PS3: NHL10 Kevätliiga

  • 86 689
  • 1 850

Snagari

Jäsen
Mitäs porukka ois mieltä, jos minä perustaisin/joku muu perustaisi Kevätliiga2:sen? Oisko riittävästi pelaajia hakkaamaan pelejä?

Kun nyt tuli itsekkin vedettyä nuo pelit aika turbovauhdilla läpi, niin mieli tekee pelaamaan, mutta kun niitä pelejä ei niin kauhean montaa ole enää jäljellä. Tämä on vielä tällaista tiedustelua, mutta tuntuu ainakin, että aika moni muukin on saanut hyvällä tahdilla pelattua pelejä pois ja ajattelin, että jos intoa riittäisi pelata vielä enemmän. Itsellä alko just lätkän puolesta kesäloma, joten aikaa riittäisi nyt pelailla. (ja ei, en pelaa Jokereissa ;)

Joten mielipiteitä tulemaan vaan!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs porukka ois mieltä, jos minä perustaisin/joku muu perustaisi Kevätliiga2:sen? Oisko riittävästi pelaajia hakkaamaan pelejä?

Kun nyt tuli itsekkin vedettyä nuo pelit aika turbovauhdilla läpi, niin mieli tekee pelaamaan, mutta kun niitä pelejä ei niin kauhean montaa ole enää jäljellä. Tämä on vielä tällaista tiedustelua, mutta tuntuu ainakin, että aika moni muukin on saanut hyvällä tahdilla pelattua pelejä pois ja ajattelin, että jos intoa riittäisi pelata vielä enemmän. Itsellä alko just lätkän puolesta kesäloma, joten aikaa riittäisi nyt pelailla. (ja ei, en pelaa Jokereissa ;)

Joten mielipiteitä tulemaan vaan!


Mun puolesta ainakin voisi perustaa. Mulla on kans enään 2 matsia jäljellä.
 
Joo itellä on viel pelejä tässä jäljellä, mut kevätliiga2 vois kiinnostaa, jos saa valita paremman tiimin jne. Tänään voisin vielä pelejä pelata myöhemmin, ei ollut äskön ketään onlinessa, jolla ois mua vastaan pelejä jäljellä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Joko se talviliiga on pelattu? Luulen, että jää tämä kevätliiga monen osalta vaiheeseen, jos osa alkaa uutta pelaamaan, mutta so not. Ihan miten haluatte.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Täälläkin ois yks ketä kiinnostas alottaa jo uus turnaus kun enää 2 peliä jälellä. Mut mites, kun tossa nykysessä liigassa olen 6 huonoimman joukkueen mukana tippumassa porrasta alemmas? Vai onko se sitten kesäliiga missä putoan divariin?
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Joko se talviliiga on pelattu? Luulen, että jää tämä kevätliiga monen osalta vaiheeseen, jos osa alkaa uutta pelaamaan, mutta so not. Ihan miten haluatte.

Talviliigakin näyttäis olevan vielä kesken. Olkoonki, että mulla niitä pelejä vielä riittää, mutta oon vähän vastaan minkään isomman Kevätliiga kakkosen masinointia. Tärkeintä olis saada tämä liiga LOPPUUN asti käytyä ja sit on vielä puitamana noi divariin tippumiset yms, eli mun mielestä vähän vaikeeks menee.

Löytyyhän noita liigoja yms muualtakin kuin täältä, mut toki noita liigoja voi perustella ihan miten lystää.
 

RDivis

Jäsen
Eipä pahemmin tunnu sellaisia pelaajia olevan lauantain ratoksi pelaamassa, joita vastaan pitäisi pelailla.

Toista liigaa tuskin ehtisin kansoittamaan
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Talviliigakin näyttäis olevan vielä kesken. Olkoonki, että mulla niitä pelejä vielä riittää, mutta oon vähän vastaan minkään isomman Kevätliiga kakkosen masinointia. Tärkeintä olis saada tämä liiga LOPPUUN asti käytyä ja sit on vielä puitamana noi divariin tippumiset yms, eli mun mielestä vähän vaikeeks menee.

No kevätliiga kakkoseen mukaan vaan sellasia, joilla on 10 tai alle pelejä enää jäljellä, niin saadaan varmasti pelattua tääkin loppuun.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Nashville saikin kauden päätökseen jo nyt. Viimeiset pelit Buffaloa vastaan päättyi 5-4 ja. voittoon ja 1-3 tappioon. Eka peli oli mielenkiintonen kun Buffalo meni reilu minuutti ennen loppua 4-3 johtoon, mutta ilman veskaria tasoitin ajassa 59.48. Jatkoajalla sain sit yv:n ja siitä ratkes.

Kauden lopputulos 18-39-1 ei jättänyt seliteltävää. Alkukauden kompuroinnin jälkeen kuitenkin peli parani huomattavasti ja voittoja tuli kärkijoukkueiltakin.

Joukkueen parhaat pistemiehet oli yllättäen David Legwand 19+13 ja pakeista Shea Weber 2+17. Eipä hirveen kovia tehoja tullut, mutta ei se tosin yllätys ole kun maaliero oli 84-156.

Mutta kiitos kaikille vastustajille! Mä lähen kesälomille!
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Minnesotalla olis 3 peliä jäljellä hellcopin Philadelpiaa vastaan ja Jussisoro:n Ny Islandersia vastaan... Koskas onnistuis noi puuttuvat pelit?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pittsburghilla on viime päivät olleet vähän vaisuja pelien suhteen, johtuen siitä että manageri on ollut kuumeessa. Ensi viikolla olisi tarkoitus urakoida pelit loppuun, joten ei syytä huoleen.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
NYI linjoilla ihan just, haastetta tulemaan!
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Buffalo, NY Islanders, Philadelphia, San Jose!! Joku linjoilla 10min pääästä?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Saubea vastaan parit pelit pelattu, vielä vois jotain vastaan ottaa...

Hellcop, Juzsi, Miksa80?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös