Samoja joukkueita odotellaan edelleen. Joten jos sattuu olemaan paikalla niin PS3 käyntiin ja pelaamaan!Pystiskö VAN, PIT, BOS, SJ tai BUF tulemaan linjoille?
Mitäs porukka ois mieltä, jos minä perustaisin/joku muu perustaisi Kevätliiga2:sen? Oisko riittävästi pelaajia hakkaamaan pelejä?
Kun nyt tuli itsekkin vedettyä nuo pelit aika turbovauhdilla läpi, niin mieli tekee pelaamaan, mutta kun niitä pelejä ei niin kauhean montaa ole enää jäljellä. Tämä on vielä tällaista tiedustelua, mutta tuntuu ainakin, että aika moni muukin on saanut hyvällä tahdilla pelattua pelejä pois ja ajattelin, että jos intoa riittäisi pelata vielä enemmän. Itsellä alko just lätkän puolesta kesäloma, joten aikaa riittäisi nyt pelailla. (ja ei, en pelaa Jokereissa ;)
Joten mielipiteitä tulemaan vaan!
Joko se talviliiga on pelattu? Luulen, että jää tämä kevätliiga monen osalta vaiheeseen, jos osa alkaa uutta pelaamaan, mutta so not. Ihan miten haluatte.
Talviliigakin näyttäis olevan vielä kesken. Olkoonki, että mulla niitä pelejä vielä riittää, mutta oon vähän vastaan minkään isomman Kevätliiga kakkosen masinointia. Tärkeintä olis saada tämä liiga LOPPUUN asti käytyä ja sit on vielä puitamana noi divariin tippumiset yms, eli mun mielestä vähän vaikeeks menee.
Philadelphia vois tossa puolen tunnin päästä tulla linjoille, kunhan saan syötyä. Haastetta kehiin vain!
Voitaisko pelata noin 5-10 min päästä?