. Jatkoaika oli maaliton ja rankuista sain sisään kaksi Anaheimin yhtä vastaan.

Kyllä noi voitot vaan tuntuu parhailta sillon kun ne ei oo varsinaisesti ansaittuja :)
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Joku heittämään haastetta Carolinalle, ainakin Perskeleksellä ja raisingerilla on minua vastaan pelejä pelaamatta, myös toki monella muulla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linjoilla ollaan jälleen. Olisi kiva pelailla jotain vastaa! Tässä joukkueet ketä vastaan Anaheim ei ole pelannut:

New Jersey 2
Florida 2
Colorado 2
St.Louis 2
Tampa Bay 2
Ny Rangers 2
Chicago 1
San Jose 1
Ottawa 1
Montreal 1
Los Angeles 1
Nashville 1

Näitä herroja kaipailisin linjoille niin pääsisi pelaamaan loput pelit poies :D

Olen tästä hetkestä käytettävissä lähes koko illan.
 

Dhearted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kookoo
Linjoille porukkaa, Carolina kaipailisi erityisesti seuraavia:

sXwest, yeahbuddy, akimoto, abboxe, Miksuli-, mikko6000, perskeles, Raisinger tai Miksa
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt oisin taas linjoilla hetkisen, jos pelikaveri löytyy. Tulkaahan nyt joku pelaamaan Anaheimia vastaan ! =)

Edit: Todella vaikea saada pelejä pelattua, kun muut ovat juuri poissa kun voisin itse pelata. Noh, ehkä joskus sitten taas. Kyllä kai nuo pelit saadaan pelattua ! =)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös