EinoKeisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Kinnostaako jotain pelata harkkamatsia? Jos kiinostaa, niin heittää tänne ilmootusta.
Maa voin pelata...
Kinnostaako jotain pelata harkkamatsia? Jos kiinostaa, niin heittää tänne ilmootusta.
Maa voin pelata...
Hitto en huomannu, että vastaus meni uudelle sivulle, viäkö oot online?
Huh mitä trilleriä Vancouveria vastaan. Kiitoksia peleistä sinnepäin.
Meinasi usko mennä jo eilen kauden avauspeleissä kun vastassa oli Minnesota ja Columbus oli kyyti meinaan sen verran kylmää....
SJ voisi pelata vielä jotain vastaan pelit pois...
Joo, aattelin just samaa, että kai se pitää ottaa iltapäivä vapaaks töistä ja lähtä kotiin pelaamaan kaks peliä HLehtiä vastaan.Lähenkö saman tien töistä että saadaan pelattua? Ja tartteeko tästedes joka kerta ilmoittaa erikseen että nyt just en pääse kun oot huutelemassa seuraa?
SJ pääsis tossa 15.45 aikoihin linjoille...
Voin vaikkapa ilmoittautua sulle vastustajaksi tuolloin.
Onko tällä hetkellä ketään ei mua vastaan pelannutta peluria paikalla? Voisin tässä jossain vaiheessa ottaa muutaman matsin.
Mulla on ainakin pelejä vielä sen verran pelattuna, että aina kun Pleikkarilla olen, saan pelattua muutaman alta pois. Peliruuhkan takia en ala vielä sopimaan mitään aikoja kenenkään kanssa. Pikkuhiljaa hyvä tulee, eikä aleta stressaamaan turhista.
Voisin pelata Washintonia vastaan, mutta et ole kai enää plaikalla...Nyt olisi washington linjoilla.. Olisko vaikka Pingviineillä aikaa tulla pelaamaan?
Voisin pelata Washintonia vastaan, mutta et ole kai enää plaikalla...
Hyvä matsi itteltä toi, pääsin aika hyvin hallitseen. Nyt sitten en pääse Pleikkarin nettiin vaan sisään, kun loggauduin pelistä pois, jotta oisin päässy sun kotipeliin.Voin tulla kyllä, vaihdan vaan pelin koneeseen!
Eipä tohon paljon lisättävää, kun oma tilanne on juurikin tuo. Ikävä tietysti niiden odotella, joilla pelejä on minimaalisesti jäljellä, mutta toisaalta turha meitä "normitahtiin" pelaavia on tässä vaiheessa vielä yrittää hoputella. Kyllä niitä sitten aletaan sopimaan, kun alkaa oleen peliseuran löytäminen hankalaa.
Enkä mä totta puhuen useinkaan tiedä etukäteen, koska satun pleikkarin availeen pelailua varten. Ihan fiilispohjalla tässä mennään :)